Goedemorgen fijn dat je goed geslapen hebt crypto. Dat wordt afkicken river. @Cindy Wij hebben de vorige duitse herder weg moeten doen bij de geboorte van onze jongste. Manlief werkte ook 7 dagen per week en de hond was thuis. Bij de geboorte van onze jongste kreeg hij ook nog eens rode ogen. Ik was heel erg bang dat hij de baby wat aan zou doen. Zo de jongste zit weer op school. Ze heeft vandaag haar nieuwe zomerjurk aan. Het wordt helaas weer warm vandaag. Ik heb goed geslapen alleen was ik nat van het zweet. Vanmorgen gedouched en nu aan mijn tweede koffie. Gaaaap. Ik word maar niet wakker....
Herkenbaar mini,ik ben soms echt bang van hem je wilt niet weten als er alleen al iemand aanbelt hoe hij uitvalt:x en hij wordt dan niet rustig en is echt heeeeeeel wild en laat zijn tanden zien:x dus hoe moet dat in godsnaam als de kraamhulp komt dalijk in het nieuwe huis? Of als er kindjes komen spelen? Helaas ziet manlief dit niet en is zo koppig als de pest:x maarja hij is werken de hele dag Het is echt een goede waakhond,voor op een boerderij ed.maar niet voor een tussenwoning Straks nog eens een goed gesprek met manlief voeren dat hij hem maar meeneemt naar het werk:x:x
Wij hebben hem teruggebracht naar de fokker. Die wist een goed gezin. Die mensen zijn met hem gaan sporten. De oudste is Jerry nu uitlaten. Hij zat heel de tijd te janken bij de achterdeur. Het is een lief beest, maar vraagt veel aandacht. Ik moet er niet aan denken hem elke dag thuis te hebben.... Luna, de goldenretriever is de meest makkelijke hond die je maar kan hebben. Altijd rustig.
Wat een nachtmerrie zo'n verbouwing. Echt...hoe ik het nog opgeruimd krijg...geen idee. Ik kan het wasmachine niet aanzetten....overal ligt stof en hondenharen...ze lopen 100 x per dag heen en weer....zucht.... En dan nog die hitte....
Zit ik ff in de tuin hebben deburen alweer bezoek en roken 1sigaret na de andere en alles komt bij mij bleeeeegggghhhhhhhhh
Ik zit ook niet graag in de rook. bah. Heb ik afgelopen vrijdag 2 geboortekaartjes besteld, 1 zou afgelopen zaterdag al binnen zijn, de andere toch echt vandaag, en wat denk je?? He-le-maal NIKS !!:x Wat een teleurstelling zeg. En de ene was niet eens gratis, die heb ik al via ideal betaald. Zo meteen alle moed verzamelen en naar zolder proberen te komen. De muur staat al, aar ik had de energie net om naar boven te lopen.
Goeie morgen meiden, Crypto, Jeetje wat vervelend allemaal meis Het zit je ook niet mee. Hele dikke knuffel!!! Zal ik je mijn telnr mailen? Kunnen we evt beppen of wordfeut spelen? Fijn dat je wel goed geslapen hebt, jammer dat je niet mocht uitslapen Wat gaan ze vandaag allemaal bij je doen? Rina, Fijn dat je weer door de keuring bent Geeft weer een lekker gevoel als je zo de deur weer uit mag. Minnie, Super dat je complimenten kreeg voor je waardes! Ik heb geen idee wat goed is hoor en bij mij hebben ze (nog) niet gekeken. Cindy, Ja heb wel last van harde buiken als ik druk ben. Zoals gister met sjokken door de stad dat merk ik dan echt wel. Dat is schrikken met de kleine en de hond. hopen dat dit niet vaker gebeurt. River, lekker dat je je tijd aan je handboek kan besteden nu. Hoe gaat het met je vader? Hoop, Hoe is Mexico? Jullie zweven vast op een rose wolk Ahh mijn mama is er dus ik ga even koffie maken en lees strakjes weer verder
Goedemiddag! @Crypto, fijn he elke keer die onderzoeken @River, balen dat je last had van maagzuur is zo vies he! @Cindy, jeetje wat erg dat de hond jullie dochtertje heeft gebeten. Is ze erg gewond?? Mijn zus heeft ook een Duitse herder gehad maar toen haar 1e werd geboren, hebben ze de hond ook terug gedaan naar de fokker. Het was een mooi beest maar ik vind het maar enge honden verder. @Minni, balen dat je het kaartje niet hebt Hier vandaag een rustig dagje, kids zitten op de vakantie BSO...manlief gaat straks weer naar zijn werk dus heb het rijk alleen. Vanmiddag bij mensen hier vlakbij een heel schattig babypakje ophalen, gekocht via MP Verder geen plannen voor vandaag!
Met mijn vader gaat het nu nog goed, hij wordt de 21ste geopereerd. Dan krijg ik het dus weer druk, want hij moet 5 dagen in het ziekenhuis blijven zeggen ze. Dus is mijn moeder 5 dagen alleen. Dat redt ze niet, dan raakt ze helemaal de kluts kwijt dus zal ik veel bij haar zitten. Is toch raar hoor, zit ik op de bank kan i,k niet ff mijn mail checken. De laptop kan maar een uurtje zonder stroom, dus dat schiet ook niet op haha. Hoop dat ik snel te horen krijg of ze hem gaan maken of dat ik geld krijg voor een andere. Ik hoop op het laatste. Hier ook een paar keer harde buiken gehad. Nu al even een tijdje niet meer. Ook borsten die wat lekker, maar nog geen natte plekken gelukkig.
Manlief gaat zo weer naar zijn werk..........gelukkig de laatste late dienst voor even. Morgen gaan we naar het Spoorwegmuseum, ben benieuwd, ik ben er nog nooit geweest Verder zit ik nu lekker een stapel reclame door te neuzen achter mijn laptop
Hallo allemaal, Mijn naam is Claudia, moeder van een zoon van 3 jaar en een dochter van 7 maanden. Heb alweer de kriebels voor een derde, dacht dat het al zover was, een paar dagen overtijd maar dan toch vanochtend ongi geworden....... balen, balen.. Mag ik ook mee praten??
Hoi Claudia, Natuurlijk mag je gezellig mee praten hier.......leuk dat jullie voor een 3e gaan.....ik ben nu 34 weken zwanger van de 3e Jammer dat je ongi bent geworden, op naar de volgende ronde!! Oja, ik heb een zoontje van 6 en een dochtertje van 5 Grappig trouwens, mijn zus heet ook Claudia
Welkom Claudia Hier is weinig nieuws. Ik ben vanmiddag naar de praxis en de action geweest. Bij de action weer leuke dingen gekocht....zoals leuke haarelastiekjes. De twee proefdrukken van de geboortekaartjes zijn vandaag niet binnen gekomen, valt me wel tegen moet ik zeggen. Je verheugd je er toch op. Op zolder zijn ze volop aan het klussen. Het gaat al opschieten, vanmiddag hebben we laminaat uitgezocht en wat kleurenstalen wezen halen. De oudste wilt een rode kamer, de tweede wilt een lichtblauwe kamer, de derde wilt een paarse kamer, en de baby krijgt een roze kamer. Zelf hebben we een witte kamer..... Straks nog even koken, en vanavond wil ik eigenlijk he-le-maal niks meer doen. Hoe is het Cindy, al een beetje uitgerust? Wat een ellende he verhuizen met die hitte en zwanger.... Crypto hoe is het met de bloeddruk??
Welkom Claudia! Klets gezellig mee. Crypto hoe is het met je meis?? En hoe verloopt het bij jou Cin? is die kleine nog erg geschrokken van die beet? Hier een beetje erg moe, heb iets te veel op mijn hals gehaald...Maarja wat in mijn kop zit zit niet in mijn kont Het fijne is wel dat ik nu alles in huis heb voor onze kleine meid wat ik hebben moet en ik heb de boodschapjes voor morgen ook in huis dus hoef er gelukkig niet meer uit dan. Manlief is werken en ik heb lekker kip op staan voor een lekker soepje en heb nog iets chickenpie over van gister dus ik ben snel klaar. Ik was Bones aan het downloaden en die is bijna binnen dus ik denk dat ik me vanavond lekker op de bank installeer
Welkom Claudia, Vanmorgen mijn keukenraam gelapt. Valt niet mee om op je knieen op het aanrecht te zitten. Maar goed, het is weer schoon en het nieuwe valletje hangt. Grijs met een zwarte barok print. Daar heb ik ook 4 kussenhoezen van gemaakt voor op de bank. Vandaag nog twee grijze hoezen genaaid, en nu ben ik klaar. Als ik van de week zin heb ga ik nog beginnen met het boxkleed en dan wil ik de naaimachine de rest van het jaar denk ik niet meer zien. Smiddags nog even stofgezogen, dat is geen overbodige luxe met al die extra papegaaien erbij. Nu zit alles lekker te eten, dus ga ik straks de keuken ook maar in, alhoewel ik totaal geen trek heb. Lief werkt tot 22 uur. Hebben we in elk geval geen ruzie wie er achter de laptop mag. Pfff mis mijn Ipadje!!!!
Hier niks gedaan dames,we wachten nu op de sleutel en dan begint het feest pas echt Met de kleine is alles goed hoor,hij had gelukkig niet doorgebeten! Ik vermoed ze had leverworst aan haar vingers van de boterham en heeft toen haar hand in de rdn geduwdtja en de hond dacht waarschijnlijk een lekker hapje River leuk nieuwe gordijntjes hou ik ook wel van! Crypto je bent toch niet al bevallen he meid Claudia welkom! Ik ben te lui om te koken en hier worden het patatjes
Bezig bijtje ben je River Lekker idee he als er weer wat af is! Gelukkig Cindy! en geniet van de patatjes Eet smakelijk meiden
@Minnie, balen dat de geboortekaartjes niet binnen zijn gekomen, je verheugt je idd op zo iets. Leuk dat iedereen een eigen kleur kamer krijgt. @River, je bent druk geweest vandaag. Hier hebben manlief en ik allebei onze eigen laptop, deze laptop heb ik net 2 maanden geleden nieuw gekocht, daarvoor gebruikte ik altijd de mini laptop maar die houden we nu voor de kids om spelletjes op te doen. Vanmiddag heb ik een zeer schattig pakje opgehaald bij mensen in IJsselstein, maatje 50/56. Een broekje met een rokje er aan vast met een bijpassend longsleevje, in de kleur grijs/fuchsia.......echt zooooooooooooo schattig, ik zie mijn meissie er straks al helemaal in hahaha Daarna de kids opgehaald van de BSO en thuis gaan koken. De kids zijn nu lekker buiten spelen dus ik kan ff rustig achter de laptop. Manlief moet weer tot 23.30 uur werken dus heb weer het rijk alleen vanavond