Hoi meiden, Sorry een beetje druk hier en crisis in de fam dus dan weet je het wel.... Draak als nog gefeliciteerd met je verjaardag meis! (beetje laat maar niet minder gemeend!! ) Jeetje Cindy wat erg, ik zou ook uit mijn plaat flippen hoor! Hele dikke knuffel! Sasje, veel plezier vandaag Kinderkamer is geschilderd en van de week even nieuwe plintjes kopen. Ben mijn schoonouders zo dankbaar dat ze dat hebben gedaan en het ziet er zo goed uit. Straks weer manege tijd en mijn vader komt vanavond dus wederom druk!
Hallo allemaal, Cindy, JEMIG wat KUT zeg. Sorry voor de bewoordingen. Waardeloos. Wat zegt manlief hier zelf van? Ik denk overigens ook wel dat je kindje aardig veilig zit daar binnen hoor. Maar vragen kan nooit kwaad natuurlijk. Binnenkort gaat hij of zij gewoon terugslaan @Sasya: crisis? Niet te erg hoop ik? Nog gefeliciteerd met je mamma trouwens. Helemaal overheen gelezen. Lieve Hoop, hoe is het met jou? Ik weet dat je even niet veel schrijft en voel je niet verplicht, maar ik denk regelmatig aan je en wilde toch even vragen. Hoe is het met de rest van de dames? Alles goed hier? Hier, as usual, niet veel te melden. Mijn energie komt weer terug. Met vlagen maar het gaaat de goeie kant uit. Blij mee. Verder vind ik het best moeilijk om nog weer tot de 23ste te wachten voor de echo. Maar ja, daar ben ik niet de enige in natuurlijk. Denk ook omdat ik nog niets voel bewegen daar binnen dat het je wat onzeker maakt. MAAR.... we hebben WEL een mijlpaal bereikt. En wel dat we de 12 weken gepasseerd zijn . Zondag doen we lekker een paasgourmet met z'n tweetjes en dan kunnen we dat meteen vieren. Alvast fijne avond allen
Oh, hebben jullie trouwens nog ideetjes voor om de gourmet heen? Vleesjes heb ik al. En heb een lekkere russische salade gekocht voor erbij. Maar wilde nog iets leuks erom heen doen. Any ideas? Het moet wel bijzonder simpel en makkelijk en bij voorkeur ook goedkoop zijn .
Goedenmorgen allemaal, /zwaaaai. Hoe ishet deze morgen? Ik heb geslapen als een baby. Laat, maar wel vast . Fijne dag allemaal.
Morning darlings Lekker he Crypto dat je de 12 weken gepasseerd bent! Ik nog een weekje. Snap dat je je ongeduldig voelt hoor ik heb dat ook een beetje en ik mag volgende week al Je lichaam veranderd zoveel in het begin en nu is alles een beetje gestabiliseerd en dus merk je eigenlijk niks meer behalve je banden hier en daar. Hier alles verder zijn gangetje op de crisis na maar dat heeft gelukkig niks met ons of de baby te maken. Vandaag is mijn vader er nog dus eens even kijken wat we zullen gaan doen vandaag. Fijne dag allemaal
Zo, ik zit over de helft van de 4 dagen achterelkaar werken. Vnadaag nog tot 16 uur en dan morgen een avonddienst. Woensdag wordt mijn vader geopereerd en gaat hij met mijn moeder voor 6 weken in een verzorgingshuis wonen bij ons in de buurt. Gaat dan wel even dubbel druk worden voor ons, want mijn moeder heeft erge last van heimwee en pa blijft 3 dagen in het ziekenhuis. Nouja we zien wel hoe het gaat. Cindy wat vreselijk balen. Gelukkig werkt het werk van manlief heel erg mee en krijgt hij vrij voor alle onderzoeken en bezoekjes. Ideetjes voor bij gourmet: wij maken vaak als voor of bijgerechtjes een gevulde wrap met zalm en salade bijvoorbeeld.
Ik ben hiiiieeeer!! Vanmorgen even naar het nieuwe. Onderkomenvan mijn ouders geweest. Om half12 irs mijn vader naar het ziekenhuis gegaan, hij krigft een schouderprotese. Spannend want mijn moeder kan slecht zonder hem en is door een hersenbloeding soms in de war en volledig afhankelijk van anderen. Nu even wat eten en om 2 uur naar mijn werk. Manlief gaat dan tot een uurtje of 8 vanavond mijn moeder gezelschap houden.
Nog niets gehoord over mijn vader. Over een half uur maar eens naar mijn zus gaan bellen of die het ziekenhuis eens wil bellen. Ik zit op mijn werk en maak me best wel zorgen. Ook nog leuk nieuws. Vandaag ben ik 12 weken zwanger, en twee weken geleden had ik een angelsound besteld. Meteen natuurlijk uitgeprobeert maar ik kon het hartje nog niet vinden. Nu kreeg ik vandaag zo'n groeiupdate binnen over de zwangerschap en daar stond in dat de baarmoeder nu boven de rand van het schaambeen zit. Dus ik dacht, hee ik ga nog eens proberen, en ja hoor, we hebben vanmorgen thuis naar het hartje van ons hartje geluisterd.
Hoe is het met je vader River? alles goed gegaan? Wat leuk dat je nu zelf naar het hartje kan luisteren! Hier alles oke alleen erg druk met van alles en dus ben ik momenteel wat minder online te vinden. Fijne avond allemaal! Ik duik er vroeg in
Oh, River wat leuk. Gefeliciteerd! Het is toch een mijlpaal of niet dan? Hoe is het met je vader afgelopen? Kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakt.
Ik lag er om half negen in . Nu even een glas melk drinken. Hebben jullie 's nachts ook zo'n vieze smaak in je mond sinds jullie zwanger zijn? Bah, dat vind ik wel naar hoor. Ook echt een smerige smaak gewoon. Zal er wel bijhoren.
@Crypto: Hier gaat het wel.We hebben wel wat tegenvallers te verwerken helaas.Op het allerlaatste moment ging de verkoop van ons huis niet door,diegene kreeg geen hypotheek rond,dus erg balen. Ook heb ik een ontsteking aan mijn "onderkantje" en heb daar pillen voor gehad.Dat is nu ruim 1,5 week geleden,maar het is nog niet helemaal over.Daardoor is klussen ook even wat minder.Ook het HSG onderzoek van mijn eileiders is uitgesteld en daar balen we ook van.Mijn klokje tikt behoorlijk door zo en ik vind het moeilijk om steeds meer het gevoel, dat het misschien niet meer lukken gaat om samen een babytje te krijgen,een plekje te geven. Ik ben blij te lezen dat met jullie hier alles goed gaat en dat de klachtjes wat minder worden.Dat is heel fijn,dan kan het echte genieten gaan beginnen Lief dat je aan me denkt
@Hoop, balen zeg als alles zo tegen zit. Met mijn vader gaat het redelijk. Operatie is goed gegaan maar hij was gisteravond nog erg moe dus we gaan vanmiddag pas bij hem langs. Lief gaat over een uurtje naar mijn moeder. Ze zouden mij bellen vannacht als ze snachts in paniek zou raken en dan zou ik daar verder gaan slapen, maar niets gehoord gelukkig. Vanmiddag en vanavond ga ik mijn moeder gezelschap houden en even kijken of het lukt om met haar naar het ziekenhuis te gaan.
@River: sterkte met je vader! Wat een zorgen kan dat ook geven he.Je ouders worden ouder en dat komt met gebreken.Fijn dat jij er bent voor ze!
Vanmiddag mocht mijn vader al het ziekenhuis verlaten. Aangezien hij verblijft in een verzorgingshuis dat op loopafstand van het ziekenhuis is vonden ze dat wel een goed idee. Dus eerst een uurtje bij mijn moeder gezeten en toen mijn vader opgehaald. Daar tot 17 uur gewacht want er moest nog een intake gedaan worden en wilde voorkomen dat mijn vader zichzelf zelfstandiger voor zou doen dan hij nu is. Het was daar 26.4 graden binnen, pfff ik moest wel ff vechten tegen de slaap met die hitte.
@Hoop: bah, het zit jou ook gewoon niet mee he . Dikke knuf. @River: fijn dat het tot zover ok is met je paps. Hopelijk voelt ie zich snel beter.
goedemorgen dames, river hoe gaat het nu met je vader?heeft hij al een plek kunnen krijgen? hoop meid het zit je echt niet mee he,mijn duimen draaien vollop voor je en ik denk regelmatig aan je!! komt goed meid! crypto,ga je eigelijk nu nog naar griekenland?of ging het toch niet door meid? hier niet veel nieuws te melden,kleine maakt het goed(hoop ik) en verder zit ik veel alleen omdat manlief erg veel moet werken pfffffffff zie het soms echt niet meer zitten zo als hij dan naar huis komt is hij natuurlijk moe en tja dan wordt er ook niet veel meer gedaan ach laten we maar lekker klagen:x
Zo zeg, ik heb een hormoondagje volgens mij, ben behoorlijk kribbig. Niets voor mij. Vanmorgen even bij mijn ouders geweest. Mijn vader had alweer praatjes. Ze zitten nu voor 6 weken samen in een verzorgingshuis. Mijn vader was erg bang dat ze niet samen geplaatst konden worden, maar tegenwoordig streven ze daar veel meer naar dan vroeger dat men niet uit elkaar gehaald wordt. Ik hoop eigelijk dat ze het daar zo leuk gaan vinden dat ze besluiten om zich daar definitief op de wachtlijst te laten zetten. Vind het wel lekker mijn ouders wat dichterbij. Niet dat ze zo heel erg ver weg wonen hoor, zo'n 40 minuten rijden, maar nu is het maar 10 minuten.