Ik denk dat als het vandaag inderdaad ook nog uit blijft, ik morgen ga testen Gek genoeg heb ik al die maanden dingen gevoeld, dit keer helemaal niks, en nu durf ik niet te testen Maar goed dat je ze gepast hebt dan.. Ik heb dat inderdaad ook wel eens gehoord, dat je voeten dan groter worden...
Goedenmorgen allemaal, @Draak: spannend!!! @River: nee? Wist niet dat voeten konden groeien. Misschien door het vocht ofzo? Verder weinig te melden. Wederom goed geslapen. Maar oh wat had ik gister en vannacht last van maagzuur. Ik wist nooit hoe maagzuur voelde, nou, nu weet ik het wel! Lijkt nu wel weer gezakt te zijn.
Dat gevoel ken ik wel ja. Al was ik zo laks met testen dat ik echt overvallen werd. Ik had zoiets van 'hey, ongesteldheid ging deze maand niet helemaal zoals het moet en waarom ben ik duizelig' . Tja.... toen maar een test gedaan. En een tweede want lief geloofde het niet .
Als het vocht zou zijn zou het niet ook blijvend kunnen zijn toch? Ik had 3 testen nodig om lief te overtuigen haha. Ik ga ff een grieks yoghurtje eten en een smoothie drinken en dan mijnonylaten knippen. Vind het wel eng hoor!
*vraagt of deze dag even snel voorbij mag zijn! Loop me het ongans naar de wc (en hier op het werk is ie boven en dat is een tree of 20 op en neer) Iedere keer denk ik dat het door breekt, maar tot op heden loos alarm... Wordt dus een beetje gek van mezelf
Dat heb ik al eens eerder gehad, toen testte ik en boem 10 min later ongie, vandaar vandaag niet Maar ik zal iedereen uit de spanning halen.... Ongie is weer begonnen, op naar de volgende ronde
Jammer draak. Ik zit hier nog op t wachtbankje. Ben nu 1 dag overtijd, maar testen doe ik morgen pas als mn temp niet nog verder gaat dalen. Heb wel continue kramp in mn buik als een ongi, maar nog niets gezien. De vorige keren ik ook pas later positief. Dus morgen maar even afwachten......
Spannend Marleen! Duimen draaien hier op volle toeren. Ik weet dat ik een dag ongesteld was. Daarna niets. Normaal ben ik een dag ongesteld, een dag schoon en dan breekt de hel los. Dat had ik nu ook alleen niet meer aan die hel gedacht. Ineens dus duizelig en raar. Toen maar eens een test gedaan . Ik weet wel dat ik het ongelooflijk kut vond om steeds ongie te worden. Ik deed eigenlijk nooit testen, had zoiets van ik merk het wel als ik overtijd ben. Daar kwam ik nu dan heeeeeeeeel laat achter . Maar ik heb regelmatig jankend op de pot gezeten. Waardeloos is dat. Maar ja, je weet dat het erbij hoort alleen zo denkt het hart op dat moment even niet.
Ik had er deze maand wel een beetje rekening mee gehouden Al die concerten tijdens de vruchtbare periode is niet zo goed voor de "klus" momentjes Als het raak was geweest had een super lucky shot geweest En als de trend van een maand van 28 en weer 26 dagen zich voortzet is het "maar" 12 daagjes wachten Dus nu ff een weekje rustig aan en dan gaat het feest hier gewoon weer beginnen @marleen, spannnend!! Ik draai de duimen mee!
Nou, twijfels alom. Temp stijgt weer, test leek eerst licht positief. Maar ik heb na mn Ma nog geen negatieve test gehad. Dus dat kan twee dingen zijn, of nog positief omdat de hormonen nog niet helemaal weg zijn, of inmiddels weer positief. Maar na een minuut of tien was t streepje zo goed als weg. Dus over twee dagen weer een poging, en dan moet ik ook naar de gyn voor controle na de curretage. Nog steeds afwachten dus, maar nog geen ongi.
Zo. Vandaag bij dinnetje geweest. Die was jarig. Wat is't hier stil? Ik eet vandaag verse sla met tomaat, komkommer etc. etc. en gebakken aardappeltjes. Vind het wel goed
Ben "druk" aan het werk (Lees aanwezig ) Vanmorgen kreeg ik een mail binnen met een vakantie aanbieding, en ik heb em gewoon geboekt Na beide vrij gekregen te hebben natuurlijk Over precies een maand gaan we een week naar Macedonie
Nee nog niet, maar door mn temp weet ik zeker wanneer mn ei is geweest. Dus t zou eerdaags wel moeten gebeuren, of......ik ben zwanger. Nog liever natuurlijk. Vandaag ook maar constant krampjes in mn buik, maar ongi nog steeds in geen velden of wegen te bekennen.
Vanmorgen bij de verloskundige geweest. Ze moest ff goed zoeken naar het hartje, maar eenmaal gevonden klonk het goed. Bloeddruk was ook goed. Nu dus vol spanning toeleven naar 4 juni, de GUO. Daarna wat vitamine d opgedaan. En nu trek maar absoluut geen zin om de keuken in te gaan, dus de italiaan komt langs.