Minnie zit jij jouw bericht te editen? Bij mij staat nog steeds garnalen hoor . Ik dacht al dat ik gek werd
Vreselijk zeer is eigenlijk nog zacht uitgedrukt Doordat het al diverse keren is open gesneden zit er behoorlijk wat littekenweefsel... En in je oksel zit eigenlijk een holle ruimte (heb 1x mee gemaakt dat er een ontsteking de ruimte in groeide, waardoor hij uiteindelijk van buiten leek op een ontsteking met een grote van een halve golfbal, maar naar binnen toe bleek het de grote van een sinasappel te hebben Toen is er uiteindelijk een snee gezet van de ene kant naar de andere en hebben ze die gecontroleerd dicht laten groeien, dus niet gehecht. Klein beetje een voordeel nu is dat de huid van het litteken redelijk dun is en nu vaak, wanneer het voldoende "gerijpt" is met wat kracht open te drukken is, en zodra de druk eraf is dan verdwijnt ook de pijn... (sorry voor het smerige verhaal voor diegene die nog moeten eten ) Dit is een beetje het gevolg van het benauwde weer van afgelopen donderdag... Zweet kan er niet uit en hoopt zich op en dan kunnen de bacteriën hun feestje gaan vieren....
@River: geweldige toet of niet? . @ Draak: jee . En inderdaad wat je zegt, ik heb ook flink lopen zweten van de week. Ineens die drukkende benauwdheid. Perfect voor dit soort dingeno m te groeien. Heb je helemaal niets om het weg te krijgen? Snijden ze dat niet weg eigenlijk?
Hebben jullie trouwens geen last van per ongeluk piesen? Hoe leg ik dat uit. Als ik nies of hoest, dan verlies ik wat urine. Heeel irritant, vooral omdat ik echt een bloedhekel aan inlegkruizen enzo heb. Maar ja, nu toch maar aangegaan.
Jaa, vreselijk. En ik hoef er niet eens iets voor te doen geloof ik. Af en toe ga ik naar de wc en dan heb ik gewoon een natte plek.vies!! Maar ik had egens gelezen dat het met inlegkruisjes kan gaan broeien en dat je dan verhoogde kans heb op infecties.
Ze kunnen niet altijd snijden, ben er eerlijk gezegd nog steeds niet achter wanneer wel en wanneer niet Heb regelmatig bij de dokter gezeten dat het niet kon omdat het te massief was en de keer dat ik niet ging had ik dus eigenlijk te lang gewacht en moest ie dus snijden zonder verdoving omdat die zou verdwijnen in het vocht van de ontsteking... Verder hebben we al allerlei medicatie geprobeerd, maar aangezien het om een steriele (hoe vaag ook) ontsteking gaat is er niks dat werkt (athans bij mij) Het aller, aller laatste redmiddel zou zijn: de hele oksel opensnijden en alle zweetklieren verwijderen, alleen doen ze dat maar heel zelden, er moet dan namelijk een huidtransplantatie vanuit de heup plaats vinden en de kans is vaak te groot dat dat niet goed gaat. (wel verwijderen van de heup, maar niet blijven zitten onder de oksel.) Hahahaha kan gewoon beter zwanger worden, ben ik er in iedergeval 9 maanden vanaf
@crypto ja heb ik ook. En ik gebruik geen maandverband vind ik helemaal vies namelijk. Soms idd een vlek in mn onderbroek. Heb het idee dat ik dan teveel gedaan heb.
Oh, dat wist ik niet. Mja, dan maar niet gebruiken dan. Maar die natte broeken zijn ook geen pretje moet ik zeggen . Maar goed, risico op infecties wil ik beslist niet lopen. Het is wel vreselijk irritant.
@Draak: jee, maar dan kom je er dus eigenlijk gewoon niet af. Elke andere plek is nog te doen maar een oksel doet zoooooo zeer. Heb je het maandelijks of minder? @Minnie: ja ik vind maandverband ook smerig. Snap niet dat mensen het gebruiken maar ik heb altijd een pak Always liggen voor als de hond loops is. Goed, ik ga het mooi niet meer gebruiken. Had vandaag een ingedaan. Maar aangezien ik nu hoor dat ik niet de enige ben onderga ik het ook maar gewoon.
Ik zit met mijn buik naar een duet van mijn vriend en zijn zus te luisteren. Hoe mutserig kan je zijn . En dan ook nog van te voren zeggen 'dit is je pappa en tante'. OMG, ik word echt een muts .
Het verschilt heel erg, zo heb ik het maanden niet en zo weer een paar keer per maand of maandelijks. Er vanaf komen doe je inderdaad niet. Het komt met name voor in de oksels of in de liesstreek, ik heb er ooit eentje in mn lies gehad, een kleintje, maar dat is toch pijnlijker dan in de oksel. Ooit een programma gezien op discovery ID, mysterie desise (of hoe je het ook schrijft) daar was een man die had het ook op zijn hoofd en in zijn gezicht. Toen dacht ik; ik mag nog niet klagen met mn oksels is in iedergeval niet zichtbaar en ik ben altijd de enige die het denk te ruiken..
Lies is ook pijnlijk idd. Het kan altijd erger idd. Maar goed, het blijft toch wel een pijnlijk probleem. Laatst een docu gezien van een man die echt helemaal onder de tumoren zat. En dat bleef maar doorgroeien :O. Was geen gezicht, niets meer te zien. Jeminee, dan denk je toch ook 'hoe komt zoiets'.
Goedemorgen, mijn zondag begon weer vroeg, dankzij ons hondje. Moet vandaag werken, maar begin op zondag later dus had de wekker hoopvol op half 8 gezet. Werd zelf om half 6 wakker en merkte dat mijn rug weer gevoelig werd. Dus misschien maar goed ook dat ik eruit ben voordat het erger wordt. Heb van de baas een nieuwe stoel met lendesteun gekregen op kantoor. Zal wel een saai dagje worden, in het weekend zijn meestal maar de helft van de bewoners thuis, en nu met moederdag is het misschien nog wel rustiger. Morgen en dinsdag ook werken. Morgen vergaderdag. Ik ga nu relaxed ontbijten en dan ff douchen. Vroeg opstaan heeft ook een voordeel. ( willen julli mij dat vanmiddag nog ff vertellen als ik mij als een dood vogeltje voel?)
Klopt. Maar ik heb nooit die namaakzooi uit de Suup. Ik ga altijd vers bij de Turk halen en als ik heeeeel veel geluk heb dan komt het rechtstreeks uit Griekenland. En ik weet niet of dat wel of niet van rauwe melk gemaakt wordt. Dus ik ben altijd een beetje voorzichtig.
Yep, en ik kan niet echt tegen inlegkruisjes dan krijg ik irritatie.... De oplossing voor is nu Naturella inlegkruisjes en ik smeer mijn doos in met sudocreme. De sudocreme gebruikte ik ook al met maandverband als ik ongie was want tampons is helemaal uit den boze... Ik heb helaas al vanaf kleins af aan zo een geweldige huid... Altijd eczeem. Ben er van de week nog voor weg geweest naar de HA maar helaas zal het uit moeten zingen tot het einde van mijn zwangerschap want mijn zalfjes van de dermatoloog mag ik niet gebruiken.
Ik help je herinneren River . Fijn dat je baas je die stoel heeft gegeven. Goedenmorgen allen. Fijne moederdag voor degenen die hier al moeder zijn. En ach, ook een beetje voor onszelf natuurlijk. Volgend jaar als alles in voorspoed mag blijven gaan vieren we zelf moederdag . Toch een gekke gedachte . Ik heb heerlijk geslapen. Was om 5.30 wakker. Even broodje gegeten en toen weer teruggekropen. Tot 9.30 nog even lekker doorgeslapen. Ik begaf het gister van de pijn dus ik was gedwongen een paracetamolletje naar binnen te werken. Ik wist van gekkigheid niet meer hoe te liggen, zitten of lopen . Nu is het grotendeels weg. Hopelijk blijft dat zo. Ik moet denk ik alle voorbereidingen als ik kook maar aan de grote tafel doen, zittend. Want daar ga ik steeds de mist in. Fijne dag allemaal!