Thanks meis!! nog 4 uur en dan mag ik de deur uit hahahahah Hoop , Gefeliciteerd! Ben benieuwd naar de foto. (Ik ben zo vrij geweest om je als vriend toe te voegen ) Sasje het is gelukt het zonnetje schijnt! Afspraak of NOD: 16 mei - geslachtsbepalende echo - Sasya 20 mei - NOD - Hoop 20 mei - NOD - Marleen 21 mei - gyn - controle+echo Lyanna 21 mei - NOD - Draak 22 mei - verloskundige - River 22 mei - verloskundige - Sasya 24 mei - 20 wkn echo - Minnie Mouse 1974 4 juni GUO - River 6 juni - gyn - uitgebreide echo Crypto 7 juni - NOD - Sasje ?? - Cindy
@Sasya: ik herb je toegvoegd als vriend hoor!De trouwfoto staat overigens nog niet in mijn album,maar die komt zaterdag....dus hou het in de gaten!
Nou als sommige gisteren al trots op mij waren, dan kan het vandaag helemaal niet meer stuk. Ik heb ( of eigenlijk manlief ) mij vanmorgen ziek gemeld. Ik heb vannacht van 3 tot 7 liggen hoesten. Zo erg dat ik erin stikte en soms zelfs bijna van moest overgeven. Lief zei tegen manager ze laat vrijdag wel ff horen of ze er zondag weer is. Nou die vlieger ging niet op, mijn dienstenzijn vervangen en ik mag vrijdag over een week pas weer terug komen. Ik ga nu fluisterend door de het leven, hoestbuien zijn er nog steeds, heb af en toe een gemene prik in mijn keel. Vraag me af hoe fijn de baby dit allemaal vind, zal we een enorm golfslagbad zijn af en toe.
@Sasje: ik weet het . Kon idd niet slapen. @River: helemaal geweldig meid. Ben trots op je!! Nu even lekker relaxen. Hoe is het eigenlijk met de auto's? @Sasya: nu met de benen wijd . Spannend!!! @Allen: zo. Heerlijke dag gehad in de Apenheul. Moederdagcadeautje voor mijn mams. Oh wat is dat leuk daar zeg. GEweldig gewoon. Mijn rug is volledig in de vernieling maar het was de moeite waard.
Beterschap River! Nou meiden het word vechten om die ene knul van Lyanna Ook wij krijgen een meisje!!
@river, beterschap! @sasya GEFELICITEERD!!!! Leuk zeg al die meiden! De knul van lyanna heeft nu al een heel harem om zich heen @crypto, zit je nog? ik heb zowaar alweer gereageerd... Hahaha!
Leuk Sasya!! Ik vind het wel geweldig hoor al die meiden!!! Jammer dat we niet allemaal dicht bij elkaar wonen konden ze samen spelen.
Whaaaaahahaha, onze knul heeft ze voor het uitzoeken hier. Ik kon niet slapen en even bijlezen tussendoor op tablet. Moet het kort houden. Sasya, wat mooi zeg!!! Ook al een meid!!! River, beterschap!!! Dank je wel meiden voor de leuke reacties op de foto's!!! Bobby, thnks dinnetje van me!!!
Oh Sas het is niet te geloven . Het roze spat er vanaf hier. Nu hangt het af van de meiden van het wachtbankje. Anders blijft het vechten en blijven er een hoop ouwe vrijsters over . Gefeliciteerd meid!!!
HEEL GOED VAN JOU!! Ga zo door. HEt is zoveel gezelliger als jullie ook meekletsen. Al snap ik best dat het soms gewoon kut is als je nog zit te wachten. Maar.... toch vind ik het hartstikke leuk dat jullie gewoon meekletsen want dat maakt het topic stukken levendiger. En die duimen van mij draaien niet voor niets overuren he . En denk erom, jullie moeten wel jongens maken!
Goedemorgen. Gisterenmorgen hebben we de "nieuwe" auto opgehaald. Ik heb terug gereden en hij rijdt heerlijk. Het nog ff wennen met parkeren, de vorige had nogal een lange motorkap en deze is zo kort dat je hem niet eens ziet vanachter het stuur. De verjaardag is lief alleen heen gegaan. Kan toch niet praten. Vannacht zoals te verwachten een paar behoorlijke hoestbuien gehad. Gelukkig had ik een tena van mijn mams meegenomen. De baby heeft wel last van het hoesten want ineens kreeg ik een harde buik. Raar gevoel hoor. Dus vandaag lekker languit en proberen tussen de hoestbuien door zoveel mogelijk te rusten.