Nee ik denk niet dat ik naar een pufclubje ga. Heb even getwijfeld aan yoga, tot ik de prijs zag. Ik fitness nu nog, dus zolang ik dat nog volhou.....
River, wat moet je per les betalen bij yoga dan? Ik heb gisteren 1e les gehad en betaal 8,50 per keer voor dik 1,5 uur met een kopje thee op het eind.
OOOOOOOOH ik ben zo blij. Ik moet het er even uitgooien . Mijn Griekse mamma komt 29 september en blijft een maand. Heerlijk. Ik mis haar vreselijk dus dit is echt heel fijn. Verder wordt mijn schoonzusje peetmoeder van ons meisje. Met een half jaar wordt ze in Griekenland gedoopt (of iets later als dat anders uitkomt) en dan is er ook een peetmoeder. Ben helemaal in jubelstemming .
Oo lekker. Eind van de maand moeten wij naar de notaris, en zij adviseerde ons om meteen een voogdij erin te zetten voor als ons iets overkomt, maar ik heb geen idee wie. Moeilijk hoor.
River, hier dus 34,00 en kan me voorstellen dat je 51,00 wel veel vindt. Hier voogdij al geregeld bij onze 1e.
@River: da's inderdaad moeilijk. Moeten wij ook nog allemaal uitzoeken. Want in Griekenland gaat een kind automatisch naar de peetmoeder als er niemand anders over is. In Nederland niet. Dus ik moet dat nog wel vast laten leggen zolang we nog niet in Griekenland wonen. @Lyanna: ja is echt heerlijk nieuws. Mijn schoonmams is zo'n heerlijk mens. Zo lief en zorgzaam. Heerlijk om haar een maand te hebben. Kan er nu al naar uitkijken.
Zo ladies. Ik heb voor mijn lieve mannetje een heerlijke maaltijd bereid voor vanavond. Gevulde courgettes met portobello afgedekt met huttekase en parmezaanse kaas. Daarbij geserveerd Bulgurrijst. Vorige keer vond hij het zalig dus ik denk dat ie wel blij is straks.
Zo niet dan ruil je hem maar in. Natuurlijk is hij daar blij mee!! ik zit op mijn werk tot 23 uur en mag hier straks koken. Alleen voor mijzelf hoor. Pesto aardappels, gemarineerd kipfiletje met champignons en sperzieboontje. Tja het is hier vaak hollen of stilstaan dus lang in de keuken staan doe ik hier bijna nooit.
Oh dat klinkt ook lekker River. Yummy. Ja, hij is er wel blij mee. En ik kook zo ontzettend graag voor hem. Probeer bijna elke dag wel iets nieuws te verzinnen. En hij verdient het ook. Hij is lief voor me, ok af en toe een echte vent maar gelukkig is dat altijd maar een paar uurtjes , en ik ben gewoon ontzettend gek met hem. Kook jij op je werk dan?
Ik heb steeds megatrek in friet!! Hebben jullie ook van die gekke dingen? Heerlijk een grote friet speciaal met satesaus, mmm. En vandaag kreeg ik opeens waanzinnig zin in durum doner..... Ik hoop niet dat dit zo blijft
Ja ik kook op mijn werk. Tussen de middag warm eten trekt met niet en ik ben pas rond 23.45 thuis dus dan hoef ik ook niet meer. En ik vind een warme maaltijd toch wel erg lekker, ik ben geen broodmens. Soms neem ik iets mee wat van thuis over was voor in de magnetron, maar vaak maak ik even snel iets. Soms kook ik samen met een aantal clienten maar dat hangt van de groep af, op dit moment hebben we een groep die veel uit huizig is, dus dan kook ik voor mezelf.