35+ en zwanger (worden)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door River nl, 10 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    @River: ja. Ik deel het gewoon. Maakt mij niet zoveel uit tbh. Wij hebben eerst de familie in Griekenland gebeld, of eigenlijk eerst mijn moeder maar die was er niet. Toen mijn mams en toen stond het op facebook :D

2. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Minnie: paars................... ik moet binnenkort eens naar Prenatal dan :)

3. sasje

sasje Actief lid

4 nov 2010
    164
    0
    0
    Pedagogisch medewerker.
    Overijssel
    Cindy, gefeliciteerd! wat heerlijk dat alles goed is! En nu ECHT genieten!!:)

Minnie, hahaha prachtig al dat rose!!:p

4. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mogge. Ik heb onwijs onrustig geslapen. Bah.

Hoest hier?

5. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Morgeh! Ik ben 2 keer wakker gewest en om 7 uur eruit. Dat is al vanf het begin zo dus went misschien nog wel een keer? Zo maar eens douchen, huisje aan kant, boodschappen en dan werken tot 23 uur.

6. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Mogge
    Ik werd om 6 uur wakker van de kat.
    Pff paar bakken koffie op want ik sliep pas om half 2.
    Nu zit ik in ern saaie sporthal te wachten op mijn dochter die hopelijk geslaagd is voor haar scooter theorie examen

Naast me zitten vreselijk irritante mensen in een domme discussie over werk en uitkeringen.
    Zo vervelend.pfff. had ik maar een boek meegenomen...
    Gelukkig heb ik gezelligheid van mijn dochtertje van 7.

7. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Cindybaby: fijn dat alles goed is!

8. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

dankjewel hoop! voor jou ook veel succes a.s. vrijdag en ik wil even zeggen dat ik je jurk prachtig vind;);) nog even en dan is jullie grote dag:cool:

hier gisteren weer bij de vk geweest en ben weer helemaal goedgekeurd:) baby's hartje ging als een sneltrein:p heb ook alweer de formulieren meegekregen voor de 2oweken echo;) schiet aardig op zo:$

verder niet zo veel nieuws te melden,behalve dat de auto alweer stuk is en het iet meer loont om hem te laten maken:x dus alweer een andere auto,helaas zijn de auto's zooooo duur;)

9. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen Cindy van je auto. Wou dat wij een andere konden kopen maar het zal nog even de Corsa blijven vrees ik. Nou ja, zolang het beestje rijdt mag ik ook niet klagen natuurlijk :).

Bah, zijn jullie ook nog steeds zo moe? Ze beloofden dat het minder zou worden maar mooi niet. Ik voel me gammel, gefrustreerd en doodmoe :(

Zo dat is er even uit.

10. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    vreselijk moe, het leek even minder maar voel me nu weer de hele dag gammel. Heb gisteren gebeld voor een 1 op 1 training in de sportschool, hoop dat ik daardoor weer wat energie krijg.
    @ Cindy, balen van je auto. Onze beide auto's moeten volgende maand gekeurd en zie dat me angst en beven tegemoet.

11. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ik heb in december een grotere auto gekocht.
    Een 7 zitter.
    Al sinds de aankoop 1600 euro kosten gehad. Dus ik hoop dat ie het nog wel een paar jaar volhoudt.

Hier ook erg moe.
    Ik schaam me dood. Mijn man werkt meer dan 100 uur per week en ik loop steeds te klagen dat ik moe ben....

12. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn vent snapt het niet eens. Die snapt uberhaupt geloof ik niet wat het inhoudt om zwanger te zijn. Moet ik eerlijk toegeven dat ik dit ook niet verwacht had. Maar goed, hij is lief en probeert het te begrijpen. Is voor hem ook niet makkelijk natuurlijk.

Ik hoop alleen dat ie zich wel bedenkt in de verloskamer dat ie zijn plagerijen even opzij moet zetten. Hij kan echt in zo'n stemming zijn dat ie je het bloed onder de nagels vandaan haalt. Heb hem al gezegd dat ik hem zo eruit laat zetten. Ik wil wel steun hebben in plaats van dat gezeik :D.

Net even met de honden erop uit geweest. Die moesten echt even rennen. Hebben ze heerlijk van genoten langs en in het kanaal. Ik ben weer dood voor de rest van de dag maar goed. Was het waard.

Ik heb het ook hoor Minnie. Mijn vent doet lichamelijk erg zwaar werk. Hij is nu wel anderhalve week thuis geweest maar ik krijg niets uit mijn vingers. Ik ben serieus echt gewoon zooooo moe. Ik schaam me dood maar kan er momenteel echt niets aan doen. Ik maak maar gebruik van de momenten dat ik me wel fit voel.

13. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @Crypto
    Mijn man probeerde tijdens de bevalling ook grapjes te maken...
    Nou daar was hij gauw mee klaar want ik wil dan echt rust met de weeen en geen grapjas. Dan word ik erg chagerijnig.

Mijn man slaapt tegenwoordig maar 3 uurtjes.
    Dus hij heeft een erg kort lontje.
    De rest van de tijd werkt hij. Ook lichamelijk zwaar werk. En savonds verkoop bij de mensen thuis. Daarna of de administratie of verder bouwen aan een dakkapel.Dus ik probeer hem maar even te vermijden.

Ik heb net gestofzuigd, de was aangezet en de voorraadkast uitgemest.
    Nu zit ik dus bekaf op de bank...ff bijkomen.

14. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh die van jou werkt ook wel heel hard ja. Die van mij werkt verschillende diensten maar omdat het nooit zeg maar een week is maar 2 dagen ochtend, 2 dagen middag/avond en 2 dagen nacht, went hij nooit aan een ritme. Plus dat ie zich een breuk moet sjouwen met zware pallets enzo.

Maar goed, neemt niet weg, hij was anderhalve week vrij en zit de hele dag maar te gamen. Nou dan ben ik wel even gaar. Vind dat gamen niet erg, maar dan moeten die doppen op zijn oren en hoort ie niets. gezellig :S. Dat is dan ook vandaag even flink geexplodeerd. Hele huis ineens weer schoon :p. Op zijn mans dan maar vooruit. Goed bedoeld :p

15. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Mannen en gamen...dat ken ik niet.
    Mijn man werkt veel te veel. En als hij dan thuis is dan is hij bekaf en kan hij ook niet meer ontspannen. Vaak is hij pas snachts thuis en kijkt dan nog even tv om zijn gedachten te verzetten en valt dan in slaap. Dit gaat al maanden zo.
    Het is veel te veel werk. We moeten binnenkort maar een gesprek hebben want dit houd geen mens vol.

Het huishouden.
    Van manlief hoef ik niks te verwachten..dat zou echt gemeen zijn van mij dan.
    Maar de oudste 2 (16 en 14 jaar) helpen wel.

Ik ga eten koken.
    Fijne avond!!!

16. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Ik ben dus vanmiddag naar de sportschool geweest. En het viel me reuze mee hoe goed ik alles vol kon houden. Zal morgen wel spierpijn hebben want ik heb 4 maanden niet gesport. Nu evenmijn eten laten zakken en dan nog even de energie zoekenom te stofzuigen. Morgen werken we allebei en als ik vanavond niets doe zit ik morgen helemaal tussen de haren.

17. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn River. Toch altijd handig te weten dat er nog ergens genoeg zit.

Ikzelf ben het even helemaal zat. Een nacht waarin ik ineens lag te klappertanden en rillen van de kou weer. Bijna niet geslapen dus. Nu bekaf. Mijn huis ziet er niet uit. Modderpoten everywhere van de honden. Man kan ik nu niets laten doen want die werkt zich al kapot. Dus tja.

In alle eerlijkheid? Hoe gelukkig ik ook ben met de aankomst van een kleintje. Ik kan echt niet zeggen dat ik zwanger zijn leuk vind :(. Vind er echt totaal niets aan. Alsof ik gewoon mijn eigen lijf kwijt ben.

Daarnaast al een week vreselijke pijn in mijn rug wat naar mijn linkerbeen uitwijkt. BAH!

Zo, dat moest er echt even uit. Ik ben echt geen klager hoor, integendeel, maar ik heb hier toch echt moeite mee. Hoe rot ik me er ook over voel :(.

Hoe is het met jullie vandaag?

18. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou. Toch maar even wat gedaan zo goed en kwaad als het gaat. Keuken aan kant, vaatwasser draait weer. Huis gezogen en zo nog even dweilen.

Zucht. Zou alleen al zoveel schelen als die vent van mij niet alles gewoon achter zijn reet laat slingeren. Maar goed.

Oh Minnie: een gamende kerel is niet zo erg hoor. Ik game zelf ook. Maar wat mij vooral irriteert is dat hij dan zijn headset de hele dag door draagt en ik niet eens een normale vraag kan stellen. Of ik moet weer eens opstaan en hem aantikken. Nou is dat opstaan niet erg. Maar het gaat om het principe. Dat stoort me mateloos en dat is ook een bron van frustratie. Gaat nu weer een hele tijd goed. En dan vervalt ie er weer in. Beregezellig :S.

19. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

gewoon een fatsoenlijke trap onder zijn kont geven!!!!

20. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mja, al zo vaak gedaan. Maar dat gaat dan een paar dagen goed en dan is het weer hetzelfde verhaal. Mensen zeggen ook 'dan doe je niets meer en laat je de boel vergaan' maar daar heb ik ook geen zin in. Ik moet er ook in leven tenslotte en straks ook mijn kleine meid.

Deel Deze Pagina