35+ en zwanger (worden)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door River nl, 10 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    STUVA Opbergcombi met deuren/lades - wit/roze - IKEA

Deze is ook leuk River. Ik dacht in eerste instantie 'roze' maar toen bedacht ik me, stel we zouden gezegend zijn met een tweede en dat wordt een jongen.... limoen past bij heel veel kleuren. Dus op de meisjeskamer kan ik het met paars combineren. Op de jongenskamer later met andere kleuren.

Tis een beetje vooruitdenken maar zonde om straks twee keer te moeten kopen natuurlijk.

2. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Zwanger zijn doet ook wat met je smaak hoor. Niet dat ik hem lelijk vind hoor, het heeft wel wat. Ik vind ineens dingen leuk waar ik normaal niet eens naar gekeken zou hebben. Ik merk het ook aan namen, dan denk ik oo dat is een lieve naam, maar ik wil helemaal geen lieve naam!

3. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat groot op zich niet zo nodig is. Denk ik hoor, weet niet of het zo is. Maar aangezien de kleine heel snel groeit en toch van maat naar maat gaat denk ik dat de kast ook niet zo heel snel overvol zal zijn.

Ik vind het een mooie kast. Ga toch eens een dagje Ikea plannen. Me niet afschieten als ik met hetzelfde thuiskom hoor ;).

4. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh absoluut. Helemaal eens. Ik sta soms versteld van hoe ik verander van dingen. Qua eten al. Maar ook qua smaken enzo.

5. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Haha dan had ik het niet met je gedeeld hoor. Maarja ik ben zwanger en hormonen doen soms raar, dus ik garandeer niets he!!:$

6. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, nee dat hoeft niet. Maar wie weet wat ik daar nog allemaal tegen het lijf loop. Moet alleen wel even goed naar prijzen kijken want die limekast is nog best duur zag ik.

7. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Ja 160,- dat is nogal een verschil met die andere. Wij hoeven niet op kleuren te letten voor hergebruik. In het begin van de zwangerschap hadden we nog zoiets van na deze meteen nog eentje, maar nu ik merk hoe moe ik ben moet ik er niet aan denken om met een baby in huis zwanger te zijn. Dan kan ik helemaal niet genieten van de eerste. Dus we laten het hier maar bij.

8. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @River
    Geloof me daar groei je in.
    Zo zie je op tegen de drukte, dat weet ik nog heel goed van het kraambed van de tweede ik keek er tegen op om politieagentje te moetwn spelen.
    Nu ben ik zwanger van de 4e.

Ik heb net alle nieuwe kleertjes eens bekeken.
    Ik heb maat 50/56,62 en 68.
    Alles roze.Soms wit.
    Ik moet alleen nog wat sokjes.

Voor moederdag ook allemaal kleertjes gekregen.
    De oudste was wezen shoppen aangezien manlief natuurlijk geen tijd had.:)

Namen
    Ik heb de namen uitgeprint op een a4-tje.
    Die hangt nu in de keuken.
    Dat doe ik elke keer. Als ik een naam zat ben maak ik een nieuw lijstje.
    Masr tot nu toe blijven 3 namen steeds over.

9. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze naam stond al vast voor de zwangerschap. Zelfde als het een jongetje was geweest. Gelukkig heb ik daar even geen zorg over.

Een tweede. Wij willen beiden graag meer kids dus ik hoop maar dat wat Minnie zegt waar is :). Wil niet te lang wachten na deze. Ach e zien ook wel. Eerst deze maar gezond op de wereld zetten :)

10. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Voorzichtig zijn is altijd goed!
    Maar het recept voor feta is met gepasteuriseerde melk, net als originele mozzarella.
    Ik ben ongeveer 20 keer in mijn lievelingsland Griekenland geweest. Op kleine boereneilanden, zonder toerisme, waar ze zelf feta maken.
    Ik haal mijn feta bij een speciaalzaakje met mediterraanse lekkernijen. Wordt geleverd in een groot blik. Merk: Dodoni, Griekenlands trots en wereldwijde marktleider.
    Je kan het natuurlijk ook vragen aan de Turk waar je de feta koopt. Maar ik ben nog nooit feta gemaakt van rauwe melk tegengekomen.

Waar komt jouw man eigenlijk vandaan?

11. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even opgezocht:

Mijn schoonpappa maakt de feta zelf. Zal eens vragen maar ik vermoed al dat dat ook ongepasteuriseerde melk zal zijn want traditioneler dan die man vind je ze niet :D.

Mijn man komt van het zuidelijkste puntje van het eiland Evia :).

12. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Goedemorgen, ik bqen klaar om naar mijn werk te gaan. Gisteren kwam ik thuis en moest ff een potje janken. Ik was zooooooooo moe. Om half 10 sliep ik, ben er 3 keer uit geweest om te plassen en werd pas wakker van de wekker om 6 uur. Redelijk geslapen dus vergeleken andere nachten. Nog 2 dagen en dan eentje vrij en donderdag nog een dag en dan ben ik er een paar achter elkaar vrij. Nog steeds best verkouden. Maar gaat geloof ik wel de goede kant op. Ik zal vandaag hier weinig zijn vermoed ik, want smiddags heb ik vergadering,als die nog doorgaat want we zijn maar met zijn drietjes.fijne dag!

13. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @River
    Dat is niet leuk.
    Hopelijk kan je van de week meer rust nemen.

Mijn lijf begint te protesteren.
    Naar zolder lopen..dan moet ik eerst gaan zitten om bij te komen.
    Strijken moet zittend.
    Winkelen en lang staan kan bijna niet.

Verder droom ik snachts dat ik dingen zie.
    Een slang of een krokodil.
    Ik schijn dan te gillen.
    Manlief slaapt daardoor erg slecht. En zijn nachten zijn al zo kort.:(

Verder geen nieuws hier..tis weer maandag.
    De weken vliegen voorbij.

14. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Uhm, zou je je niet gewoon ziekmelden om even bij te komen? Dat mag hoor als je zwanger bent. Klinkt mij alsof je inderdaad even heel erg oververmoeid bent.

Sterkte in ieder geval! En pas goed op.

15. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh dus ik ben weer eens niet de enige. Ik moet ook zittend strijken. Op zolder staat bij ons niets op een paar dozen na dus dat scheelt gelukkig maar na 1 trap ben ik wel gesloopt. Voel me net een oud wijf haha :D.

Tja dromen. Je kunt er niets aan doen. Hoe moeilijk ook voor manlief, hoort wel een beetje bij zwanger zijn. Zo is hij ook een beetje zwanger ;). Het is moeilijk natuurlijk. Ik lig bv de hele nacht te draaien dus hou mijn vent ook wakker. Maar het is even niet anders. Kan ie vast wennen. Over een paar maanden worden de nachten sowieso kort :D.

16. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    20070726_020700_20070509_083920.jpg

Lieve Hoop,

Vandaag is jou dag!

Van harte gefeliciteerd met je huwelijk en maak er een super dag van!
    Ik wens jullie heel veel liefde en geluk samen en dat deze mooie dag bekroond mag worden met een klein wondertje!

Liefs Sas

17. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    #1537 Sasya, 14 mei 2012
    Laatst bewerkt: 14 mei 2012
    Goeie morgen meiden!

Spannende en leuke dag vandaag! Hoop gaat trouwen, Lyanne heeft geslachtsbepaling/20 wkn echo en crypto gaat naar de gyn en een echo maken!
    Allemaal heel veel plezier meiden.

River, wat vervelend meid. Ik ben het eigelijk wel met Crypto eens. Meld je ziek want je loopt jezelf en die kleine voorbij zo.
    Iig veel sterkte vandaag en denk om jezelf. knuff

Minnie, de was machine staat hier ook op zolder en ik ben al moe als ik er aan denk naar zolder te moeten.
    Al moet ik zeggen dat de ene dag beter is qua energie dan de andere.
    Het strijkwerk is gelukkig alleen nog van ons 2 dus ik moet er niet aan denken wat jij allemaal moet doen :)

Fijne dag allemaal!

edit: afspraken lijstje ff opgesnord :)
    Afspraak op:
    14 mei - Trouwdag Hoop!
    14 mei - gyn - echo Crypto
    14 mei - gyn - 20-weken echo - Lyanna
    16 mei - geslachtsbepalende echo - Sasya
    21 mei - gyn - gyn - controle+echo Lyanna
    22 mei - verloskundige - River
    22 mei - verloskundige - Sasya
    4 juni GUO - River
    6 juni - gyn - uitgebreide echo Crypto
    ?? - Cindy
    ?? - Minimuis
    ?? - Minnie Mouse 1974
    ?? - Nita

18. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Ja ik doe wel voorzichtig. Het loopt gewoon net even anders dan anders omdat ik twee collega;s op vakantie heb en een langdurig zieke. We bemannen de boel dus nu met zijn 3en. Ik zou niet meer dan 2 dagen achter elkaar werken met minimaal 2 rustdagen ertussen, dan is het goed vol te houden voor nu. Maar er moesten diensten van mijn zieke collega overgenomen worden en die van morgen was ik de enige die kon. Daarnaast ook de zorg om mijn ouders. Maar die gaan donderdag weer terug naar huis en dan wonen ze weer dichter bij mijn zussen dus kunnen die het overnemen en hoef ik daar niet meer 3 a 4 keer per week heen. Dan kan ik echt mijn rust nemen. Als ik deze week achter de rug heb met morgen nog een dag en dan zondag een dag en maandag een avond dan ben ik tot vrijdag vrij, weer een avondtje en dan maandag en donderdag nog een avond. Dan ben ik een week vrij. Die avonden zijn beter vol te houden van dan ga ik nog even slapen voordat ik weg ga. Ik ga nu het rooster van juli maken en dan heb ik lekker 3 weken vakantie!!!!!

19. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

dames ben er wel nog hoor maar even wat minder;) manlief heeft vakantie en dus ben ik niet zoveel online;)

@hoop veel geluk op deze mooie zonnige dag gewenst met jullie huwelijk en dat dit bekroond mag worden met een heel mooi babytje;);)

20. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @sasya
    Wil je mij er bij zetten?
    Ik heb 24 mei de 20 weken echo.

Deel Deze Pagina