Gisteren had ik trouwens wat lichtroze bloedverlies en geen pijn ofzo. Ergens dacht ik zal het een innesteling zijn maar op cd 24??? Stond ik vanochtend vol met pijnlijke buikkrampen en pijnlijke borsten en toen wist ik het wel.. ongesteld geworden nu weer een cyclus van 25 dagen dit keer.
Nee ze hebben er blijkbaar weer geen tijd voor gehad, begint lekker zo daar Volgens mij ben ik de enige die voor eisprong zit, het synchroon lopen van cyclussen bij vrouwen werkt niet op afstand voelt alsof ik achterloop. Vind het erg spannend voor jullie!
@Fearfull: oh nee! Hopelijk volgende ronde meer succes! Slikte je de pil? Dat snap ik hoor. Er worden soms best fouten gemaakt of dingen gedaan die beter anders hadden gekund. Het is wel zo dat de meeste zorgverleners echt wel hun best doen om het zo goed mogelijk te doen. Kan me wel voorstellen dat je vertrouwen beetje weg is. Ik hoop voor je dat je dat terug kunt krijgen, zowel in de zorrgverleners als in jezelf. @Mangoeste: jij liep toch net iets op me voor? Ik voel echt nog helemaal niks buiten de normale pijn in m'n borsten. Wel moe, maar ook dat is niet gek de 2e helft van m'n cyclus en al helemaal niet na m'n verhuizing. Dus niets bijzonders eigenlijk. Af en toe verdrietig vanwege het verlangen naar een kindje en de onzekerheid of en zo ja wanneer dat gaat lukken. @vlinderCN : nee, zijn ze alweer vergeten te bellen? Dat is inderdaad een lekkere start, not. En gewoon een afspraak maken is geen optie? Haha, ik heb me altijd afgevraagd of dat synchroon lopen ook echt gebeurt. En hoe dan?
Ja dit was een telefonisch consult dacht ik maar een beetje zoals t bij de post gaat (u kunt tussen 14 en 18 een pakket verwachten..en dan komen ze dag erna)
Komende zondag of maandag (lf is meestal 13d, soms 14). Wanneer ben jij aan de beurt? Over een week ongeveer? Had je bij je vorige zwangerschappen al vroeg symptomen?
Frustrerend...je zit er toch wel op te wachten. Ze moeten nu wel met een heel mooi pakketje komen om het goed te maken...
Spannend, lekker snel al! Merk je al iets? Ik vrijdag pas. Had de vorige zwangerschappen totaal geen symptomen, was beide keren best verbaasd (en blij verrast!) dat ik al zwanger was.
@Chitje, ik slikte wel de pil maar ben er al in februari dit jaar mee gestopt daarna over gegaan op condooms. Nu we ervoor willen gaan gebruiken we niks meer Hebben jullie ook van die verschillende menstruaties? Vorige keer was het 4 dagen en t vloeien wel erg mee alleen zit nu al op dag 2 en jeetje ik kan me amper bewegen of opstaan en hoppa.
@Mangoeste hoe gaat het vandaag? Heb je al duidelijkheid? Hoe is het met de anderen? @Suezele al een beetje over de ergste klap heen? Ik ging echt door alle rouwstadia toen. Veel sterkte nog. Ik wacht op mijn ei, gisteren gekke test waarvan de controlestreep zo licht bleef dat de teststreep wel donkerder werd..uiteindelijk. Maar niet echt betrouwbaar dus blijven maar doortesten.
Hoi allemaal, leuk dat er hier een speciale 35plus-club is . Ik heb nooit een hele uitgesproken kinderwens gehad, integendeel. Ik ben nogal een carrièretype bijvoorbeeld en dacht dat er nooit ruimte zou zijn voor een kindje. Ik ben nu 36 en merk ik dat er dingen zijn veranderd de laatste tijd.Ik heb al vier jaar een fijne relatie en door wat pittige dingen die we samen hebben meegemaakt is er plots wel die kinderwens ontstaan bij mij. Het heeft mijn ideeën erover blijkbaar veranderd, want ik kan me inmiddels wel degelijk voorstellen dat ik een kindje krijg en kan wel zeggen dat die wens er nu ook ligt. Ik heb dit dan ook besproken met mijn vriend. Hij kan het zich ook voorstellen, maar vind het nu nog te vroeg, wil eerst nog meer in rustiger vaarwater komen. Ik snap dat ook wel, maar tegelijkertijd denk ik wanneer dan wel. Het is niet gezegd dat het ons gegund is en het kan nog even duren natuurlijk. Maar we zullen er wel beide helemaal achter moeten staan. Toch zal het wel goedkomen wat dat betreft denk ik. Het onderwerp is in elk geval nu bespreekbaar en ik ben heel benieuwd wat de toekomst ons brengt. Onze omgeving zal niet verwachten dat wij nog voor een kindje zullen gaan. Eerlijk gezegd zie ik ook wel op tegen die reacties van mensen die dicht bij ons staan, maar ja. Ik vind het in elk geval leuk om hier mee te lezen en misschien vaker te schrijven!
@Evin spannend inderdaad wat de toekomst gaat brengen. Ik denk dat de meeste in je omgeving het echt alleen maar leuk gaan vinden als het eenmaal zo ver is!
@vlinderCN het zal mij benieuwen! @MaLuc ik hoop het. Hij heeft al een zoontje dus dat speelt ook wel mee.
Hoi, ik zie dat dit topic al een tijdje loopt, maar leuk dat er iets is voor 35+ Ik ben 39 en heb samen met mijn man al 3 zoons, en toch voelde ik al een hele tijd dat het voor mij nog niet klaar was. Voor mijn man wel, hij zag ons gezin als compleet, maar ik kon het toch niet loslaten. Ik respecteerde natuurlijk volledig hoe hij erin stond en begreep het ook echt. Maar nu is hij er op terug gekomen en willen we alsnog voor ons vierde kindje gaan. Waarschijnlijk ben ik zelfs al zwanger maar dat weet ik op zijn vroegst dinsdag (al voel ik het al aan alles). Ik ben natuurlijk dolblij maar het is ook best spannend allemaal hoor, nog eens alles mee te maken op een wat latere leeftijd. Omdat onze omgeving het er (in ieder geval op dit moment) absoluut niet mee eens zal zijn, hebben we besloten het voorlopig voor onszelf te houden; zelfs onze jongens mogen nog van niets weten. Ik zou het fijn vinden om toch af en toe wat te kunnen delen, vandaar dat ik hier terecht kwam.
Wat spannend @SaartjeZ! Maar waarom zou jullie omgeving het er niet mee eens zijn? Hoe oud zijn jullie zoons?
@MaLuc Ja heel spannend! Ik ben al overtijd met mijn cyclus van 21 dagen maar ik heb voor alle zekerheid toch nog even gewacht tot de 28 dagen. Waar ik inmiddels ook al overheen ben, dus dinsdag gaan we testen. Onze omgeving, tja, dat zijn nogal wat redenen, van dat wij beiden bezig zijn met het opzetten van eigen bedrijven, tot onze leeftijden (man is 8 jaar ouder) en dat ik de laatste jaren met mijn gezondheid heb gekwakkeld. Maar ze weten ook dat wij de dingen toch op onze eigen manier doen, we willen ze nu alleen laten zien dat ze er alle vertrouwen in kunnen hebben dat dit gewoon helemaal goed zit. Daarom willen we het pas ergens eind dit jaar vertellen. Onze zoons zijn nu 9, 5 en 3.
Ach ja meningen zijn er altijd veel, zeker als het om kinderen gaat. Wat een wilskracht zeg dat je het testen zolang uit kunt stellen. Ik zou het op dag 22 al gedaan hebben .
Haha ja maar dat hebben we ook gedaan (op dag 24 dan) maar die was nog hartstikke wit. Dat was met onze tweede ook zo en een week later een knaltest, dus vandaar dat we het nog maar een week hebben uitgesteld. Die wilskracht valt trouwens best mee hoor, ik vreet me op van de zenuwen Tja, die meningen, we trekken ons daar steeds minder van aan maar zeker als het om (vooral schoon)ouders gaat, zijn we toch even extra voorzichtig. De jongens zullen wel heel blij zijn, die willen dolgraag een zusje (fingers crossed dan maar )
Hier helaas geen goed nieuws. Echt knetterongesteld en heel verdrietig dat poging 4 ook niet gelukt is. Na alle ellende en dromen die ik hiervoor al heb moeten opgeven voelt het soms zo oneerlijk dat dit dan ook nog zoveel verdriet moet opleveren. Waarom kan het niet 1x gewoon wel meezitten in dit traject? Geloof eerlijk gezegd niet meer zo dat het gaat lukken om met IUI zwanger te worden. Voor de tweede wachtweek van poging 6 maar vast een afspraak gemaakt voor intake IVF. Afspraak is eind volgende maand, zou dan hopelijk in december kunnen starten. Als het nog lukt in de tussentijd kan ik altijd afzeggen, maar eerlijk gezegd ben ik me erbij aan het neerleggen dat het dat gaat worden, hoe verdrietig dat ook weer is.