35+ en zwanger (worden)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door River nl, 10 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey Draak, ik ken het gevoel hihi ik had het gister en was blij dat ze in de auto zaten en weg reden na 2 dagen :)
    Ik was gesloopt, en het is moeilijker omdat het niet eigen (fam) is. Mijn vriendin was hier met haar kids en ik vind dat ze veel te laks is dus vreet ik me altijd op aan het eind van elk bezoek al moet ik toegeven dat het wel stukke beter ging dit keer.

Wat vreselijk lief Crypto!!

2. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vraag me wel eens af wat mensen gaan vinden van mijn manier van opvoeden straks. Ik ben namelijk niet van de hedendaagse Nanny-methodes. Niet dat ik mijn kinderen het huis door sla natuurlijk :D. Maar ik ben wel van het consequent zijn. Te laks zal ik in ieder geval niet zijn denk ik.

Ja lief he. Ze is er zo druk mee bezig. Te schattig gewoon. Nu betrekken we haar ook zoveel mogelijk overal bij. Vind ik ook belangrijk. Ik heb namelijk niet echt een oma gehad. Mijn oma vond haar andere kleinkids veel belangrijker. Dus ons liet ze links liggen.

Ben heel benieuwd hoe dat straks gaat als ze er is :).

3. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik het zelfde, en 100x zeggen dat mag niet he? en dan bij 101 net doen alsof je het niet ziet......
    Ik kon iets 2x flikken en bij de 3x was het klaar en ik ga het zelf niet anders doen denk ik.

Je moeder is niet meer bij je weg te slaan straks ;) maar gauw een huisje in de buurt vinden meis! Kunnen we mss ook ooit nog een keer lannen hahaha :D ;)

4. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou inderdaad. Same here. Maar tegenwoordig ben je een slechte moeder als je dat doet :D.

Mijn moeder was ook altijd zo als wij om niets huilden. Dan zei ze altijd zo mooi 'nou kun je stoppen met huilen, anders geef ik je een reden om te huilen' :D. Mens deed ons nooit wat maar toch hadden we daar diep respect voor haha.

Ik vond het juist heerlijk dat mijn moeder zo duidelijk en consequent was. Ik wist gewoon altijd precies wat ik aan haar had. Wij zijn overladen met liefde, maar we zijn wel goed opgevoed. En daar mag mijn mams best trots op zijn :).

Haha, nee denk het ook niet. Maar dat vind ik niet erg. Ik heb naast mijn moeder gewoond vroeger (grootste fout ooit om weg te gaan :( ). Ik heb een heerlijke moeder wat dat betreft.

Ik heb vandaag een particuliere makelaar gemaild. Even kijken hoe die erin staan voor ik alle papiermassa's ga verzamelen. Wie weet daar wat geluk.

5. marleen76

marleen76 Actief lid

27 mei 2010
    118
    0
    0
    Werk op de uitkeringsadministratie van sociale zak
    Hoogeveen
    Hoi dames en crypto, die naar me vroeg.

Ik lees dagelijks mee. Dus ik hou me goed op de hooge van wat hier reilt en zeilt.
    Met mij gaat t goed. Na de curretage eigenlijk geen last gehad, behalve dan erg moe. Heb alleen de dag erna erg last gehad van mn rug van de ruggenprik. Was echt honderd keer beter dan met de medicijnen als de vorige keer.

Nu ben ik aan t wachten op mn ei. Lijkt er nog niet op dat ie al geweest is.
    Gisteren een avondje klussen overgeslagen, beetje klaar na vijf dagen achter elkaar. Zul je natuurlijk net zien dat morgen mn temp omhoog schiet en dan toch vandaag mn ei was.
    Maar goed weer zien wel.

6. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Marleen,

Fijn te horen dat het goed gaat. En super dat je al weer zo positief er tegenaan gaat. Bewondering voor! Mijn duimen draaien weer extra rondjes voor de klussers alhier.

7. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahaha ja idd Crypto mijn ouders deden het zelfde en je had idd goede richtlijnen, wat ben ik een oude doos om te zeggen maar ik had respect voor mijn ouders en de mensen om me heen en nu zie ik kinderen hun ouders slaan....
    Iets wat ik zelf nooit in ten nimmer in mijn hoofd had gehaald.
    Ik ga duimen voor je meis dat er iets uit komt voor je en dat je snel antwoord hebt.

Heyy Marleen, wat fijn weer wat van je te horen.
    Misschien een stomme vraag maar kunnen ze niks voor je doen? je nergens mee helpen in het ziekenhuis??

Fijne vrijdag meiden! Bijna weekend :D

8. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden.

Ik heb net dit topic gevonden en zou héél graag wat met jullie mee willen kletsen.

Ik ben zondag 37 geworden, getrouwd en we hebben een zoontje die 19 mei 3 jaar wordt.
    Na bijna 2 jaar proberen, 1 MA+curettage en 2 VMK's en in de MMM beland te zijn, had ik 14 januari een positieve test in handen. Dit is gelukt na onze 4e hormoongestimuleerde IUI op 2 januari.

Maandag ben ik 20 weken en ik heb op 14 mei de 20-weken echo bij de gyn.
    Op 21 mei heb ik ook weer controle bij de gyn, ik heb een medische indicatie en beval dus ook weer in het ziekenhuis. Dit omdat ik een hoge bloeddruk heb en nu al 2x per dag medicatie hiervoor inneem.
    Met de zwangerschap van ons zoontje ben ik ook met een spoedkeizersnee bevallen met 8 cm ontsluiting en ook zeer hoge bloeddruk.

Vandaar ook onder strenge controle en zal ik nu ook vanaf de 20 weken als het goed is om de 2 weken voor controle bij de gyn moeten komen. Op zich niet erg, want ik kan dan natuurlijk wel lekker vaak aankomende tijd van ons kindje genieten met een echo.

Nou meiden, als jullie nog wat te vragen hebben hoor ik het wel.

9. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat snap ik dus ook niet inderdaad. Ouders slaan, ouders uitschelden, nou dat haalden wij ons echt niet in ons hoofd hoor. Ik zei van de week per ongeluk 'je' tegen een oudere die ik niet ken. Ik verbeterde mezelf meteen. Mevrouw zegt 'oh maakt niet uit hoor ik ben je'. Maar ja, zo ben ik opgevoed dus in eerste instantie is het altijd u bij mij.

Hoi Lyanna en welkom hier. Je gaat het vast gezellig vinden en we kunnen wel wat extra vingers gebruiken zodat we niet steeds op de tweede pagina belanden :D. Gefeliciteerd met je zwangerschap :).

10. marleen76

marleen76 Actief lid

27 mei 2010
    118
    0
    0
    Hoogeveen
    We zijn al gestart met alle medische onderzoeken. Alles is goed. Miskramen zijn tot nu toe zoals t lijkt 'toeval'.
    Hulp met zwanger worden geeft minder kans op slagen dan als we het zelf doen.
    Na de zomer mogen we ons weer melden voor hulp.
    Nu denk zelf maar zo; na de hsg zijn mn eileiders goed open, en nu de curretage heeft mn baarmoeder goed opgeruimd. Dus nu nog meer kans om gewoon zwanger te worden.
    We gaan er gewoon voor!

11. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Crypto, bedankt voor je welkom.

Ik hoop ook dat het hier gezellig gaat worden en lijkt me leuk om met meer te praten die wat ouder en zwanger zijn en willen worden.
    Ik klets nog in een ander 35+ topic mee, maar dat is ook om zwanger te worden en in een half jaartje tijd ben ik nog maar de enigste die zwanger is en een aantal zijn bevallen. De grootste groep probeert nog zwanger te worden, dus hier lijkt het me leuk om hier wat meer over de zwangerschap met elkaar te kunnen delen.

Berichtje nog even iets aangepast!!!

12. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Marleen, ik lees net dat je een MA hebt gehad. Wat vreselijk, hoop dat je het allemaal wat kan verwerken en een plaatsje kan geven.
    Wel fijn om te weten dat het verder goed is en jullie toch positief zijn om door te gaan.

13. marleen76

marleen76 Actief lid

27 mei 2010
    118
    0
    0
    Hoogeveen
    Dank je wel lyanna.
    Ik zeg maar zo, met negatief zijn en sippen schiet je sowieso niets op.
    Dus idd, weer gaan er gewoon voor. :D

14. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Marleen, klopt helemaal hoor!!!
    Met mijn MA met 7,5 weken heb ik een curettage gehad, precies 3 weken voordat wij gingen trouwen. Was wel heel dubbel allemaal, maar ja.....je moet toch wel door om van je huwelijk te kunnen genieten!

15. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Welkom lyanna, wat leuk eigenlijk. Tot nu toe zitten we allemaal niet ver uit elkaar met onze zwangerschappen.

Nou ik ben er klaar voor, nog een kleine 20 minuten en we vertrekken voor de echo!

16. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    En? En? En?

17. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dank je wel voor je welkom.

Is er hier ook een lijstje wie wanneer uitgerekend/afspraken en eventueel NOD is?
    Ik vind zoiets altijd wel handig!

Hoe was je echo? Was er al wat te zien?

Ik heb met 15 en 18 weken echo gehad met verouderder apparatuur in de 2e polikliniek van ons ziekenhuis bij ons in de buurt (zkh is 35 km van ons vandaan en 2e poli maar 10 km) en ze konden met 15 weken nog niks zien.
    18 weken heeft gyn. het ook geprobeerd en het ons laten zien. Je zag 2 bovenbeentjes, een stuk navelstreng tussen de beentjes en kon ze het nog niet zeggen.
    Maar ze vermoedde met haar ervaring wat ze zag (mochten haar er niet op vast pinnen) waarschijnlijk een meisje.
    Dus we weten het pas de 14e met de 20-weken echo zeker wat we krijgen.

18. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo is dat meis! Fijn dat je er zo positief in staat daar heb ik echt bewondering voor.
    En we gaan weer voor je duimen uiteraard!! En laten we hopen dat je na de zomer niet terug hoeft.

19. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Lyanna welkom meid! Gezellig om weer iemand erbij te hebben dus klets lekker mee!
    Ik zal morgen ons lijstje eens opsnorren en je erbij zetten.

Spannend River!!! En en en en en??????? :D
    Ik moet nog 2 weken wachten :(

Nu eerst aan het eten beginnen, lekker sla met gebakkien piepers en een gehakt schnitzel. Eet smakelijk allemaal!

20. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

hallo dames, hoe is het hier zo? lekker druk zo te zien:D

@lyanna welkom hier!
    @marleen veel sterkte meid! hopelijk voor jullie snel meer geluk;)
    @river enne enne nog niks??

hier druk de laatste tijd pffff andere auto moeten kopen druk bezig met het zoeken naar een andere woning;)
    met de baby is alles goed tot nu,a.s. dinsdag krijgen we de gehele uitslag van de vwp en het geslacht,ben benieuwd of het nog steeds een meid is hahaha.
    ik wordt wel dik nu vind ik zelf pffffffff schiet al aardig op nu:p maarja hoort erbij. we waggelen gewoon verder :p

even eten en dan bank hangen:) smakelijk allemaal!

Deel Deze Pagina