Ja, dat is is een franse naam. Met 9 letters. En speelt mee in de Barbie prinssessen film. Ik heb die naam ook al eens genoemd, en geen; ''nee'' gekregen. Ik was alleen bang dat ie te moeilijk zou zijn. Past denk ik wel bij de andere meiden; C.harlotte en S.téphanie en Geneviève. Geneve vind ik ook altijd zo mooi klinken, ook al is dat natuurlijk een plaatsnaam. Maar die franse klank vind ik altijd erg mooi. Aangezien ik ook een franse naam heb met 9 letters vind ik het leuk om onze jongste ook een franse naam met 9 letters te geven. Maar nu ik nog even gekeken heb, denk ik dat Genevieve teveel is van het goede.....te deftig. Of heb ik het mis?
@Minnie: hoe voel je je nu? Beter? Leuke namen bedenken jullie allemaal zeg . Dominique vind ik ook een erg mooie naam. Zo. Vanmiddag heeft mijn lief me toch even gezellig meegenomen voor een ijsje. Lekker samen even wat staan dromen bij de baby afdeling van V&D . Daarna even lekker samen gerelaxed. Fijn dagje zo. Jullie nog wat gedaan vandaag?
Heerlijk crypto zo met je man gezellig een ijsje eten en winkelen. Dat is er hier niet bij...of de kids zijn erbij of we hebben geen tijd. Ik voel me beter. Maar mn lichaam wordt moe. Vooral mijn benen. En twee trappen lopen is slopend! Dominique is prachtig!! Ben alleen bang dat sommige denken dat het een jongen is. Maar Dominique kan je zo lekker afkorten naar; Mini. Onze dochter van 7 noemen we vaak Ukkie. Dus dan wordt de baby; Mini.
De was gedaan, morgen weer een draai want de droger is er nog niet. En met het hondje gewandeld. Die liet mij even schrikken want hij ging ineens half zitten, net alsof hij ging poepen. Je kan nu echt merken dat hij oud wordt. Gelukkig kon hij nog zelf naar huis lopen, anders had ik echt een probleem.
@Minnie: die trap oplopen herken ik inderdaad. Ik merk dat het bij mij vooral zwaar is als ik net gegeten heb. Al was het maar een bammetje. Alsof al mijn energie ineens naar mijn maag is :S. @River: moeilijk lijkt me dat. Toen onze hond in zijn laatste maandjes zat (hij was toen al 24) kregen we dat soort dingen ook. En toen ineens was ie er niet meer . Hij heeft wel een mooi leven gehad. Hoe oud is die van jou ook weer?
Mooie leeftijd. Was een grote hond toch? Mijn honden liggen inmiddels ook voor overleden op de bank. Met twee van die joekels ben ik blij dat ik zo'n mega bank heb haha.
Onze honden zijn 6,5 en 2,5 jaar. Golden Retriever en Oud duitse herder. Dus als het goed is moeten ze nog wel een paar jaar mee kunnen...
Zo, zaterdag morgen half 7! vriendje naar het werk gebracht en zelf last van mijn rug dus maar even niet terug naar bed. Geeft me lekker de tijd even bij te lezen Crypto, wat heerlijk meid dat ze zo lang komt!! Dit houd in dat je naar Griekenland gaat verhuizen?? River, moeilijk is dat he voogdij. je wilt toch niemand overslaan. Aan vriendliefs kant zitten 2 broers waarvan ik de één nooit mijn kind zal geven en de ander zelf soms nog een kind is Mijn broer en zijn vrouw kunnen wss nooit kinderen krijgen en wij zijn erg close dus voor mij is het makkelijk en denk dat mijn lief en net zo over denkt. Toch maar eens aansnijden van de week. Fijn dat alles goed is minnie! Ja, dat heb ik ook. Ben ineens gek op ijs, chocolade, zoet.... en chips stinkt gewoon...Als hij chips eet hoef ik geen kus en als ik uienchips ruik dan word ik gewoon misselijk. Ik was zelf altijd gek op chips en eet het nog wel maar meer zoute sticks ofzo. Koken doe ik elke doordeweekse dag wel en eet goed fruit. Ik geloof niet dat ik ooit zo gezond heb gegeten als nu. Zaterdag is makkelijk eten dag maar wel goed, dus iets van rijst meestal en zondag is altijd ongezond daar ontkom ik niet aan bij vriendlief en 1x in de week mag het wel. Hoe is het met de dames op het wachtbankje?? En dan maandag de grote dag voor Hoop Ben je er helemaal klaar voor meis? Mijn plannen voor vandaag zijn eerst lekker douchen zo en dan rond half 10 even naar de winkel bonnen halen voor moederdag en mooie bloemetjes natuurlijk. Rond een uur of 1 zijn we bij mijn lieve mama morgen. S avonds gaan we lekker uit eten met mijn tweede ouders. Mijn schoonmoeder komt volgend weekend dus we verlaten het een weekje voor haar en dat scheelt mij heen en weer racen naar het zuiden wat toch weer een ritje van 2 uur is om er alleen te komen en vriendlief heeft zijn rijbewijs nog niet. Volgend jaar ben ik gewoon zelf mama, wat een geweldig idee is dat toch! Fijn weekend meiden!
Ik was om half 6 al beneden. Wist niet meer hoe ik moest liggen van de rugpijn. Niet dat dat beneden overging, maar lief heeft vandaag nachtdienst en hij werd steeds wakker van mijn gedraai. Ik ben niet bang iemand te passeren met de voogdij, ik weet gewoon echt niemand. Ik ben de jongste aan beide kanten, iedereen is verder al boven de 50. Dus dan moet je het al buiten de familie zoeken, maar dan raakt het kind volgens mij ook de band met de familie kwijt.
hahaha natuuuuurlijk is dominique prachtig(voor de andere dames,zo heet mijn zoon)en kan zowel voor een meisje als jongen wel wordt hier de naam afgekort naar doom wat ook een hele mooie naam is is mercedes met klemtoon op des!dus niet de auto
@Sasya: voorlopig nog niet. Maar in de toekomst is dat wel de planning. Nu is dat nog geen doen omdat de crisis daar te erg is. De kans dat Griekenland de komende paar jaar zonder cash komt te zitten is dusdanig dat nu verhuizen gewoon onverstandig is. Voor ons was de voogdij iets makkelijker trouwens. Mijn moeder is gewoon niet goed ter been en die zou niet fulltime een kind kunnen hebben. Al weet ik dat ze het vol liefde zou doen hoor. Maar het zou niet eerlijk zijn. Mijn schoonouders, tja die zijn ook al ouder. Dus mijn schoonzus is de logische volgende stap. Wel blij dat het nu is uitgesproken. Kan het geregeld worden. Jij hebt trouwens hetzelfde als ik . Als die van mij chips gegeten heeft ofzo, niet te dicht bijkomen. Hij rookt, dat doet ie buiten, maar nadien, niet in de buurt komen . Arme ziel haha. Maar hij is gelukkig wel heel begripvol en lief. JA! Hoe is het met de dames op het wachtbankje. En Draakje, die heb ik al even niet gehoord. En Marleen? En wie vergeet ik nog meer? Maandag? Ging Hoop niet vandaag trouwen? Ben ik nou weer in de war? Wat een idee he. Volgend jaar vieren wij zelf moederdag . Het is toch wat. Dat had niemand gedacht hoor 5 jaar terug. Maar toen ik mijn Griek leerde kennen begon dat bij mij om te draaien. Het zat goed en toen begon bij mij de klok te lopen. Heeft even geduurd, maar ik ben gelukkig met hem als vader . @River: buiten de familie lijkt mij ook heel moeilijk inderdaad. Ok, het is wel zo dat mijn familie in Griekenland woont maar daar staat tegenover dat ik hier een hele kleine familie heb. Mijn moeder en mijn broertje. En ik weet dat mijn schoonzusje er voor zal zorgen dat het contact blijft zolang mijn moeder er nog is. Maar moeilijk lijkt me dat wel. Ik zou eerlijk gezegd ook niet iemand weten buiten familie. Ja mijn beste vriendin. Maar die heeft er al 4 en is al zo druk. Om die nou nog verder te belasten is ook niet eerlijk. Is het weer zo'n drama met je rug trouwens? Weet er alles van. Ik heb sinds een ongeluk in 2001 een wervel die in mijn onderrug nogal eens vervelend doet. Dat ging de laatste jaren erg goed omdat ik weer begonnen was met dansen, lopen en fietsen. Maar ja, toen was ik zwanger. Nu heb ik wel weer erge last en is het verschoven van rechterbeen naar linkerbeen. Toch maar eens zo'n band halen. Ben jij daar nog blij mee? Ik hoop dat je je in ieder geval snel weer wat beter voelt want een blokkerende rug is dubbel zo vermoeiend als weet ik niet wat. Sterkte! @Cindy: mercedes. Doet me aan mijn vader denken . Die zei bij elke Mercedes die ie zag rijden 'merceDES!' . Goed, ik ben weer bij geloof ik. Jullie nog plannen? Wij weinig hier. Ik ga vandaag lekker gezonde tapas met snoeptomaatjes maken. Dat zijn spiesjes met snoeptomaatjes afgewisseld met fetakaas en een of ander groen blaadje waarvan ik de naam even kwijt ben. Daarbij geserveerd 'patatas bravas', gebakken champignonnetjes en mini-koftes. Altijd weer een strijd of die koftes nou Turks zijn of Grieks. Maar ja, in Griekenland heet het 'keftedes' en in Turkije 'Koftes'. Recept is echter hetzelfde haha . Fijn weekend allen.
Mercedes is spaans. En past niet in het rijtje. Zal dan eerder kiezen voor Guilietta(alfa romeo). Nee hoor grapje...net als Emiel Ratelband zijn kind heet ook naar een auto. Nu ben ik echt wel een autogek maar niet voor een dochter. Voorlopig blijft het nog bij Guinevere Elise Dominique.
Ik ken iemand uit Engeland die hun dochter naar een merk dat harddisks maakt hebben genoemd. Op zich is de naam niet lelijk maar dat doe je dan gewoon niet vind ik.
Toen onze jongste geboren werd werkte mijn man voor M.exx. Hij zou daar een eigen bedrijf hebben binnen M.exx. De derde naam van onze dochter is M.exxine. Aangezien mijn man dat toen leuk vond. We zijn voor 100.000 euro opgelicht door een eigenaar van M.exx. Maar mijn dochter moet haar leven die naam meedragen. Gelukkig was het niet haar 1e naam. Sindsdien pas ik extra goed op met namen. Ik wil ook geen namen van mensen die ik al ken.
Nee, hij heeft een goede advocaat. Het is gewoon een oplichter. Mijn man heeeft heel zijn huis verbouwd tot in de kleinste details. Zn vrouw reed een audi tt, hagelnieuw,hijzelf een jaguar van anderhalve ton.zoonlief een mini cooper. Maar ze hebben mijn man nooit betaald. Ook het huis van zijn ouders moest in 2 weken verbouwd worden. zijn ouders zaten ondertussen in een duur hotel in kijkduin. Zelfs de nachten moest mijn man doorwerken. Ik werd smorgens wakker, en merkte dat hij gewoon niet thuis was geweest. Maar ze hebben hem nooit betaald. Wel beloofd maar helaas...