Vanmorgen bij de gyn geweest voor de tweede echo. En mijn angst werd waarheid. Vruchtje was niet gegroeid en hartslag was weg. Weer en tegenslag. Woensdag moet ik weer komen voor controle en dan wordt er ook een afspraak gemaakt voor de curretage. Ik wil niet weer die medicijnen, dat was echt verschrikkelijk. Wanneer t weekend de miskraam op gang komt en ik heb heel veel krampen en/of bloedverlies dan mag ik het ziekenhuis bellen en langskomen voor controle/hulp.
River wat fijn dat je ouders er samen kunnen zijn. Zal voor jou ook een opluchting en goed gevoel geven. Marleen wat een vreselijk nieuws Heel veel sterkte meid! dikke knuff Hier alles nog steeds druk, verjaardag gehad gister en vandaag even op bezoek bij ons nieuwe buurjongetje als het lukt. Ik heb een vreselijk zere enkel en kan moeilijk lopen, geen idee hoe ik er aan kom.... maarja gaat ook wel weer over voor ik een jongetje word. Allemaal een heel fijn paasweekend!
Goedemiddag dames, Ik waai ook weer even langs Ben vandaag met dag nr 7 bezig van het werk Nog 20 minuten en dan mag ik eindelijk van het weekend genieten @Marleen wat een vervelend nieuws! Heel veel sterkte! @river, gaat het nog steeds goed met je vader? En wat leuk dat je nu zelf naar het hartje kan luisteren! @hoop, wat vervelend dat het allemaal zo tegen zit Maar zoals al meer gezegd, verlies de hoop niet! @crypto en sasje nog bedankt voor de felicitatie Heb een leuke dag gehad! Verder weinig te melden We gaan weer vol goede moed een aantal gezellige knusse momentjes hebben de komende dagen Fijne paasdagen! X!
@Marleen, wat erg voor jullie! Heel veel sterkte meid. @River, sterkte met je vader! Meiden ik wil jullie fijne paasdagen wensen. Wij vieren morgen de verjaardag van manlief. Ben erg druk met bakken van taarten. En dan nog het eten voor iedereen... Hoop dat ik genoeg stoelen heb! Tot gauw!
@Marleen: . Vreselijk meid. Ik wens jullie heel veel sterkte toe . Iedereen fijne paasdagen toegewenst.
Gefeliciteerd met je man Sasje! Hahahaha ik moest heel hard lachen Wat heb je een mooie buik meis! Hier begin ik nu echt te merken dat de banden van mijn broeken te strak worden en gaan snijden in mijn taille. Ik heb 2 broeken besteld en ontvangen waarvan 1 tot over de knie dus die is echt voor de zomer. Maar ik had niet verwacht nu al zwangerschapsbroeken aan te moeten dus ik zal er maar 2 gaan bij gaan zoeken want 1 broek is ook een beetje weinig. Hoe is dat bij jullie? Al in de zwangerschapskleding? Verder een leuke eerste paasdag gehad, lekker gegeten met zijn allen daarna eieren gezocht en nog even langs de kermis. Mijn lieve nichtjes en neefjes hadden een knuffel gewonnen op de kermis voor de baby. We smolten echt, zo vreselijk lief!!
Nee... had ik al gekeken je hebt inderdaad al een mooi buikje river! Wat lief!!!! Een knuffel voor de baby. Snap dat jullie smolten. Hier een rustige pasen gehad, we moesten vanmiddag de kleine man weer terug brengen naar zn moeder, is iedere keer weer bijna 2 uur heen en 2 uur terug, dus dat kost al bijna een halve dag. Toch wel weer wat verontrustende dingen van hem gehoord, dus daar zijn we vanmiddag samen ook nog even over bezig geweest.... Slaap lekker allemaal!
Zo dat is ook een eind zeg. En als je dan verontrustende dingen hoort maakt het het natuurlijk moeilijker om hem weer terug te brengen. Slaap lekker Draak
Tja ik loop al vanaf week 5 in zwangerschapsbroeken. Mijn darmen zijn echt mega. Gsiteren veel bandenpijn gehad en pijn ter hoogte van mijn navel. Volgens mij had mijn baarmoeder een groeistuip en moest er weer wat vel opgerekt worden. Ik heb eerste paasdag op het werk gevierd. Eerst thuis geluncht met mijn lief. Toen een powernap en naar mijn werk. Een saaie dag hoor, er waren over de hele dag maar 4 clienten en de laatste zag ik 2 uur geleden. Gelukkig ga ik over 15 minuten afsluiten en naar huis. Morgen lekker vrij.
Goede morgen allemaal, Wat een stilte hier. Alles goed met jullie meiden? Marleen hoe is het bij jou? Ik denk aan je. Vandaag 12 weken! en dat is een erg fijn gevoel. Heb de afgelopen week veel gemene stress voor mijn kiezen gehad en ben erg benieuwd naar de echo van vanmiddag. Fijne dag! Liefs Sas
goedemorgen dames, pasen goed doorstaan? het is idd rustig hier? sasya veel succes met je echo vanmiddag meid!
He Meiden, Hier alles goed. Wel de afgelopen dagen bandenpijn gehad. En verder druk met mijn ouders, wil toch om de dag even bij ze kijken. Gelukkig hebben ze aanloop elke dag, en gaan ze vanaf vandaag in het restaurant eten i.p.v op hun kamer dus vereenzamen zullen ze niet. Sasya, geniet van je echo.