35+ en zwanger (worden)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door River nl, 10 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @River
    De Luvion heb ik ook in gedachten.
    De meiden gaan waarschijnlijk samen op 1 kamer dus lijkt het mij handig dat ik ze in de gaten kan houden.Alhoewel ik nog een goede babyphone heb liggen.:(
    De Luvion heeft goede referenties zag ik.

2. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    @River: gefeliciteerd met je man. Hopelijk hebben jullie een leuke dag gehad.

@Minnie:
    Ik geloof niet dat het mijn broer ook maar iets kan schelen. Pijnlijk maar denk wel dat dat de waarheid is. Het is niet anders. Heb het geaccepteerd.

Ik snap precies wat je bedoelt. Ik heb alleen maar mijn moeder hier. Je kunt je voorstellen hoe heerlijk het voelde toen ik me zo opgenomen voelde in mijn lief's familie. Ze behandelen me alsof ik eigen ben en toen had ik ineens toch nog een grote liefdevolle familie. Wat niet wegneemt dat ik devastated zou zijn als mijn moeder iets zou overkomen. Ondanks onze verschillen zou ik me geen raad weten zonder haar.

Goh wat herkenbaar die families van ons he.

We moeten ons er maar bij neerleggen dat het niet anders is. Ik zie het niet snel anders gebeuren dus tja, weinig keus :(.

Hebben jullie ook zo'n lazy dag vandaag. Ik heb bijna de hele dag geslapen. Nou dat is dus echt niets voor mij maar ik voel me vandaag echt onwijs slap. Had vannacht veel last op mijn borstbeen. Misschien iets teveel gedaan afgelopen week. Dus vandaag rustig aan en als het nodig is doe ik dat morgen ook.

3. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    De Luvion staat bij mij ook hoog op het lijstje. Iedereen vindt het onzin maar ik weet nu al dat ik in de beginperiode het heel moeilijk ga vinden als mijn meisje ligt te slapen en ik kan haar niet in de gaten houden. Bang dat er van alles kan gebeuren. Ja, onzinnig misschien maar het is nu eenmaal zo en dan denk ik maar, 'why not, als het mij rustiger maakt?'.

4. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Ohh meiden wat hebben jullie weer lekker lopen kletsen :)
    Ik heb het zo vreselijk druk gehad en dan nog mijn vader de hele week in huis, ik ben nu zo moe en gesloopt!

Gister wel gezellig naar wicked geweest, even ontspannen met de meiden.
    Wat een super leuke musical zeg!!

Vandaag precies 20 weken :D en dinsdag weer echo.
    Kan niet wachten om mijn meisje weer te zien.
    Ik hoop morgen wat meer tijd te hebben om lekker bij te lezen.
    Fijne avond nog!

5. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @crypto
    Zou het ook enorm moeilijk hebben als mijn moeder er niet meer is.
    Ook al is ze altijd negatief, tis toch je moeder, die je belt als je bv nieuws hebt...
    Ik probeer me er ook maar bij neer te leggen en mijn wereld zonder hun op te bouwen.

Ik ga friet halen, en dan hier ook een luierdag.
    Lekker op de bank hangen ofzo.:)

6. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    oooh frietjes :D. Ik kon de eerste 14 weken geen frituur verdragen maar nu inmiddels weer wel. Lekkah!

Hier was het een broodje ei vandaag :).

@Sasya: jee da's inderdaad een drukke week.

Nu dan even lekker uitrusten ;). Gefeliciteerd met je 20 weken. Daar was ik vorige week :).

7. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ik zit nu op 21 w en 3 dagen. Wat gaat het toch snel he??

Heel de zwangerschap ben ik al gek op friet :)
    Smaakte weer goed.
    Morgen weer koken. ;)

8. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het gaat idd wel heel hard. Voor we het weten liggen we te puffen :D.

9. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Sttt Crypto....daar wil ik echt niet aan denken....:$

10. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ook niet. Maar ja, eens moet het er toch van komen. Jij hebt het tenminste al drie keer ervaren :D. Wij moeten nog maar zien wat ons te wachten staat hihi.

11. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ja dat klopt. Maar ik denk er liever nog niet aan.

12. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

goedemorgen dames,

wat kletsen jullie veel zeg:$

bevalling wil ik liever nog niet aan denken brrrrrr;)

13. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Zo, ik ben weer aardig bijgelezen. Gisteren dus de verjaardag van lief gevierd. Savonds in bed enorm misselijk. Ik had kroepoek gegeten, en ik denk dat dit te vet is geweest. Dus alles er weer uit gegooid. Zittend op de koude badkamervloer, dus terug in bed zeker een half uur aan het klappertanden geweest en koude rillingen. Straks even douchen en dan richting ziekenhuis voor de GUO. Ik ben vreemd genoeg enorm nerveus.

14. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

succes met de echo river!!

15. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenmorgen,

Tja, als jullie niet kletsen moeten wij het doen he :D.

Succes vandaag River. Volgens mij heb ik ook zoiets woensdag inclusief een tripple P onderzoek.

Zo, mijn nachten van ineens doorslapen zijn weer voorbij. Ik wordt weer midden in de nacht wakker. Nu moet ik wel zeggen dat dat ook een hoop te maken heeft met wat trauma's / vervelende ervaringen die ik nog altijd moet verwerken. Ik kan echt nachtenlang liggen malen en piekeren. Maar goed, zal wel een keer weer overgaan.

16. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Zit ik een heel bericht te typen, druk ik per ongeluk op ctrl en shift en alles is weg...baal baal baal.

Succes River!
    Vervelend dat je vaak nog moet overgeven.:x
    Heb ik in deze zwangerschap gelukkig geen last van gehad.

17. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Zo, ik heb mijn laarzen maar weer aangetrokken....wat een rotweer vandaag. Geen goed weer voor de dakkapellen...maar ja, tis niet anders.

Ik kan niet meer vooroverbukken om mijn schoenen aan te doen, dat doet zeer.
    Moet nu moet ik mijn voet naar boven trekken of met mijn voet op bv de traptree of stoel gaan staan.:)
    Hahaha, en dat wordt alleen maar erger....;)

18. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Zo, de GUO achter de rug. Eigenlijk zag alles er goed uit, alleen de beentjes zijn aan de korte kant. Nu kan dat heel goed genetisch zijn want ik ben 1.53 en lief 1.73. Maar om toch alles uit te sluiten aangezien korte beentjes ook bij down horen gaan we morgen naar het AMC om de GUO nog een keer over te doen. Wel fijn dat die afspraak zo snel gemaakt kon worden. Nu even een powernap doen.

19. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Fijn dat alles in orde is met de kleine meid en ik hoop dat het morgen mee valt in het AMC. Idd erg fijn dat jullie meteen heen kunnen.
    Zou het kunnen zijn omdat jullie beide niet groot zijn? of hebben ze daar verder niks over gezegd?
    Slaap lekker meis :)

20. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Vandaag weer niet bijgelezen :( toch weer te druk en zo weer naar de manege want de meiden moeten weer paardrijden.
    Daarna lekker bij mams eten want lief is aan het werk.
    Word een beetje naar van de pijn in mijn mond maar hoop dat het weg trekt want ik heb nu echt geen zin in de kaakchirurg... zo vlak voor mijn vakantie.
    Morgen lekker vroeg de 20 wkn echo, toch weer spannend! en hopen dat ik daarna mijn huis weer een beetje aan kant krijg.

Deel Deze Pagina