morgen dames, ff egobericht, ik ga doooooooooooooooood van de stress vanmiddag bellen voor de uitslag vwp heb hoofdpijn misselijk en strontnerveus
*geeft je even een hele dikke knuffel* Succes! Ik moet ff mn beklag kwijt wat betreft deze menstruatie. die is me een partij heftig!!! Heb altijd wel wat krampjes, maar nu zijn het heftige krampen! Ben er vannacht gewoon van wakker geworden! En maandverband is ook niet aan te slepen! Zal blij zijn als de dagen weer voorbij zijn Zo! Moest ik ff kwijt hoor!
Oh ZG :S. Roze koeken. Mijn favorieten . @Cindy: da's toch niet ego. Heel veel sterkte. Tactiekje van mij... gewoon om een uurtje of 10.30 bellen voor de uitslag. Als ze wat zegt gewoon zeggen 'oh, dan heb ik het verkeerd begrepen' . Werkt 9 van de 10 keer bij mij en hoef ik mooi niet zo lang te wachten .
Wow Cindy, ik kan me de spanning goed voorstellen! Brrr... succes meid! Allemaal babymeisjes Leuk, leuk, leuk meiden! Gefeliciteerd! Lekker 'roze koeken!! Jammie.
Kan jij toch niets aan doen dat je niet zo goed kan lezen . Haha, ja ik ben me er eentje hoor. Geduld is niet mijn grootste kwaliteit zullen we maar zeggen .
Wij hebben de intake achter de rug. Toch wel even geklaagd over de gyn, en ik had de indruk dat dit wel vaker voorkwam bij hem, een man van weinig woorden. We hebben weer 3 afspraken staan. 22 mei bij de verloskundige, 4 juni een GUO bij de gyn. En net even rondgebeld, 4 juni hebben we een echo voor een geslachtsbepaling.
@cindy ik had gisteren ook zo'n hoofdpijn van de stress. Gelukkig is het nu over. @crypto goeie tip!! Hier zijn we aan het idee gewend. Van de week lekker shoppen.
Ik zit nu echt op een rose wolk....best vervelend, want ik krijg niks uit mijn handen. Ik heb net alle aangeschafte babyspulletjes uitgestald, en het blijkt dat ik onbewust veel rose gekocht heb. Dat is ook zo vertederend he dat rose. @Cindy Spannend, maar het is vast een meisje hoor, net als de rest op het forum.
pfff wat een opluchting!!!!!! alles was goed geen trisomie 13/18/21 volledige uitslag plus geslacht krijgen we over 2 weken en nu genieten !!!!!!!
Wat heerlijk Cindy. Dat neemt toch alle twijfel weg. Wij hebben nu de keuze gemaakt om het niet te doen, maar echte zekerheid heb je dan niet. Alhoewel er met een GUO ook veel gezien kan worden.
ja met de guo kan er veel gezien worden,maar helaas niet sydroom van down e.d. en omdat ik bij mijn vorige dochter een kans had van 1op 5 wilde ik het dit keer ook gewoon zeker weten
Ik zie net dat ik gescheven heb dat ik 4 juni een geslachtsbepaling heb, maar dat is 4 mei. Nu bijna iedereen het hier al weet ga ik niet al te lang meer wachten haha.
@River;ik dacht al; wat een geduld!!! Goed nieuws Cindy! Ik kom net terug van Prenatal...Ik kon het niet laten....roze roze roze Bekijk bijlage 240284
Heerlijk Cindy! Spannend River! Oh, dan kan jij ook nog een jongetje krijgen . Dacht dat we het al wisten van je @Minnie: oh wat leuk. Hadden ze ook paars!
Delen jullie het geslacht van de baby ook met iedereen? Ik ben dat eigenlijk niet van plan, maar volgens manlief ga ik dat toch niet volhouden.
@crypto ja ze hadden ook paars. heel verleidelijk allemaal. Volgende keer weer meer ik wil nog wat setjes. Toen de echoscopiste vertelde dat het waarschijnlijk een jongetje is vertelde mijn man het al aan zijn collega's. Dus die kan het niet stil houden. Ook de kinderen vertellen het aan iedereen. Ach, ik ben ook niet zo'n type die het stil houd, ik weet nu al dat het niet lukt....