Goedemorgen, Ramen zemen is hier inderdaad een megaklus. Ik doe alleen af en toe de binnenkant en verdeel dit vaak over twee ochtenden. Maar meestal kijk ik lief heel lief aan en doet hij het, hij is er veel sneller mee klaar. De buitenkant is sowieso zijn werk want dan neemt hij meteen het houtdeel aan de bovenkant mee en daar kan ik niet bij (goede smoes toch?) Vannacht redelijk geslapen tot 5 uur. Toen heb ik een half uurtje tv gekeken en ben ik toch weer in slaap gevallen tot 6:30 tot lief thuis kwam. Nu net mijn ontbijt op en rustig opstarten. Vandaag ga ik weer een paar uurtjes naar mijn werk. Eens kijken hoe ik een handboek in elkaar ga zetten. Manager belde gisteren dat ik dat ook vanaf huis kon doen, dan krijg ik toegang tot het netwerk thuis. Maarja dan sla ik de plank mis, ik wilde nog 2 dagen naar mijn werk voor wat afleiding. Denk dat ik rond 11 uur probeer te vertrekken.
Goedemorgen! @River, fijn dat alles goed was bij de vk. Hoe groot wordt je beeb dan geschat?? Succes met het verkopen van je auto en werkse nog even!! Ik was vanmorgen ook al vroeg wakker, manlief had vroege dienst en was al om 5.00 uur zijn bed uit. Ik wist niet meer dat hij moest werken dus ik vroeg: wat ga jij nou doen Ja, zegt ie ik moet werken. Ik: nee, joh echt niet ..bleek het dus wel zo te zien hahaha Daarna ben ik niet meer in slaap gevallen want moest de kids voor 8.30 uur op de BSO afzetten. Terug thuis ben ik nog even terug mijn bed in gedoken, lag net een beetje weg te soezen, ging te telefoon. Helemaal vergeten!! Het was het kraamzorgbureau voor een telefonische intake pffffffff, die hebben we dus ook weer gehad. Toen ben ik er maar uit gegaan en heb lekker rustig gedoucht en de was gedaan. Ik ben dus de hele dag home alone, het is heerlijk rustig hier. Ff lekker zo zonder kids om je heen
Goedemiddag ladies, Laatste nieuws hier. Bloeddruk ok, bloed- en urinewaardes niet. Crypto blijft dus liggen waar ze ligt. Nog twee dagen tot 32 en daarna bekijken ze per dag wat ze gaan doen. Domper...
Heel veel sterkte Crypto!! Balen dat je moet blijven. Maar ik ben blij dat je in goede handen bent! Dat is het allerbelangrijkste! Knuffel X
Hier weer een kilo afgevallen... Verder is het geboortkaartje van Geboortekaartjes online versturen binnen. Supermooi!! Dit wordt hem. Supernetjes verstuurd. Zelfs 2 kaartjes ontvangen. Verder druk hier met de verbouwing....
@Crypto, wat ongelooflijk balen meid........maar idd, wat er al gezegd werd, je bent in goede handen. Sterkte!! @Minni, leuk dat jullie een keuze hebben gemaakt in het geboortekaartje
Als je op deze link klikt kan je het kaartje op de site zien. Geboortekaartjes met foto Ons topic is bijna vol.....volgens mij kunnen er maar 5000 berichten geplaatst worden......
Rina je hebt echt last van zwschapdementie meid Ik was bij de vk en ik verkoop mijn auto! En ik werk niet maar river! Maar iig zal het wel weer een 8ponder worden en een cmtertje of 50,52
Minnie: wat een prachtig geboortekaartje. Mag je trots op zijn. Cindy, toet nog verkocht? Het is echt zo grappig hoe herkenbaar het bij jullie soms is . Zo gaat dat hier ook zo'n beetje . Verder weinig te melden. Ik mocht zomaar even de gang op richting de weegschaal lopen. yaaaay.
Meen je dat nou????? Ik heb toch nergens last van???? Ehhh jullie moeten het me maar vergeven meiden @Minnie, mooi geboortekaartje!!
Wandeling naar de weegschaal.... Zo pfff de jongste uit school gehaald. Nu even uitrusten. Mijn waarden zijn zo hoog dat ik gewoon geen zin heb om te prikken. Waarschijnlijk de warmte? Ik eet namelijk niks bijzonders. Maar mijn humeur wordt alleen maar superslecht van het prikken. Eens denken wat we gaan eten. Nog geen idee.....
Sjee meis, zeker een domper! Heb je nu dan HELLP? Voel je je wel goed? Ik hoop dat de baby zo lang mogelijk mag blijven zitten waar ze zit!
@Minnie: is toch een dikke 20 meter lopen hoor . @ZG: pre-eclampsie. Ik voel me nog steeds goed. En hoop dat dat ook zo blijft. Alleen mijn bloedwaarden en urine zijn niet in orde. Dat ik de zwangerschap niet uit ga lopen heb ik inmiddels wel geaccepteerd. Het gaat zoals het gaat. Hoop alleen dat de kleine in ieder geval nog even 2 dagen kan blijven zitten en daarna gewoon elke dag is winst. Met haar gaat vooralsnog alles hartstikke goed.
@Minnie, wij eten spinazie met ei en gekruide aardappeltjes uit de oven en een stukkie (vega)vlees erbij @Crypto, fijn dat met beebje alles goed gaat. Met hoeveel weken laten ze de baby dan komen? Word je op korte termijn ingeleid? Zo de kids van de BSO, ze zijn beide een dagje uit geweest dus ben reuze benieuwd hoe ze het gehad hebben
Mini supermooi kaartje!ben jaloers meid! Rina achja ouderdom he Crypto 20mtr lopen????? Nee dan was ik toch met de fiets gegaan Zit te wachten tot iemand komt voor de auto,hij zou tussen 5 en 6 komen afwachten.
@Rina hier eten ze een kip uit de oven. Met gebakken aardappeltjes en boontjes. Hier rijd een gozer net tegen een fiets op van een kindje. Auto van 2 jaar oud. Hij kijkt 2 seconden en zegt; 'ik zie niks dus het zal wel goed zijn ' Geld zat zeker...?
@Crypto, okee.......nou spannend, afwachten dus! @Cindy, ik ben idd al 37........niet de jongste meer dus Is die persoon voor je auto al geweest inmiddels? Turks gekookt?? Wat heb je dan gemaakt?? Zo Samira is weer thuis..........ze heeft het heel erg leuk gehad met het uitje.......Justin komt om 17.30 uur terug aan, dus Ries kan zo nog een keer de deur uit, nu om Justin te halen.....ik blijf nu thuis om eten te koken