Van gamen heb ik geen verstand. ik krijg wel eens een gameverzoek via facebook. Maar ik heb geen interesse en geen tijd. Wij doen wel graag met de kinderen een potje 'pesten'. Vinden ze geweldig. Hier net een tosti met kaas en ananas op. Ik weet niet meer waar ik het zoeken moet van de misselijkheid. En ook nog eens slecht geslapen..pff
Hmm ook lekker! Ik heb echt trek in van alles!! Het erge is ik lust ook echt alles Ik heb ook totaal geen last van misselijkheid.... maar er me verteld dat dat nog kan komen. Een potje kaarten vind ik ook erg gezellig
Zo mijn haartjes zitten weer beter. Geen nieuwe coupe, de puntjes eraf zodat ik weer wat volume heb. De kapster zag dat ik zwanger was. Vind dat toch stoer om te vragen, voor hetzelfde geld ben ik gewoon dikker geworden haha. Ik zit nu heel walgelijk een hele magere rookworst naar binnen te werken. Gelukkig geen last van misselijkheid tot nu toe, maarja na die worst........ Ik heb net met de kapster gependeld met naald en draad. Zij heeft 3 zonen en na drie streepjes stond hij stil. Bij mij twee keer een streep en toen stond hij ook stil.
Ik ga nooit naar de kapper,knip mijn punten en kleur mijn haar zelf. Heb dan ook lang krullend haar tot net boven mijn kont Vandaag was ik niet misselijk en heb dan ook maar direct de ramen en gordijnen gewassen. Maak me dan wel alweer direct zorgen of nog alles ok is met de baby
Haar komt net over mijn schouders, kan het dus nog niet zelf. Wie weet krijgt het ooit nog eens een groeispurt.
Dat hoor je wel vaker. Als mijn haar net zo groeit als mijn buik...... Neefje van 4 zegt vandaag in een huis vol mensen jij hebt een dikke buik, zegt mijn schoonzus ze heeft toch een baby in haar buik. Ineens iedereen stil haha, schoonzus kon wel heel even door grond zakken.
Wow River...kleine kinderen zeggen de waarheid...maar dat is niet altijd handig! Mijn dochter van 7 verteld het ook aan iedereen, zelfs aan de eigenaar van het griekse restaurant waar we vaak heen gaan. Op school zullen ook wel veel mensen het weten. Ik had express nog niks gezegd tegen mijn broer, en nu sprak ik mijn moeder van de week verteld ze me zonder blikken of blozen dat zij het al aan mijn broer verteld heeft!!:x Ik kan met moeite zwijgen, maar hupsakee mijn moeder verteld het wel even!!
Hahahaha, heerlijk die kinderen! Gelukkig wonen mijn neefjes en nichtjes niet in de buurt van de schoonouders anders was het hier ook fout gegaan. Moest ze echt zeggen maandag: meiden je moet het er niet voor buiten over hebben he want niemand weet het nog. Ohhhh zegt de jongste.... hahahha Lekker wok gegeten vanavond! dat is mijn nieuwste uitvinding die ik zooooooo lekker vind en het is nog gezond ook. Nu proberen niet meer te snaaien vanavond! (dat gaat moeilijk worden!) Fijne avond meiden
Geeft niks Hoop, dikke knuff en we horen je wel als je daar behoefte aan hebt. Ik ga zo lekker slapen, morgen komt mijn mama gezellig weer en vriendje lief is ook lekker de hele dag thuis. Welterusten!
Over vertellen. Mijn moeder heeft het denk ik redelijk voor zichzelf gehouden. De ouders van mijn vriend in Griekenland............ tja, heel het dorp weet het al vanaf de test . Zo blij zijn ze haha. Kapper: moet ik hoognodig heen. Hoop: sterkte meis. Ik hoop dat je je snel weer wat energieker voelt. Sorry is nergens voor nodig hoor. Dikke knuf.
Zo, ik heb prima geslapen. Had nog wel een uurtje bij gekund maar vooruit. Veel plezier vandaag Sasya
Ook hier redelijk geslapen. Een keer eruit om te plassen en om 7:15 wakker. Nu zit ik erbij alsof ik een week te feesten ben geweest, maar goed dat overleven we ook wel weer. De was draait, voor de rest van de dag nog niet veel plannen.
Goeie morgen! Ik heb niet zo geweldig geslapen, maak me dagen ergens druk om en mijn vriend zegt gewoon ik kan er nx aan doen en legt het naast zich neer dus heb ik nog woorden gehad in bed om 2 uur vannacht. Huilend heb ik me maar op de was gestort op zolder tot ik een beetje bijgekomen was dus ik sliep best laat en er weer optijd uit Ik leg het later wel uit waarom want heb niet zoveel tijd nu. Vanmiddag nog even naar de huisarts want ik heb allemaal pukkeltjes onder mijn linker oksel en ipv dat ze weg gaan word het alleen maar erger Fijne dag allemaal
Goedemorgen! Ook ik niet zo lekker geslapen, ben bang dat de griep zijn intrede doet. Hoofdpijn, watten in mijn hoofd... Vanavond heb ik een feestje van schonezus die 30 is geworden, hoop dat ik me dan wat beter voel, anders word het thuisblijven. @hoop, rustig aan maar hoor meid, het komt wel weer. Fijne dag allemaal.
Goedemorgen, @hoop, rustig aan doen meis. Nah, wordt denk ik toch tijd dat ik de gyn bel maandag want vanmorgen weer getest en ja hoor, een knalstreep. Zo duidelijk heb ik hem tijdens de zwangerschap niet gehad. Blijf positief testen de laatste 3 weken vanaf de mk, maar niet zo knal als nu. Snap er niks meer van. Hcg lijkt te stijgen ipv afnemen. Toch nieuwe zwangerschap? Heb alleen 19 feb gemeenschap gehad daar kan ik dan toch niet nu al posi van testen? Dan heb ik een hele korte cyclus. Krijg wel weer kwaaltjes Schiet mij maar lek.
Na 10 dagen kan je al posi testen hoor sprits! Is nu 12 dagen geleden, zat je op dag 10 van de cyclus, mmm spannend!
Ga maandagochtend nog weer testen om te zien of het toeval is, dus toch oud hcg, en de gyn maar eens bellen. Niet dat hij veel kan doen en/of zien maar hcg prikken kan geen kwaad lijkt me. Hihihi hij ziet me aankomen. We hebben zijn advies om menstruatie af te wachten niet heel strikt opgevolgd...tja, dan krijg je dus dit soort verwarring
Goedenmorgen dames, Sprits, spannend!! Sasje: hoe voel je je nu? Idd griep? Ik heb wederom goed geslapen. De honden hebben me zelfs tot 9 uur gegeven ipv half negen. Heerlijk. Ik dacht net mijn ontbijtje te beginnen met een mergpijpje :O. Jeminee, ik word me toch misselijk.. Rare tijd ook om zoiets te doen. Dat heb ik dus gewoon nooit. Nu ik zwanger ben ligt alles overhoop. :S Jullie nog plannen vandaag? Ik weinig. Aan de Griekse studie weer en verder luiwammessen. Ondanks dat ik goed heb geslapen ben ik nog wel duf....