@hoop een tijd terug hadden we ook een "ouderen topic" daar schreef ook eentje mee en zij was de oudste hier op zwpagina en was 45 toen ze nog een baby mocht krijgen!!!!! dus hou gewoon hoop!!! het duurt gewoon wat langer op onze leeftijd maar het kan zeker nog!! en misschien als je er niet zo mee bezig bent i.v.m jullie huwelijk(even iets anders) dat je zo maar opeens zwanger bent!
Wat heerlijk Cindy!!!Gefeliciteerd! @Hoop: de meidenhebben gelijk. Ik ken ook ouderen zat. Doe je naam eer aan . Eerst lekker van je mooie dag genieten . @Petro: van harte welkom en GEFELICITEERD!!! Ik zit lekker aan een lahmacun. . Nom nom nom
Ik moest even terug lezen, wat kunnen jullie kwebbelen zeg. LEUK!! Cindy een meisje!! Net de rest van ons hihihi. Welkom Petro. Gefeliciteerd!! Crypto: Wij zijn in 2005 naar Kreta geweest, en ik vond het helemaal niks. Nu zijn we er eigenlijk nog niet zo lang achter dat wij het leuk vinden om steden te bezoeken.In 2010 en 2011 zijn we naar Spanje/Barcelona geweest. En dit jaar dan Italie/Venetie en Milaan en Verona. Nu lijkt mij Athene ook wel leuk. Maar niet zo'n toeristisch eiland als Kreta, dat was voor mij een tegenvaller. Maar als je mooi weer hebt maakt dat een hoop goed. De kinderen vinden de steden ook leuk.Voornamelijk de winkels. Nu staan Londen en Parijs ook nog op het lijstje. En dan Athene en als de kids wat groter zijn willen we nog een keer richting Amerika. Maar ik moet me nog wel even verdiepen wat het meest praktisch is voor volgend jaar, met een baby, een dochter van 8, een zoon van 15 en een dochter van 17. En dan iedereen een fijne vakantie kunnen geven. Waarschijnlijk dan Griekenland met een strand in de buurt en een leuke stad om te winkelen. (Maar of manlief dat ook leuk vind...hahaha). Elke vakantie zegt hij; We gaan NIET winkelen....maar owee als ik de Auchan(Of Alcampo in Spanje) zie he, dan MOET ik er heen. Die tik heb ik al 16 jaar. Ik wil altijd iets leuks voor de kinderen kopen bij Auchan. En in Verona heb ik ook lekker gewinkeld, want daar zat de Disney shop. Ik kwam er trouwens in Milaan(2012) achter dat we in Barcelona(2010 en 2011) heeel veel gezien hebben, maar niet de echte winkelstraat....kom ik wel erg laat achter.Hmm toch maar een keer terug dan.
@Minnie: Athene is supergaaf. Veel bezienswaardigheden. Fijne mensen en mooie dingen. Als je ooit naar Athene gaat is het een must om naar Lofos Likavittos te gaan. Dat is het hoogste puntje in Athene recht tegenover het Akropolis. Op dat bergje staat een wit kerkje. Daar ben ik ten huwelijk gevraagd . Bloedmooi uitzicht en je kan er lekker eten. Mijn vriend heeft me drie dagen rondgeleid in Athene. Geweldig. Zo'n leuke en mooie stad en zo rijk aan geschiedenis. Op dit moment alleen wel jammer dat het zo lang door protesten overschaduwt wordt cq is geweest. Op zich is heel Athene goed te doen maar als er protesten zijn kun je beter bij het Syntagma wegblijven. Als je trouwens een stad en strand zoekt is Chalkida erg mooi. Grote stad en stranden dichtbij en je kan er winkelen tot je er bij neervalt . Maar ook bij Athene zijn wel stranden. Er zijn diverse kustplaatsjes met strand terwijl je met een half uurtje zo in het centrum van Athene zit. Axxx Ellada, poso mou leipeis . Ik moet er hoognodig weer heen . @Hoop: fijn te horen meis. Wij beuren je wel op hoor al realiseer ik me heel goed dat onze woorden nooit jouw gevoel kunnen wegnemen. Maar we doen ons best
Ja ik denk ook aan Athene. Ik vind al die gebouwen leuk. Vandaag ook weer een fotoalbum van de vakantie gemaakt. Prachtig en dan die blauwe lucht...ik kan ook echt heimwee hebben naar Spanje: de geur van de zee en die donkerblauwe lucht. Maar goed dat is pas volgend jaar dat we die kant op gaan. Maar ik kan me wel vast verdiepen in de bezienswaardigheden. Want als het zo'n mooie stad is als Barcelona dan heb je idd wel 3 dagen nodig Een half uur rijden er vanaf is geen probleem. Venetie was bijna twee uur rijden. Wij gaan dan ook van gebouw naar gebouw en zetten de auto in de parkeergarage die er vaak vlakbij is.En in 1 dag red je het niet vooral niet als je gaat winkelen Dus meestal gaan we halve dagen en afgewisseld met bv zwemmen.
goedemorgen dames, gisteren een bod gedaan op deze kinderwagen,vanmiddag kunnen we gaan kijken Marktplaats.nl > 3 in 1 combi-wagen van quinny - Kinderen en Baby's - Kinderwagens en Combinaties
goedenmorgen, @ Cindy, mooie wagen zeg! Duur? @Minnie: Barcelona helaas nog niet gezien maar Athene is vooral heeeeel groot. Mooie vind ik dat je gewoon kan gaan winkelen in het hart en dan ineens sta je met je neus voor een archeologisch object. Prachtig. Waar wij vandaan kwamen liepen we richting de bank, recht voor die bank was een kuil met een object uit de oudheid. Geweldig zoiets. Ik ben wel bevooroordeeld natuurlijk maar ik heb er enorm genoten. Waren toch wel de drie mooiste dagen van mijn leven. Ook al moest ik de longen uit mijn lijf klimmen om op die berg te komen en dan eindelijk die ring om mijn vinger te krijgen . Het is ook wel de stad waar wij naar alle waarschijnlijkheid gaan wonen in de toekomst. Gewoon omdat het qua werk de grootste kansen geeft.
Meen je niet? :O. Nou dat is absoluut niet duur als ie er zo uitziet zoals op de foto hoor. Die man van jou is gek!. Ik heb nog 170 betaald voor die van mij.
Oo Cindy, ik vergeet helemaal te reageren op je goede nieuws. Geweldig, nu genieten! En je kinderwagen is ook een toppertje, zeker voor dat geld. Ik heb vannacht een stuk beter geslapen. Wel veel wakker geweest maar iedere keer maar korte tijd. Gisteren na het eten even een uurtje op de bank gelegen waarvan ik een half uurtje vreselijk heb liggen snurken. Ik werd er zelf wakker van haha. Dat heeft me toch goed gedaan. Om 6 uur ging mijn wekker weer en ik merk dat ik vandaag veel aktiever ben dan gisteren. Heb ook wat meer clienten om mij heen. Dat scheelt al een hoop.
@River: lekker dat je beter slaapt. Het is toch wel erg vermoeiend dat onrustige. En fijn dat je weer wat meer op het werk te doen had. Oh wat moet ik steeds aan mijn vorige baan denken. Ik zat uiteindelijk uit verveling op mijn laptop te gamen. Tja, wat moet je anders. Wat we met ons drieen wel niet op onze kamer hebben uitgevroten uit verveling haha .
Goede mogen allemaal, Ik heb het erg druk en dus niet echt de tijd om bij te lezen. Dat ga ik hopelijk straks even doen als iedereen de deur uit is weer. Mijn vader heeft hier weer gelogeerd en we hebben de babykamer opgehaald en in elkaargezet nahja de mannen in heb aanwijzingen gegeven hihi Zo eerst even een sopdoek er doorheen en dan de spulletjes die ik al gekregen heb een plekje geven. Dan even boodschappen doen, wat dingen regelen en manlief naar zijn werk brengen door dit deprimerende weer......en dan tijd voor sassie zelf. Gaan jullie trouwens op zwangerschaps gym? Fijne dag! Liefs sas
Lekker Sas. Ben benieuwd naar de foto . Zwangerschapsgym? Nop. Enige wat ik daar zal doen is in een deuk liggen. En dat lijkt me niet bevorderlijk voor de groep .