35+ en zwanger (worden)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door River nl, 10 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

mijn man werkt ook 7 dagen per week heel hard,en hij zit ook aan de pc voor ontspanning hoor.maar als we gegeten hebben ruimt hij altijd nog mee de tafel op pakt thee en s'avonds krijg ik nog een warme melk van hem:cool: IK ben tenslotte zwanger:D en hij vraagt ook om de 5 min ''heb je iets nodig? bebegim?'':D

2. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dan heb jij wel heel veel geluk. Die van mij maakt 's ochtends nog geen kop thee voor me laat staan dat ie melk moet koken :D. Ik heb op zich echt een lieve vent. Knuffelt me de hele dag dood. Maar wat het inhoudt om zwanger te zijn daar snapt ie echt helemaal geen reet van. Al zegt zijn vader 100x dat ie goed voor me moet zorgen, hij zegt alleen maar 'jaha' :D.

3. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @Crypto
    Gewoon keihard zijn, en anders zeg je dat je gaat scheiden.
    Je gaat een nacht weg en slaapt al voor 70 euro in het bastion hotel. Wedden dat hij bijdraait?? Of een potje huilen helpt vaak ook, daar kunnen ze niet tegen....tja, nu kan je achteraf zeggen dat het door de hormonen komt....
    Een man met een koptelefoon op, laatst was daar een programma van bij; mijn man heeft een hobby. De vrouw trok het ook niet meer, en die hebben 4 kinderen.

Wat poetsen betreft....misschien moet ik over een werkster gaan denken, ik vind het alleen zo zonde van het geld.
    Maar de ramen zemen en de badkamer ontkalken zijn dingen waar ik niet aan toe kom...

Hier lag mijn man vannacht wakker van de pijn in zijn hand.
    Ik hoop niet dat het een tunnelsyndroom is.
    Hij was gisterenavond een keer redelijk op tijd thuis en is in bad in slaap gevallen....ik heb hem nog geprobeerd wakker te maken, maar zonder succes.
    Hij kan er 's morgen niet uit, dus we beginnen al met ruzie. Ik vind namelijk dat als de wekker gaat je binnen 5 of 10 minuten uit bed moet zijn.
    Hij blijft zomaar een half uur extra liggen.
    Dan ontplof ik, want ik ben dan klaarwakker, terwijl hij vaak pas om half 2 's nachts gaat slapen.
    Heb vanmorgen dus ook gezegd dat dit een reden voor mij is om te gaan scheiden, ik heb echt slaap te kort zo.
    Hij zei daarop dat hij hoopte dat hij na de vakantie weer fit zou zijn....

Maar goed, vanavond gaan we een weekje naar Italie.
    Dan kan hij goed uitrusten hopelijk. Alhoewel hij daar ook bezig is met de zaak.
    Mensen die een dakkapel willen krijgen gewoon antwoord, dus hij zal veel achter de laptop zitten.

Verder doet hij hier ook weinig, als ik drinken vraag krijg ik het wel hoor, maar ja, hij is er eigenlijk nooit, alleen 's nachts...
    Maar goed, hij werkt ook niet voor zijn hobby, maar omdat het moet, dus ik laat hem maar.
    Alles went behalve een vent.....;)

4. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow Minnie. Ook niet heel erg makkelijk voor jou. Ben eigenlijk blij dat ik het er effe uitgegooid heb. Iedereen gooit alles wel zo makkelijk op de zwangerschap maar A was het voorheen ook zo en B mag het even. Zij brengen in een paar minuten het zaadje in en wij mogen 9 maanden kleien :S. Het lucht in ieder geval op.

Je hebt gelijk hoor. Ik zou harder moeten zijn. En dat ben ik dan weer niet :S.

Als ik het vraag krijg ik het wel maar ik heb soms zoiets van 'waarom moet ik het altijd vragen'.

Alvast een hele fijne vakantie. Hoop inderdaad dat jullie even lekker genieten en uitrusten :).

5. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Hier ook een drukke man, maar wel een hele lieve attente. Hij is een jaar ziek thuis geweest en in het begin was hij afhankelijk van mij maar toen hij eenmaal uit zijn rolstoel was had ik geen omkijken meer haar het huishouden. Nu hij werkt merk ik wel dat hij meer dingen voor mij laat liggen, maar evengoed doet hij nog best veel. Ik heb om de week een hulp in de huishouding, anders ben ik op mijn vrije dag steeds bezig met de keuken en badkamer een grote beurt geven en nu doet zij dat soort dingen lekker voor me, hoef ik het verder alleen nog bij te houden.

6. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Pff zit van ellende aan een bak koffie.
    dochter van 16 is met haar vriendje naar het zwembad.
    was ik het niet mee eens, we moeten namelijk inpakken, opruimen en de dieren naar pension brengen.
    krijg ik nu net een sms dat ze pas om kwart over 2 het water uit gaan. terwijl ik gezegd had; half 2 thuis!!!
    pubers!! Grr.

Nu dus ff afkoelen, alhoewel ik dat al een half uur probeer en het lukt niet.
    haar kamer is een puinhoop, ze heeft nog niks ingepakt....grrr.

Zwanger zijn...ik vind het heerlijk hoor.
    Ik ben zo blij dat ik nog een keer zwanger mag zijn.
    Maar ik ben wel doodmoe, en ik heb volgens mij best een kort lontje...en mijn man ook nu hij zo moe is, dus ik moet steeds tot 10 tellen.

7. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het heerlijk dat er een kleintje komt. Het gaat mijn leven net weer een stukje completer maken. Daar kan ik met zoveel liefde naar uit kijken. Maar voor de rest ben ik zo moe en heb ik zo'n last van mijn rug dat ik momenteel niet echt kan genieten.

Maar goed, daar kom ik ook wel overheen. Het is het allemaal waard.

8. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Eerst even een dikke knuffel voor jullie allemaal!
    Als ik het zo allemaal lees kan iedereen die wel gebruiken ;)

Hier vandaag wat moe en heb de hele dag al hoofdpijn, maar ach gaat ook wel weer over.
    Gister bij de gyn geweest, alles was zo goed dat ik de volgende x gewoon naar de verloskundige mag en pas met 20 weken weer een echo.
    Dit duurt ons te lang en dus hebben we een geslachtsbepalende echo gepland met 17 weken :D
    Laat het dus maar snel 16 mei zijn!

Minni hele fijne vakantie en de rest allemaal een heel fijn weekend!!

9. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @Sasya
    Goed nieuws!!

Hier..
    Ik ben ook zooo moe, last van mijn ogen.
    Maar ja, ff doorbijten.
    We zijn allemaal blij met ons kleintje, en volgens mij kijkt iedereen uit naar de dag dat de kleine uk er is. Toch??:)

Ik ga nu ff opschieten, zal je zien dat ik nog niet klaar ben met inpakken en dat mijn man net belt dat hij bijna thuis is....WAAAAHHHH!!
    Het is wat, normaal is hij altijd te laat, of hij is er helemaal niet, en nu is hij opeens vreselijk vroeg....dat wordt een race tegen de klok.

10. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Goedemorgen, ik moet eens goed gaan nadenken hoe ik het probleem hond op ga lossen want dit is niet leuk meer. Het was 5: 56 toen hij me wakker maakte. En ik heb avonddienst dus ik was niet happy. En dan regent het hier ook nog eens. Morgen ben ik vrij en dan schijnt het 20 graden te worden. Gisteren tijdens een vergadering hele lichte bewegingen in mijn buik. Bleef wel een kwartier doorgaan. Als het kindje straks wat groter is staat me nog wat te wachten.

11. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jij voelt al vroeg beweging River. Ik vertelde mijn gyn dat ik niets voelde toen zei hij 'oh, maar dat duurt ook nog even hoor'. We wachten geduldig af.

Hoe oud is je hond en wat doet ie precies?

12. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Af en aan geslapen. Ik ga maandag maar de huisarts bellen voor mijn rug want dit kan nooit goed zijn.

Verder alles wel ok. Mijn moeder heeft zo'n schattig jurkje voor ons meisje gebreid (is het gebreid? :S) Echt te lief gewoon. Daar kan geen merkkleding tegenop als ik dat dan weer zie :D.

13. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Ik voel het ook niet elke dag hoor, en moet mij erwel op concentreren want het is niet van ooo ik voel het. Het is heel subtiel, moeilijk uit te leggen, net alsof er iets tegen je buik aan beweegt maar je buik is verdoofd.

Hondis 9 en voor zijn ras dus hoog bejaard. Hij begint rond 6 uur hoog te piepen, en wil dan eten. We dachten eerst dat hij nodig moest maar hij doet het ook als manlief hem er rond 5 uur uit heeft gelaten als die dagdienst heeft. Als ik er noet op reageer blijft hij rustig 1,5 uur door piepen.

14. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    En als je hem zo'n bal geeft waar je eten in kan doen? Daar zou hij in principe wel een nacht mee bezig moeten zijn. Afhankelijk van hoe laat jullie normaliter slapen natuurlijk.

Piepende honden zijn heel vervelend. Mijn herders doen het gelukkig niet. Ja de jongste als het hem te lang duurt maar dat is nog een kleuter. Wordt trouwens ook al minder.

Onze shi tzu daarentegen is veel vervelender. Heb daar alles al bij gehad. Eerst dacht ik dat het was omdat ie alleen was. Maar nu vermaakt ie zich prima met de twee groten en doet het nog. En die blaft echt. Alles aan geprobeerd, maar hij bleef het doen. Tja. Toen ben ik toch overstag gegaan voor een anti-blafband. Velen zullen het veroordelen maar het was dat of de buren gingen klagen en dan had ik hem naar het asiel moeten doen.

Heb die band eerst op mezelf uitgeprobeerd. Moet eerlijk bekennen je voelt niet veel. Paardenschrikdraad is erger. Het is een paar dagen wennen geweest voor hem, nu staat de band uit. Iedereen blij en ik hoef geen afscheid van hem te nemen.
    HEt is niet de eerste maatregel die ik zou nemen maar inmiddels zie ik wel in dat, mits goed gebruikt, zoiets best heel goed kan helpen.

15. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Tja soms moet je maatregelen nemen om erger te voorkomen. Het gepiep hoor ik alleen gelukkig. Zo'n bal moet ik brokken indoen, en hij eet alleen vers vlees. Ben bang dat als hij na 9 jaar ineens aan de brokken gaat dat zijn darmen nogal overstuur raken. En vlees in die bal......... Haha. Hij heeft het vorig jaar ook gedaan toen het vroeger licht werd, maar toen ging ik eruit gaf hem eten en dan sliep ik nog ff een uurtje op de bank. Dat lukt me nu niet meer. We hebben net even heerlijk uitgewaaid, dus ga me nu klaar maken om naar mijn werk te gaan.

16. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm nee da's lastig dan idd.

Iets wat nog een idee zou kunnen zijn is een automatische voerbak. Die kun je op tijd instellen. Ik meen dat toen ik nog perzen fokten die dingen bestonden.

Ja, soms moet je gewoon wel. Veel mensen zijn er op voorhand wars van en in alle eerlijkheid dat was ik ook. Tot ik gewoon geen keus meer had. Ja, of hem toch wegdoen en dat ging me teveel aan mijn hart. Ondanks dat een draak is hou ik wel van 'm.

WErk ze :)

17. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Het is een leonberger van 60 kilo. Die gaat niet wachtwn tot die voerbak vindt dat het zijn etenstijd is, die bak is binnen een uur gesloopt haha. Zo, nu moet ik echt weg!

18. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Jullie zitten toch niet allemaal in de zon he? Hier geen zonnetje te zien. Jammer hoor, want ik ben alleen vandaag vrij,maandag dinsdag en donderdag werk ik van 15 tot3 23. Maar daarna lekker totmaandag vrij. Net even bij mijn ouders geweest maar daar was het mij te benauwd dus heb. Het niet lang vol gehouden. Ik denk dat ik zo nog ff een uurtje tin bed duik voordat lief terug komt van zijn werk want ik voelm ij alsof ik een paar avonden achter elkaar flink te stappen ben geweest.

19. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, maar wat een heerlijke honden zijn dat :).

Hier ook geen zon hoor. Even met vriendlief langs de pre-koninginnedagmarkt geweest. En geslapen :O.

20. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    OMG :O. Pagina 2 dames.

Hoe is het hier? Iedereen op koninginnedagmarkt ofzo? :D.

HIer lekker rustig. Heb vandaag een paar dozen babyspulletjes uitgezocht die ik van mijn lieve buuf gekregen heb. Te schattig gewoon. Zulke leuke dingen. En nog mijn kleur ook in veel gevallen.

Verder niet heel veel te melden.

Fijne dag nog allemaal :)

Deel Deze Pagina