trouwens een buitenren wil ik ook voor de hond,anders wordt ik gek manlief heeft al een stuk van de tuin met draad afgezet,daar kan ik hem soms indoen en hij kan lekker spelen(de hond he niet mijn man)
Oh da's lief. Misschien kan ik t.z.t. wel met je ruilen als ik het spul van mijn buuf heb. DIe heeft namelijk twee meisjes en als die van mij een jongen wordt tja...
Ik hoop dat ons volgende huis ook een flinke tuin heeft. Kunnen ze idd lekker buiten spelen. De honden lijden een beetje onder mijn zwangerschapsmoeheid. Ze snappen niet waarom we nu niet lange wandelingen maken....
Hey meiden, wordt lekker gekletst hier. ik heb nog niet alles teruggelezen, ga ik zo wel ff doen. Afgelopen dagen druk geweest met werken en dan ben ik versleten dus lig op tijd in mijn mandje. Mijn cyclus rommelt, wordt er gek van. Mijn testen zijn nog steeds positief, baal ik van. Nooit geweten dat ik zo chagerijnig kan worden van een positieve testhet is nu 3 weken na de miskraam. heb maar ff gebeld met de vk of het wel normaal is....wordt zo teruggebeld, want de assistente twijfelde. Van een nieuwe zwangerschap kan het niet zijn, al lijken ze wel donkerder te worden Zou wel een giller zijn, zo snel weer zwanger. Afwachten maar weer dus. Voelen jullie je allemaal nog ok? Liefs Sprits
Hoi meiden, hier een beetje bleeeh, de ongi is al gekomen. Paar daagjes te vroeg, maar ja nieuwe ronde, nieuwe kansen. @minie, welkom hier. @sprits, hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Ik ga vanmiddag werken, het is wel een spannende dag voor ons, mijn man heeft vandaag een derde sollicitatiegesprek. Ik hoop zo dat hij die baan krijgt. Hij is al vanaf mei vorig jaar thuis. Dus ik ben hard aan het bidden!!
ik had ook nog 1 maand na mk positieve testen al werden ze wel lichter. maar waarom zou je nu niet weer zwanger kunnen zijn? als de testen weer donkerder worden zit het er heel goed in hoor bovendien zeggen ze ben je na een mk vruchtbaarder
wat jammer dat je ongi er al is,maar zo kan je wel weer sneller door hier duimpjes draaien voor je man!
Klopt, kan mss ook wel, hebben ons niet echt aan de richtlijn vd gyn gehouden (menstruatie afwachten) Maar lijkt me niet dat ik daar nu al posi van test. We wachten af
Ik heb van de week een maxi cosi gekocht via mp. Zo mooi! Helemaal compleet met boekje voetenzak en regenhoes. Type Dutch sky. licht blauw met wit ruitje en een rood streepje. bij prenatal een njjntje maxi cosi speeltje gekocht met hetzelfde ruitje. was 12,95. Bij de kassa bleek het maar 5 euro te zijn. Evht leuk zo bij elkaar. marktplaats is erg leuk. ik heb ook de commode en ledikant en kast van small world gekocht op mp. bij onze jongste hadden we dat nog nieuw gekocht maar Hett is zooo duur. Mp scheelt echt zoveel. Sasje ik hoop dat je man de baan krijgt! Ik duim voor julle!! Sprits heel veel sterkte! Ik hoop idd dat je weer zwanger bent!
@Sprits: balen zeg. Ben benieuwd wat de VK zegt. Aan de andere kant, het zou het eerste wonder niet zijn . @Sasje: dat is k*t . Op naar de volgende? Ik duim voor je man. Ik zit zelf al iets meer dan een jaar thuis en dat doet een mens geen goed. @Minnie: wij zoeken ook veel via MP. Er staan hartstikke mooie spullen en nieuw is het gewoon soms echt heel duur. Ze groeien er ook zo snel weer uit dat ik denk, waarom ook niet. Met een beetje geluk zat er volgens mijn buuf een wandelwagen en een maxi cosi bij haar spullen. Zou weer mooi schelen. Ik denk maar zo, kan ik dat geld weer voor iets anders leuks besteden voor de kleine. Oh ik ben net op de bank in slaap gevallen. Heerenmientiet. Mijn ogen tranen ervan. Ergste is, ik zou zo weer kunnen :O. Over een uur komt vriendlief thuis en dan kan ik eindelijk even voor wat kleding shoppen. Dat is echt heel hard nodig. Ik heb sowieso nog maar weinig fatsoenlijks om aan te trekken dus geen overbodige luxe. Hopelijk hebben ze nog leuke outlet voor een miniprijsje.
Vk belde net. Ze gaf aan dat ik contact op moest nemen met de gyn om hcg te laten prikken. Mss dat ik dat wel ga doen. Ik wacht, eigenwijs als ik ben, eind deze week nog ff af. Crypto shopze
Zijn jullie ook zo vergeetachtig?? Jeetje, ik vergeet de gekste dingen. Aangezien ik een eigen bedrijf heb is dat behoorlijk vervelend merk ik wel. @Crypto:Ik ben idd ook erg moe. Ik kan heel wat uren slapen hoor. @Sprits: Eigenwijs...hier nog 1
Vergeetachtig ben ik idd ook. Maar nou ben ik dat altijd wel een beetje hoor. Vooral dat ergens heen lopen om iets te pakken en dan denken 'wat deed ik hier ook al weer'? Shoppen mislukt. Ze hadden niets . Voel me meteen weer vreselijk depri
@crypto niet depri raken! Morgen een nieuee kans! Wat in het vat zit verzuurd niet he. nu heb je een smoes om weer de stad in te moeten. Ik moet binnenkort ook eens gaan kijken. miss etam maar denk ik. waar ga jij?
Ik weet het. Maar het komt gewoon door mijn gewicht. Had een hele leuke streepjes blouse maar dan weet ik het wel weer. Dan ben ik tien keer zo breed. En dan baal ik zo. Maar goed, volgende keer nieuwe ronde Ik ga ook altijd naar Miss Etam, daar hebben ze grote maten maar geen tenten. Alleen positiebroeken wordt wat lastiger dus ik schat dat ik veel leggings ga dragen .
@crypto Ik ben ook niet slank...bmi van 30. Maar ik wil idd legging met jurkjes gaan dragen. Lijkt me wel weer eens leuk. Ik val ook op streepjes, maar dan heb ik weer steeds streepjes aan, ik wil nu iets neutraals. Wel weer leuk zwangerschapskleding, lang geleden.
Ik heb van die jurkjes en tuniekjes met spaghettibandjes. Die kan ik natuurlijk gewoon dragen ook met een truitje of hemdje eronder. Het wordt toch al zo weer lente .
Ik weeg 93 kg. Zal wel over de 100 gaan ben ik bang. Ja van die dunne jurkjes, leuk joh! Inderdaad het is bijna weer lente.