35+ en zwanger (worden)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door River nl, 10 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Thanks meiden, dat gaan we doen :)

River dat is fijn voor je ouders, zo komen ze wat onder de mensen.
    heb je lekker van je vrije dag kunnen genieten?

Cindy, jij ook de paas goed doorstaan? Hebben de buren zich gedragen?
    Zit er al een beetje schot in een nieuwe woning voor jullie?

Ik heb sinds een paas dagen wat nieuws... Ik word na het ontbijt wat misselijk :(

2. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    ja hoor genoten van de vrije dag. Lekker uitgerust. Vandaag ook nog vrij maar een dag met wat afspraken. Voelt dan toch weer anders.

Ik heb sinds een dag of 2 problemen smorgens met het tandenpoetsen. Als ik bij mijn kiezen kom moet ik kokhalzen. Raar hoor.

3. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeetje dat is ook wat, dat lijkt me helemaal vervelend.
    Ik hoop voor je dat dat snel ophoud!

4. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag ladies,

@River: dat heb ik ook een tijdje gehad. Heel erg naar.

@ Sas: veel plezier vanmiddag. Ben benieuwd!

Hier begint sinds een dag of twee ook eindelijk de groei te komen geloof ik. Broek gaat nog dicht maar that's it. Waar heb jij jouw broeken besteld Sasya?

Verder pasen goed doorstaan. Lekker paasontbijtje gedaan met lief en avond gegourmet. Was ook een beetje ter viering dat we de 12 weken waren gepasseerd dus lekker met z'n twee doorgebracht.

Nu tijd voor een powertuk :).

Fijne dag allemaal.

5. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Echo was goed :) hij zit in mijn album.
    Ze zag geen verdikte nekplooi en er is bloed afgenomen.
    Vrijdag worden we gebeld met de uitslag.
    Gelukkig heb ik het de komende dagen vreselijk druk dus weinig tijd om er steeds bij stil te staan.

Ook had ik de hele dag kramp en ze zei dat ik het rustiger aan moet gaan doen... daar heb ik eigenlijk geen tijd voor... maarja ga het zeker proberen. Manlief is vrij morgen en gaat me met alles helpen en in de gaten houden zegt ie :D
    Sommige dingen moeten nou eenmaal gebeuren.

Het weekend gaan we lekker weg met de schoonfam. Het jaarlijkse gezins weekendje was goed bevallen vorig jaar dus die houden we erin!

Crypto, Ik heb mijn broeken bij bonprix besteld.
    Die gaan tot hoog in de grote maten en voor een goede prijs.
    Vanaf 20 euro heb je een goede broek dus dat viel me mee. :)

Ik ga er nog een wasje in doen en dan lekker naar bed.
    Welterusten meiden

6. draak2012

draak2012 Actief lid

26 jan 2012
    184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is zeker iedere keer weer een eind weg, vrijdags halen is ook altijd file rijden, dus bij thuiskomst is het altijd slaapend zn pyamaatje aan trekken en meteen naar bed.
    Maar helaas is dat niet anders.
    En nu hij steeds beter praat en beter uit zn woorden komt vertelt hij steeds meer, vooral als ik hem naar bed breng (enorm schattig, hij wil alleen maar dat ik het doe ;) ) Ik heb hem ook wel altijd vertelt dat hij mij alles mag vertellen.
    Zn moeder lijkt hem te vertellen dat hij het niet tegen papa mag zeggen, maar vergeet mij daarbij :D
    En wij bouwen daar weer een dossier voor op, dat wanneer het echt fout dreigt te gaan, we er dan meteen op in kunnen haken, meer kunnen we nu niet, er alleen maar voor het manneke zijn. (Hij wordt binnenkort 5)

Maar nu vrolijker nieuws ;) wat een mooie echo! Fijn dat alles weer goed was! En dus rustiger aan doen hoor! ;)

Verder zijn we hier vollop aan de knuffel ;) nog een dag of 2 en dan ga ik die o, zo oncomfortabele wachtbank weer opzoeken :D

Slaap lekker allemaal!

7. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Sasya, weer een mooie echo! En blij dat ze niet verontrustends zag.

8. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Ik had gisteren geboden op een kinderwagen op marktplaats. Nieuw gekocht door opa en oma, en dus niet fulltime gebruikt. Er stond geen richtprijs alleen dat ze niet de hoofdprijs vroegen. Dus ik bood 50,- en werd een uur later overboden. Maar kreeg net een mail dat als vandaag diegene niet zou reageren ik hem kon halen. Spannend dus.

9. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie echo Sasya! Fijn te horen dat alles goed is.

@River: ik heb mijn wagen ook van mp. Vervolgens kreeg ik er ook nog een van mijn buuf :D. Maar die van mp is mooier en multifunctioneler dus daar blijft het bij.

10. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb er al eentje staan, maar deze is meer mijn smaak. Voor die andere vind ik dan wel weer een nieuwe eigenaar.

11. sasje

sasje Actief lid

4 nov 2010
    164
    0
    0
    Pedagogisch medewerker.
    Overijssel
    @Sasya, mooi echo hoor, zo duidelijk!!

@Draak, vervelend he, die wachtbank... ik zit er ook weer....en toch zal het een keer raak zijn :)

Allemaal een fijne dag meiden, ik heb straks een late dienst en dan morgen lekker vrij...:)

12. marleen76

marleen76 Actief lid

27 mei 2010
    118
    0
    0
    Werk op de uitkeringsadministratie van sociale zak
    Hoogeveen
    Vanmiddag liet de echo weer hetzelfde zien. Was nog steeds maatje 7 weken en geen hartje.
    Ik heb een formulier gekregen voor een opname voor een curretage binnen een week. Helaas was het opnamebureau tussen de middag dicht en moest ik mn formulier daar gewoon droppen en 's middags zijn ze telefonisch niet bereikbaar hoor ik net. Morgen maar weer bellen voor de datum van de curretage. Liever niet vrijdag, omdat we dan ook de meisjes weer moeten halen en we het hun niet willen vertellen.

13. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

marleen ik wil je heel veel sterkte wensen meid! het zit je ook niet mee:(

14. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Kreeg vanavond een mail dat ik de kinderwagen op kan komen halen. Ik heb voor zaterdag afgesproken.

15. sasje

sasje Actief lid

4 nov 2010
    164
    0
    0
    Pedagogisch medewerker.
    Overijssel
    @Marleen, ik wil je veel sterkte toewensen meid.

16. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marleen, zo moeilijk iets te zeggen. Je komt zo regelmatig in mijn gedachten voorbij op een dag. Heel veel sterkte. Als je wil praten, mijn pm staat altijd voor je open. Dikke knuf.

Goedenmorgen allemaal,

@River: blij dat ik niet de enige ben die zo vroeg is. Ik hoor iedereen 'is het niet wat vroeg'. Ehm, maybe maar deal is een deal.
    Mooie wagen. Welke is het? Hij lijkt een beetje op die van mij.

Draak op de wachtbank :(. Frustrerend. Maar het komt goed.

Even denken, Hoop? Alles nog steeds ok meis?

En hoe is het met de meiden die al eventjes wat stil zijn? Alles goed hoop ik?

Zo. Ik heb beroerd geslapen. Vreselijk gedroomd en dan ben ik tiendubbel zo moe de volgende dag.

verder weinig te melden. Ja dat ik dankzij Sasya de komende tijd arm ga zijn :D. M.a.w. Ik ga eens even bij Bonprix bestellen :D. Leuke dingen daar voor weinig.

Fijne dag allemaal

17. cindybaby71

@river, ik had ook zoo een wagen bij tuana,maar nooit meer eentje met 3 wielen pfffffff als ik de stoep af op op wilde kieperde het ding bijna om:( maar misschien ligt het ook aan het merk;)
    ik wil dit keer graag een wagen met van die kleine wieletjes voor,snappie?

verder hier alles ok,nog een paar daagjes tot de vwp:cool: pff word wel nerveus nu:p

18. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    :$:$:$:$

Wij stonden gewoon op de tweede pagina:$

19. cindybaby71

ja de oudjes worden weggeduwd:D

20. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    We worden traag. Ik ben de hele dag op pad geweest. Eerst schone kleding bij mijn ouders gebracht, samen met lief lunchen, nageltjes van een papegaai knippen in de stad en toen een uur rijden op zoek naar een lokatie voor bruidsfoto's volgende week. Om 19.30 was ik pas weer thuis. De hele dag al misselijk, dus ikdenk dat ik bunnen een uur in bed lig.

Deel Deze Pagina