Hoe was je afspraak bij de verloskundige Cindy? De 35+ Dames River, 42 zwanger van 1e kindje Mirtjuh, 36 moeder van 2 bezig voor een 3e Cryptonysm, 38 zwanger van 1e kindje Cindybaby, 41 moeder van 3, zwanger van de 4e Zogelukkig, 40+ moeder van 1, gaat voor een 2e Femke, 36 moeder van 2, kinderwens vervult Dromertje, 35 bezig voor 1e kindje Famke, 45 moeder van 4 en oma! kinderwens met nieuwe relatie Katja, 35 bezig voor een 1e kindje Sasya, 37 zwanger van 1e kindje Hoop, 40+ moeder van 4, kinderwens met huidige man Sprits, 35 bezig voor 1e kindje Sasje, 44 moeder van 2, kinderwens met huidige man Draak, 36 bezig voor 1e kindje Minnimouse, 37 moeder van 3 en zwanger van de 4e Marleen, mama van 2 stiefdochters ,36 zwanger van eerste kindje Minimuis, 41 zwanger van eerste kindje Baby verwacht op: 13 oktober - River 4 oktober - Cindy 6 oktober - Crypto 23 oktober - Sasya 11 oktober - Minnie 15 november - Marleen ?? - Minimuis Afspraak op: 29 maart tweede echo - River ?? echo - Cindy 23 april derde echo - Crypto 10 april derde echo - Sasya ?? echo - Minnie 29 maart tweede echo - Minimuis ?? - Marleen
Goeie morgen meiden, Alles oke bij jullie? het is stil hier. River en Minimuis heel veel plezier bij jullie echo vandaag! Geniet ervan. Ik ga zo eerst naar de tandarts hopelijk alleen die kroon weer vastplakken maar zoveel geluk heb ik nooit dus dat zal wel niet... Fijne dag allemaal
hoi sasya wat een mooie foto ik doe geen combinatietest maar ga direct voor een vwp,dit omdat ik een hele slechte uitslag had bij T.uana en na zeer stressvolle weken en een vwp bleek toch alles in orde gelukkig want het is maar een kansberekening en hou ouder je bent om zo hoger de kans dus de vraag is wat ga je hiermee doen natuurlijk is een kindje met down welkom?dan zou ik geen testen laten doen en gewoon genieten! ps hier is alles ok,we hebben het hartje geluisterd bij de vk,ze heeft mijn buik gevoeld en zei dat hij/zij goed groeit bloeddruk was ook ok en mijn gewicht bij de vk was 98kg met kleren dus ik hou mij nu aan dat gewicht dadelijk bellen voor een afspraak voor de vwp met 16 weken
Wat een mooie foto Sasya! Wauw! Succes bij de tandarts straks, River en Minnie, veel succes met de echo vandaag!
De 35+ Dames River, 42 zwanger van 1e kindje Mirtjuh, 36 moeder van 2 bezig voor een 3e Cryptonysm, 38 zwanger van 1e kindje Cindybaby, 41 moeder van 3, zwanger van de 4e Zogelukkig, 40+ moeder van 1, gaat voor een 2e Femke, 36 moeder van 2, kinderwens vervult Dromertje, 35 bezig voor 1e kindje Famke, 45 moeder van 4 en oma! kinderwens met nieuwe relatie Katja, 35 bezig voor een 1e kindje Sasya, 37 zwanger van 1e kindje Hoop, 40+ moeder van 4, kinderwens met huidige man Sprits, 35 bezig voor 1e kindje Sasje, 44 moeder van 2, kinderwens met huidige man Draak, 36 bezig voor 1e kindje Minnimouse, 37 moeder van 3 en zwanger van de 4e Marleen, mama van 2 stiefdochters ,36 zwanger van eerste kindje Minimuis, 41 zwanger van eerste kindje Baby verwacht op: 13 oktober - River 4 oktober - Cindy 13 oktober - Crypto 23 oktober - Sasya 11 oktober - Minnie 15 november - Marleen ?? - Minimuis Afspraak op: 29 maart tweede echo - River ?? echo - Cindy 23 april derde echo - Crypto 10 april derde echo - Sasya ?? echo - Minnie 29 maart tweede echo - Minimuis ?? - Marleen Even mijn uitrekendatum aangepast .
River en Minnie, succes vandaag met de echo . Sasya jij bent ook gemeen. Hele tijd lig ik voor met echo's, nu ga jij ineens 2 weken eerder .
De 35+ Dames River, 42 zwanger van 1e kindje Mirtjuh, 36 moeder van 2 bezig voor een 3e Cryptonysm, 38 zwanger van 1e kindje Cindybaby, 41 moeder van 3, zwanger van de 4e Zogelukkig, 40+ moeder van 1, gaat voor een 2e Femke, 36 moeder van 2, kinderwens vervult Dromertje, 35 bezig voor 1e kindje Famke, 45 moeder van 4 en oma! kinderwens met nieuwe relatie Katja, 35 bezig voor een 1e kindje Sasya, 37 zwanger van 1e kindje Hoop, 40+ moeder van 4, kinderwens met huidige man Sprits, 35 bezig voor 1e kindje Sasje, 44 moeder van 2, kinderwens met huidige man Draak, 36 bezig voor 1e kindje Minnimouse, 37 moeder van 3 en zwanger van de 4e Marleen, mama van 2 stiefdochters ,36 zwanger van eerste kindje Minimuis, 41 zwanger van eerste kindje Baby verwacht op: 17 oktober - River 4 oktober - Cindy 6 oktober - Crypto 23 oktober - Sasya 11 oktober - Minnie 15 november - Marleen ?? - Minimuis Afspraak op: 17 april nekplooimeting - River ?? echo - Cindy 23 april derde echo - Crypto 10 april derde echo - Sasya ?? echo - Minnie 29 maart tweede echo - Minimuis ?? - Marleen
Zo, wat een druktemakertje bij mij binnen. Dit keer toch echt duidelijk een baby, en niet langer meer een grijze vlek. Als je ziet hoeveel salto's zo'n kleintje maakt in korte tijd is het toch raar dat je daar helemaal niets van voelt. Alles was in orde. Wel 4 dagen achteruit gezet, haha dat klinkt alsof ik straf heb gekregen.
Mooie echo!! Wat mooi he als je dat zo ziet en de veranderingen die zo groot zijn in zo een korte tijd 4 dagen terug gezet? dan staan we weer wat dichter bij elkaar gezellig hoor! Vind het toch wel bijzonder dat we bijna allemaal in oktober zitten we gaan echt leuk gelijk op zo met zijn alle. Goed te horen dat alles zo mooi verloopt Cindy! Crypto, dat komt door de 12 weken echo en nekplooi en omdat ik medisch ben begon ik al met 8 weken de eerste. Dank je Sasje! Kies zit er weer op en de gene die afbrak hierdoor is ook weer gefixed. Nu hopen dat alles in orde blijft de rest van de zwangerschap. Mijn moeder komt zo en blijft gezellig eten. Samen even keuvelen in huis hier omdat het een puinhoop is aangezien we de babykamer hebben leeg gehaald omdat mijn schoonvader komt schilderen zondag. Je hebt meer troep dan je denkt
mooie echo river is leuk als je ziet dat het al een echt minimensje is he hier ben ik vandaag eindelijk gestopt met roken,toen ik gisteren het hartje hoorde bij de vk voelde ik mij zooooooo schuldig dat toen ik thuis kwam alles in de wc heb gekiepert heb dan ook lekker alle gordijnen gewassen zodat alles weer fris ruikt,alhoewel ik bijna altijd buiten rookte
River en sasya wat een mooie echo's wat groeien die kleintjes dan toch snel zeg. Hier vandaag ook de echo gehad maar dan is het nog wel een stukje kleiner. Maar het was super het is een echte drukte maker net als zijn vader Bekijk bijlage 234004
Gaaf hoor Mini. Yeah Cindy, volhouden hoor! Vandaag was echt geweldig. De eerste echo konden we eigenlijk niet echt veel zien, maar nu is het echt een mensje.
@Cindy, wat goed dat je gestopt bent met roken! Super! Wat een mooie echo's, prachtig om te zien hoe zo'n ukkie groeit he...
Hallo dames. Iedereen met een goede echo, super. Gefeliciteerd! Ik mocht vandaag ook voor de eerste echo. Echt super spannend. Vooral omdat beide vorige keren al stopten voordat er hartje was te zien. Nu ben ik volgens mn eigen berekening 7 weken. De echo was goed. Heel klein dingetje nog. Hartje ging nog niet zo snel, maar dat kwam overeen met de meting 6+4 en 6+6. Volgende week vrijdag mag ik weer komen voor een echo en blijf ik tot 12 weken onder controle bij de gyn. Straks als mn man terug is van zn avond studie gaan we naar mn schoonmoeder om het te vertellen. Heb een leuk cadeaublikje gekocht voor oma en daar snoepjes in gekocht. Bedenk me nu dat ik misschien alleen rose en blauwe had moeten kopen, maar ja. Ben benieuwd of t kwartje direct valt.
@Mini: Mooi hoor!! Gefeliciteerd. @Marleen: ook jij. Wat zal dat een heerlijk gevoel zijn geweest! Alleen moet je volgens mij de 6/3 even aanpassen in je onderschrift . Blij voor jullie meiden. HIer weinig te melden. Rustige dag gehad. Was ook even nodig want ik ben de afgelopen week zo'n enorme bezige bij geweest dat mijn lijf nu even zei 'hello, Mikrouli inside, remember?' . Vanavond raid. Daar even lekker mijn gedachten verzetten en dan tukjes doen .
Wauw! Wat zijn er weer mooie echo's voorbij gekomen! Gefeliciteerd allemaal! Haha hier gaan we over op meer thee drinken In de krant stond dat dat de kans op zwangerschap vergroot Ach, baat het niet... @cindy, goed dat je gestopt bent met roken! Volhouden! Fijne avond allemaal!
QUOTE=Minniemouse1974De 35+ Dames River, 42 zwanger van 1e kindje Mirtjuh, 36 moeder van 2 bezig voor een 3e Cryptonysm, 38 zwanger van 1e kindje Cindybaby, 41 moeder van 3, zwanger van de 4e Zogelukkig, 40+ moeder van 1, gaat voor een 2e Femke, 36 moeder van 2, kinderwens vervult Dromertje, 35 bezig voor 1e kindje Famke, 45 moeder van 4 en oma! kinderwens met nieuwe relatie Katja, 35 bezig voor een 1e kindje Sasya, 37 zwanger van 1e kindje Hoop, 40+ moeder van 4, kinderwens met huidige man Sprits, 35 bezig voor 1e kindje Sasje, 44 moeder van 2, kinderwens met huidige man Draak, 36 bezig voor 1e kindje Minnimouse, 37 moeder van 3 en zwanger van de 4e Marleen, mama van 2 stiefdochters ,36 zwanger van eerste kindje Minimuis, 41 zwanger van eerste kindje Baby verwacht op: 17 oktober - River 4 oktober - Cindy 6 oktober - Crypto 23 oktober - Sasya 11 oktober - Minnie 15 november - Marleen ?? - Minimuis Afspraak op: 17 april nekplooimeting - River ?? echo - Cindy 23 april derde echo - Crypto 10 april derde echo - Sasya ?? echo - Minnie 29 maart tweede echo - Minimuis 29 Maart 5e echo Minnie Mouse 1974 ?? - Marleen[/QUOTE]