Gefeliciteerd met de nieuwe toet River. Hoe gaat hij of zij heten? . Wat voor een was het ook weer? Beterschap. Ik had eergisteravond ook een bijzonder beweeglijke baby. Eerste keer dat ik haar voelde .
Goedenmorgen btw. Vandaag gaan we de toekomstige 'tijdelijke' babykamer even van alle babyspulletjes ontdoen. Het is een mini-kamertje en die staat echt bomvol met babyspullen. Die verhuizen even naar de wat grotere slaapkamer en dan maken we van de kleine kamer een babykamer tot we een ander huis hebben. We gaan niet de vloer of de muren doen want er ligt vloerbedekking en de muur zit geel behang op. Tenslotte willen we hier weg dus daar gaan we niet in investeren. Maar een leuk kamertje is er dessalnietteplus wel van te maken. Komt ook even een 1-persoonsbed voor schoonmams te staan. Heeft die ook haar eigen ruimte. Kan ook wel want de baby komt toch eerst een tijd bij ons op slaapkamer. Dus, hoop te doen maar wel leuk. Kan ik meteen weer even door onze spulletjes wroeten . En jullie? Nog plannen?
Het is een daewoo tacuma. Naam heeft hij nog niet. Tja als je al geen babynaam weet dan moet de auto ook maar ff wachten. Ik doe vandaag weinig, yeahh applaus voor mijzelf. Er wordt vandaag een nieuw cvketel geinstalleerd en wat radiatoren bij/verplaatst. Bij de verbouwing een paar jaar terug is een verkeerde berekening gemaakt waardoor het hier altijd koud was. Dus ik ga straks een lekkere lunch verzorgen. Zal wel ff en de rommel zitten want het is meer dan 1 dag werk.
Leuk River nieuwe auto. Lyanna mijn man was pas om kwart voor twee thuis. Na twee uur was hij klaarwakker van de pijn en kreeg hij ook nog eens kramp in zijn benen. Weer in slaap gevallen. Na twee uur weer wakker want hij kreeg een hoestbui. Weer in slaap gevallen. En twee uur later ging de wekker. Lekker nachtje dus....en vannavond is hij weer laat thuis. Ik zou er niet tegen kunnen. Maar hij is wel zoooo keihard voor zichzelf. De nacht ervoor had hij maar twee uurtjes op bed gelegen en bijna niet geslapen. Maar wel heel de dag hard werken. Vraag me af wat ik vandaag ga doen. Nog geen idee.
Ik mag vandaag weer "lekker" werken Door een verkeerde planning sta ik deze week 6 dagen in geroosterd.... En mag ik nog tm zaterdag werken... En heel erg vervelend, net dit weekend hebben we de kleine man, is van de week jarig geweest, dus vieren we zaterdag ook nog een keer... En omdat het hemelvaart weekend is, hebben we hem sinds gisteravond en zie ik hem dus amper omdat ik alleen maar moet werken.... Vanmiddag komen ze wel even langs op het werk, dus dat is wel leuk Vanavond ga ik nog even lekker freubelen met mijn nieuwe nagelspulletjes die binnen gekomen zijn... Fijne dag allemaal!
Gaaaaaap, zo ik heb ff heerlijk een powernap gedaan. De cvketel hangt, en aan de geluiden te horen maken ze nu een raam in het dak van het washok. Kan ik daar ook lekker luchten. Het hoesten lijkt wel minder te worden, ik stik in elk geval niet meer bij een hoestbui.
Bah Draak, dat is ook waardeloos.En dan kunnen ze dat niet voor je herroosteren? Boven is de babykamer nu leeg. Wat hebben wij al veel spullen zeg. Ik geloof niet dat wij nog veel nodig hebben. Een box, een commode en een ledikantje. En natuurlijk wat freubeltjes voor ons meisje. Best een fijne gedachte. @Minnie: beterschap voor je man. Die is inderdaad wel heel hard voor zichzelf zeg :O.
Nou dat is wel balen draak!! 6 dagen pff ik doe het je niet na. Ik heb het ook gedaan bij de Esso, maar moet er niet aan denken nu. @crypto volgens mij hebben wij ook bijna alles. Alleen nog een nieuw matrasje en navelbandjes. En natuurlijk de dingen die je echt niet kan laten liggen zoals speeltjes en kleertjes. Mijn man is idd keihard voor zichzelf. Vorig jaar heeft 1 of andere kerel mijn man een vuistslag gegeven. Mijn man werd per ambulance afgevoerd. Gebroken neus, alle tanden eruit, gebroken gezicht en heel veel pijn. Het gebeurde op vrijdagmiddag en op zondagmiddag was hij alweer aan het werk!! Echt ongelooflijk. Ik had echt nog wel een paar weken op bed gelegen als ik hem was... Ik had net wat kleertjes teruggebracht naar Baby dump. Die had ik voor moederdag gehad.maat 50. Dus omgeruil. Maar natuurlijk hingen daar kleertjes die ik niet kon laten hangen. En een nijntje maxicosi spanner. Ik kreeg 40 euro terug. En ik moest 100 euro betalen. Ben benieuwd of ik commetaar krijg. Hopelijk kijkt manlief niet op de bank vanavond. Ook nog 2 pakken pampers gekocht. new born. Dus die hebben we alvast.
Jemig Minnie. Die man van jou is wel heel extreem hoor :O. Oh, Babydump. Zit gelukkig niet dichtbij hier . Ik moet me even beheersen. WIl nog steeds graag zo'n prachtige wieg. En ik heb zo verschrikkelijk veel kleertjes in de maten 50 tot 86 dat dat best even kan. Maar oh wat is het moeilijk. Trouwens, wij meiden treffen het wel. We bevallen in oktober, en dan is het al bijna Sinterklaas. Mijn moeder zegt gister 'ik hoop niet dat jullie net zulke zeikerds als je broer zijn want ik wil dat kin gewoon verwennen'. Ik zeg 'maakt mij niet uit mams zolang je maar weet dat niets moet'. . Ik heb River even opgevolgd en een powernap gedaan. Ben moe. Morgen neem ik eens een rustdagje denk ik. Al vraag ik me af of ik het kan .
Ik heb me net even laten verwennen door schoonmoeder en schoonzus en ben daar gaan eten. Nu hoofdpijn, komt vast van her hoesten. Zal het niet laat maken denk ik, erg moe.
Goedenavond meiden. Ik ga het even kort houden vandaag. Vandaag de hele dag bij de boerderij geweest met ons zoontje die zich kostelijk vermaakt heeft. Opa, zijn oom, nog een werknemer en zijn papa waren aan het terras maken met kraantje en heftruck en hij was niet naar huis of de kinderboerderij (wat wij zouden doen) te krijgen. Tot overmaat van ramp word ik rond 14.45 gebeten door mijn oude huiskat (die nu 3 jaar op de boerderij vertoeft) die bij mij op schoot zat in mijn hand gebeten. Hij schrok van ons zoontje en toen ik die wilde beschermen greep hij mij. Dus met zo'n 5 bijtwonden zat deze dame dus om 16.30 bij de huisartsenpost. Ze wilden dat ik gelijk langs kwam en dit ook ivm zwangerschap. Nu dus 1 tetanusinjectie en een antibioticakuur van 7 dagen rijker thuis met een ietwat pijnlijke hand en typen is dus geen pretje op dit moment. Verder onverwacht morgen begrafenis vanaf 11.15 tot zo'n 14.00 ongeveer. Van onze vriendenkring is iemands vader overleden op 60 jarige leeftijd. Ook moet ik morgen alle boodschappen nog doen ivm de verjaardag van ons manneke zaterdag en weet dus niet of ik 1 dezer dagen nog tijd heb om te reageren. Maar zal wel proberen om aankomende dagen wat bij te blijven en wat mee te lezen, desnoods op bed met mijn tablet. In ieder geval iedereen fijn weekend en denk dan tot zondag!!!
Hier lig ik lekker op bed. Veel te veel gedaan vandaag. Nu even een stapje terug. Sterkte Lyanna!!! Ik hoop dat de pijn gauw weg is. Liefs Minnie
Sterkte Lyanna! Ik lig ook op bed. Hemel wat doet mijn rug zeer. Kan amper lopen van de pijn. Teveel gedaan vandaag en morgen ook veel op de planning. Naja. We waggelen wel door
@crypto lekker een hete douche of bad nemen. Ik lig lekker warm op bed er is alleen altijd zo weinig op tv. Ik heb 'draagmoeder gezocht' opgenomen. Ga ik nu kijken.
Die film had ik al eens gezien. Ik heb net gtst en draagmoeder gezocht gekeken. Knap hoor dat ze draagmoeder kunnen zijn. Ik zou het echt nooit kunnen.
Goedemorgen. Ik ben net zo vaak wakker geweest als de nachten hiervoor, mar het hoesten wa minder heftig. Dus beschadigd mijn keel minder. Hopen dat het beter wordt. Ik heb ook weer stem, alhoewel ik wel erg raar klink. Ik doe vandaag lekker niet veel. Lyaana, pijnlijk he zo'n kattenbeet. Heb ik ook eens gehad. Beide handen lagen open. Hoop dat het snel heelt.
Mogge. Fijn dat het iets beter wordt River. Keelpijn is rete-irritant. Ik krijg na keelpijn altijd kriebelhoest. DAT is echt een hel. Hoop dat het snel voorbij is voor je. Hier heel onrustig geslapen. En dus ook niet uitgerust. Maar goed, weinig op de planning vandaag dus ik doe het gewoon lekker rustig aan.
Bij mij kriebelt het niet, ik krijg steken die het hoesten activeren. Net stofgezogen en mijn rug laat mij alweer in de steek. Gisteren om half 5 bleek er iets mis met de nieuwe ketel, dus nu wachten we op een monteur. Vanmorgen ouderwets gewassen met een pannetje heet water. Ik wilde vanmiddag met lief behang gaan kijken voor de babykamer, maar ook dat gast dus nu niet door. Tja dan toch maar een dagje bankhangen?