Hopelijk kan je het af zonder insuline Crypto. Ik zal morgen mijn foto even hier neerzetten als ik tijd heb, zit nu op mijn werk. Auto van lief moest vanmorgen te keuren en hij belde net op om te vertellen dat hij voor 200.- aan reparaties weer door de keuring zou komen, dat valt dus reuze mee.
200 euro..dat is geen geld vergeleken met een andere auto moeten kopen.. Hoop dat de mijne nog wel even mee kan. moet in december weer gekeurd worden. Valt me wel op dat ie niet zuinig is met de benzine...pfff tank ook altijd maar voor 10 of 20 euro. Maar er kan voor 80 euro in. Volgende keer opletten als ik een andere auto koop dat ie wat zuiniger is.
En Draak wat zei de dokter?? Dat is balen Crypto, ik hoop dat het mee valt en je niet hoeft te prikken meis. Lekker ontspannen nu. Hier de box en kinderwagen ontvangen, kinderwagen was goed maar de box had aan 1 bovenkant wat slordige kleine beschadigingen en daar baal ik van dus heb ik net even een foto gemaakt en een mail gestuurd. We leggen er 200 euro voor neer dus vind ik dat hij in orde moet zijn. Gister ging ik na het douchen lekker in bed tv kijken, ik heb de 10 min gehaald en lag toen te knorren Ga het zo nog een keer proberen Morgen weer een drukke dag, eerst de auto voor een grote beurt naar de garage en in de tussentijd mijn neefje van 10 bezoeken die vandaag ineens een acute blindedarm operatie moest ondergaan. Slaap lekker meiden!
@Sasya Daar kan ik altijd zo lekker chagerijnig van worden, als iets nieuws meteen al beschadigd is. Kan je er weer achteraan trekken, e-mailen of bellen. En voor je het weet ben je weken verder. Ik hoop dat je neefje snel opknapt!! Sneu voor zo'n mannetje. Ik ga maar eens richting mijn bedje....weer veel te lang op kantoor gezeten....hoe moet dat nu als ik net bevallen ben?? Nou ja, niet teveel bij stil staan.
Ja ik ook... baal er ook vreselijk van Slaap lekker meis! Ik ben ook veel te lang blijven hangen dus duik er nu ook in.
Er was gistermiddag geen assistent meer aanwezig, en dus alleen de spoedlijn. (Vond mezelf niet spoed genoeg ) Dus ga ik zo weer met mn potje richting de huisarts
Dat heb ik nog niet echt uitgerekent, maar hij doet ongeveer net zolang over de tank als mijn vorige auto alleen gaat er in deze tank 20,- meer. Maar goed hij rijdt zalig! En het in en uitstappen is zelfs zwanger een feest. @ minnie, ja de tacuma.
Mogge meisjes, Nou, wakker. Glucose gemeten. 6.1. Gister in het ziekenhuis begon ik met 7.2 dus ik vind dit vooralsnog een nette waarde. Over anderhalf uur weer meten hoe mijn beschuitjes en melk gevallen zijn dan. Gisteren na al dat gedoe ben ik steeds onder de 6 gebleven en dat vind ik zelf best netjes.
*breekt even in* wat rot zeg voor je Crypto! Ik heb destijds ook 2x een glucosedagcurve moeten prikken, omdat zowel ik als baby zo snel groeiden, maar was niks aan het handje. Heb verder met zwangerschapsuiker dan ook geen ervaring. Wél met een te hoge bloeddruk en ik weet dus hoe gevaarlijk die kan zijn. Hier resulteerde het in zwangerschapsvergiftiging met PE, een spoedopname, opgewekte langdurige bevalling die resulteerde in een spoedkeizersnee en een te vroeg geboren kind met alle gevolgen van dien. Wat waren die waardes en krijg je nu bloeddrukverlagers? Succes met alles! *breekt weer uit*
Hoi ZG, Gaat alles goed met je? Ik krijg nog geen bloeddrukverlagers. Moet zeggen dat mijn lief gister ook zei dat het de vorige keer 150/90 was en nu 140/90 dus het was iets beter. Al is de onderdruk altijd van groter belang dan de bovendruk. Ik mag nu elke twee weken komen bij de gyn dus ze houden er heel goed de controle op. Dank je wel
Goedemorgen, Ik mag dus door naar het ziekenhuis, ze kunnen geen blindedarm onsteking uitsluiten en willen dus een echo maken. Mocht dat uitgesloten zijn, ga ik zwaardere antibiotica krijgen.. To be continued...
Sterkte draak!! Hopelijk weten ze gauw wat er met je aan de hand is. Ik had eerst een nieuwe Ford Fiesta, dan kon ik tanken voor 65 euro en kon ik ruim 500 km rijden. Nu tank ik voor 85 euro en kan ik ook ruim 500 km rijden. De benzine is nu ook wel wat duurder natuurlijk, en ik maak best veel stadsritjes. Soms denk ik weleens; had ik maar een fiat seicento, die rijdt vast een stuk zuiniger. En de wegenbelasting scheelt ook, van 38 euro ben ik naar 57 euro gegaan. Maar ja, dit is verder een fijne auto, en een 6/7 zitter dus ik heb ook weinig keus denk ik. Alle 6 of 7 zitters zijn groot en zwaar en zuipen volgens mij.
Ben weer terug uit het ziekenhuis, ff een grondige check van mn buik gehad, alles dat er hoort te zitten zit er Gelukkig geen ontstoken blindedarm.. Nu dus een zwaardere antibiotica gekregen, hopelijk slaat deze wel aan.... Nu ff languit op de bank, ben kapot!