Hoi, ben inmiddels weer thuis. Voel me alsof ik geraakt ben door een intercity en bloeddruk is te laag, voor de rest ok. Wel pijn, maar das logisch. Heb mazzel gehad. Vruchtje was al gestopt met groeien en zat genesteld in mijn rechter eileider. Hebben ze weg kunnen snijden en zo is gelukkig mijn eileider bespaard gebleven. En ik maar denken dat ik een miskraam had 4 weken geleden. Dit was de reden dat mijn hcg bleef stijgen. Ben blij dat ik toch gebeld heb afgelopen maandag, anders had het anders kunnen aflopen. Ben blij dat de oorzaak uiteindelijk is gevonden en dat het nu voorbij is. kan ik rustig herstellen en weer verder. Al vind ik het eng om eventueel weer zwanger te worden nu omdat er kans is op herhaling ivm lidtekenvorming op de eileider. Maar het is nu nog te vroeg om daar aan te denken. Eerst maar herstellen! Zodra ik niet zo murw meer ben ga ik terug lezen en positiever meekletsen met jullie! Bedankt meiden.
Jeetje sprits wat heftig allemaal. Neem je tijd om goed te herstellen! Gelukkig is je eileider nog heel. Veel sterkte!
Ja, morgen om 1 uur lig ik op de bank van de waarheid. Ben erg zenuwachtig. Ben er niet lekker van. Vandaar dat ik even wat stiller ben.
@Sprits: sterkte meid! @Crypto: veel succes met je echo morgen! Hier gestresst,ik heb straks om half 2 theorie examen voor de tweede keer,willen jullie voor me duimen dat ik het haal?
@Hoop, duim duim. @Crypto, ik lag een dag voor, ben van slag omdat de vuilcontainers hier ineens een dag eerder worden opgehaald. Dacht dat het nu al vrijdag zou zijn. Ik heb een druk dagje voor de boeg. Ramen lappen van de keuken binnen en buiten, boodschappen doen, voor 9 man babi pangang maken en ik hoop nog even energie te hebben om de auto te wassen. Oa en dan moet mijn huis ook nog spik n span voordat de eters komen. Pfffffff.
Hoop, heel veel succes, je kunt het!!! River, hm lekker babi pangang! Succes met koken en poetsen. crypto, morgen je echo, wauw dat is spannend! Hoop voor je dat alles er prachtig uit ziet! Succes! Sprits, hoe gaat het met jou? Ben vanmorgen opgestaan met barstende koppijn. Niet zo verwonderlijk, was gisteren nogal gespannen vanwege een vriendin die erg ziek is. Zo eerst maar eens koffie zetten. Meiden een fijne dag gewenst, XXX
River, 42 zwanger van 1e kindje Mirtjuh, 36 moeder van 2 bezig voor een 3e Cryptonysm, 38 zwanger van 1e kindje Cindybaby, 41 moeder van 3, zwanger van de 4e Zogelukkig, 40+ moeder van 1, gaat voor een 2e Femke, 36 moeder van 2, kinderwens vervult Dromertje, 35 bezig voor 1e kindje Famke, 45 moeder van 4 en oma! kinderwens met nieuwe relatie Katja, 35 bezig voor een 1e kindje Sasya, 37 zwanger van 1e kindje Hoop, 40+ moeder van 4, kinderwens met huidige man Sprits, 35 bezig voor 1e kindje Sasje, 44 moeder van 2, kinderwens met huidige man Draak, 36 bezig voor 1e kindje Minnimouse, 37 moeder van 3 en zwanger van de 4e Baby verwacht op: 13 oktober - River 4 oktober - Cindy 6 oktober - Crypto 23 oktober - Sasya 11 oktober - Minnie Afspraak op: 15 maart intake en eerste echo - River 29 feb intake vk eerste echo 25 feb - Cindy 9 maart intake en eerste echo - Crypto 13 maart eerste echo - Sasya 15 maart eerste echo - Minnie
Quote=Minnie Mouse 1974 River, 42 zwanger van 1e kindje Mirtjuh, 36 moeder van 2 bezig voor een 3e Cryptonysm, 38 zwanger van 1e kindje Cindybaby, 41 moeder van 3, zwanger van de 4e Zogelukkig, 40+ moeder van 1, gaat voor een 2e Femke, 36 moeder van 2, kinderwens vervult Dromertje, 35 bezig voor 1e kindje Famke, 45 moeder van 4 en oma! kinderwens met nieuwe relatie Katja, 35 bezig voor een 1e kindje Sasya, 37 zwanger van 1e kindje Hoop, 40+ moeder van 4, kinderwens met huidige man Sprits, 35 bezig voor 1e kindje Sasje, 44 moeder van 2, kinderwens met huidige man Draak, 36 bezig voor 1e kindje Minnimouse, 37 moeder van 3 en zwanger van de 4e Baby verwacht op: 13 oktober - River 4 oktober - Cindy 6 oktober - Crypto 23 oktober - Sasya 11 oktober - Minnie Afspraak op: 15 maart intake en eerste echo - River 29 feb intake vk eerste echo 25 feb - Cindy 9 maart intake en eerste echo - Crypto 13 maart eerste echo - Sasya 15 maart vierde echo - Minnie[/QUOTE]
QUOTE=Minniemouse1974;12262747Quote=Minnie Mouse 1974 River, 42 zwanger van 1e kindje Mirtjuh, 36 moeder van 2 bezig voor een 3e Cryptonysm, 38 zwanger van 1e kindje Cindybaby, 41 moeder van 3, zwanger van de 4e Femke, 36 moeder van 2, kinderwens vervult Dromertje, 35 bezig voor 1e kindje Famke, 45 moeder van 4 en oma! kinderwens met nieuwe relatie Katja, 35 bezig voor een 1e kindje Sasya, 37 zwanger van 1e kindje Hoop, 40+ moeder van 4, kinderwens met huidige man Sprits, 35 bezig voor 1e kindje Sasje, 44 moeder van 2, kinderwens met huidige man Draak, 36 bezig voor 1e kindje Minnimouse, 37 moeder van 3 en zwanger van de 4e Baby verwacht op: 13 oktober - River 4 oktober - Cindy 6 oktober - Crypto 23 oktober - Sasya 11 oktober - Minnie Afspraak op: 15 maart intake en eerste echo - River 29 feb intake vk eerste echo 25 feb - Cindy 9 maart intake en eerste echo - Crypto 13 maart eerste echo - Sasya 15 maart vierde echo - Minnie[/QUOTE][/QUOTE]
YESSSSSS!!! Ik ben geslaagd voor mijn theorie!!! Dank je wel voor het duimen meiden,het heeft geholpen!!Ennn....ons huis is verkocht!! na 6 dagen al!! Onze dag kan niet meer stuk!!
goedemorgen dames, ben ik ook weer even. pff manlief was een paar dagen thuis want hij was in zijn hand gebeten door de hond met spelen en is gehecht moeten worden.dus zit manlief hele dag aan de pc want hij is "ziek" wat alweer de nodige frustratie bij mij opleverde met als gevolg alweer ruzie grrrrrrrrrrrr mannen:x:x hoop gefeliciteerd met je theorie! nu op naar het rijbewijs sprits wat heftig meid,hoe gaat het nu met je? river pffffff wat een buik al hahaha ben benieuwd of het er geen 2 zijn? crypto veel succes met je echo vandaag ben benieuwd sasya jij ook veel sterkte meid
Goeiemorgen, ging een paar nachten goed hier , maar vanmorgen was ik om 5 uur weer klaar wakker. Ik heb een vrij genant probleem. Ik laat ineens ontzettend veel windjes. Manlief wordt er niet goed van want ze ruiken absoluut niet naar roosjes. Ik sliep gister eerder en hij lag naast mij tv te kijken en volgens hem laat ik er om de 5 minuten eentje ontsnappen. dit dus al een paar avonden. Nouja hij went er maar aan haha. Gisteren kwam de familie hier eten, en mijn schoonmoeder had babykleertjes gekocht. We hadden afgesproken met de mensen die het weten dat ze pas iets mogen kopen als de echo goed is. Maarja ze kon niet meer wachten. Ze is 81, dus kon moeilijk boos op haar worden.
Goedemorgen, Even een berichtje van mij. Ik lees jullie wel, maar post niet zoveel, want ik heb geen actieve zwangerschapswens. Eerst maar eens aan mijn gezondheid werken. Sprits: ik ben geschrokken van je verhaal, wat verschrikkelijk zeg! Heel veel sterkte en beterschap! Hoop: gefeli met je theorie! Crypto: heel veel succes vandaag, hoe laat moet je? River: zo te zien en te horen heb je veel last van je darmen. Slik je al probiotica? Dat houdt je darmen in balans. Heb ik het niet over die drankjes, maar over hooggedoseerde pillen, te koop bij een vitaminewinkel of reformzaak. Cindy: mannen, pffff! Nog veel last van de buren? Weten ze dat je zwanger bent? @de rest: goed blijven gaan!