GoEiemorgn, ik had een rare nacht. Ik werd rond 4 uur wakker met kramp in mijn onderbuik. Op een gegeven moment begon ik te traanspireren en ben ik naar de wc gegaan. Na 10 minuten bleek dat mijn darmen niet blij waren. Maar ik werd ook ineens misselijk. Dus daar zat ik midden in de nacht op de wc met een emmer op schoot. Nadat mijn darmen geleegd waren voelde ik mij een stuk beter, en heb ik doorgeslapen tot half 8. Vanmiddag ga ik bij het strand wat drinken met een vriendin. Zij weet nog van niets, maar zodra ik mijn jas uitdoe zal het wel duidelijk zijn.. ...
goedemorgen dames, hier redelijk geslapen,veel wakker en soms misselijk.verder niet veel te doen vandaagmanlief is werken dus ik zit weer thuis verbannen pffff ben blij als we een ander huis hebben lekker op het strand uitwaaien,heb ik ook wel zin in hier alleen bomen en bos als alles goed gaat gaan we in mei een weekje naar familie in turkije
Goedemiddag allemaal, hier nog steeds niet fit, maar gelukkig geen koorts, dus hoop dat het gauw weer over is. Op het strand uitwaaien? Ooh heerlijk, ik wou dat ik bij de zee woonde... Veel plezier River! Ik ga niet zoveel doen, boodschappen doen en de was draaien. Dat was het wel. Hoop hoe is het met jou? Fijne dag verder meiden!
Ging niet uitwaaien hoor, ik heb namelijk helemaal geen e ergie om de duinen door te lopen. Maar er is een restaurant met uitzicht op zee. Ik hoefde dus echt niets te zeggen, ik trok mijn jas uit en zij zag mijn profiel en begon te gillen haha. Ben nu wel erg moe nu ik mijn dutje heb gemist maar merk dat ik snachts dan wel beter slaap.
Hey meiden, hoe is het met jullie? lekker aan het genieten van de zondag? Ik heb 12 uur slaap erop zitten en ben blij dat ik eindelijk even heb kunnen bijtanken na een paar slechte nachten waar ik elk uur naar de wc moest om te plassen... Verder geen plannen hier, wederhelft is druk aan het leren voor theorie examen die morgen is en ik ga zo maar de piepers schillen voor de verse patat die ik heb beloofd heb. Fijne zondag!
Wij hadden vandaag bezoek met 2 kleine kindes en merkte meteen dat mijn huisdieren hier nog niet helemaal klaar voor zijn, de katten smeerden hem meteen en de hond werd super druk. Van mezelf merk ik dat ik ongeveer energie heb om een uurtje gezellig tevzijn en dan is het op. Gelukkig nog 9 dagen vakantie, hopelijk heb ik de ergste vermoeidheid dan gehad. Hier is het ook behoorlijk rustig.
Hier alles goed hoor meis,ben wel beetje down de laatste week,maar we hebben ook drukke weken achter de rug,de spanning rond de onderzoeken om zwanger te worden enz...ik heb het een beetje moeilijk momenteel. Hoe is het met jou?
Hoop, ik kan het me zo goed voorstellen meid. Het lijkt me heel zwaar allemaal. Bij ons zijn er alleen een semenonderzoek en bij mij een bloedtest geweest. Bij ons ziekenhuis gaan ze niet verder meer. Eigenlijk heb ik daar ook wel vrede mee hoor, ik zie me ook niet elke keer een flinke afstand rijden voor onderzoeken en echo's. We geloven en hopen op een wonder. Ik heb elke maand nog een eisprong, dus nog steeds kans. Soms denk ik wel eens aan clomid om de eitjes toch wat te stimuleren. Maar dat geeft mijn gyn niet meer en dan zou ik toch weer naar een ander ziekenhuis moeten, of via internet kopen maar dat durf ik niet zo goed. Ben jij al lang bezig met onderzoeken? Ik wens je veel sterkte, een dikke knuffel van mij. Hoop dat je je gauw weer beter voelt. X
Ohh ik ken dat gevoel heel goed, ik had dat vorige week toen mijn neefjes bleven slapen. Ze zijn al zo actief en nu met deze vermoeidheid..... Normaal gaan ze vanzelf naar bed maar ik moest ze nu sturen omdat ik niet meer kon hahahha Geniet nog lekker van je vakantie meis! Fijn wat van je te horen Hoop, dikke knuffel en ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt. Ik ga mijn bedje opzoeken, morgen nuchter bloedsuiker prikken bij de HA. Ik snap niet waarom.... kwam voor butjes onder mijn oksel maarja zal het maar doen. Zal ook meteen de assistente even zeggen dat ze wel mogen mededelen als je een arts krijgt die je niet kent en hij jou ook niet. Die man vroeg of ik al veel was aangekomen in mijn zwangerschap... Ehh geen idee dokter ik ben zo dik en pas 6 weken zwanger....wat dit met die bultjes te maken heeft. Als die knakker mijn dossier had gekeken had hij gezien dat ik mijn hele leven al huidproblemen heb en dat ik net zwanger was. Bah voel me er nog steeds niet lekker bij en zie die man liever nooit meer. Welterusten meiden
@Hoop, snap dat het wachten op de onderzoeken spanning met zich meebrengt. @Sasje, we duimen hier gewoon mee voor een wondertje, waar een ei is is een kans! @Sasya,wat een bal die dokter. Ik belde mijn huisarts op een paar dagen na mijn positieve test en ze hebben niet eens mijn naam genoteerd, dus mijn huisarts heeft niet eens in zijn systeem staan dat ik zwanger ben, vind ik wel heel slordig van de assistente, ze verwees me door naar het geboortecentrum en dat was het. Wat ik ook vreselijkslordig vind is datik nog steeds niets gehoord heb van moeders voor moeders. Ik heb mij opgegeven toen ik 5 weken was en ben nu al 8 weken. Ik ga echt niet nog een keer bellen, na 3 keer geef ik het op. Doe jij mee Sasya? Jij zit volgens mij in dezelfde regio als mij.
goedemorgen dames, lekker weekend gehad? hoop, ik snap dat je even geen energie hebt,doe rustig aan meid! sasje,als je elke maand je eisprong voelt komt het wel goed hoor! sasya, wat een %^&*%$# dokter zeg. maar waarom had je ineens een andere? bij mijn dokter zijn ook wel eens andere dokters maar gelukkig vraagt de assistente of ik dat wil maar ik wil gewoon mijn eigen dok. river, nee ik zou ook niet meer bellen:x als ze niet willen dan laat maar trouwens ik doe er niet aan mee. we wonen helemaal in zuid-limburg en dit schijnt niet altijd bij nl te horen. ze komen het dan niet ophalen en brengen is voor mij onmogelijk verder hier alles goed,alleen nog altijd moe. de misselijkheid gaat langzaam over
Wat een flater van de assistente zeg, dat is toch ook erg. Nee, ik doe niet mee aan MvM. Ik krijg nogal wat medicijnen naar binnen dus ga er eigenlijk van uit dat ze er niks mee kunnen. Om met te besparen dat ze voor niks komen en mijn zwangere buurvrouw ze spot heb ik ook niet gebeld. Eerlijk gezegd irriteert het me ook een beetje dat als jij het nodig had gehad dat je het niet had gekregen en als je na 3x bellen nog geen reactie hebt zou ik het niet doen. Aan de andere kant zie ik mijn broer en vriendin die maar niet zwanger raken en daarvoor zou ik het toch meteen doen. Maar ik kon er ook niks over vinden op de site over medicijn gebruik. Ik ga er vanuit dat ze niks met me kunnen net als bij de bloedbank enzo De assistente was vanmorgen ook niet blij met hem, je moet voor bloedsuiker prikken een afspraak maken en dat had hij niet gezegd terwijl ik het nog vroeg. Gelukkig deed ze het toch meteen en was die prima in orde zei ze. Heb ook gezegd dat ik het een vervelende man vond en het op prijs stel dat ik het weet als ik iemand anders krijg.
Omdat mijn huisarts vakantie had en er dan een vervanger komt zei de assistente vanmorgen Cindy. Ze zeggen het alleen als er een intiem iets is of als je dingen wilt bespreken. Ik heb wel gezegd dat ik het een vervelende dokter vond en dat ik het gevoel had dat ik al beoordeeld was voor ik binnen was. Dat vond ze erg vervelend voor me. Ik weet gewoon nu dat als het vakantie is ik niet meer ga of vraag of mijn eigen HA er is want deze eikel wil ik niet meer zien. Verder een goed weekend gehad Gezellig bij mijn moeder gegeten samen met mijn broer als bye bye voor hun vakantie. We willen elkaar dan toch altijd nog ff zien en dat combineren we gezellig door bij mijn moeder te gaan eten. Ze zijn 4 weken weg dus dat is best lang. Jij ook een lekker weekend gehad?
Hoop: wat vervelend dat je nu door zo'n moeilijke tijd gaat. Hoop dat je je snel weer beter voelt en weet, als je even iets kwijt moet dan zijn wij allemaal goede luisterende oren. Of per pb. Wat jou het prettigst is. @Sasya: Jemig wat een enorme blunder zeg :S. Moet zeggen dat mijn huisarts en assistente wel lieverdjes zijn. Assistente knoopte meteen even een gesprek aan. Daarna pas werd ik doorverwezen naar de verloskundige. Toch wel prettig dat ze ook even interesse in je tonen. @River: ja dat vind ik echt heel slordig. Ik zou nu zeggen 'bekijk het maar'. Graag of niet denk ik dan hoor. Zo, heb ik nog iemand gemist? Hier wel redelijk weekend gehad. Last van schommelende misselijkheden maar het mag eigenlijk geen naam hebben. Wel moe. En helemaal erg is dat ik als ik 's middags even ga liggen ik zo vreselijk naar wakker wordt.... bah. Verder ben ik zenuwachtig. Vrijdag echo maar ik begin bang te worden. Wat als het hartje niet klopt of iets dergelijks? Of er zit helemaal niets :S. Doodeng en daar ga ik een week mee rondlopen. Bah. En verder gaat alles wel ok. Ik vroeg me trouwens af. Hebben jullie het al wereldkundig gemaakt? Wanneer is het moment om zoiets te delen?
ja ik snap dat je zenuwachtig bent ik had dat ook. maar meid je zal een mooi vruchtje zien met een mooi kloppend hartje maar eerlijk gezegd ben ik ook alweer zenuwachtig voor de volgende echo in 2 weken ik denk ook de hele tijd stel het hartje klopt nu niet meer pfffffffff hoezo onzeker tja we lezen veel te veel dan krijg je dat maar ik ben benieuwd naar jou echo
Ik heb dat ook, ik moet nog ff voor mijn eerste echo, maar heb af en toe van kan mij niet snel genoeg tot het zover is en aan de andere kant vind ik het ook doodeng want je droom kan zomaar ineens uit zijn.
Ja het is echt doodeng. Nooit gedacht dat ik me (buiten de tandarts dan) ergens zo vreselijk voor zou voelen. We leven inderdaad veel. Dat is tegenwoordig met internet zo. Mooi medium maar soms net even iets te veel info :/
Zou de verloskundige het trouwens raar vinden als wij vragen of we een video-opname van het beeld mogen maken? Ik bedoel echt video dan vanwege ook het geluid enzo. LIjkt me zo leuk om naar mijn schoonouders in Greece te sturen. Hebben zij toch een beetje het idee dat ze erbij horen.