@River Wat een rot nacht!! En dan dromen dat je wakker wordt in bloed. Echt een nachtmerrie! Sex Alsjeblieft niet. Komt wel weer, maar nu echt even niet. Ik kan 'savonds slecht slapen. Ik moet steeds boeren laten, echt genant, maar eerder slaap ik niet. Het was vannacht weer 2 uur voor ik sliep. En ik droomde dat ik ongesteld geworden was....ook zo iets waar je niet over wilt dromen nu.
Gelukkig, is toch schrikken allemaal en zeker na zo een droom er achteraan. Je beschrijft het heel goed ja, het gevoel van alles of niks. Ben erg blij dat we s'morgens mogen zodat ik kan opstaan en niet veel later gewoon meteen de deur uit kan.
Ben je bekend met PDS? En slik je al probiotica? Lees er anders eens iets over op de site van S.olgar.
Ja daar heb ik wel eens over gelezen toen men nog niet wist waarom ik zo sterk reageerde op bepaald voedsel. Er kwam toen uit dat ik een voedselintolerantie heb. Ik slik nog geen probiotica omdat ik er pas sinds kort last van heb. Ik ga die site even doorlezen.
Wauw, 5 weken na mijn aanmelding werd er vanavond dan eindelijk contact met mij opgenomen door moeders voor moeders. Donderdag komt ze langs.
Ach beter laat dan nooit! Succes met flessen vullen. Hier vanavond vroeg naar bed gegaan. Misselijk en hoofdpijn. Ik hoop niet dat ik ziek word.
Vandaag een spannende dag voor Sasya. Ik ga zo naar mijn werk, wie weet heb ik daar nog even tijd om te komen kijken.
Even snel: Goedenmorgen allemaal Sasya!! Heel veel succes vandaag meid! Ik heb enorm slecht geslapen. Vriend nachtdienst dus ben op. Ik reageer later even als het goed is.
Thanks meiden! doet me goed dat jullie aan me denken Als alles goed is rijden we door naar het zuiden om het mijn schoonouders te vertellen. Zal even een update geven via de tel als ik daar ben Fijne dag allemaal!!
Sasya, heel veel succes! Spannend hoor... Hier hebben we een klein feestje vandaag, mijn man is aangenomen! Hij heeft na ruim 10 maand eindlijk weer werk. Ben zo blij! Lang leve de regelmaat.
@Sasje GEFELICITEERD!! Fijn hoor dat je man weer een baan heeft! @Cindy Het is inderdaad de laatste tijd erg stil op het forum.
Sasya weet wel hoe ze de spanning moet opvoeren zeg. Vandaag voor het eerst weer gewerkt. Poehzeg dat viel me even zwaar. Om half 12 kreeg ik branderige ogen en had ik een concentratie van 0%. Om 15 uurkwammijn aflossing en ik moest tot 16 uur werken, dat heb ik net nietgered, om 15:30 vond ik het welletjes aangezien ik ook nog 45 minuten in de auto moest zitten. Morgen wordt hetnog erger dan werk ik tot 23 uur.
Heyy meiden! Nou alles is goed!!! Ik zit op een rose wolk We hebben het hartje gezien en gehoord. Word vervolgt morgen dan scan ik de foto's in. Sasje wat super meid! Gefeliciteerd!!! Fijne avond! Liefs Sas