35+ en zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Suezele, 24 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chitje

    Chitje Fanatiek lid

    25 jun 2018
    2.032
    1.142
    113
    Vrouw
    Hoe is het met iedereen hier?
     
  2. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    @Chitje : Hier gaat het goed :thumup: behalve een paar progesteron klachten fiets ik nog zo door gelukkig. Vandaag 5dpo dus nog (te)lang wachten :roflmao:

    Hoe is het met jou?
     
  3. Chitje

    Chitje Fanatiek lid

    25 jun 2018
    2.032
    1.142
    113
    Vrouw
    @Mauzy82: ja dan moet je nog lang wachten... Ben jij een vroegtester of wacht je af tot dpo14 ivm stoppen met de utro?

    Aan het wachten op m'n ei en dat duurt ook zo lang.... Volgende week dinsdag pas echo. Dan waarschijnlijk meteen ovitrelle s avonds en donderdag IUI. Maar de tijd kruipt echt voorbij. Deze week sowieso niks dus.
     
  4. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    @Chitje : Ja denk dat ik me wel onder de vroege testers mag zetten ja. Alle rondes nog getest vanaf 12dpo. Wel altijd 14 dagen na pregnyl of op z'n minst 12 dagen. Dus ws zal ik dat nu ook weer doen,mits de drang er is.

    Ja dat is zo shit hé dat vooraf aan beginnen met de ei en dan weer de echo''s tot aan de iui o_O dat stukje begint me steeds zwaarder te vallen.
     
  5. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    @Mauzy82 ah dan lopen we gelijk alleen weet ik maandag al of t gelukt is ivm korte lf...
    Ik ben erg blij met nieuwe ziekenhuis, gisteren nog gebeld of er nog een echo na ei gemaakt kan worden ivm de pijn; geen probleem. Morgen semenonderzoek uitslag. Hoop dat dat allemaal goed is want dat vinden we allebei best stressvol.
     
    Mauzy82 vindt dit leuk.
  6. Chitje

    Chitje Fanatiek lid

    25 jun 2018
    2.032
    1.142
    113
    Vrouw
    @Mauzy82: ja ik vind dat ook steeds moeilijker worden. Zeker omdat ik soms denk waarom? Het lukt toch niet op deze manier. Of de kans is zo klein... 12 dpo vind ik niet megavroeg. Als je ziet dat sommigen hier op 8 dpo al beginnen ofzo.

    @vlinderCN: zo fijn dat je een fijne arts getroffen hebt waar je ook vertrouwen in hebt! Snap dat het spannend is die samenuitslag!
     
  7. SaartjeZ

    SaartjeZ Niet meer actief

    Gisteren ongesteld geworden en behoorlijk heftig ook. Maar dat is normaal voor de eerste keer na een miskraam.
    Vandaag in spanning wachten op de uitslagen van de onderzoeken bij mijn baby-neefje. We hebben nog steeds het gevoel dat het goed komt/is maar toch is het enorm spannend.
    Daarom even snel een tussendoor-berichtje, ik duim snel weer verder...
     
  8. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    @Chitje : logisch dat de moed je in de schoenen zakt, is ook niet niets. Telkens weer de hoop en dan bam weer op 0 beginnen met opbouwen. Dat is ook gewoonweg loodzwaar.
    Nee 8 dpo heeft voor mijn gevoel geen nut. Veels te vroeg en zit met pregnyl daar begin ik niet aan. Denk deze ronde 12 dpo eens kijken. Als k predictor kan vinden waren in Maastricht uitverkocht vanmorgen haha

    @vlinderCN ahh fijn dat we samen gaan. Dan hopen op posi nieuws ;)
    Wel top dat je hier serieus genomen worden en dat extra kijken dan geen problemen op levert. Ook weer stukje rust. Maandag ben ik 11 dpo en wil dinsdag gaan testen wellicht op 12 dpo. Is 2 dagen voor NOD. Wel vroeg maar niet TE vroeg denk ik.
     
    vlinderCN vindt dit leuk.
  9. Chitje

    Chitje Fanatiek lid

    25 jun 2018
    2.032
    1.142
    113
    Vrouw
    @SaartjeZ: oh dat is balen! Dikke knuffel voor jou!

    @Mauzy82: geen predictor meer te vinden? Bizar... En bestellen op internet? Doe ik met alle tests, veel goedkoper.
     
  10. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    @Chitje : Nee we hebben tour de heuvelland gehad van Maastricht naar Valkenburg naar Vaals maar geen predictors meer. Online genoeg te koop. Heb net 2 doosjes besteld hopelijk genoeg :roflmao:

    @SaartjeZ : hé bah das altijd balen als de :evil: er zijn :( hopelijk snel weer voorbij. Hopelijk goed nieuw's van je baby-neefje duim nog steeds :thumup:
     
    SaartjeZ vindt dit leuk.
  11. SaartjeZ

    SaartjeZ Niet meer actief

    Dankje! Ik heb nog geen nieuws maar merk wel dat ik moeite heb met details geven, omdat ik hun privacy wil respecteren. Daarom ga ik er niet te veel meer op in, dat is niet aan mij. Zeker niet als zij niet weten dat ik mijn zorgen (maar hún leven) deel.
    Maar ik laat het wel weten als ik weet of alles goed is :)
    Dankje :)
    Het komt wel, alles op de juiste tijd.
     
  12. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    @SaartjeZ : is ook zeker niet de bedoeling om alles te weten of te moeten delen. En groot gelijk kwa hun privacy respecteren. En idd weten of alles oké is ook meer dan genoeg. Moet je je ook niet raar of zo onder voelen. Heb je gewoonweg gelijk in hoor.
     
    SaartjeZ vindt dit leuk.
  13. SaartjeZ

    SaartjeZ Niet meer actief

    Even kort want ik lig al in bed; ik kreeg daarnet het bericht dat de uitslagen tot nu toe goed zijn!!
    Morgen komt de rest, hopelijk ook zulk goed nieuws :)
     
    Chitje vindt dit leuk.
  14. Suezele

    Suezele Lid

    24 jun 2018
    76
    3
    8
    Vrouw
    [QUOTE="vlinderCN, post: 21921802,

    @Suezele had je nu wel een redelijk normale cyclus na je mk? Bij mij duurde het beide keren 7 weken voor ik echt ongesteld werd :( maar ik was wel verder dus dat zal wel verschillen. Ik duim voor deze ronde!


    @vlinderCN mijn cyclus was redelijk normaal. Hij zat op 29 dagen waar normaal ik rond 26 a 27 dagen zit. Deze cyclus afwachten. Gaan nu weer richting de ovu. Volgens mijn app zou dit aankomend weekend zijn, maar gebruik deze keer toch testen omdat de vorige keer ik niets vd ovu gemerkt had (waar k m normaal toch wel voel).

    Wat fijn dat je gesprek in het ziekenhuis prettig was en dat ze je serieus nemen en het traject gestart gaat worden. Spannend al die onderzoeken maar het geeft wel meer rust/duidekijkheid. Gaan ze de hsg echo met vloeistof op oliebasis doen of op waterbasis? Het onderzoek is niet echt prettig, maar heeft wel als voordeel dat je verhoogde kans op zwangerschap hebt. Bij olievloeistof ligt deze kans nog iets hoger.
     
  15. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Dames even vraagje, iets voor mij geheel onbekend maar miss herkent 1 van jullie het wel.

    Gister en vanmorgen met plassen opeens hele zwakke straal kan duwen wat ik wil maar harder komt het er niet uit. Gisterav en nu vanmorgen met opsteken van utro opeens heel opgezet gevoel in vagina en kreeg de balletjes ook niet meer zo heel hoog. Herkent iemand dit of moet ik zh eens bellen?
    Kan wel goed leeg plassen met duurt lang gaat druppelen. Wel t gevoel dat k vaker moet plassen
     
  16. Chitje

    Chitje Fanatiek lid

    25 jun 2018
    2.032
    1.142
    113
    Vrouw
    Ehm geen idee, maar ik zou voor de zekerheid even bellen!
     
    Mauzy82 vindt dit leuk.
  17. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Ja zal vanmiddag even bellen en vragen. Zover utro lijkt nornaal te zijn. Kwa plassen ja dat vraag ik even na. Dank je wel.
     
  18. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Nou toevallig zit ik sinds gisteren ook een beetje met mn blaas, steken en opgeblazen gevoel. Maar vind het lastig te zeggen of het nou mn blaas, baarmoeder of darmen zijn:rolleyes:
     
  19. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Ja precies nog beter omschreven haha. Is ook lastig. Darmen zijn bij mij zowiezo lastig (PDS) maar stabiel op t moment. Baarmoeder voel ik ook erg wel ja aan de zijkanten van mijn buik trekt het met momenten heel erg. Maar schrijf alles aan de utro. Dan kan ik me ook niet gek maken. Maar herken het niet van voorgaande rondes.
     
  20. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Ik duim voor je meis!!
     
    Mauzy82 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina