35+ en zwanger (worden)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door River nl, 10 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh, V&D. Zulke leuke dingen daar. Must.... resist....... :D.

fijn dat het toch in ieder geval iets beter gaat met je ouders River.

2. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ben weer terug van vakantie.
    Maar ik ben wel doodmoe van de reis.pfff.
    Het is wel bere koud in Nederland zeg.

Ik heb heel veel roze kleertjes gekocht. Zo schattig. Bijna alles is van Minnie Mouse.
    Ze hadden daar een Disney shop(2 gezien zelfs).Zooo verleidelijk!!

3. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaaaaaaaaaa, ze is er weer :D. Was het lekker? Zijn jullie allebei wat bijgekomen?

Gaaf een Disney shop. Vind ik dan weer leuker dan Hello Kitty of Nijntje dat iedereen al heeft. Maar ja, hier weinig disney te vinden helaas :(.

Mijn vriend lag net met zijn hoofd op mijn buik. Laag. Flink lager dan waar mijn ingewanden momenteel zitten. Zegt ie 'jemig, wat maakt jouw maag een lawaai'. Ik zeg 'uhm, nou dat is niet mijn maag of zo want die zit daarvoor veel te hoog en bovendien zijn mijn ingewanden momenteel bijzonder rustig' :D. Of het een rondzwemmend babietje was weten we ook niet maar het was wel grappig :).

4. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Jep.

5. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Met de angelsound is ons zwemmertje ook heel goed te horen, heel grappig geluid.

6. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Welkom terug.

7. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Was het lekker, de vakantie....
    Nou ik was nooit in Italie geweest maar het viel mij een beetje tegen.
    Venetie Verona en Milaan waren leuk. Verder veel van die toeristendorpjes.
    Ik had een stacaravan geboekt maar volgens mij zijn wij geen campingtypes meer.
    De carvans stonden dicht bij elkaar en werden elke ochtend wakker van het buurmeisje dat waarschijnlijk pas op basketbal zit en wilde leren dribbelen.
    Dus om 8 uur hoorde je; stuiter, stuiter, stuiter.
    Ik wilde niet zeuren dus we hebben er niks van gezegd.
    Verder was de camping wel mooi aangelegd en zwembad was wel leuk. Maar we zijn weinig op de camping geweest. Het zat er echt helemaal vol met nederlanders en dat is niet prettig. De kinderen hangen maar wat rond. Ouders gaan de camping herl de week niet af...snappen wij niet....volgende keer maar met onze eigen tent of een appartementje want ik de meivakantie kost dat bijna niks.

Venetie was erg leuk.
    Maar twee uur lopen was erg slopend.
    We namen cola...hahaha 5 cola 28 euro!!
    Vanaf het marcoplein een taxiboot terug genomen voor 60 euro. Dat was helemaal geweldig. iedereen stond in een superlange rij voor een gewone boot en wij vlogen met een klein jachtje voorbij. geweldig!! Ik had echt niet twee uur terug kunnen lopen.
    De parkeergarage was 26 euro. Dat zijn leuke herinneringen.

Verder was de heen en terugreis erg vermoeiend en is een week te kort.
    Maar met een eigen zaak kan dat niet anders.
    We hebben veel gewinkeld en een gezellige tijd gehad, aanfezien mijn man nooit thuis is normaal was het een leuke gezinsweek.

8. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    De baby laat zich trouwens ondertussen goed voelen.
    Ik ben nu 17 weken en 2 dagen. Alweer bijna op de helft.
    Nog geprobeerd een leuke meisjesnaam te bedenken maar dat is nog niet gelukt.
    Komt vast goed!

Moet trouwens nog kraamhulp regelen dat vergeet ik steeds.
    Verder ben ik veel wakker s'nachts.
    Ik viel net ook in slaap en ben na 10 minuten weer wakker.
    Hebben jullie dat ook?

9. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja mijn vriendin heeft ook zo'n ding. Zal hem eens vragen.

Inmiddels wel duidelijk dat het toch echt de baby was en nu is pappa dus helemaal in de zevende hemel en hangt zo ongeveer elk moment aan mijn buik. Reactie: 'what the heck is she doing in there' :D.

Grappig want ik heb nog steeds niets gevoeld. Tenminste, ik herken het niet denk ik.

10. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Minnie, da's ook wat. Ja dat vind ik dus een groot nadeel om naar buitenlandse campings te gaan. Het is alsof je gewoon in Nederland op vakantie bent. Op zich niets ergs aan, maar daarvoor ga je niet naar het buitenland.
    Ik ging sowieso nooit veel op vakantie voor ik mijn Griek leerde kennen maar als ik ging dan ook nooit naar die alombekende badplaatsen. Vond juist het onbekende altijd heel leuk.

En sinds 2007 ga ik gewoon standaard naar de familie in Griekenland. Sinds 2010 doen we dat gezamenlijk natuurlijk maar vanaf die tijd ging ik daarheen. Heerlijk. Onbekend dorpje, niemand die Engels sprak dus kon ik meteen mijn Grieks goed oefenen :D.

Ik moet ook nog kraamhulp regelen. Enerzijds vraag ik me af of het moet want mijn schoonmoeder komt een tijdje naar Nederland. Anderzijds, in alle eerlijkheid, ik zou nog niet weten wat ik nou met zo'n baby allemaal moet :D. Maja, ook dat kan schoonmams me leren. Dus ik twijfel nog tussen kraamhulp of wijkverpleging.

11. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb de kraamzorg ondertussen aangevraagd. In de zevende maand komt er iemand voor een intake. Lief is ook 3 weken vrij na de bevalling, maar de hulp is volgens mij wel welkom.
    Slapen is hier op het moment ook weer een drama. Ik ben elk uur wel even wakker. Vanmorgen werd ik wakker rond 5:30 en voelde ik een vlindertje in mijn buik. Was alweer ruim een week geleden dat ik de baby kon voelen.

12. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

wauw dames wat wordt er veel gekletst zeg:$ ik heb geen laptop meer en als manlief thuis is is de pc bezet;)

leuk river ook een meid hahaha;) het wordt zo wel erg roze hier:D

mini welkom terug:) camperen is niet mijn ding haha laat me liever verwennen:)
    italie ben ik ook 1 keer geweest en vond het ook niks;) nee geef mij maar liever turkije:p
    hoop, je bent niet te oud meis.leeftijd is just a number!! jou tijd komt nog wel;)

naam hebben we zeer waarschijnlijk al:cool:
    manlief is hier ook helemaal gek,en knuffelt de babysokjes wat we gratis kregen van de babydump;):D
    verder geen plannen vandaag,pffff allweer stortregen dus dat wordt alweer binnen zitten:x

voedingskussen heb ik hier ook,en gebruik hem nu om lekker tegen aan te liggen;) maar om borst voeding te geven vond ik het maar een onding;)

13. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

kraamhulp heb ik nog niet geregeld,ik wilde eerst niet want de vorige kraamhulp was maar niks. pffffffff zo een jong ding die je de oren van de kop kletste en er gewoon met de stoel gezellig bij kwam zitten:(
    terwijl ik duidelijk in het gesprek vooraf gezegd had dat ik een ouder rustig iemand wilde met ervaring;)

14. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gut ik ging vannacht terug naar bed en lag ineens aan jou te denken Cindy :D. Dat je zo stil was :D.

Wordt het een Turkse naam? Ja toch he????

Tja, kraamhulp, ik weet het niet. Waar ik bang voor ben is dat ik een bemoeizuchtig type krijg die ook nog eens mijn dieren niet accepteert. Dat ga ik niet volhouden, dat weet ik nu al.

Ik moet natuurlijk alles omtrent baby nog leren al zal veel intuitief gaan maar als mijn schoonmams er is dan heb ik die hulp ook. Daarom twijfel ik erg tussen wijkverpleging of kraamhulp. Moeilijk hoor. Ik ben niet zo heel makkelijk met vreemden in mijn huis haha.

River, ik slaap ook weer met zoveel tussenpozen. Wat is dat vermoeiend zeg. Ik werk niet dus op zich kan ik overdag wel compenseren maar vaak ben je dan toch weer met van alles bezig dat je dat vergeet. Best lastig. Ik moet vooral vaak plassen :S.

15. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Ik hoef sinds ik met dat kussen slaap snachts nog maar 1 keer plassen. Maar heb veel last van mijn rug. Had ik ook wel verwacht want ik heb een schuivende tussenwervelschijf, maar niets nu al, dat benauwd me toch wel hoor. Mijn schijf kan zomaar een stukje bewegen en raakt dan en zenuw. Dan moet ik wachten tot hij weer terug schuift. Duurt soms een uur, soms daen of weken. Voelt dan aan als een hernia. Heb er heel lang geen last van gehad.

16. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    He Cindy, je bent er weer!
    Tja ik heb vroeger thuiszorg gehad en de eerste 2 heb ik meteen terug gestuurd. Zorg er dus wel voor dat er naar mijn wensen geluisterd wordt. Ik heb er ook eentje gehad die niet van dieren hield. Met 2 boskatten, een megahond, kaketoe en papegaai is die hier niet op haar plaats. Ik ga dus heel duidelijk zijn bij de intake.

17. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Knap hoor River. Ik ben zo iemand die altijd zit te dubben om iemand niet te kwetsen. Dan laat ik het maar gaan maar zit ik ondertussen met de frustraties. Ik ga het hoe dan ook heel duidelijk aangeven. Mijn dieren horen erbij en ik wil juist dat die op een open manier leren kennis maken met mijn baby. Maar mijn ervaring is dat niet iedereen er zo over denkt. En dat is natuurlijk prima. Maar het wordt anders als zo iemand in je huis de dienst komt uitmaken.

Mijn rug. Mijn rug is een drama op het moment. Ik heb altijd wel last van mijn rug gehad, dat heb ik sinds ik een ongeluk met paard heb gehad in 2001, maar dat zat altijd rechts. Nu is het verschoven naar midden uitstraling naar linkerbeen. Eigenlijk is dat het enige waar ik van baal moet ik zeggen. Ik denk maar vooruit naar het moment dat ik mijn kleine prinsesje straks ter wereld gebracht heb. Dan is het het allemaal waard geweest :).

18. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeg, hebben jullie al over geboortekaartjes nagedacht? Ik ben er wel uit dat ik de mijne bij Greetz.nl ga bestellen. Wij hebben niet zo heel veel te versturen en ze hebben leuke dingen daar. En ze zijn snel.

Ben er wel uit dat ik een fotokaart wil. Dus ik moet voor ik ga bevallen maar iets van een mooie doek regelen, dan kan ik op de tafel wel een mooie foto maken :p

19. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Cindy: ik hoop het meid,dat mijn tijd nog komt,ik ben er momenteel een beetje moedeloos van:(

20. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dikke knuf voor Hoop...

Deel Deze Pagina