35+ en zwanger (worden)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door River nl, 10 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Voor RA.
    Gezonde darmen = gezond voor jou, nu snap ik het. Maar ben je door je lage weerstand dan niet continu verkouden en grieperig enzo? Of krijg je een griepprik? Ik ga hem volgend jaar weer halen, was heel de winter ziek, bah!
    Ik heb mijn onstekingen trouwens aardig onder de duim. Sinds de zwangerschap ging het daarmee beter.

2. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    RA staat voor Reumatoïde artritis?
    Fijn voor je dat je het aardig onder de duim hebt en dat de zwangerschap positief voor je is geweest. Heb je nu andere medicijnen?

Ik krijg idd de griepprik en verkouden gaat met vlagen verder piep ik er aardig doorheen gelukkig.
    Mijn arts zei letterlijk: zwanger zijn is voor veel vrouwen met de ziekte van Crohn een vakantie van hun ziekte.
    En ik moet je eerlijk zeggen tot nu toe gaat het heel erg goed, heb zelfs last van een beetje obstipatie en dat is echt vreemd voor me hihi.

Ik ga mijn bedje opzoeken want het is eigenlijk alweer veel te laat. 5.30 gaat de wekker weer en moet ik man lief weer naar zijn werk brengen. Daarna lekker weer terug in bed ;)

Welterusten meiden en vast tot morgen!
    Liefs sas

3. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

goedemorgen dames, ik kan niet waaaachten tot ik het geslacht weet hahaha. mijn man wilt heel graag een jongen omdat hij de laatste is waar de achternaam verder gaat dan;)
    mijn voorkeur gaat eigelijk uit naar weer een meisje puur om het feit omdat ik nog alles heb van tuana(alles roze enz) dus als het een jongen wordt(even welkom natuurlijk)moeten we weer alles opnieuw kopen:)
    maar ach als het maar gezond is;);)
    we hebben met 16 weken ongeveer de vwp dus dan zullen ze wel kunnen zien wat het wordt:cool: dus nog dikke 4 weken wachten;)
    eerst dinsdag de echo,ben benieuwd of ze mij vertellen of de nekplooi verdikt is of niet,want ik wil geen combinatietest.maar de vk zei dat ze het misschien wel even nakijken;)
    we zullen moeten afwachten:cool:
    fijne dag allemaal!:)

4. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen ladies,

Ik wilde eerst niet weten wat het zou worden, maar aangezien mijn moeder en zijn ouders en hijzelf ook het wel wil weten heb ik zoiets van, ok. Geen probleem mee. Ik heb er ook niet wezenlijk veel problemen mee.

Wat het wordt maakt me niet uit, ik hoop alleen dat het mijn mooie donkere dikke haar krijgt :D. voor een meisje het liefst met mamma's pijpenkrullen hihi.

Gezondheid, dat is me veel belangrijker.

5. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb ook geen voorkeur voor geslacht. Maar heb zelf sterk het gevoel dat het een jongen wordt. Geen idee waarom. Ik hoop dat het de haren van papa krijgt. Niet zoals nu haha maar vroeger had hij mooi dik zwart haar, en ik dun wit haar. Volgens mij hebben wij grote kans op een roodharige, hij indisch en ik blond met groene ogen.

6. cindybaby71

hahaha grappig,dat zij ik ook altijd hopelijk krijgt ze mijn haar;) ik heb ook dik lang krullend haar en mijn man heeft ook dik haar. en wat heeft onze dochter?? sliertjes die langs haar hoofd afvallen:p:p tja zo zie je maar hahah. mijn zoon heeft wel mijn haar,maarja als jongen wat moet je ermee? dus die scheert het bijna kaal zodat er maar geen krulletje te zien is:D:D

7. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    De hele familie hoopt dat het kind op mij gaat lijken :D. Haha, arme vent van mij. Terwijl ie echt mooie ogen heeft.

Geen idee wat het wordt qua ogen. Mijne zijn bijna zwart, dat zal jij wel herkennen bij jouw man Cindy. Mijn vriend heeft blauwe ogen.

Ach, ik zie wel. Eerst maar gezond ter wereld komen. Mijn grootste zorg is nu al dat ik waarschijnlijk straks de ogen uit mijn hoofd krab omdat iedereen die ook maar enigzins straks verkering krijgt met MIJN kind niet goed zal zijn whaha.

Zo. I kheb net heerlijk 4 km met de hond gefietst. Man mee. Twee honden mee. Ik had het echt even nodig. Heel hard nodig. En de honden ook want die snapten niets de laatste tijd van het feit dat we nooit meer ergens heen gingen. Die zijn nu allebei uitgeteld :D.

Voel me wel een klein beetje schuldig want de jongste heeft wat bloed aan zijn voorpootjes. Maar even in de gaten houden :(.

8. cindybaby71

ben blij mijn man heeft deze week de buitenren klaar gemaakt! en de hond kan heerlijk buiten blijven,en ik heb een schoon huis:D

tuana heeft lichtbruin haar en donkere ogen;) ben benieuwd hoe deze eruit gaat zien:D

deze zin is heel herkenbaar bij mijn man hahaha: Ach, ik zie wel. Eerst maar gezond ter wereld komen. Mijn grootste zorg is nu al dat ik waarschijnlijk straks de ogen uit mijn hoofd krab omdat iedereen die ook maar enigzins straks verkering krijgt met MIJN kind niet goed zal zijn whaha.

9. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Goeiemorgen. Zit je dan om 7 uur op zondag op je vrije dag. We zijn gisteren begonnen met de kat niet meer toelaten op de slaapkamer. 1 van onze 2 katten kwam sinds een klein jaartje ineens met ons mee naar boven. Eigenlijk was dat best gezellig dus hebben we er niets mee gedaan. Ook omdat ze snachts vaak gepest wordt door haar broer en deze kwam niet bij ons op de kamer dus was ze veilig. Het was niet elke nacht, want als ze niet mee naar boven liep ging de deur gewoon dicht. Maar nu gaan we dit dus afbpuwen, want met een baby boven is de kat natuurlijk een risico. Dus gisteren rende ze. Mee naar boven. Ik heb haar brokjes gegeven en snel de deur dicht gedaan. De volgende ochtend lag er een berg veertjes in de badkamer. Vanmorgen werd ik getracteerd op een halve muis. Brrrr, geeft een nieuwe kijk op ochtendmisselijkheid toch? Zou ze bezig zijn met een charmeoffensief?

10. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenmorgen.

Ik heb goed, maar kort geslapen :D.

Hoe ish et met jullie? DE misselijkheidjes en dergelijke?

@River: eerlijk gezegd doe ik nu niets anders met de katten dan voorheen. Ook niet als de baby er is. Uiteraard wel met dat verschil dat de katten wel bij de baby mogen, maar niet zonder toezicht. Maar verder laat ik het in principe zoals het is. Zou het ook niet kunnen want mijn achtjarige oudje zou doodverdrietig zijn als ie niet meer bij me mocht slapen :D.

Toen ik geboren werd fokte mijn moeder katten. Wij groeiden op tussen zo'n 10 - 15 katten. Mijn moeder heeft ook nooit iets anders gedaan, behalve dat dingen uiteraard onder toezicht gebeurden. Da's ook wel logisch natuurlijk.

11. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Tja maar als de baby bij ons op de kamer slaapt, kan de kat daar dus niet slapen, want met mijn ogen dicht kan ik geen toezicht houden.

12. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Wat eenzondagse rust hier. Hier niet echt een super dag gehad. Ik had wat problemen met mijn ontlasting, en daardoor wat bloed. Niet aan de achterkant, maar van voren. Ik begreep wel dat door het wat harder persen er vaatjes kunnen scheuren in de vagina, maar toch is het dan even spannend. Daarna bij het plassn een lichte verkleuring op het wc papiertje. Dus vanmiddag alleen even een bakkie gedaan bij schoonmoeder en daarna rustig op bank.

13. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja River, dat gebeurt wel vaker lees ik zo hier en daar.
    Nu alles weer weg? Geen bloed meer bedoel ik?

Ik was niet vooruit te branden vandaag....ben uit bed op de bank beland en verder niet gekomen.
    Hopen dat ik morgen weer wat meer energie heb ;)

Fijne avond nog

14. draak2012

draak2012 Actief lid

26 jan 2012
    184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een bankhangdag gehad vandaag :D
    Erg lekker op zijn tijd! ;)

Vandaag ook niet erg veel fut, redelijk last van mn buik, net boven mn schaambeen. Ook een opgeblazen buik.
    Maar heb me voorgenomen er deze keer niks achter te zoeken :D

@river, alles weer weg nu?

15. cindybaby71

Hier ook ;)

River doe rustig aan meid;)

16. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een couch potatoes hier allemaal :D.

Niet dat ik iets anders gedaan heb hoor. Van bed naar pc. Van pc naar bed in de middag, heerlijk even getukt met mijn oude knuffel, en vriend uiteraard :D. Weer naar bank/pc en zo maar weer naar bed.

Wat een ouwe wijven zijn wij he? :D

17. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    De laatste twee keer dat ik ging plassen was er niets meer aan de hand. Hoop dat ik morgen nog wel durf te poepen haha.
    Nu naar bed, wekker gaat weer om 6 uur.

18. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenmorgen,

Oh, dat had ik ook een paar weken terug River. Aan de andere kant was het wel fijn dat het steeds tijdens het poepen was, gaf mij bevestiging dat het inderdaad daar aan moest liggen. Maar ja, bang blijf je toch. Tenminste, dat heb ik dan.

19. cindybaby71

goedemorgen dames,

hier weer een k*t weekend achter de rug:x ik wordt gek van mijn buren grrrrrrrr alweer keihard de muziek aan. komen ze thuis s'nachts om 2 uur,deuren knallen muziek keihard,zingen en dansen methakken op het parket.was net alsof ze op mijn nachtkastje waren aan het dansen:x ik heb direct de politie gebeld,die kwamen pas na 1 uur:(maar goed daarna was het stil pfffff het hele mannelijke bezoek van hun gaat in de tuin plassen en zijn dan ook nog boos als onze hond blaft;):x
    pfff ik heb nog nooit zo een asiociale mensen meegemaakt!:x
    morgen heeft manlief vrij en gaan we ons direct laten inschrijven voor een andere woning:(
    verder lagen we dus gisteren om 9 uur al in bed.manlief is kapot werkt 6 dagen per week,is blij dat hij 1 dag vrij is en dan zijn we die ene dag ook nog kapot door die grrrrrrrrrrrrrr buren!

sorry voor mijn geklaag maar ik kan ze wel wat aandoen!
    verder alles ok en ben nerveus voor de echo morgen;)

20. cindybaby71

draak, spannend meid;) mijn duimen draaien!

Deel Deze Pagina