@SaartjeZ ik hoop en duim gewoon dat het goed zit ! En dat bloeden snel stopt. @Suezele ja weet niet wat ik zou doen. Als mn gevoel zei ervoor gaan zou ik dat gewoon volgen denk k.
Het bloeden is erger geworden, het zal wel mis zijn. Dat ging hetzelfde toen we voor onze 3e gingen; eerste keer raak, vroege miskraam en snel daarna weer zwanger, wat wel goed ging. Hopelijk gaat dat nu ook zo..
Ahhh nee dat hoop ik niet voor je echt niet. Wanneer mag je echo of iets ? Ik duim en hoop als nog dat het gewoon goed zit ! Dikke knuf
Zover waren we nog niet eens, dat we al een afspraak hadden gemaakt. Ik denk dat het sowieso te vroeg zou zijn voor een echo. Omdat mijn cyclus normaal 21 dagen is weet ik niet hoe ik precies moet tellen, dus ook niet hoelang ik zou zijn (geweest). Ik blijf een klein beetje hoop houden maar het is teveel bloed en lichte pijn om echt goed te kunnen zijn. Of het waren er 2 en nu nog 1 (tweelingen komen aan beide kanten van de familie voor) maar dat is misschien meer hoop dan wat anders..
@SaartjeZ klinkt inderdaad niet hoop vol. @Suezele dan zou ik het toch proberen, vraag is of je ei überhaupt al gaat komen als je nog 9 ivf hebt. Alhoewel ik vorige ronde op 15 dpo (eigenlijk cd 2) nog 8,5 had en ook 15 dagen later eisprong dus kan wel. Als je al een tijdje niet meer bloed dan zal het ook schoon zijn denk ik.
Nou ik heb eindelijk een gyn van het nieuwe ziekenhuis gesproken die gaf aan dat ik meteen een afspraak voor oriënterend gesprek kon maken (zeker 4 weken wachttijd maar dat is oke) en dat ze dan bekijken of ik inderdaad alvast met de laatste onderzoeken kan beginnen en denk ook plan van aanpak (zo klonk het i.i.g. wat wel geruststellend is voor mij) maar alles moet uit die afspraak blijken. Hopen dat het allemaal niet nodig is. Ik heb deze maand voor het eerst sinds de miskraam geen pijn, wat een hele vreemde gewaarwording is. Eisprong was deze keer ook aan de rechterkant (normaal links denk ik want daar zit de pijn). Ik hoop dat het meer kans geeft maar zegt waarschijnlijk niets. Nu zit ik in mn eentje in het begin van het wachtbankje volgens mij?
Zojuist even sensitest gedaan op 10 dpo. Met urine die niet goed geconcentreerd was. En 11 dagen na pregnyl en deze test was omo wit. Dus nu test ik morgenvroeg weer met sensitest en dan 15 okt met kruidvat als dat nog nodig mag zijn. Maar... ben er alweer bang voor dat het ronde 5 gaat worden. Tenzij gisteren die brandende steek bij schaamheuvel iets positief was maar dan had ik nu wel op een tuurlijn gerekend. Maar pregnyl is weg dit keer
Ik heb ook heel vaak een brandend gevoel in bm rond 8/9 dpo. Maar wel langdurend niet 1 steek. Geen idee wat het is. Mocht het innesteling zijn dan kun je op zn vroegst 2 dagen na die steken een licht lijntje ontdekken. Ik hoop het nog voor je!
Ja het was gistermiddag en moest echt f met auto aan de kant. Ik ga morgenvroeg kijken heb nog wel zo veel testen tot aan NOD. We zullen zien. Ben bang voor ronde nummer 5.
@SaartjeZ : wat een teleurstelling dat je bloedverlies hebt, na je 2 streepjes! Ga je nog verder testen om te zien of er op- of afloop is? Of geloof je het wel zo? @MaLuc : volgens mij ben jij de eerste die bijna kan testen toch? Nog geen menstruatie te bekennen? @Suezele : ik ben natuurlijk geen gyn, maar als je hcg nu al zo behoorlijk is gedaald, zou ik er gewoon voor gaan. @vlinderCN : fijn dat je nu iig een afspraak hebt staan om te bespreken hoe verder. Hopelijk is het echter niet nodig.. Vandaag m'n medicijnen weer opgehaald voor de volgende ronde. Hopen dat er dit keer wel 2 eitjes gaan rijpen door de clomid...
Ik hoop het ook @Mangoeste! Ik ben nog niet ongesteld geworden. Als dat zo blijft ga ik morgen testen
@Mangoeste Ik weet het nog niet. Het bloeden is nu sterk verminderd maar mijn buik blijft gevoelig en hard en opgezet. Vooral mijn man blijft het gevoel houden dat het niet weg is dus hij heeft toch nog extra testen gekocht vandaag. Maar ik durf nog niet goed eerlijk gezegd. Ergens voel ik ook wel dat het er nog is maar ik was vandaag zo van slag en emotioneel dat ik dat niet echt kan geloven. Ik hoop voor jou dat er eitjes rijpen! En @MaLuc, hopelijk morgen een mooie positieve test!
@Suezele: je hcg is behoorlijk gezakt toch? Denk dat het in het ziekenhuis gewoon voorzichtigheid is en evt uitsluiten dat er iets zit nog. Die 5 is de grens voor wel-niet zwanger. Daar zit je maar iets boven. Ik zou er gewoon voor gaan als ik jou was. @SaartjeZ: pff, ik snap het. Hoop heel erg voor je dat het onschuldig bloedverlies is. Fingers crossed! @vlinderCN : fijn dat je eindelijk iemand gesproken hebt en dat je voor een afspraak mag komen. Hopelijk niet nodig inderdaad, maar fijn dat dat in ieder geval geregeld is. @Mangoeste: spannend. Hopelijk lukt het om 2 eitjes te laten rijpen en wordt er in ieder geval 1 een baby'tje. Ben jij bang voor een tweeling? Of eigenlijk helemaal niet? @MaLuc: spannend! Ik duim voor je! Hier nog steeds ongesteld. Dat is lang voor mijn doen. Was ook echt heviger dan normaal. Er gebeurt kennelijk van alles sinds de start met IUI (1x maar 1 dag ongesteld, nu veel zwaarder en langer dan normaal). Helaas nog niet het goede. Voor de zekerheid nog een testje gedaan dinsdagavond, maar die was negatief. Dus er was niks of ik was al te laat. Snap weinig meer van m'n cyclus. Zit nu weer te wachten op de echo op cd 10. Pff, het duurt allemaal zo lang steeds.
@Chitje : Ik hoop vooral dat er 2 eitjes rijpen, zodat er meer kans is, om uberhaupt zwanger te worden. Als ik mag kiezen, dan zou ik liever 'gewoon' zwanger zijn van een eenling. Mochten het er toch 2 zijn, zijn ze uiteraard van harte welkom, maar het lijkt me behoorlijk zwaar. Heb jij ook de 17e een echo?
@Chitje misschien door de ovitrelle of misschien was er wel een bevruchting maar geen innesteling..jammer dat we het niet kunnen weten. Blijf het wel apa et vinden dat je normaal maar 2 dagen bloedt. Maar als je bms telkens dik genoeg is dan maakt het niet uit, alleen maar fijn. Ik zit nu meestal aan 6 dagen 7 tot 8 incl spotting (voor bevalling 5) vandaar dat mijn ei ook later komt denkt ik anders kan bms niet voorbereiden.