35+ en zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Suezele, 24 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melaniepoelman1

Melaniepoelman1 Nieuw lid

28 sep 2018
    3
    0
    1
    Vrouw

Oké dan weet ik dat ik hoop zo dT het deze maand raak is ook voor de andere vrouwen die al zo lang bezig zijn zijn hier ook vrouwen die van de eerste keer clomid 100 Mg zwanger zijn geworden

2. MaLuc

MaLuc Fanatiek lid

2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    @Mangoeste, het is een nieuwbouwhuis, dus er moet nog heel veel gebeuren. We hopen over een maand te kunnen verhuizen, maar ook dan zal nog niet alles af zijn.
    Ik hoop dat je positieve instelling helpt! Het is sowieso fijner voor jezelf lijkt me :)

@Melaniepoelman1, hopelijk ben je snel zwanger!

@vlinderCN, fijn dat je contact hebt gehad met het nieuwe ziekenhuis en hopelijk heb je woensdag een goed gesprek met de gynaecoloog. Ik hoop voor je dat het allemaal niet nodig is, maar toch 'fijn' dat je dan in elk geval niet veel hoeft te wachten tussendoor.

3. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.386
    1.853
    113
    Vrouw
    Fijn lekker alles nieuw @MaLuc hoe is het nu opgeleverd dan? Moeten er nog vloeren in en afgeschilderd/gesaust worden? Bij ons loopt het, ondanks dat ze de eerste 2 dagen niet op kwamen dagen, op schema en is de bovenverdieping klaar om gesaust te worden en nieuwe vloer erin. Dan nog inrichten met raambekleding en lichten en dan kunnen we over de 20e. Benedenverdieping gaan we over een half jaar ofzo helemaal aanpakken. Dat is dan het enige voordeel nu dat ik niet zwanger ben, kan gewoon alles meehelpen en geen 'blubberbrain' ;) waarbij ik echt geen keuzes kan maken.

4. MaLuc

MaLuc Fanatiek lid

2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    @vlinderCN, het is volledig casco opgeleverd, omdat wij graag een warmtepomp willen. Er moet dus nog heel veel gebeuren, hebben nu nog geen vloerverwarming en dekvloeren, geen keuken en geen badkamer. Wij hopen boven alles af te hebben voor eind oktober, zodat we dan kunnen verhuizen en dan moeten we beneden nog aan de slag. Ik zal blij zijn als al het klussen achter de rug is :D

5. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.386
    1.853
    113
    Vrouw
    Oh wauw..en geen aannemer of hele handige klussers? Bij ons duurt bovenverdieping al 2-3 weken zonder badkamer. Wel heel fijn dat je alles helemaal zelf kunt kiezen he.

En je eisprong al geweest ;) ?

6. MaLuc

MaLuc Fanatiek lid

2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Alle klussen staan inmiddels ingepland hoor en mijn man is heel handig en gaat ook veel zelf doen. Maar vloerverwarming, dekvloeren en muren stucen laten we allemaal doen.

Ik denk dat mijn eisprong vandaag geweest is :D

7. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.386
    1.853
    113
    Vrouw
    Ah fijn, scheelt hoop stress (en geld ;)

8. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.386
    1.853
    113
    Vrouw
    Bij mij eindelijk temp helemaal naar beneden gedropt..normaal wil je dat niet maar nu kan ik weer verder. Bloedverlies lijkt nu ook bijna over ineens. Op naar de eisprong :)
    Hoe gaat t met jullie?
    Ben ook zo benieuwd hoe het met TS is @Suezele geen nieuws is goed nieuws hoop ik.

9. Chitje

Chitje Fanatiek lid

25 jun 2018
    2.044
    1.146
    113
    Vrouw
    @MaLuc: spannend allemaal!! Fingers crossed!

@Mangoeste: hoe gaat het met wachten?

@vlinderCN: klinkt inderdaad stom, maar fijn dat je temperatuur weer naar beneden is en dat je verder kunt. Hopelijk snel een nieuwe eisprong met een goed ei deze keer!
    Ik vind je plan mbt de gyn en Gent enzo echt heel prima. Hoop dat het zo lukt en dat die nieuwe gyn een fijn iemand is.

10. MaLuc

MaLuc Fanatiek lid

2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Fijn dat je nu weer verder kan @vlinderCN, hopelijk heb je snel weer een eisprong!

11. Suezele

Suezele Lid

24 jun 2018
    76
    3
    8
    Vrouw
    Hoi Vlinder,

Mijn excuses voor de late reactie. Ben even niet meer op het forum geweest omdat ik het toch wel spannend vond en ook wel moeilijk vond om ye lezen over miskramen omdat mijn grootste angst was. En helaas is die werkelijkheid geworden, vandaag met 6,5 week het vruchtje verloren :(
    Ik was inderdaad meteen na de hsg zwanger. Geen idee of hef daardoor kwam maar ze zeggen dat je wehl verhoogde kans hebt de komende 4 maanden (en met olievloeistof zijn de resultaten nog iets beter dan met watervloeistof zeggen ze)

12. MaLuc

MaLuc Fanatiek lid

2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    @Suezele, wat ontzettend verdrietig :( Heel veel sterkte!

13. Chitje

Chitje Fanatiek lid

25 jun 2018
    2.044
    1.146
    113
    Vrouw
    @Suezele : ah nee, wat ontzettend naar en verdrietig! Dikke knuffel en heel veel sterkte!

14. Suezele

Suezele Lid

24 jun 2018
    76
    3
    8
    Vrouw
    Dank je wel @Chitje @MaLuc.
    Ja is echt een domper! Ik had zo n goede hoop omdat we nog niet zo ver gekomen waren. Maar helaas heeft het nog niet zo mogen zijn...

15. Chitje

Chitje Fanatiek lid

25 jun 2018
    2.044
    1.146
    113
    Vrouw
    @Suezele: ik hoop zo voor je dat de volgende ronde weer raak is en dat je dan een plakker hebt. Heb je nu niks aan, dat weet ik... Heel veel sterkte!

Suezele vindt dit leuk.
  16. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.386
    1.853
    113
    Vrouw
    Oh nee, ik was er al een beetje bang voor omdat je even afwezig was, wat natuurlijk helemaal geen enkel probleem is en snap ook dat dit forum soms te confronterend of angstgevend kan zijn.
    Maar wat ontzettend verdrietig meis. Heb je even zo'n goede hoop gehad en dan toch mis. Had je al een vroege echo gehad of net niet denk ik? Kwam het uit het niets ineens?

17. Suezele

Suezele Lid

24 jun 2018
    76
    3
    8
    Vrouw
    Dank je @vlinderCN . De eerste echo stond voor volgende week gepland, maar omdat ik sinds gisteren bloedingen (toen nog geen kramp) had had kon ik vanochtend langskomen voor de echo. Net van te voren had ik soort van stolsels dus ik had al vermoeden dat het niet goed was.
    En hij kon idd geen vruchtje meer vinden:(
    Ik moet nog wel bloedprikken en woensdag weer echo om te kijken of alles weg is en buitenbaarmoederlijke zwangerschap uit te sluiten omdat hij op de echo een cyste in de eileider zag en vocht in de buikholte.
    Ik had tot gisteren geen problemen; het kwam dus behoorlijk onverwacht.

Heb jij met de gyneacoloog gesprek gehad over de echo? Of stelde hij iets anders voor? (Sorry heb het niet allemaal kunnen volgen)

18. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.386
    1.853
    113
    Vrouw
    Jee dat is wel out of the blue dan idd. En nog even in spanning tot woensdag :( . He vind het echt zo naar voor je, nu moet je ook weer nadenken over wat je hierna wil? zelf verder proberen?

Bij mij is geen echo gemaakt nu, ik had een licht positieve test maar 2 dagen na NOD (zware) menstruatie begonnen dus nu ook weer op naar de volgende ronde.

Heel veel sterkte nu en ik hoop dat je geen vervelende nasleep hebt en snel weer door kunt.

19. Mangoeste

Mangoeste Actief lid

18 aug 2018
    361
    261
    63
    Vrouw
    Nederland
    @Suezele : wat ontzettend verdrietig dat er geen vruchtje was te vinden op de echo. Zal duimen dat het geen bbz is...

@Melaniepoelman1 : welkom hier. Waarom krijg jij clomid? Vanwege pcos? Ik ben pas ook begonnen met clomid 100mg, maar bij mij heeft het weinig effect gehad (was de bedoeling dat er 2 follikels zouden rijpen, maar was er maar 1 zoals ik eigenlijk altijd van mezelf al heb).
    Ben je al al bezig met zwanger proberen worden? En wordt het je eerste zwangerschap?

@Chitje : het wachten valt me redelijk mee. Ik moet veel werken, dus dat geeft genoeg afleiding. Hoe gaat het bij jou? Volgens mij is het nog vrij vroeg om al iets te kunnen voelen, maar ik voel me niet anders dan anders..

@vlinderCN : ik hoop dat je gesprek woensdag positief gaat zijn. Het scheelt zo veel als je een gyn hebt die er echt voor wil gaan.
    Tot nu toe vind ik die van mij wel ok, maar ik vind het wel vervelend dat hij er steeds de nadruk oplegt dat de kans dat het vanzelf lukt, even groot of groter is. (Na 25 keer proberen vind ik onze kans niet heel groot en er zijn zeker mensen die van IUI wel opeens zwanger raken terwijl het voorheen niet lukte).

Hopelijk binnenkort goed nieuws van iemand hier (liefst iedereen), want dit topic heeft wel een keer een positieve flow nodig.

20. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.386
    1.853
    113
    Vrouw
    Nou he..!
    Kunnen ze het volgende keer nog ophogen bij je (hopelijk niet nodig natuurlijk)?

Deel Deze Pagina