Nou. Terug. Wat een geluk. Had een co-assistent erbij dus zowel co-ass als de gyn gingen echo doen . Ik denk dat ik wel een dikke 30 minuten van mijn meisje heb kunnen genieten . Met beeb was alles super. Kon niet beter zei de gyn. Lengte, dikte en weet ik wat ze allemaal meten was helemaal goed. Hartje goed, bewegingen goed etc. etc. Met mamma iets minder. Die heeft zwangerschapsdiabetes en nog steeds hoge bloeddruk. Dus ik moet naar de diabetesverpleegkundige en dietist. Ach, da's zo erg nog niet. Als mijn beebje maar in orde is . Trouwens een onwijs lieve gyn. Had hem de vorige keer ook al maar heel geduldig met vragen enz. Mochten dit keer ook weer videootje maken voor onze schoonouders en mijn moeder.
Crypto Wat fijn dat alles goed is met de kleine! Ik heb bij de vorige zwangerschap ook zwangerschapsdiabetes gehad. Ik begon meteen te huilen toen ik het hoorde, maar achteraf viel het reuze mee. Ik mocht alleen niet meer snoepen/suiker. Dus bv de appelmoes zelf maken enz.Geen chcolade meer op brood. Ik bleef onder controle van de gynaecoloog. En mocht later toch thuis bevallen. Dus maak je niet te druk he. liefs Minnie
Och, ik vind in het ziekenhuis bevallen prima. Maar ik schrok wel van de suiker inderdaad. Ik had bij de eerste bloedcontrole nergens last van en nu ineens zo hoog. Maar ja, er is niets aan te doen en ik moet gewoon mijn best gaan doen voor dat kleintje daarbinnen. Anders moet ik er een van 5 pond uitwerken zei ie .
@Crypto Je bedoelt...10 pond of 5 kilo?? Had je vanmorgen ontbeten? en zo ja; wat had je op? Ik had die ochtend brood op met duopenotti... Ik was toen zo'n 24 weken zwanger volgens mij. Later in de zwangerschap was alles toch goed. En mocht ik weer terug naar de verloskundige.Bij de geboorte woog mijn dochtertje 7 pond. @Cindy De laatste keer was het `101 kilo, een weekje terug.. Maar goed, ik lig er nu niet wakker van, na de bevalling wil ik meteen weer zo snel mogelijk onder de 100 kilo komen...
Hier hetzelfde hoor Cindy Ik moet mijn haar nog kammen en dan de kleine uit school halen.... Vanmiddag zwemles en de was opruimen....
Gelukkig met de baby alles goed, nu moet mama dus nog even goed voor zichzelf gaan zorgen. Ga jij redden crypto. Ik lig nu ff op de bank, kan nog ff een powertuk doen voor ik ga werken. Draak wat vervelend, hoop dat je snel pijnvrij bent.
Fijn dat alles goed is met jullie meisje Heb je nog een leuke foto mee gekregen?? ^^ Voor jou iets minder dat je suiker hebt meis Ik hoop dat het allemaal gaat meevallen zoals als Minnie zegt. Over Kilo's ga ik het ook niet hebben ik top jullie allemaal een voordeel heb ik, ik ben nog niks aangekomen dus de kleine eet mooi bij mama weg! Lekker relaxed toch Cindy! Gelijk heb je. Ik ben aangekleed en gedoucht omdat de box en kinderwagen geleverd word vandaag, anders had ik wss ook nog wel in pyjama rond gelopen. Het weer is er ook naar. Heel veel sterkte en beterschap Draak! Daar ben je klaar mee Laat je lekker vertroetelen en ik hoop dat je medicijnen snel aanslaan. Antibiotica hoort snel te werken dus als het erger word zou ik je huisarts bellen hoor meis. Tsja daar beneden scheren? het lukt nog steeds met de ladyshave, met een mesje kan ik ook niet en heb er al pukkeletjes maar gelukkig ook geen oerwoud dus de irritatie blijft beperkt en hoef het gelukkig niet elke 2 weken te doen zoals ik mijn vriendinnen wel eens hoor... Welkom Snoebel Nu eerst even stofzuigen en strijken, dan komt paps op de koffie. Fijne middag
Dames, dank Ga alleen toch vanmiddag weer even bellen met de dokter (voel me al wel meteen een zeikerd ) Maar er zitten nu allemaal donkere vlokjes in mn urine en de pijn in mn rug wordt ook alleen maar erger... @crypto, fijn dat alles met de beeb goed is! Vervelend dat het met jou "minder" gaat... Om 14.00 vandaag al? Succes!
Zo hier een dochter van 16 die over de zeik is omdat ze moet stofzuigen...ongelooflijk. Slaapt tot 12 uur uit en hangt heel de dag in bed of op de bank...grrr. Nou dan maar over de zeik. Ik ga met de jongste naar zwemles. En dan kijken voor andere onderbroeken...deze worden te klein nu...hoe zou dat toch komen?? Succes vanmiddag Crypto!
LOL Minnie. Wat een tutje. Pubers . Zo, weer terug. Goeie genade. IK heb het hele ziekenhuis gezien. Eerst de diabetesverpleegkundige. Daarna de dietiste. Volgende week moet ik nog naar de internist :S. Moet nu 7 x per dag prikken. En dan bepalen ze morgen of ik wel of niet insuline moet. Bah. .
Jee Crypto...wat naar! Dat heb ik nooit gehad.Daar schrik ik van. Durf je jezelf te prikken?? Heel veel sterkte! X Liefs Minnie
Ja dat bloedprikken is niet zo eng. Insuline weet ik niet. Maar goed, we wachten af. Ze willen wel dat er iets gebeurd omdat anders de baby te snel groeit en dat is ook weer niet goed. Ach ja, we shall see. WE doen maar braaf wat ons gezegd wordt . Ik ben wel echt helemaal dood nu. Maar dat is wel begrijpelijk. Duik lekker vroeg mijn bed in en ga er alleen nog even uit om te prikken.
Ja snap ik..dat hakt er behoorlijk in. Verwen jezelf vanavond lekker...lekker vroeg je bedje in. Volgens mij heeft iedereen een pechweek Zucht..... Hopelijk wordt het snel weer beter en kunnen we genieten van onze zwangerschap.