35+ en zwanger (worden)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door River nl, 10 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

lyanna fijn dat alles goed was! ik heb vorige week ook de vk laten komen om even het hartje te luisteren:) ik maakte mij ook ongerust omdat ik de beeb al een tijdje niet gevoeld had;) gelukkig alles ok!

minni hier gelukkig geen problemen met slapen,nog niet iig:p

zo net lekker verse gerookte makreel op met verse belgische broodjes hmmmm:) mijn zoon komt elke dinsdag met vis van de markt:p lief he:)

vanmiddag mag ik bellen voor de volledige uitslag van de vwp en ook het geslacht;) zou toch wat zijn als ze nu zeggen een jongen;);):p

2. cindybaby71

@hoop nog een paar daagjes meid,dan is jullie grote dag!! ik had je jurk gezien en hij is prachtig!!(jajaja soms spiek ik even mee in het andere topic):)

3. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenmorgen,

Jurk? Ik heb geen jurk gezien???

@Minnie: Griekenland, tja wat zal ik zeggen. Betere keus kun je niet maken :D. Heerlijk land, heerlijke gastvrijheid. Moet ik er wel bij vertellen dat ik eigenlijk nooit Griekenland vanuit een toeristisch oog heb gezien. Ik heb een keer 4 dagen in een hotelletje gezeten omdat het de eerste keer was dat ik mijn vriend zou ontmoeten. Daarna altijd gewoon bij de familie geweest. En dat is toch anders. Ik ben ook niet zo van de toeristische badplaatsen en trekpleisters.

Maar, blijft een feit dat het een heerlijk land is. Ooit verhuizen we er naartoe. :)

Dat jullie allemaal zomaar langs de VK kunnen of kunnen laten komen zeg. Zal vast hier ook wel kunnen maar ik durf zoiets dan weer niet te vragen. Volgende week maandag mogen we weer.

4. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Goeiemorgen, ik zit me te vervelen op mijn werk. Er zijn wel klussen maar die mag ik niet meer doen van mijn manager dus zit ik mijn tijd een beetje uit op het kantoor. Saaaaaiii!

5. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh, dat is heel saai River. Had ik bij mijn vorige baan. Had zo'n prutsmanager die alleen maar mensen aannam, terwijl er voor de huidige mensen al geen werk meer was. Maar ja, hij kreeg er bonussen voor dus dan moet je wat he :S>
    Einde van het liedje was dat we met z'n allen de hele dag niets zaten te doen. Wat een hel was dat. Dan gaat de dag echt niet voorbij :(.

Sterkte! Mag je gewoon internetten? Want dan is dat in ieder geval nog iets.

6. cindybaby71

een vraagje,hoeveel zijn jullie al aangekomen tot nu toe?

7. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

ja,het schiet nu op he.Ik begin ook wel een beetje onrustig te worden nu.Ik ben erg blij met mijn jurk....het is helemaal mijn smaak en ook nog chique:) het is alleen erg moeilijk goeie schoenen erbij te vinden.Ik heb nu 2 paar laten komen van Zalando,maar ben er eigenlijk nog niet echt uit.
    Leuk dat je op het andere topic meeleest hoor;)

8. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

ik ben de laatste maanden 6 kilo aangekomen en ben nog geeneens zwanger:D:D:D:p;)

9. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Speciaal voor Crypto en andere liefhebbers: hier nog een fototje van mijn jurk:

Steps | Nude - Prato Dress

Ik draag er overigens nog een Taupe kleurig bolero op :)

10. cindybaby71

:D:D;)

11. cindybaby71

12. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Ik zit hier alleen tot 15 uur en de bedoeling is dat ik mij bezig hou met clientencontacten, alleen er is bijna niemand thuis. Dus dan is er weinig te doen. Internetten, geen idee wat de baas ervan vindt. Ik doe mijn werk goed, dus lijkt mij geen probleem. Doe het alleen af en toe eens tussendoor. Kan het ook niet te openlijk doen, want dat staat raar naar de clienten toe. Ik zit in een soort aquaruim, dus zit redelijk in beeld haha. Ga nu maar eens een rondje door het gebouw, andere collega;s pesten. Nadeel van zo weinig doen is dat ik bijna in slaap val. Heb weer zo'n draainacht achter de rug. Moest lief gisteren beloven dat ik geen huishoudelijk weer meer mag doen op koken na, en dat ik elke dag een dutje doe. Hij zou zorgen dat ik geen klachten heb over het huishouden. Nou ik ben benieuwd!!

13. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Leuk dat je meezoekt!:)
    Ik heb deze schoenen inderdaad ook gezien en gepast in de winkel.
    het schoentje met de roos vind ik erg leuk,maar dan liever met een gewone hak.Ik vind een sleehak erg leuk,maar niet voor een bruiloft.
    En die andere pump is ook leuk,maar te hoog voor mij,want ik ben al 1.79 cm.Dan kom ik boven mijn vriend uit.Er zijn schoenen genoeg,maar allemaal erg hoog.

14. sasje

sasje Actief lid

4 nov 2010
    164
    0
    0
    Pedagogisch medewerker.
    Overijssel
    @ Hoop, wat een mooie jurk!! Helemaal super! Het is bijna zover he... spannend hoor. Ik wil jullie alvast een hele mooie dag toewensen, en heel veel geluk en liefde voor de toekomst! (én nog een beebje!):)

@River, ik weet wat je bedoelt, bij ons zijn de dagdiensten soms ook zo rustig... dan moet je maar wat bedenken om te gaan doen. Internetten kan bij ons niet, alleen enkele sites zijn toegestaan (marktplaats bv). En maar wachten tot de cliënten thuis komen....

@Cindy, ook ik ben aangekomen :( en niet eens zwanger, maar probeer het er gauw weer af te krijgen, want we gaan in augustus naar Italië, dan moet ik wel in badpak kunnen en me er ook nog fijn in voelen.;)

Mijn zoon (17) vroeg gisteren mama hoe gaat het met zwanger worden? Willen jullie nog steeds? Ik zei ja, we proberen nog steeds, hoe vind je dat? Mooi zei hij, het duurt misschien wat langer, maar het kan nog steeds! Hij heeft zo gelijk!! Het kan nog steeds en die hoop blijven we houden. Heerlijk om zo door mijn zoon bemoedigd te worden.:)

15. cindybaby71

waaaaaaaaa de uitslag van de vwp is binnen en alles is goed!!! geen chromosomenafwijkingen en geen open ruggetje!!! en het is nu 100% zeker een meid!!!:D:D

16. petrok1969

15 mrt 2012
    6
    0
    0
    Boxtel
    Hoi!

Ik ben 42 en zwanger met mijn derde kind. Mijn dochter is 17 jaar en mijn zoon 13, dus een hele leuke cadeautje!!!!! Wij zijn uitgeteld op 8 November en 19 November wordt ik 43 jaar!!!:p

Groetjes
    Petro

17. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat mooi! Wat zal jij een prinses zijn zeg :). Ik hoop dat je een geweldige dag hebt :).

18. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

Petrok dit bericht geeft hoop, hihi, dan hebben we nog 7 jaar :)
    Gefeli hoor

19. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Sasje en Crypto:dank je wel! Dat gaat zeker lukken!Wat leuk he dat oudere kids soms al zo volwassen zijn!Daar word je zo blij van!

@Cindybaby: gefeliciteerd met de goede uitslag! Wat fijn!

@Petrok: welkom hier en gefeliciteerd! Jou verhaal geeft mij hoop,ik ben ook 42 jaar,volgende week 43.Dus het kan nog!:)

20. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Tuurlijk kan het nog. Ik ben ook 42! Hier in de buurt zelfs iemand van 44 zwanger van de eerste.

Deel Deze Pagina