35+ en zwanger (worden)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door River nl, 10 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleen76

marleen76 Actief lid

27 mei 2010
    118
    0
    0
    Werk op de uitkeringsadministratie van sociale zak
    Hoogeveen
    Hier nog steeds geen teken van ongi, behalve krampjes.
    Temp is wel weer wat lager, waardoor FF zelfs t kruis weer heeft weggehaald.
    Heb die er zelf maar weer ingezet.
    Morgen 9.10 controle bij de gyn voor mn curretage.
    Misschien kan ze gelijk kijken of er wel of niet iets zit.

2. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Marleen, ik zie je ff niet, er staat alleen een link naar je banner.

Zo, ik heb de hele nacht niet gehoest. Yeah!! Gisteren telefonisch contact gehad met de bedrijfsarts. Hij wil elke 4 weken contact hebben om op tijd in te grijpen als het werk teveel wordt. Nog 6 weken en dan heb ik 3 heerlijke weken vakantie. Gezien mijn rugklachten moet ik er rekening mee houden dat mijn verlof 6 weken voor de uitgerekende datum beginnen.

3. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenmorgen.

Wat een fijne bedrijfsarts heb jij River. Zo zijn ze niet allemaal.

Lekker naar je vakantie uitkijken. Volgens mij ook op een moment dat het warm kan zijn en jij met je rug het heel goed kunt gebruiken.

Marleen: sterkte vandaag!

4. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Gisteren mijn rug ook nog ff besproken bij de verloskundige. Zij zei dat fysio soms kan helpen, maar dat zeker die lage rugpijnen wel erg bij de zwangerschap horen.

5. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt. Dat heb ik ook gehoord. Pest is dat bij mij door een ongeluk in 2001 sowieso mijn lage rug naar de kl*te is. Maar die was de laatste paar jaar heel goed te doen, lees: bijna geen last. Mijn steunzolen helpen daar overigens ook erg goed bij.

Ik denk dat fysio weinig gaat helpen nu. Ik moet gewoon op tijd rustig aan doen, hoe moeilijk dat ook is. Dan is het aardig vol te houden.

6. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb hetzelfde. Ik heb een tussenwervelschijf met ruimte. 1 schopje van de baby op de juiste plek en het voelt als een hernia. Dus ook hier alles doseren. Tja we moeten het toch uitzingen tot oktober. Ook nog leuk nieuws. We hebben een naam. Dat geeft best rust. Wie weet lopen we nog tegen een hele andere naam op, maar voor nu kunnen we het namen zoeken staken.

7. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gaat denk ik ook nooit echt meer weg he? Heb jij doorgaans niet last met stilstaan? Als ik gewoon loop heb ik op zich weinig last maar als ik stilsta of ga slenteren dan kan ik na een tijd echt opgeven. Dat gaat me dagen pijn kosten.

En ja, we moeten het uitzingen maar dat is het allemaal waard toch? Ik kan niet wachten.

Spannend. Een naam. Ben benieuwd straks :). Bij ons stond de naam al vast bij zowel een jongen als een meisje. Dus dat is een stukje stress die wij gelukkig niet hebben. En stress zou dat zijn want die van mij roept altijd 'tja, ik weet het niet' :D.

8. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel trouwens nog steeds bijzonder weinig. Volgens de gyn moest ik bij de volgende afspraak wel wat gaan voelen maar of ik herken het niet of ik voel het niet. Geen idee.

9. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Ja staan is het ergste. Ik stond net mijn make up en haar te doen, en heb nu rugpijn. Ik heb ook al 2 weken niets meer gevoeld. Doordat de hartslag ook zo moeilijk te vinden is vermoed de verloskundige dat de placenta ervoor ligt. Dat zou dan ook verklaren waarom ik niets meer voel. Maar daar hoor ik 4 juni dan meer over. Ik had trouwens een bh besteld bij wehkamp, en hij zit ook nog eens lekker dus meteen nog 2 besteld. Was best een ramp, niets paste, maar kon ook nergens iets meegroeiends vinden in maat 90 F. Ik dus weer blij.

10. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb normaliter 85D. De enige normale maat aan mij :D.

Gaan jullie BV geven eigenlijk? Ik wil het wel maar heb voor mezelf wel bepaalt dat ik het max 6 maanden wil. Vind ik meer dan genoeg.

Maar ja, geen idee natuurlijk, moet allemaal ook kunnen :D.

11. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    overigens over dat staan. Een fysio zei een tijd geleden dat ik mijn rug te hol maak omdat ik mijn benen tever strek. Dus eigenlijk moet ik een holte in mijn knie houden zeg maar. Dat hielp wel maar ja, nu zwanger dan is dat zo makkelijk niet meer. Staan zal denk ik altijd wel een groot probleem zijn.

12. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Ja ik hoop dat borstvoeding gaat lukken hier. Na de 20 weken echo maak ik een afspraak met een lactatiedeskundige. Ik weet niet hoelang ik ermee doorga. Vermoedelijk zolang het goed voelt denk ik.

13. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    OMG. Ik wist niet eens dat een lactatiekundige bestond. Moet ik daar perse naartoe dan?

Zo, net even op pad geweest. Moest er efkes uit. 2 onwijs schattige paarse jurkjes gescoord voor mijn kleine meid. Maat 50. Daar heb ik eigenlijk toch nog iets te weinig van. Ene jurkje was 2,99 en de ander was tweedelig met een legging 5,99. En zo leuk. :).

Verder ook de eerste dingetjes qua verzorging maar eens in huis gehaald. Babypoeder, olie, billetjescreme etc. Van KV eigen merk. Wat een verschil zit er in die prijzen zeg :S. Zwitsal is 6 euro, KV 1,50. Nou sorry hoor, ik ga niet zoveel geld neertellen voor een merknaampje.

Wat dat betreft leer ik wel veel van die WSNP :). Best trots op mij.

Verder even de verse kruiden en groenten aangevuld. Vandaag wil ik niet te moeilijk doen met eten. Ik maak lekker Bulgur met boontjes erdoorheen, wat bieslook, peterselie etc. Heb er een cordon blue bij. Misschien niet helemaal een gangbare combi maar vast heel lekker. En ik maak plakjes stokbrood met gesmolten met geitenkaas uit de oven besprenkeld met wat eigengemaakte honing van mijn schoonpappa.

Water loopt me nu al uit de mond :). Of was het in de mond?

14. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    In de mond, uit de mond, het klinkt lekker. Wij gaan op zijn hollands, arrdappels, bietjes en een gehaktbal. Nee je moet niet naar een lactatiedeskundige, maar ik heb nog nooit borstvoeding gegeven dus ben benieuwd wat ze te vertellen heeft.

15. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm, wellicht dan inderdaad wel verstandig. Tenslotte heb ik het ook nog nooit gedaan. Maar eens even opzoeken.

16. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben trouwens in een erg emotionele bui vandaag. Sta ik bij de KV naar fopspenen te kijken. Zowaar zag ik dat ook die op leeftijd gaan. Zo'n kluns ben ik dus :D. Sta ik daar met de tranen in mijn ogen en brok in mijn keel. Echt, soms voel ik me een enorme muts dat kan ik wel zeggen.

17. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

zwaai zwaai ben er ook nog af en toe hahah.volgende week meer tijd als manlief werken is.
    gisteren kamertje geverfd en de spulletjes erin gezet,alle babyspullen uit gesorteerd en die was ik volgende week wel!
    moet nog gordijntjes en een hanglamp en een kast dan zijn we weer klaar.scheelt enorm dat ik alles bewaart had van de laatste en dat deze ook weer een meid wordt!!
    zo ga weer verder schapjes doen want we willen morgen een dagje naar de zee!!!

fijne dag meiden en tot ziens!!

18. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ben er ook soms hoor. druk druk druk.
    En die hitte pfff.

Ik ga zo nog even shoppen.
    Blijft leuk!

Wij eten kipfilet en iets met cashew noten en mihoen.
    Gisteren avond was ik te moe om te koken. Tijdens de voetbal sliep ik al.

Heerlijk naar de zee. jaloerssss!!

19. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Ik ben ook even wezen shoppen. Had eigenlijk nog niet veel voor de baby gekocht. Nou dat heb ik ff ingehaald. En als je dan kijkt wat je hebt is het nog niets. Van het weekend even voor een badje + standaard en een maxicosi. In de stad stuitten we plots op 2 olifanten, gaaf hoor. Je mocht ze aaien, maar dan besef je ineens dat je iets heel kwetsbaars bij je draagt, dus dat toch maar niet gedaan.

20. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    /Zwaai Cindy. Fijn dat alles ok is :). Geniet van het strand!

@Minnie: die hitte is inderdaad een beetje te.

@River: ik zag de foto op je pagina. Geweldig. Ik had het denk ik niet kunnen laten om ze te aaien :D. Jij bent verstandiger dan ik dat blijkt wel.

Badje, ik moet nog steeds een stop / thermometer voor mijn badje regelen. Ik heb namelijk een prachtig en duur bad (ooit eens voor mijn shi tzu aangeschaft) en ik vind dat ik die nog prima kan gebruiken. Ben alleen de stop kwijt. Zou je die apart kunnen bestellen?

Deel Deze Pagina