35+ en zwanger (worden)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door River nl, 10 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    @Minnie, Ohhh dat klinkt heerlijk!
    Ik wou dat ik er wat meer in kreeg, hij lust zo weinig en wat ik erin krijg als hij wat lust is niet veel :( lang leven de vitamine pillen ;)

@Crypto, nee hoor meis had ik niet verteld (geloof ik hahaha )
    Ik speel World of Warcraft :D Op die manier heb ik ook mijn liefje gevonden!!

@ River, behalve de bonen lijkt het me heerlijk!!
    Ik kijk weer veel te laat en krijg nu weer honger hahaha

@Cindy, leuk dat je de zelfde hebt, altijd fijn als je met iemand een klik hebt en je kan er weer bij terug.

@Draak, balen meis :( op naar een nieuwe vruchtbare ronde!

Het is dus algemeen dat mannen en groente niet samen gaan :p
    Maar hij heeft pech, het is erg belangrijk dat ik nu gezond eet en hij eet al 2 avonden op zijn werk en zondag doe ik altijd makkelijk en dan een rijst/pasta dag erbij houd hij er maar 3 met echt groente over dus hij moet niet teuten :p

Nu lekker slapen, het is later dan geplant maar heb me wel vermaakt dus dat is ook goed.
    Slaap lekker meiden en tot morgen!
    Liefs Sas

2. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Welterusten Sasya!

Ik wilde om half 9 gaan slapen. Ik was zo moe en zo vreselijk misselijk.
    Nou ik heb een half uurtje geslapen en toen was ik weer wakker. Zo vervelend.
    Nou wachten tot mijn man thuis komt, die is weer eens te laat..
    Hopelijk val ik straks nog in slaap. Morgen weer vroeg op.

3. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

goedemorgen dames, hier heerlijk geslapen van 10 uur tot 8, met 2 x plassen ;)

ik zie dat er nogal wat dames zijn die van gamen houden:cool:pff dit is echt niet aan mij besteed,ik game liever met mijn man:D

wauw crypto een echte zangeres;)wat goed meid. zing maar veel is ook goed voor de baby;)genieten ze van dalijk:p

4. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Mannen en groente.... Hier is het helaas andersom. Ik heb een voedselintolerantie, dat betekent dat ik van een heleboel eten ziek word. Ik kan maar heel weinig groentesoorten eten. Geen wintergroenten, geen rauwkost, geen fruit, en absoluut geen uien. Om dit te compenseren slik ik pillen van juice plus. Kost ff wat, maar voel mij er gezond bij. Ik ben nu ik zwanger ben bezig met smooties. Daar krijg ik buikpijn van, maar dat wordt elke dag iets minder, zo krijg ik toch mijn fruit binnen.

5. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    @ draak, balen zeg. Is toch een teleurstelling. Ga voor je duimen deze ronde weer.

Wat groente betreft, heb mijn mannetje al aan meer groente gekregen dan toen ik hem leerde kennen. Maar hij eet dat alleen als we samen zijn. Als ik late dienst heb, maakt ie meestal een uitsmijter of zo.
    Als compensatie zet ik hem iedere dag een multivitamine voor:D

6. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    ff snel:

Sasya: MEEN JE NIET! Ik ook. Welke server speel jij? Ik heb mijn liefje ook via WoW gevonden :D.

Hoe toevallig of niet dan? :p

7. sasje

sasje Actief lid

4 nov 2010
    164
    0
    0
    Pedagogisch medewerker.
    Overijssel
    Goedemorgen meiden! Ik vind het hier ook echt gezellig!

Mijn weekend is net begonnen, heerlijk. Ik heb mijn werk voor deze week er al opzitten. Dus lekker relaxen.

Gelukkig lust mijn man graag groenten, geen enkel probleem, maar mijn kinderen.... dat is een ander verhaal. Mijn man is een Indo, dus toen ik hem trouwde dacht ik lekker vaak Indisch te eten, hahaha hij eet liever stamppot! Maar af en toe kook ik echt wel Indisch hoor.

Draak, jammer dat je ook ongi bent geworden.

Spelletjes op de computer doe ik niet, heb ik eigenlijk nooit leuk gevonden. Ik ben meer van het zoeken naar lekkere recepten op smulweb enzo.

Ik ga zo ff lunchen met dochterlief, ze is lekkere broodjes aan het halen. Niet goed voor de lijn, maar zo lekker. Jullie horen het al, ik ben wel een lekkerbek hoor.

Liefs Sasje.

8. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Cindy: het wordt zeer zeker een muzikaal kindje. De zus van mijn vriend is muzieklerares. Speelt zo ongeveer alle instrumenten die je kunt bedenken. Vriendlief is pianoleraar en beiden zingen ook. Schoonvader en moeder zingen in een koor aldaar. Mijn moeder heeft gitaar, accordeon en zang gedaan en ik zing dus ook. Mijn broer speelt nog gitaar :D>

Muziek is heel belangrijk bij ons.

Tja, gamen doe ik zeker. Zo hebben wij elkaar leren kennen. We leaden een eigen raidgroup samen met een maat uit Engeland. Hartstikke leuk :D. Een gamer chic haha.

9. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

hier hetzelfde,ik zoek ook liever recepten:D
    lunchen ben ik net ook aan het doen,coktailworstjes op een broodje met mayo:$hoezo ongezond:Dmaar wel lekker:p

10. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Goede morgen meiden :D

Ik kom vandaag moeilijk op gang dus maar even mezelf een schop onder mijn reet en gaan! hihi
    Zo eerst maar eens even mijn haartjes verfen want ik spot grijze haren en dat kan ik niet verwerken ;)
    Dan nog maar een wasje en het strijkwerk weg werken.
    vriendjelief lessen en moet strakkies werken dus die breng ik weer weg met dit rare weer.
    Nadeel is wel dat ik heb om 23.00 weer op moet halen.

@River jeetje wat vervelend zeg, daar ben je mooi klaar mee.
    wat gebeurt er dan precies? (sorry voor mijn nieuwsgierigheid)

@Sasje, zo gaat het bij de meeste kinderen toch? :)
    Eet smakelijk en geniet van je lunch

11. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Lol!!!! Wat toevallig en wat leuk zeg!!
    Ik speel op Zenedar en ik speel alliance.
    Mijn main char is een shadowpriest na 4 jaar een resto druid te hebben gehad

En jij? En jij??? :D

12. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    hmmm je moet me nu niet op ideeën gaan brengen hoor ;) Ik had me voorgenomen en gezond broodje te maken zo :p

Pfff internet knalt er steeds uit hier :( klote Ziggo.
    Vriendjelief moet snel thuiskomen want de HD player deed het ook niet en ik moet wel wat te doen hebben als mijn haar in het verf zit zo ;)

13. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deathwing - Horde.

Main: holy / disco priest. Holy is mijn grote liefde.

En verder heb ik nog een drood tank. En uiteraard wat andere toons maar deze speel ik het meest :).

Anders moet je me even je realid pb'en. Dan kan ik je toevoegen :D.

14. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je wil natuurlijk lolz :D

15. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja leuk zal ik even doen :D

edit: gedaan ;)

16. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Het begint als ik het proberr te eten, dan ga ik kokhalzen. Een psychische bescherming zodat ik niets eet waar ik ziek van wordt?
    Daarna krijg ik behoorlijke krampen in maag en darmenom vervolgens heel lang op de wc door te brengen.

Ik ga zo naar de kapper.

17. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Mijn hemel, wat lijkt me dat een ellende zeg!!
    Naar de kapper, altijd leuk. :)
    Nieuwe coupe?

18. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    @ crypto en saysa, ik dacht dat advocaten en notarissen moeilijke taal schreven, maar jullie kunnen er ook wat van:D:D

19. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    @River, jee dat lijkt me ook niet makkelijk. Ik kan op zich veel dingen eten. Maar het lijkt me heel moeilijk als je inderdaad voor veel dingen allergisch bent. Dat betekent dus ook altijd goed oppassen met koken voor jou of niet?

@Sprits: hehe, gamertaal he :D.

@Sasya: heb je toegevoegd.

20. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeetje wat heftig zeg :( wel fijn ondanks de kosten dat je pillen hebt om je voeding aan te vullen.
    Laat je maar lekker vertroetelen bij de kapper! Ik vind het altijd heerlijk :)

@Sprits, hahaha achja je moet eens weten hoe ik zat toen ik voor het eerst begon hihi

@Crypto, gezellig! Ik ga hem ff accepteren

Deel Deze Pagina