OH HOOOOOOP Een hele fijne en gelukkige dag voor jullie beiden gewenst! Maak er wat van. @River: mooi, als je maar voorzichtig bent dan . @Sasya: wat hou jij alles akelig goed bij. Ik ben al weer bloednerveus en had gehoopt dat ik stilletjes kon gaan .
Cindy, fijne vakantie! geniet lekker samen! River, ja dan is het moeilijk! maar je hebt een fijn vooruitzicht! Sterkte daar en ik hoop dat je diensten mee vallen. voor Minnie: Afspraak op: 14 mei - Trouwdag Hoop! 14 mei - gyn - echo Crypto 14 mei - gyn - 20-weken echo - Lyanna 16 mei - geslachtsbepalende echo - Sasya 21 mei - gyn - gyn - controle+echo Lyanna 22 mei - verloskundige - River 22 mei - verloskundige - Sasya 24 mei - 20 wkn echo - Minnie Mouse 1974 4 juni GUO - River 6 juni - gyn - uitgebreide echo Crypto ?? - Cindy ?? - Minimuis ?? - Nita Hoe is het met de wachtbank meiden? ik vind het wel leuk jullie er tussen te zetten Weet niet of jullie dat zelf ook willen? Geef anders even je NOD aan, we zijn een groep dus jullie horen er gewoon tussen!
vind het leuk om het bij te houden omdat het me interesseert wat er met jullie gebeurt Hoe laat moet je?
Ik had wel verhoogde bloeddruk trouwens. Dus hebben ze urine gecheckt. Was verder goed maar wordt wel in de gaten gehouden vanwege evt. zwangerschapsvergiftiging :S.
Crypto, wat fijn dat alles goed was met jullie kleine meid!!! En hoe hoog was je bloeddruk? Meiden, eerst even snel jullie op de hoogte brengen. Ik kom later vanavond nog wel even foto's en zo in album plaatsen en reageren. We waren half 6 pas thuis en nu net eten op, man is alweer aan het werk en zoontje loopt hier nog rond. Maar de 20 weken echo was helemaal super en goed. De kleine ging zelfs al kiekeboe met handje spelen (foto straks in album), zo lief. Want zoonlief doet dat nu ook. Verder worden wij papa en mama van een.............................................................................................................................2e zoon!!!
OOOOOOOOOOOOOOOOOH een jongen!!!!! Die heeft het goed voor elkaar hier tussen al die meiden . Gefeliciteerd meid! Bij ons was het nog steeds een meisje . Mijn bloeddruk was 150/90
Trouwens, diegene die nog geen vriendjes zijn en wel foto's willen bekijken kunnen me even vriendschapsverzoek sturen. Ik zet foto's nml in privé-album. Ook omdat ik er nog even foto bij doe van zoon zijn verjaardagsfeestje op school (hij is trouwens as zaterdag de 19e jarig). Ik zal nu zo foto's plaatsen!
Yeahh de eerste jongen hier. Gefeliciteerd. Wij hebben net 1,5 uur bij de dierenarts gezeten. Onze hond was ineens heel lusteloos en gaf pijna an als ik hem aaide. Hij is volledig onderzocht en er is meteen bloed onderzocht. Helemaal niets te vinden. Eenmaal bij de dierenarts was hij ook weer behoorlijk kwiek al. Voel je je toch een beetje voor l*l staan hoor.
Laten we hopen dat het eenmalig is Crypto En met extra in de gaten houden is nx mis. Wat leuk dat ze zo druk was, voel je er al wat van? Lyanna, wat leuk een jongen!!! en dat na 2x dat ze een meid zeiden hihi Ik heb je toegevoegd Nu ben ik denk ik de enige die het niet weet.... Pfff nog 2 lange dagen wachten.
Thnx meiden. Is zeker grappig dat het nu toch jongentje is, zelfde gyn als vorige week en hij kon niet geloven dat ie meisje had gezegd. Kijkt ie in de papieren en moest toch toegeven dat ie vorige week fout zat. Hij had het nml opgeschreven. Sasya, geaccepteerd en je kan dus kijken. Hoop dat je 2 dagen snel om zijn en je het ook weet! River, das wel balen dat hond zich weer beter voelt bij dierenarts. Maar gelukkig dus niks ernstigs.
Dat gebeurt hier ook lol, net als ik zelf bij de tandarts...ineens is de pijn stukke minder als je in de wachtkamer zit Gelukkig maar dat er niks met hem aan de hand is, dat is ook weer een hele opluchting.
Lysanna leuk een jongen. hadden ze bij jou meisje gezegd?? Ik snap daar niks van. Ze kunnen beter hun mond houden als ze het niet zeker weten. Bij ons zeiden ze ook eerst een jongen en toen weer een meisje. Hopelijk krijgen we niet volgende week te horen dat het toch een jongen is want dan ga ik echt boos worden. Het maakt me niet uit wat het is maar elke keer schakelen is niet fijn. River Voel je je idd voor aap staan hahaha. Hebben wij wel eens met jongste gehad. De dokter zei toen ook;volgens mij heeft ze jullie mooi voor de gek gehouden... Ach ja.
Goede morgen meiden, Mooie echo Lyanna! Ja minnie je hebt gelijk, dat is ook één van de redenen dat de echoscopiste hier niet voor 17 wkn een geslachtsbepaling willen doen omdat ze zeker willen zijn van wat ze zeggen en staat ook op hun site en ze zeidens ook nog door de telefoon. Wat een druilerig weer zeg.... Gaat een lange dag worden vandaag. Vriendlief kwam pas om 4 uur naar bed, Diablo 3 kwam uit om 12 uur (dat is een online game) dus ik verwacht hem niet voor 1-2 uur uit zijn bedje. Fijne dag vandaag!
Lieve dames, dank je wel voor jullie lieve felicitaties!We hebben een geweldige dag gehad!...het was ook nog eens heerlijk weer! We krijgen as zaterdag de fotos,dan zal ik er een paar in mijn album zetten.
Goedenmorgen allemaal, Hoop, gefeliciteerd! Veel geluk voor jullie samen. Fijn dat het zo'n mooie dag was. Zo, ik ben wakker. Weinig plannen vandaag. Jullie?
Goedemorgen allemaal, oeps is al middag.... Wat een rotweer!! Bah! En ik moet straks op de fiets naar het werk... een half uur fietsen hopelijk is het dan net ff droog. De rode legers zijn bijna weer foetsie, joepie! Dan weer met goede moed verder Zoonlief heeft vandaag zijn 2e examendag, dus errug spannend allemaal. Vandaag Nederlands, dat is altijd wel lastig. Ik hoop het zo voor hem want hij heeft ADD, hij heeft best wel concentratieproblemen, maar laatste tijd gaat het goed gelukkig!! @Lyanna, een zoon! Wat leuk. Tussen al die meiden hier. Allemaal een fijne dag!!