Wat is het stil vanavond?? Iedereen moe? Of is er een leuke film bezig op tv? @All Ik wil even iets onder de aandacht brengen. Mensen die niet vanzelfsprekend zwanger kunnen worden en terecht komen in de medische malle molen hebben pregnyl nodig. Moeders voor Moeders is er voor om te zorgen dat het hormoon voor pregnyl uit de urine gehaald word. Je krijgt 8 flessen en 2 opvangkannen om zo je urine in te leveren. Hoeft geen volle fles te zijn, ze zijn ook al blij me alleen ochtend en avondurine als je bv werkt. Het kost niks, je krijgt zelfs cadeaus, maar je helpt andere vrouwen om zwanger te kunnen raken. En er is echt een tekort momenteel. Misschien een tip? Degene die al meedoen; SUPER!!
Zo, na mijn dagje Amsterdam even ingestort op de bank. Moeders voor moeders. Het is triest maar zelfs mijn urine kan ik niet slijten. Heb mij 3 weken geleden opgegeven online. Week later maar eens gebeld. Was iets niet goed gegaan, dus nogmaals alle gegevens doorgegeven, er zou contact met mij opgenomen worden. Week later maar weer gebeld, kreeg het nummer van de contact persoon. Voicemail, deze ingesproken en vervolgens elke dag geprobeert. Gisteren dus maar weer het 0800 nummer gebeld en uitgelegd dat ik geen contact krijg. Er zou contact opgenomen worden met contactpersoon. Ik ben benieuwd, ondertussen zijn er straks 2 kostbare weken verspild.
Goede morgen meiden! Hoe is het bij jullie? Ik ben gesloopt hahaha Wat kosten die een energie die kleine mannetjes! Maar heb er heerlijk van genoten, ze worden rond 11 uur weer opgehaald dus ik kan strakkies nog even een tukkie doen Ik ga even terug lezen
Goedemorgen Hier even snel een berichtje, voor ik me weer naar m'n werk sleur Nog even een dagje en dan mag ik morgen weer een dagje "bijkomen" en dan nog 2 dagen voor een dagje weekend. Ben de hele week al niet vooruit te branden Hopelijk zegt een test over 2 dagen, dat het een hele goede reden heeft! Vandaag komt het "kadootje" voor vriendje binnen, mocht er een positieve test komen (en anders gaat het in de kast liggen wachten tot er een posi test is. ) Heb het boek van kluun besteld, help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt Deze krijgt hij dan eerst en als ie het uitgepakt heeft, krijgt ie de test te zien Fijne dag allemaal!
Wauw mooie foto Cindy! Ik kan niet wachten om het zelf ook te zien maar moet nog 2 weken geduld hebben. Crypto, al wat voor de honden gevonden? En nog wat gehoord van de kamer/wieg? Minni, welkom! Klets gezellig mee! Ik zal je strakkies in de lijst toevoegen Jaaaaa, ik vergeet heel veel! Ik weet soms niet eens meer of ik dingen wel gedaan heb zoals afspraak maken in het ziekenhuis. kan me gewoon niet meer herinneren of ik gebeld heb Over namen denk ik nog niet na, eerst die 12 weken door (heb toch nog angst) en dan wacht ik denk ik nog op de pret echo. Wat doen jullie ? 1 of meerdere namen? Ik ben nogal nuchter hierin en vind een 2e naam alleen papierwerk. Wij gaan ook niet naar de kerk en ons kindje word ook niet gedoopt, want dat vind in hypocriet. Een peter en meter regel ik op papier bij de notaris zodat als ons wat gebeurt de kleine zeker weten bij mijn broer komt. bah wat ben ik eigenlijk saai hahahahaha Sasje, balen meid dat je ongie er is op nar een nieuwe vruchtbare maand meis! Hoe is de sollicitatie van je man gegaan? Lang leven de legging in welke maat dan ook! Bij Bonprix kan je grote zwangerschaps mode kopen en nog voor een redelijke prijs. Dus als ik nx meer pas en niks meer kan vinden bij de outlet van Miss Etam hier dan ga ik daar kijken. Draak, wat een leuk idee voor je man! Succes op je werk vandaag en jij ook een fijne dag. MvM, Ik heb er eigelijk nog niet over na gedacht als ik eerlijk ben. Weet niet eens of ik heb wel mag aangezien ik dagelijks medicijnen slik. Zal eens gaan kijken op de site of ik er wat over kan vinden. Maar nu eerst vriendlief uit bed halen, en dan broodjes bakken en gezellig met zijn alle eten voor mijn neefjes weer opgehaald worden. Tot straks meiden
Goeiemorgen. Zo'n drukke dag heeft toch een voordeel, werd pas om 5.30 wakker om te plassen en daarna pas om 7:15 klaar wakker. Heb een ochtendhumeur wat voor mij iets nieuws is. Van de week hadden wij een jongensnaam die we beiden leuk vonden alleen manlief kan er niet aan wennen. Hij wil er ook nog miet mee bezig zijn want er kan nog van alles misgaan. Ik vind dat lastig, ik kan het namelijk niet tot 12 weken negeren omdat ik gesloopt ben, zere borsten heb en een buik die elke dag dikker wordt. Vandaag gaan we al wel een beginnetje maken met de babykamer. De muren zit granol op en die worden vandaag glad gestuct.
goedemorgen, wat zijn jullie al allemaal vroeg met namen,babykamers enz pff hier nog tijd zat,ben dan ook nog altijd bang dat het misgaat verder dopen enz doen wij ook niet aan,ik vind het ook maar een hypocriet gedoe vanmiddag eerste afspraak vk ben benieuwd. zal wel niet veel voorstellen en voor we het weten staan we weer buiten om vervolgens weer een maand te wachten lol ps wat een zeikweer zeg slaat echt op mijn humeur grrrrrrrrrrr ik wil zon!!!!!
Op zich zijn we nog niet fanatiek bezig met namen, maar onze smaak ligt nogal uiteen, dus toen we een naam zagen die we beiden leuk vonden was dat een opluchting. En die kamer, die muren zijn al een doorn in ons oog sinds we hier kwamen wonen. Er moet ook nog een nieuw kozijn en raam in die kamer dus pakken we nu een klus aan, sparen even door en dan de volgende zodat het op tijd af is.
@Minnie: Inderdaad een heel mooi initiatief. Ik doe dan ook mee. Waarom niet. Of ik nou in de pot of in een potje pies . Toch? @river: dat is echt slordig zeg. Terwijl ze zo blij zijn met iedere drupje. @Draak: wat leuk! Ik hoop dat je het snel kunt geven. @Sasya: Nee, helaas niets voor de honden gevonden. Dus gaan we ook niet. Wieg en kamertje ook niets meer van gehoord maar dat is ok. Buuf heeft als het goed is een wieg. En anders is er nog genoeg te krijgen op MP. @River: mannen. Breek me de bek niet open. Ze snappen niets van ons. Da's duidelijk. Wat leuk. Baby kamer al. Wij kunnen nergens aan beginnen omdat we hopen voor bevalling een ander huis te hebben. Was 29ste geeindigd vandaag dus hoop dat dat een keer nr. 1 wordt Namen, tja, ze stonden bij ons eigenlijk al wel vast. En daar heb ik vrede mee. Ik wil wel graag dat ons kindje gedoopt wordt volgens het orthodoxe geloof. Ik geef toe dat dat meer met tradities te maken heeft hoor maar de Griekse traditie is mooi en ik hou van het respect en de normen en waarden die men daar heeft. En die krijgen ze toch veelal uit de kerk mee. Ikzelf ben gelovig alhoewel niet gedoopt. Maar in die zin vind ik een doop dus ook prima passen. @Cindy: wat is een coosleeper? Zo. Ik heb op zich goed geslapen maar gister echt een kutdag gehad. Voelde me de hele dag al verdrietig en dat hoopt zich op in me. Had vriendlief al een paar keer geprobeerd te vertellen dat ik me zo voelde maar die was druk aan het gamen :/. Eind van het liedje zat ik 's avonds boven in mijn upje te huilen als een klein kind. Wel 30 minuten lang snikken en brullen. En hij zat.......... te gamen :S. Met zijn zus gepraat etc. Dat was wel even goed. Uiteindelijk ben ik naar beneden gegaan en heb geroepen dat ie zich moet schamen. Hij heeft op de bank geslapen. Vanochtend kwam ie met een ontbijtje op bed. De eerste in de vier jaar . Ik heb hem gezegd dat dat nou niet ineens alles veranderd. Het was in ieder geval goed bedoeld. Heb hem uitgelegd dat ik me soms echt heel alleen voel en dit voor mij ook gewoon heel nieuw is. Hij gaf aan dat hij soms niet begreep hoe ik me voelde. Ja duhuh, dat begrijp ik wel, maar luister dan. Toch? Anyways, alles ok nu. Dat opgehoopte gevoel is weg en ik voel me al weer wat beter . Verder geen plannen vandaag. Ik werd fit wakker en nu ben ik moe :S. En ik had zulke goede hoop voor vandaag haha. Wel ligt er een lekkere makreel op me te wachten. Oh wat heb ik daar zin in.
crypto een coosleeper is een babybedje wat je aan je eigen bed kan schuiven vooral handig als je s'nachts moet voeden!hoef je je bed niet uit tja mannen,zoals ik al zei het zijn aparte wezens maar goed dat hij een ontbijtje had klaargemaakt voor je. en ach troost je,we hadden zondag ruzie en ik heb de hele dag gehuild(hoezo hormonen?) en manlief zat gewoon aan de pc hij zei, ik laat je gewoon met rust terwijl ik dan juist een arm om me nodig heb,maarja mijnheer snapt het niet ohh lekker makreel haha die heb ik gisteren gehad,zoonlief had hem s'morgens meegebracht van de markt met verse duitse broodjes heeeeerlijk!! en jaja mijn zoon is erg lief
Dat is handig zo'n bedje.scheelt een hoop ruimte. Bij mij slapen ze altijd de eerste maanden naast mij in een ledikantje. Als ze dan hun speentje kwijt zijn ben je er zo bij. Ik vind het ook gezellig de kleine dicht bij ons. lekker knus.
Oh dat is idd handig. Bij ons ook de eerste maanden op onze slaapkamer. Vind ik wel een prettig idee.
Hé dat is handig die co-sleeper, had ik nog nooit gezien. Lijkt mij ook wel wat. Hier ook een flink mollige dame hoor, heb maat 46. We moeten nog even wachten op de uitslag van de sollicitatie van manlief. Hopelijk eind van de week... Vanmorgen moest ik vroeg op en hoorde ineens de merels zingen, daar word ik zo blij van, de voorbode van de lente. Maar als ik nu naar buiten kijk ziet het er zo triest uit. Miezerig. We willen lente!! Ik heb 20 jaar geleden ook in flessen gepiest voor de moeders voor moeders, maar nu ik het zelf nodig heb krijg ik het niet, de hormonen... te oud. Stom. Meiden fijne dag vandaag! Liefs Sasje.
Spannend Sasje, ik zal voor hem duimen. Handig die co sleeper, maar ik krijg een mooie wieg te leen en mag geen borstvoeding geven dus moet ik als nog uit bed en heeft het voor mij helaas weinig zin. Voor mezelf net een heel leuk boekje gekocht: Mijn 9 maanden dagboek van Pauline Oud. Nu kan ik leuk mijn zwangerschap bijhouden en wil graag ook nog het kraam boekje hebben als de kleine er is. Bij de KV is trouwens de davitamon compleet mama in de aanbieding met 25% korting. Scheelt toch weer! Nu eerst een bakkie koffie
De 35+ dames! River, ?? zwanger van 1e kindje Mirtjuh, 36 moeder van 2 bezig voor een 3e Cryptonysm, 38 zwanger van 1e kindje Cindybaby, ?? moeder van 3, zwanger van de 4e Zogelukkig, 40+ moeder van 1, gaat voor een 2e Femke, 36 moeder van 2, kinderwens vervult Dromertje, 35 bezig voor 1e kindje Famke, 45 moeder van 4 en oma! kinderwens met nieuwe relatie Katja, 35 bezig voor een 1e kindje Sasya, 37 zwanger van 1e kindje Hoop, 40+ moeder van 4, kinderwens met huidige man Sprits, 35 bezig voor 1e kindje Sasje, 44 moeder van 2, kinderwens met huidige man Draak, 36 bezig voor 1e kindje Minnimouse, 37 moeder van 3 en zwanger van de 4e Baby verwacht op: 13 oktober - River 4 oktober - Cindy 6 oktober - Crypto 23 oktober - Sasya 11 oktober - Minnie Afspraak op: 15 maart intake en eerste echo - River 29 feb eerste echo 25 feb - Cindy 9 maart intake en eerste echo - Crypto 13 maart eerste echo - Sasya 15 maart eerste echo - Minnie Zo, de lijst aangepast Wanneer is je volgende afspraak Cindy?
Sasya, ik ben 42. Staat er nu zo alsof het geheim is hhi. Zo, stucadoor is er, ik ga straks ff boodschappen doen en geld voor de beste man halen.
Oke! Ik moet ff luchten hoor (niet vergeten uit te loggen, draak en de geschiedenis te verwijderen ) Ga ik net naar de wc, zit er een innieminie drupje, bruin slijm... Geen bloed zoals bij ongi en na vegen zit er niks op het papiertje... WTF!! Ik had me zo voor genomen me niet gek te laten maken... Gebeurd er dit... Wat moet ik ermee?? Heb wel wat gevoeltjes onder in mn buik, hoogte net boven het schaambeen, tussen mn heupen, maar het is niet de gebruikelijke ongipijn.... Daarbij komt ie op zn vroegst pas vrijdag.... Draak... Adem in.... Adem uit... Sorry hoor, moest het even kwijt *en logt weer uit