35+ en zwanger (worden)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door River nl, 10 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    @River, op mijn oude werk had ik ook een handboek gemaakt zodat mijn vervanger goed uit de voeten kon:D

@Crypto, balen meid dat je weer opgenomen bent. Heel veel sterkte! Wat is je onderdruk? Want daar gaat het om he……..je bovendruk is minder belangrijk, het gaat echt om de onderdruk. Toen ik zwangerschapsvergiftiging had bij Justin, was mijn onderdruk tussen de 95 en 100, was ook reden om me op te nemen:(

Ben ik met de kids bezig om ze fruit en drinken te geven voor het slapen gaan, gaat de telefoon……mijn zus, heel gezellig maar had een heel kletsverhaal waar ik eigenlijk helemaal geen tijd voor had;)

Maar goed, toch tussen de drukte door gekletst en we hingen een half uur later op. Ben ik net boven bezig met de kids naar bed doen, gaat weer de telefoon:$…….is het hubbie…….hij presteert het altijd om op een onmogelijke tijd te bellen grrrrrrrrrrrrrr ik kan daar zo bloedchagrijinig van worden he:x Ik ben hier potverdorie alleen thuis, ik moet de kids naar bed doen, kijk dan eerst even op je horloge hoe laat het is!! Heb gezegd dat ik geen tijd had hoor, doeg……….bel straks maar terug!:)

2. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Jee Crypto, dat is wel even flink balen maar je bent dan in elk geval in goede handen, en zal daar misschien wel eerder tot rust komen dan thuis waar je toch snel dingen toch ff gaat doen.

3. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Dank je wel meiden..erg lief van jullie!

4. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

Crypto ook nog eens via hier veel sterkte meid! Als je behoefte hebt om te kletsen weet je mij te vinden! Ben bijna altijd bereikbaar!

5. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Heb net een mail gehad van de voetbalclub. Justin begint op 20 augustus voor het eerst met trainen.....maar hij gaat gewoon 2x per week trainen:$ op maandag en woensdag pfffff. Een dame die ik voor onze vakantie aan de telefoon had zei dat ze konden kiezen tussen maandag en woensdag, nou niet dus;)
    Op maandag trainen ze om 17.00 uur en op woensdag om 16.30 uur, GREAT, echt heel fijn dit!!!:(

6. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn onderdruk was 110. Voor hen toch te hoog. In combinatie met de eiwitten in mijn urine.

Kans is dat ze deze week starten met injecties om haar longetjes te rijpen. Dat hoor ik morgen weer.

Ik heb officieel zwangerschapsvergiftiging idd,

7. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Sjeus .... Echt heftig meid!

Ik weet dat je een taaie bent, maar je mag best even lekker janken hoor!

Geef het maar over; nu wordt er voor jou gezorgd!;)

8. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja iedereen zegt doe kalm aan. Maar dat is zo makkelijk nog niet. In ieder geval zijn de kansen van de beeb goed. Zeker als ze de 32 ook nog haalt. Da's nog 4 dagen. Maar je maakt je toch zorgen.

MAar goed, we laten het maar over ons heen komen.

Dank jullie wel in ieder geval. Zal proberen de boel op de hoogte te houden. Moet toch iets doen :).

9. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Balen Crypto!
    Hopelijk kunnen ze je goed helpen maar dat denk ik wel.
    Ik heb het gevoel dat het een goed ziekenhuis is.

Manlief loopt nog op het dak.
    De laatste dakpannen weer terugleggen.
    Ik lig nu 2 minuten in bed.
    Ik had vanmiddag een nieuw zwangerschapsjurkje gekocht...hahaha dat zag tie wel.:)

Gewoon je telefoon niet opnemen Rina als het niet uitkomt.
    Ik draag mn gsm meestal in mn bh.
    Want er zitten geen zakken in mn zwangerschapsjurkjes.

Het wordt de komende dagen warm. bleeeeeh.

10. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    @Crypto, heftig hoor:(...........ik weet er alles van, heb ook zwangerschapsvergiftiging gehad.

Tuurlijk maak je je eigen zorgen, dat is toch logisch.......het is ook niet niets. Het komt allemaal goed......ik begrijp dat je bijna 32 weken bent? Nogmaals heel veel sterkte!!

@Minnie, hubbie belde niet op mijn mobiel maar op de huistelefoon. Hij belt meestal om van die onbenullige dingen dat ik denk tsss lekker belangrijk, ik ben nu met de kids bezig hoor;)

Wordt het weer warm de aankomende dagen???? Ik hoop niet te warm blehhhh dat hoeft van mij niet hoor:D

11. cindybaby71

Pffff heftig crypto.

Wanneer komt je schoonmama?

12. cindybaby71

Dames hebben jullie eigelijk ook veel last van harde buiken? Kan natuurlijk ook van de stress hier komen;)

13. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Nee, ik heb nog geen last van harde buiken........mijn buik voelt nog heel soepel aan zei de vk vanmorgen:D

Hier vrij weinig last van stress, ik werk niet dus dat scheelt......soms wel stress van de kids als ze weer iets hebben uitgevreten;)

Het is ook niet te geloven he..........nu wil onze poes niet naar binnen komen grrrrrrrrrrrrr ze zit nog ergens in de tuin. Ik word hier zo bloedchagrijnig van. Ik wil zo slapen, moet ik wachten op dat beest:x:x

14. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @Rina
    je moet wel uitleggen dat ze voor het donker thuis moeten zijn he.:D

ik weet niet precies wat harde buiken zijn.
    Maar hij is wel hard ipv zacht.
    Soms denk ik; ojee ze komt eraan!!

Ik heb net een uur aan de telefoon gehangen.
    Eerst mijn schoonzus gefeliciteerd en daarna nog lang zitten kwekken.

Nu ga ik mijn yoghurtje maken.
    Ik eet nu een liter yoghurt per dag.
    Lekkerrrr.

15. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    @Minnie, wil jij nog een poes en een kat erbij???:D Het is broer en zus en ze zijn héél lief ghighighi.

Ondertussen nog steeds geen poes binnen pffffffffff. Gelukkig is manlief onderweg naar huis, hopelijk krijg hij d'r binnen. Anders heeft ze pech en slaapt ze vanacht maar buiten......zou de 1e keer zijn maar we gaan echt niet blijven wachten:$

16. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    YEAH!!!! Ze is eindelijk eindelijk binnen...........zo he he, ik kan mijn bedje in pffffffffffffff:D

Welterusten dames!

17. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Welterusten Rina.
    Ik ga ook slapen.
    Ik heb idd ook harde buiken. Vooral als ik weinig rust.
    Maar ik maak me geen zorgen.

Nee geen kat erbij.
    We hebben Charyl. Echt een schatje.
    En die kost al genoeg energie.
    Ze is van mijn dochter.....en ze gooit nu ook op dit moment alles omver op zolder....heel irritant, vooral 's nachts.
    Ik wil haar niet missen hoor, ze is doof, dus ze hoort zelf niks, en toch loop ik altijd tegen haar te praten.;)

18. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenmorgen.

Bah, Was om half zes al wakker. Ze komen zo bloedprikken. En dan zal het hele ritueel van ctg, bloeddruk etc. ook wel weer plaatsvinden.

Gelukkig wel alleen geslapen vannacht dus geenlast van snurkende mensen :D

@Cindy: eind september komt mams.

19. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Morgen, ik heb ook een drama nacht achter de rug. Ik had vreselijk last van maagzuur. Maar niet de puf om eruit te gaan om er iets aan te doen. Lief heeft de halve nacht beenkrampen gehad.
    Nu ff ontbijten en dan mijn ipad leeghalen. Die wordt zo opgehaald. Glas is stuk en de verzekering wil kijken of hij nog gemaakt kan worden. Zal ff wennen zijn zonder.

20. cindybaby71

Crypto ja wordt een gezellig dagje hoor ik:$

River ja is echt afkikken hoor zonder i pad:D

Onze duitse herder heeft ons dochtertje in haar hand gebeten:$hij is echt aggresief aan het worden;) pff ben echt bang dalijk met de beeb.het liefste wil ik hem wegdoen:) mede ook omdat hij nu in de ren zit buiten en dat dalijk in het nieuwe huis niet meer mogelijk is;) hij zal dan in huis moeten;) en dat zie ik echt nidt zitten!
    Manlief schaft zich een hond aan,is vervolgens 7dagen pw werken en ik zit met dzt beest opgescheept ggggggrrrrrrrrrrrr;););)

Deel Deze Pagina