35+ en zwanger (worden)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door River nl, 10 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeg dat maar niet tegen mijn vent. Die is gek op Doner :D.

Nee, ik heb weinig rare dingen. Enige is dat ik slecht tegen gefrituurd spul kan sinds ik zwanger ben. En af en toe heb ik een onbeheersbare drang naar Saksische leverworst. Dat moet met mate natuurlijk. Maar de drang is soms echt erg.

Eigenlijk eet ik sinds ik zwanger ben akelig gezond. Netjes ontbijt en lunch. Veel snoeptomaatjes en dat soort dingen. En 's avonds kook ik gewoon.

Zit te bedenken of er iets raars is maar nee. Eigenlijk helemaal niet.

2. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Snap het. Gelijk heb je. Zeker als de mogelijkheid er is. En goed voor dat kleine minimensje in je ook!

3. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ik eet wel veel fruit zoals sinaasappels bananen en appels.
    Maar de behoefte aan friet is echt erg.
    Morgen maar weer koken!:D

4. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Ik kan ook slecht tegen frituur sinds ik zwanger ben. Ik ben dol op chocola, maarja dat was ik altijd al hahaha. Ik denk dat de trek in ijs van de zwangerschap komt, die kan namelijk soms erg sterk zijn. Helaas vooral op mijn werk, en dan kan ik er dus niets mee.

5. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ja met chocola heb ik ook geen probleem :D

6. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeg, hoe zijn jullie mannen er eigenlijk onder nu? Die van mij kon het in eerste instantie niet bevatten maar na de laatste keer dat ie zijn meisje zag is ie echt helemaal op een roze wolk :D. Hangt continue op mijn buik en praat zelfs tegen mijn buik :O. Malle Griek haha.

Het is zo schattig om te zien. Die stoere vent ineens zo week :).

7. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Mijn man vind alles prima wat ik koop voor de baby. In Italie kwam hij zelfs zelf met kleertjes voor de baby aanzetten.
    Verder wilde hij voor mij een buggy geven van Minnie Mouse voor moederdag.
    Maar echt bewust is hij er zelf nog niet mee bezig. Het is bij ons de 4e dus dat scheelt ook en mijn man werkt dag en nacht zo'n beetje.(maandag tm zondag van 7 uur tot 2300 uur gemiddeld).
    Dus ik denk heel de dag: baby baby baby.
    En hij denkt: dakkapel dakkapel dakkapel.
    Ach, komt goed!

8. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan ikm eook wel voorstellen. Jullie vierde, de ervaring is er in ieder geval al. En diep van binnen zal hij wel net zo week zijn denk ik :)

9. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Voor mijn man is het derde, maar dit keer beleefd hij het veel intensiever zegt hij. Er kan nu ook veel meer, zijn kinderen zijn nu 27 en 30, dus in die tijd luisterde je alleen naar het hartje. Eigenlijk zou hij nu wel elke week een pretecho willen. Hij is nu ook veel aan het overwerken zodat we alles voor de baby kunnen kopen. Alleen met namen verzinnen is hij nog niet zo goed bezig. Vanmorgen zei hij ik zit de hele dag al met de naam Cora in mijn hoofd. Baaaaaaaaaaaahh lekker laten zitten zou ik zeggen hahaha.

10. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    OMG, Cora? Schud 'm even door elkaar :D.

Maar wat lief. Tja, 27 jaar geleden was alles ook nog niet zo uitgebreid als nu. Die van mij doet enorm zijn best voor alles. Knuffelt me de hele dag dood, maar dat deed hij altijd al :). Maakt tegenwoordig een bakje thee voor me. Echt lief.

11. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Cora...van mora hahaha.
    De mijne roept al jaren om LOBKE.
    nou never!! Mannen...

12. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Dat hij met stomme namen komt is niet erg, maar elke naam waar ik mee kom keurt hij ook af. Hij overweegt trouwens niet serieus om zijn kind Cora te noemen hoor.

13. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenmorgen allemaal,

Ik heb zoooooooooooooooooooooooooooo heerlijk geslapen :O. Tot 7 uur vanochtend. Daarna even een broodje gegeten en weer even teruggekropen tegen mijn warme Griek aan. Heerlijk. Mogen nog wel een paar van die nachten komen.
    Wat een cadeautje :).

Hoe is het hier? Nog plannen vandaag? Ik weinig. Zo even de dagelijkse rompslomp van stofzuigen, stoffen, dweilen, toilet etc.. Koken hoef ik niet vandaag want heb nog over van gister. Dus ik denk dat ik even verderga met het uitzoeken van de laatste kleertjes voor ons meisje. Na de iets van 15 wassen, drogen en strijken van vorige week heb ik nu nog ongeveer 2 manden over denk ik. Die maar eens even wegwerken vandaag.

14. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Morge, ik ben vandaag vrij,en lief werkt tot 18 uur. Ondanks dat hij niet meer wil dat ik iets aan het huishouden doe straks toch maar ff stofzuigen en als mijn rug het toelaat dweilen. Ik ga echt niet de hele dag tussen de haren zitten. Ik heb tot 3 uur geslapen. Daarna veel wakker van keelpijn hoesten en verstopte neus. De hond liet me wel uitslapen, yeaaahhhh! 9 uur was ik beneden, en nu alweer toe aan een dutje. Straks ook ff de wasmachine aanzetten, staat een grote waszak van mijn ouders en manlief vindt dat ranzig haha. Ik hoop niet dat ik ziek ga worden zeg.

15. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt wel alsof je iets onder de leden hebt River. Toch beetje kalm aan doen voor zover mogelijk.

Hier de stof al gezogen. Nog even dweilen en dan straks met vriendlief even broodjes shoarma voor het werk halen. Ik had eigenlijk wel graag een ijsje willen gaan eten samen maar het weer is er niet naar dus dat slaan we maar over :).

16. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

morgel dames, hier ook wel lekker geslapen,alleen droom ik zo raar pffff
    zojuist even mijn dochterje aangemeld op de peuterspeelzaal:) ze is er echt aan toe nu;) op 1 juni mag ze "beginnen":)
    @river klinkt niet zo best meid:( kruip maar lekker onder de wol:)

moet hier ook nog stofzuigen en een wasje draaien,heb alleen niet zoveel zin;) ik wil lekker op de bank liggen :p

17. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh, wat een mijlpaal weer Cindy. Gaat toch wel snel he. Hoop dat het allemaal goed gaat :). VAst wel. Kinderen hebben gelukkig een groot aanpassingsvermogen.

18. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Was vannacht goed aan het spoken, zag een slang vlak voor mijn neus...mijn man mopperen hahaha.
    Daarna zag ik lichten op het plafond..? :(
    Verder had ik sinds gisterenavond pijn in mijn benen. Ik heb er maar een kussen onder gelegd. Vanmorgen voelde ik me ziek.
    Nu is het weer over.

Ik heb net de woonkamer gestofzuigd en gedweild.
    Was hard nodig. Nu weer even bijkomen.

Straks weer verder met de was. Een enorme stapel.:$

Oja, ik vroeg aan mijn man; heb je nog over een naam nagedacht?
    Ja, zegt hij, wat denk je van:Lorelei??
    :(:);):) Nou ,nee dat wordt hem niet. hahaha.

19. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

hahaha lorelei:D proest moest er wel om lachen:) mannen komen soms met namen;);)

mijne kwam laatst met berfien:(:((turkse naam) maar nee hoor niet mijn smaak:p hier spreken ze echt dialect en de mensen zouden dan later fienche op zijn plat zeggen:D echt zo langgetrokken fieeeeenche pffff hahaha

20. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Hahaha, mannen....
    Hij roept al jaren om Lobke.
    Laat vertelde hij dat aan een kennis.
    Wat vind je van Lobke.
    Hij zei: Een prachtige naam.....als je je dochter een rotjeugd wilt geven.
    Hahaha...iedereen zegt; nee toch, geen Lobke!
    En nu eindelijk gaat hij andere namen bedenken
    Alles wat eindigd op ine of ien wordt sowieso afgekeurd door mijn man. Hij gaat er op rijmen. Soms erg irritant.

Guinevere vinden wij beide mooi.
    Maar ik weet niet of dat de naam gaat worden hoor.
    We willen sowieso de baby meerdere namen geven.
    En we blijven tot nu toe hangen bij: Dominique, Elise en Guinevere.
    Maar ik zoek eigenlijk een lange romantische naam.
    Maar ik kom er nog niet op.....zo'n prinsessennaam ofzo.

Deel Deze Pagina