Hoi hoi, Het gaat hier redelijk. Nog erg moe en pijnlijke buik. Kan nog niet zoveel. Emotioneel heeft het ook een behoorlijk impact, had dit niet verwacht! Heb het een beetje onderschat, dacht alweer vrolijk rond te kunnen hobbelen. Nah ja, geduld. Lees veel positieve dingen hier, mooi! Hoop: Gefeliciteerd!! Cindy: zwanger zijn en je man thuis, geen goede combi River: herkenbaar die gasproblemen, vervelend! Crypto: heel veel succes vandaag, ik duim voor je!! Iemand vergeten? sorry daarvoor...ik probeer het bij te houden
Goedenmorgen dames, Dank jullie wel. Ik laat het weten vandaag . Sorry dat ik deze week niet zo aanwezig was, wordt vast weer beter als we weten dat alles ok is. Was deze week niet zo lekker. Sprits: zoiets hakt er volgens mij inderdaad behoorlijk in. Geef jezelf kans om er mee om te gaan op zowel fysieke als psychische wijze. Laat je vooral niet door anderen vertellen wat je moet doen. Volg je eigen gevoel daarin.
Goede morgen dames, Hier heb ik energie level 0 , dus ik doe wat ik doen moet en stort daarna in.... wat me vreselijk irriteert...maarja tis even niet anders. @Crypto, heel veel plezier vandaag meis met je eerste echo! Wel de foto showen straks he?!? @Hoop gefeliciteerd meis!! Super @River, meid ik knetter het hele huis door als dat enige troost geeft hihi Wel lief van oma zeg en nee op iemand van 81 kan je niet boos worden. Maar het komt uit een goed hart moet je maar denken. @Cindy, thanks! Ik krabbel langzaam weer op en voel me dan een stuk beter na een infuus dus nog een paar dagen dan ben ik er weer. Misschien moet je ook een goede scheet laten naast die computer wie weet werkt het. hihi @Zogelukkig, maar je kan toch wel lekker mee kletsen? ookal is er geen actieve zwangerschapswens. Als je niet wilt is het natuurlijk oke maar zou het erg vinden als je je niks zegt omdat je geen actieve wens hebt. Vind het gezellig als je mee kletst. Natuurlijk is je gezondheid het aller belangrijkste!!!! Ik ga eens koffie zetten want mijn mamsje is er zo en daarna maar eens kijken wat er vandaag uit mijn vingers komt. Fijne dag en tot later! Liefs Sas
Sterkte Sprits, en ik ben het met Crypto eens. Volg je eigen gevoel en geef het de tijd meis. Knufffff
Nou dames. Daar zijn we weer. Alles is goed gegaan. We hebben hartje zien en horen kloppen. Alles zat op de plek. Over twee weken weer. Daarna moet ik vanwege mijn gewicht wel bij de gynaecoloog blijven maar goed. Dat had ik wel verwacht al. . Ik moet het allemaal nog even laten bezinken. Ben echt een week naar geweest van de zenuwen.
Dank jullie wel Ja zal de banner binnenkort even wijzigen . Manlief was uiteraard mee. Die heeft het scherm gefilmd voor de familie .
He Crypto, wat geweldig. Nog 6 dagen voor mij! Ik zie dat je nu op dezelfde datum uitgerekent bent als mij!
Spannend! Ik leef met je mee. Het is zo'n mooi moment. Bij mij kwamen de tranen in ieder geval los. De datum zou volgens de VK nog kunnen veranderen maar voor nu lijkt het 13 okt. te worden.
Hoop gefeliciteerd! Crypto, wauw een mooie echo! Wat heerlijk meid, nu lekker ontspannen. Sprits, ja zoiets hakt er behoorlijk in he. Neem je tijd en doe rustig aan. Meiden ik wens jullie allen een heerlijk weekend!
@ Crypto mooie echo! Mijn bmi is 30 dus ik ben bang dat ik ook onder controle van het zhuis blijf. Geeft niks. Prima zhuis in Tilburg. Ff gauw een berichtje gisteren was mijn man jarig en zijn we uit eten gegaan. Van de vis heb ik niks op. van het vlees 1 suflaki. verder brood met kruidenboter op. Op een gegeven moment kwam er komkommer met kruiden op tafel. heeeerlijk. Even navraag gedaan: dat bleek dus origano te zijn. erg lekker. ff googelen; en dat mag je dus NIET als je zwanger bent...balen!!Ik weet niet waarom het niet mag. zo ga ik steeds minder aparte dingen eten en blijf ik zo veel mogelijk bij de basis. Mijn man snapt er niks van. Hij zegt; dat was 16 jaar geleden( mijn 1 e zwangerschap) toch allemaal nog niet zo streng? Franse kazen en filet american is bekend maar je mag nog veeeeel meer niet!! bepaalde soorten thee. vele vissoorten kruiden. Drop. enz. Merken jullie dat ook? Verder lig ik nu bekaf op de bank. gisternacht migraine gehad en dat hakt er behoorlijk in.nu even geen fut om bv de boodschappen te doen.
Dag meiden, Alles goed hier? Wie zijn de volgenden? Sasya en River toch? Spannend! Hoe voelt iedereen zich hier? @Minnie: ik heb aangegeven dat ik niet mijn gewicht wil weten. Lang verhaal maar kortgezegd word ik heel naar van die cijfers en begon ik daardoor als een idioot altijd te dieten met als gevolg dat ik nou juist daarvan ging eten. Terwijl mijn gewicht niet in verhouding is met wat ik normaliter dagelijks eet. Heb dus gezegd, ze meten maar een eind weg, als ze mij maar niets over de kilo's zeggen. Dus ik weet nog niets . Maar wel dat ik richting Gyn moet. Gefeliciteerd met je man. OMG :O heb je Souvlaki gegeten? Een echte in een pita gewikkeld of zo een op een stokje? Over kazen en dergelijke. Mijn VK vertelde me dat als er bv op de brie staat dat het gepasteuriseerd is, het niet schadelijk is. Niet dat ik nu dramatisch aan de brie zit, maar wellicht een handige tip. Ik probeer niet al te krampachtig te zijn. Ik eet ook redelijk basic. Maar check niet echt alles moet ik eerlijk bekennen. Sterkte met je migraine. Een oud-collega van me had dat en ik dacht altijd voorheen, ach dat is een stevig hoofdpijntje. Nou, daar denk ik nu anders over nu ik haar een paar keer daarmee gezien heb.... Verder voel ik me wel goed. Moe vandaag maar heb slecht geslapen omdat vriendlief me vertelde dat de kachel laag stond maar dat dus niet zo bleek te zijn. Zweten dus. Vanmiddag wel getukt maar ik word nog steeds naar wakker.