35+ en zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Suezele, 24 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Oh jammer weer de ovu testen..irritante dingen :( maar ja.
    Ik dacht met olie, hoop dat ze dat wel doen ja ivm kansen. Ze hadden het over 6mnd iets verhoogde kans trouwens.

    Ons zaadonderzoek was gelukkig goed. Mijn progesteron ook. Eitjesvoorraad leek voldoende voor mijn leeftijd maar wil ze maandag nog een keer kijken. Maar ja "voor mijn leeftijd" klinkt ook wel weer niet heel vrolijk..
     
  2. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Danke ❤ ook voor jou!
     
  3. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Hier nemen de progesteron klachten toe, zo gemeen he, rommelde darmen, boeren, moe en koud hebben af en toe. Handen voeten koud. Iets vaker plassen. Nog eventjes wachten en volhouden pas 8 dpo en 10 dagen na pregnyl. Wou dinsdag een testje wagen evt. Maar als ik volhou pas op NOD dit keer...

    Hoe gaat het hier met iedereen?
     
  4. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Ha, ja i know..erg hè. Hier ook koud, enorm winderig, stipt 5u wakker, rommelende darmen, mega honger hele dag. Had vanochtend even hoop toen ik ook misselijk werd maar dat mondde uit in spoedbezoek bij ha. Had ook super buikpijn wat doortrok naar mn rug. Hij denkt misschien niersteen of een darmkramp. Geen idee wat t was, viel flauw vd pijn maar uur later weer niks aan de hand.
    Ik hoop zo dat r hier eindelijk s iemand blijvend zwanger is!
    Ik heb ook neiging om vroeg te testen maar verstandelijk weet ik dat ik beter kan wachten. Tussen ma en woe is mijn nod (7 dpo nu)
     
  5. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Bah nee zeg ! Blijft jou ook niets bespaard hé! Jemig ja daar kan je idd flink van flauw vallen. Verder alles goed gegaan niet bezeerd hoop ik?
    Hoop ook dat iemand hier gauw zwanger is en blijft ! Zou top zijn.
    Ja wachten is beter majah nieuwsgierigheid wint het soms hé.... heb sinds paar uurtjes pijn spierpijn in bovenbeen/lies... niet gewend en hele rare kriebelbeestjes in de buik af en toe dat ken ik ook niet. Ja kriebel hele zachte prikkeltjes. Maar goed wachten wachten wachten.... o_O
     
  6. Chitje

    Chitje Fanatiek lid

    25 jun 2018
    2.032
    1.142
    113
    Vrouw
    @vlinderCN: oei, dat klinkt als heel erg pijnlijk, als je er flauw van bent gevallen. Nu weer in orde?

    @Mauzy82: die progesterono_O. Hoeveel dpo ben je nu?
     
  7. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Ik zit nu op 8 dpo. De middag wat spierpijn gevoel of zo in been. En hele rare spikkels in buik zo nu en dan. Rottige progesteron bah
     
  8. Chitje

    Chitje Fanatiek lid

    25 jun 2018
    2.032
    1.142
    113
    Vrouw
    Nog vroeg dus, alles kan nog! Ik duim voor je!!
     
  9. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Ja vreselijk vroeg nog :roflmao: dank je wel :thumup:
     
  10. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Pff..heb er deze ronde ineens weer veel meer moeite mee, het wachten. Misschien vanwege de keuze die we moeten maken en het nu een half jaar verder is sinds ma.
    Ergens al het gevoel dat ik weer ongesteld ga worden maandag en dus weer lf van 9 heb :( voelt al beetje ongi in mijn bm. Temp nog wel hoog maar dat blijft ie bij mij tot cd 3:rolleyes:.
    Zou rondjes kunnen ijsberen tot maandag ;)
     
  11. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Dikke knuf voor jou ❤ dat wachten is idd killing... vooral de 2e week. Ik duim dat je maandag gewoonweg positief test ! En dat de ongi gevoellens positief zijn in deze :) maar al met al zijn de wachtweken gewoon weg k*t. Ik heb er geen andere beschrijving voor...
     
  12. Laragh

    Laragh Actief lid

    7 nov 2018
    236
    202
    43
    Vrouw
    Hoi,

    Ik zie dat jullie inmiddels een trouw en hecht groepje zijn geworden, maar ik zou graag m'n verhaal aan jullie kwijt willen. Ik ben net 39 geworden. We hebben in juni 2016 een zoontje gekregen. Een jaar later gingen we enthousiast aan de slag voor een tweede en in ronde 4 was het raak. Maar helaas zette een dag voor de 1e echo een mk door.

    We zijn nu een jaar verder waarbij elke maand de rode duivels voor teleurstelling zorgden. Vanmiddag 2e afspraak bij gyn gehad. En het slechte nieuws te horen gekregen dat ik nog maar heel weinig eitjes heb. Woensdag moet ik nog een keer bloed laten prikken om te kijken of ik niet al in de overgang ben. Als de waardes nog goed zijn, mogen we aan ivf beginnen.

    Behoorlijk emotionele dag dus. Nu al ontzettend nerveus voor de uitslag. Want als ik wel al in de overgang ben... Dat is echt de worst case scenario.

    Ik vind het erg moeilijk om er met iemand over te praten, maar het lijkt me toch fijn om het te delen met jullie, die snappen hoe ik me voel...
     
  13. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Oh meis wat rot en spannend allemaal. Welkom om mee te schrijven hoor.
    Ik heb beetje gelijk verhaal, ook 39 geworden , maart 2017 dochter, maart 2018 gelijk zwanger van de 2e maar helaas met bijna 11 weken bleek het niet meer te leven. Wij zijn nu een half jaar verder en lijkt ook niet meer te lukken. Hebben onderzoeken al gehad.
    Mag ik vragen hoe ze de eitjesvoorraad bij jou checken? Ik heb hier 2 echo's voor gehad, vandaag zagen ze er 4 en 7 (totaal 11) maar ze zei alleen dat het niet veel was maar ook niet te weinig. Maar ze checken amh bij mij niet omdat ze zeggen dat ze daar niets mee kunnen...? Hoeveel hebben ze er bij jou geteld en is er aan de hand daarvan besloten amh waarde te checken? Met ivf kunnen ze vast nog wel eitjes bij je oogsten toch? Dat zei de gyn vandaag tegen me dat je er maar 1 nodig hebt..(Maar ja moet het wel raak zijn dan:rolleyes:).
     
  14. Laragh

    Laragh Actief lid

    7 nov 2018
    236
    202
    43
    Vrouw
    Dank je voor je reactie! Ik heb idd ook 2x een echo gehad. Eerste keer telde ze 3 eitjes en nu ook 2 of 3 (de 3e wist ze niet zeker...). Dus echt heel erg weinig. En ik denk vandaar het besluit om de waardes te checken. Het overviel me nogal dus ik heb de afkortingen niet onthouden, haha. Als die goed zijn, gaan ze idd met hormonen proberen de eitjes te stimuleren.
     
  15. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    2 of 3 totaal? ben je wel elke maand vrij regelmatig ongesteld en eisprong? Dan kan ik me voorstellen dat het als een klap komt. Ik dacht eigenlijk dat als het echt 'slecht' wordt, je ook maar af en toe een eisprong (en dus menstruatie) hebt.
    Ik hoop heel erg voor je dat de uitslag goed is!
     
  16. Chitje

    Chitje Fanatiek lid

    25 jun 2018
    2.032
    1.142
    113
    Vrouw
    @Laragh: welkom bij ons hechte clubje hoor! Snap je stress heel goed! Dat is geen fijn bericht. Ik hoop heel erg voor je dat je waardes goed genoeg zijn om aan IVF te mogen beginnen. De boodschap dat je misschien al in de overgang bent, pff... Daar houd je toch voor je 40e ook niet perse rekening mee... Wanneer hoor je meer?
     
  17. Laragh

    Laragh Actief lid

    7 nov 2018
    236
    202
    43
    Vrouw
    Ja dat dacht ik dus ook. Ben ook regelmatig ongesteld en hoewel ik pas een aantal maanden en ovulatietest heb gedaan, gaf die elke keer netjes een piek aan.
     
  18. Laragh

    Laragh Actief lid

    7 nov 2018
    236
    202
    43
    Vrouw
    Dank je. Morgenmiddag krijg ik de uitslag. We kunnen nu alleen maar hopen dat die goed is, zodat we nog iets kunnen doen. Wordt een lange nacht...
     
  19. Chitje

    Chitje Fanatiek lid

    25 jun 2018
    2.032
    1.142
    113
    Vrouw
    Heel veel sterkte!
     
  20. Chitje

    Chitje Fanatiek lid

    25 jun 2018
    2.032
    1.142
    113
    Vrouw
    En weer op het wachtbankje... Laatste IUI, volgende week intake IVF, maar dan weet ik dus nog niet of het raak is deze ronde. Ergens misschien ook wel zo fijn eerlijk gezegd.

    Hoe is het verder met iedereen?
     

Deel Deze Pagina