35+ en zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Suezele, 24 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Curitiba

    Curitiba Fanatiek lid

    21 dec 2015
    1.447
    393
    83
    Wat een onwijs rot nieuws zeg! Wanneer horen jullie meer?
    Ik ben een stille lezer in dit hechte groepje (ben zelf 42 jaar oud), maar wilde je toch even een hart onder de riem steken.
     
  2. Laragh

    Laragh Actief lid

    7 nov 2018
    236
    202
    43
    Vrouw
    Dank je! Vanmiddag gehoord daar m'n fsh goed was, dus niet in de overgang. We hebben nu volgende een vervolggesprek over ivf. Nog een weg te gaan en veel onzekerheid, zoals de meeste van jullie. Maar voor nu zo opgelucht dat we in ieder geval nog een kans hebben.
     
  3. Laragh

    Laragh Actief lid

    7 nov 2018
    236
    202
    43
    Vrouw
    Pfff dat wachtbankje, zo vervelend. Sterkte! Hopelijk is het toch raak deze ronde. Ik duim voor je!
     
  4. Laragh

    Laragh Actief lid

    7 nov 2018
    236
    202
    43
    Vrouw
    Ik zie dat jij ook een heftige tijd achter de rug hebt en nu zwanger bent. Wat fijn om te zien, dat geeft toch ook weer wat hoop :)
     
    Curitiba vindt dit leuk.
  5. Chitje

    Chitje Fanatiek lid

    25 jun 2018
    2.032
    1.142
    113
    Vrouw
    @Laragh: fijn dat je toch nog een kans hebt! Wanneer heb je vervolggesprek?
     
  6. Laragh

    Laragh Actief lid

    7 nov 2018
    236
    202
    43
    Vrouw
    Ook volgende week, op woensdag
     
  7. Chitje

    Chitje Fanatiek lid

    25 jun 2018
    2.032
    1.142
    113
    Vrouw
    Dat is mooi snel! Fijn!
     
  8. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    @Laragh gelukkig! Ik had dag wel echt raar gevonden met een regelmatige menstruatie, dat past toch niet bij het beeld. Spannend wat er gaat gebeuren.

    Hier weer ronde mislukt :cry: nog steeds geen bloed 2 dagen overtijd hoop dat het snel komt dan kunnen we verder en kan ik hsg inplannen. Mijn lichaam hield me erg voor de gek afgelopen ronde.

    @Mauzy82 en bij jou??!
     
  9. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Oow dikke knuf ❤ balen is dat he :(
    Nou ik sluit me bij jou aan ;) ben vannacht prompt ongi geworden :( op 14 dpo.
     
  10. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Ach jij ook weer niet :( gaat lekker hier zo. Je wordt dus door de utro heen ongesteld op 14 dpo? En nu nog 1 of 2 rondes voor de ivf toch? Blijf hopen dat het niet nodig is. Wij hebben morgen nog gesprek en zullen dan beslissen wanneer we volgende stap willen zetten. Ik neig naar nog 4x zelf proberen.
     
  11. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Ja; deze ronde wel ineens. Vond ik ook raar. Maar zou eens kunnen wisselen. Normaal op 16 dpo met utro ook. Alleen deze ronde wel heel erg vroeg helaas.
    Bel vandaag voor afspraak en dan horen we het plan. Gezien ik nog vocht in eileider had he hopen dat dat weg is.

    4 x nog ja dat is ook wel te doen dan nog he? En dan willen jullie ook mmm?
     
  12. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    @Curitiba wat fijn dat het deze keer wel gelukt is! Gefeliciteerd meis en hoop dat je straks mooi meisje in je armen hebt.
     
  13. Curitiba

    Curitiba Fanatiek lid

    21 dec 2015
    1.447
    393
    83
    Ah wat een opluchting. Het zal inderdaad een lange weg worden, maar met een prachtig doel! Ik duim heel hard dat het jullie gegund gaat zijn!
     
    Laragh vindt dit leuk.
  14. Curitiba

    Curitiba Fanatiek lid

    21 dec 2015
    1.447
    393
    83
    Wat lief, dank je wel! Ja, was een pittig jaartje, maar nu gelukkig alles goed tot dusver :)
     
  15. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Hier ook ongesteld nu, gisteren al wat druppels. Maar weer een LF ineens van 12/13 dus:rolleyes: zucht weer twijfel over de utro nu, wel of niet gebruiken. Zou zo maar weer 9 kunnen zijn volgende ronde maar misschien ook weer niet...

    @Suezele hoe gaat het met jou? Op het wachtbankje?
    Vraagje, op welke cyclusdag had jij de hsg? En heb je erdoor gebloed? Je was toen meteen die ronde zwanger (vmk) toch? Ik heb m vrijdag maar ben bang dat als ik daardoor ga bloeden (chitje had dit na de hsg) het mogelijk bevruchte eitje niet in kan nestelen...
    Zie vanmiddag gyn dus vraag het daar ook nog even maar vroeg me af hoe het bij jou was.
     
  16. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Hoe gaat het hier met iedereen?

    @vlinderCN hoe is t bij jou ongi al op retour ? Hier nog steeds flink dus denk een lange ongi dit keer.

    @Laragh hoe is je vervolg gesprek gegaan of moet je die nog hebben komende week?
     
  17. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Heb je nu weer 2 cystes:(...?
    Hier heel onregelmatig bloedverlies. Is ook iets nieuws sinds mijn laatste MA, dan een paar uur redelijk bloed verlies en dan 12 uur niks..Heel gek.
    Het is rustig hier in t topic:|
     
  18. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Ja had nu 2 cystes idd hopelijk morgen foetsie haha hier ook rare menstruatie. Heel erg heftig en nu opeens zo goed als klaar.
    Ja heel erg rustig idd
     
  19. Laragh

    Laragh Actief lid

    7 nov 2018
    236
    202
    43
    Vrouw
    Het vervolg gesprek hebben we woensdag. Ben benieuwd wat ze gaat zeggen.
     
  20. Chitje

    Chitje Fanatiek lid

    25 jun 2018
    2.032
    1.142
    113
    Vrouw
    @Mauzy82: gewoon in 1x alles kwijt ;).

    @vlinderCN: best apart inderdaad een paar uur en dan niks...

    Pff, 4 dpo en duurt lang. Dinsdag intake IVF. Dat is best een beetje dubbel. Aan de ene kant zie ik er gigantisch tegenop en aan de andere kant geeft het nieuwe hoop. Gewoon heel erg dubbel.
     

Deel Deze Pagina