@Cindy: jij gaat hard. Ik kan nog helemaal niet merken dat ik een buik krijg hoor. Maar goed, mijn buik is dan ook sowieso twee x groter dan jouwe .
Jee wat een heerlijk weer he. Wij zijn vandaag wezen kiIken voor een jas. Maar niet geslaagd, maar eens online kijken. Cin, wat een mooie buik. Ik groei ook mega, maar omdat ik ooit ruim 20 kilo ben afgevallen heb ik een huidflap en die vult zich nu eerst op zodat ik 2 buiken heb. Dus een strak shirt aan staat niet echt charmant. Minnie, wat kan je je beroerd voelen van eten he, ik had gisteren met een collega pizza besteld, maar thuis kwam die er weer voor een deel uit. Hoop, wat positieve energie, gelukkig duurt het niet al te lang meer voor het onderzoek.
Hallo allemaal, ik ben al een aantal dagen hier aan t lezen. Kost wat om bij te komen, zeg! Ik ben Marleen, bijna 36 jaar (maandag!). En ben vandaag precies 6 weken zwanger. Mn man, met wie ik drie en half jaar samen ben, waarvan twee getrouwd, heeft al twee dochters van 8 en 9 uit zn vorige huwelijk. Twee jaar geleden vlak voor we trouwden zijn we begonnen om samen een kindje te krijgen. En dat was gelijk raak. Helaas eindigde dat met een miskraam met ongeveer vier en halve week. Pas ruim een jaar later was t weer raak. Op het moment dat we een verwijzing hadden van de HA voor de gyn, was ik weer zwanger. Uiteindelijk hebben we die 1e afspraak gebruikt voor een gesprek en onderzoek, omdat het weer mis ging. Toen de mmm in en alle gangbare onderzoeken gehad. Uiteindelijk na de hsg in december naar huis verstuurd met de mededeling dat zonder hulp zwanger worden meer kans van slagen had, dan met hulp. Dus we moesten eerst maar weer een half jaartje proberen. En de tweede ronde erna is het raak!!! We zijn allebei zo blij. Hoewel mn man er toch een klein beetje mee zit hoe de meisjes t gaan vinden. Ooit, heel vroeger, toen we net samen waren heeft hij het er eens met de meisjes over gehad en toen had de oudste zich zorgen gemaakt of hij dan nog wel van hun zou houden. Uiteraard heeft hij dat bevestigd, maar daarna heeft hij er eigenlijk niet meer over durven praten, bang om iets naars te horen. Ik heb met de meisjes wel eens gehad over kindjes, dat ik dat wel graag zou willen, en dat pappa als het ooit zo ver zou komen nooit minder van hun zou houden. Dat liefde voor een nieuw kindje gewoon extra erbij zou komen en niet van dat van hun zou af gaan. De meisjes geven bij mij wel aan dat ze t heel leuk zouden vinden als ze een broertje of zusje zouden krijgen. Nu het moment nog zoeken om het te gaan vertellen. Ik wil dat eigenlijk niet al te vroeg doen, er kan nog zoveel gebeuren. Het is immers al twee keer fout gegaan. Maar dat was allebei wel vroeg. Volgende week hebben we onze eerste echo. Daarna gaan we het denk ik wel vast aan mn schoonmoeder en mn zusje met aanhang vertellen. Dat is nog de enige familie die we hebben. Hoe dat zo gekomen is vertel ik later wel eens. Nogal een zwaar verhaal.
@Cindy Zo, lekker slank joh. Mijn buik is al net zo'n aardbol. Dus ik zie nog weinig verschil. @Crypto Ik hoop over 4 weken te weten of het een jongen of meisje is en dan koop ik me eigen helemaal blut aan kleertjes en spulletjes @Marleen Welkom!!
Welkom hier Marleen! Leuk dat je er bij komt . Wij kletsen idd wel een hoop af . En gefeliciteerd uiteraard! @Minnie: leuk! Ja, mijn vriend zegt ook 'wachten tot we het weten', maar ik moet gewoon nu echt een beetje voorpret hebben. Het is gewoon zo leuk om alvast te denken hoe je eigen kleine wurmpje hier straks in zal staan. Dan gaat het ook wat meer leven. Uni genoeg dus . Maar ja, dan moet ik niet een slabbertje gaan kopen met Boy erop :O. Wat een sof zeg. Ik dacht dat er Bo stond. Had heel die vage Y n iet gezien haha.
Goedemorgen Hier is het weekend al begonnen Vandaag is mijn auto voor de APK weg (was het helemaal vergeten Had 3 maart al moeten gebeuren ) Gisteravond is ie helemaal na gekeken en na 2 banden vervangen, uitlaat dicht lassen en een lampje vervangen, kan ie er weer tegen en krijg nog steeds te horen dat ik er zeker nog een paar jaar mee kan rijden Gisteravond ook wel even heel erg geschrokken Mijn lieve bijna 17 jaar oude poes is vanuit het niets blind geworden Ze is het laatste half jaar al wel zichtbaar oud aan het worden, maar het gaat nu wel heel hard! Ik heb altijd gehoopt dat ze uit zichzelf zou gaan, maar als dit zo doorzet, vrees ik dat ik die beslissing moet gaan nemen En vanochtend heb ik me niet meer in kunnen houden Ik heb een test gedaan En de testen van vorige maand waren keurig netjes omo wit, en vandaag liep de test wat uit, (KV2v5) de controle streep is netjes roze, de rest loopt uit dus mengsel roze/wit en alleen waar het T-streepje moet komen is omo wit.. Op een of andere manier vond ik dat wel erg grappig Ik wacht gewoon nog maar geduldig een paar dagen af Fijne dag allemaal!
Goede morgen meiden, Mooie buik Cin! En btw ik win het van jullie allemaal Ik ben benieuwd of men ooit zal zien of ik zwanger ben. Voor mij maakt het niet uit. Wat zijn jullie poetserig meiden?? Ik heb daar totaal geen last van doe wat ik moet doen en klaar Welkom Marleen!! En gefeliciteerd met je zwangerschap! Ohh wat erg Draak, de kat die je op de foto ziet word 17 in mei. Ze heeft staar en is op harde geluiden na doof. Ze krijgt medicijnen 2x per dag maar is verder erg levendig en gezellig en lijkt er zelf geen last van te hebben. Het is mijn kindje en weet precies hoe je je voelt. Je zit 5 dagen voor je nod dus alles kan nog Ik duim voor je. Ik ga aan de poets in huis, het is nog vroeg maar ik heb nu de energie nog. Fijne dag en als je kan geniet lekker van het zonnetje!! Liefs Sas
Ik ben ongesteld geworden,dus op naar de volgende ronde! Ik krijg 4 april nog een HSG onderzoek,dan spuiten ze mijn eileiders door,ze vermoeden dat mijn eileiders dichtgeslipt zijn na de laatste miskraam,ze konden met de hysteroscopie de ingangen van nijn eileiders niet vinden.Dat zegt mij genoeg want ik ben altijd heel snel zwanger en het is nu 6 maanden geleden alweer. Dus hopenlijk ben ik daarna weer snel zwanger. Mooie buik heb je trouwens!
@Marleen: gefeliciteerd met je zwangerschap! En welkom hier! Ik heb gisteren een tattoo laten zetten ter herinnering aan de drie kindjes die niet bij ons mochten blijven.De foto is wat gelig door belichting denk ik. Bekijk bijlage 232499
goedemorgen dames, marleen welkom en gefeliciteerd.ik zou mij niet zo druk maken ivm de andere kindjes hoor! als de baby er eenmaal is zijn ze beslist stapelgek op haar/hem had ik hier ook gehad met mijn 2 oudsten draak,wat zielig voor je poes meid ik hoop voor je dat je die beslissing niet hoeft te nemen(ik weet hoe het voelt had ook een poes van 16jaar) ik wil je testje wel zien hoor sasya hier ook niet zo poetserig hoor vooral met dit weer ga ik liever buiten zitten met de kleine crypto,wat leuk al kleertjes gekocht haha.hier wachten we nog even tot na de vwp,mede ook omdat we dan weten wat het gaat worden river,komt wel goed met die buik hoor hoop al getest meid?
ik lees nu pas dat je ongesteld bent geworden hopelijk ben je snel zwanger na het doorspuiten van je eileiders! mooie tattoo hoop
Speciaal voor Cindy Ik hoop dat het zichtbaar is, op de telefoon is de witte streep zichtbaarder dan op de comp
Goedenmorgen, Hoop heeft zichzelf getrakteerd op een mooie tattoo. Ik hou eigenlijk niet van tattoo's maar vind deze juist heel mooi. Misschien omdat ie niet vol met kleur en alles zit maar gewoon 'anders' is en rustig. Mooi! Ik hoor iets over een oude poes . Ik heb zo'n 20 jaar katten gefokt en ondanks dat je er dan best veel hebt doet een afscheid altijd pijn. Sterkte! Draak: jammer . Mijn duimen draaien gewoon weer door. Ben ik nog iets vergeten? O ja, over kleertjes kopen. Ach, mijn moeder koopt en breidt zich al helemaal suf. En uni (als je tenminste niet zo stom als ik bent ) is natuurlijk voor beiden kanten te gebruiken. Beetje voorplezier heb ik nu wel nodig. Misschien omdat ik het nog altijd heel onwerkelijk vind dat er zo'n prachtig geschenk in mij mag groeien. Vraag me niet waarom maar soms kan ik het gewoon echt niet geloven. En dan maakt zoiets dat je je toch wat meer verbonden gaat voelen. Plus dat ik het heerlijk vind om 'te zorgen'. Voor mijn vriend kan ik het ook nooit laten om iets leuks te kopen. En ondertussen heb ik zelf amper iets om te dragen .
ja idd dat wat wit moet zijn is roze en wat roze moet zijn is wit misschien anders even 4 druppeltjes water erbij doen,dan zie je het beter
Hoop, wat een mooie tattoo!! Cindy, wat een mooie buik! Marleen, welkom hier en gefeliciteerd! Draak, sterkte met je kat, wat zielig dat ze blind is geworden. Moeilijk om een beslissing te nemen. Ik moet er niet aan denken, heb zelf ook 3 katten... Hoop, sterkte met je hsg in april. Hoop dat het dan gauw weer raak is. Ik ben helaas ook weer ongesteld geworden.... word er een beetje moedeloos van. Nu 2 jaar bezig, zal het ooit nog lukken? Het verlangen is zo groot. Gestopt met de monnikspeper (vitex agnus castus), heb niet het gevoel dat het werkt. Jullie zijn allemaal zo poetserig, ik ga ook maar es aan de gang. Fijne dag allemaal!
Kom net terug van de dierenarts Mogelijk vanwege een te hoge bloeddruk (het hartje ging ontzettend te keer, harder dan goed voor haar was) is ze acuut blind geworden. Ze vermoedde dat haar nieren ook slecht waren. Gezien de toestand waarin ze was en de leeftijd, heb ik er voor gekozen ze te laten inslapen Ik heb haar 14 jaar gehad, ze heeft het heel goed gehad. Als ik voor onderzoeken had gekozen had ik dat voor mezelf gedaan om ze zo langer bij me te hebben. Ze is heel mooi en vredig ingeslapen, voelt nu nog heel onwerkelijk, maar heb wel een soort rust in me, het was goed zo!