35+ en zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Suezele, 24 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.362
    1.839
    113
    Vrouw
    Mauzy82 vindt dit leuk.
  2. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Ja die miste ik ook in de tags.
    Zijn er nog anderen die missen?

3. SaartjeZ

SaartjeZ Niet meer actief

Oow ik heb wat gemist geloof ik. Clubje?

Mauzy82 vindt dit leuk.
  4. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

:roflmao: ja! Een heus clubje geworden zojuist :)

5. SaartjeZ

Haha, spuit elluf hier :D:roflmao:
    Mag ik erbij?

Mauzy82 vindt dit leuk.
  6. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Jaaah maar natuurlijk :roflmao: :thumup:

SaartjeZ vindt dit leuk.
  7. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.362
    1.839
    113
    Vrouw
    Hoe gaat t bij jullie?

8. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Hier alles ok. We hebben pauze tot aan volgend jaar maart dan start ivf.

9. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.362
    1.839
    113
    Vrouw
    Ja maar nog wel even spannend toch komend week...

Mauzy82 vindt dit leuk.
  10. SaartjeZ

Deze maand vooral richten op weer gezond worden. Net een heel gesprek gehad met iemand die me daarbij helpt en die toch een hoop dingen wist duidelijk te maken.
    Gelukkig kan het in relatief korte tijd een stuk beter worden en ondertussen proberen we deze maand weer gewoon verder om zwanger te worden.

In de afgelopen 10 dagen zijn de 3 baby's in onze omgeving geboren, waaronder mijn neefje. Hij doet het heel goed, ondanks dat hij zo ontzettend klein is.
    Mijn beste vriendin heeft haar 3e dochter gekregen en een goede vriendin van mijn man een zoontje.
    Dus het kriebelt bij ons nu 3 keer zo hard :D

11. MaLuc

MaLuc Fanatiek lid

2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Haha, ik schrok al, waarom word ik getagd door beheer? Ik hoop dat een clubje jullie allemaal meer geluk brengt!

Mauzy82 vindt dit leuk.
  12. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Ooowjeej dat is ook wel confronterend zo veel in 1 x. Kun je der een beetje mee omgaan ?
    En ja gezond worden is opzich al een hele klus. Lukt je dat een beetje dan ?

13. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Omdat je ook bij t clubje hoort :roflmao: zwanger of niet zwanger altijd leuk/gezellig toch :)
    Hoe gaat het met jou zwangerschap? Kwaaltjes? Voel je je goed ?

14. SaartjeZ

Jawel hoor, ik ben vooral erg blij voor hen allemaal. Vooral voor mijn broer, omdat het zo heftig was, met zelfs de vraag of zijn kindje het zou redden. En nu doet hij het zó goed dat die spanning van me af is gevallen en dat vind ik nu veel belangrijker dan onze eigen wens voor nog een kindje, die wordt vast nog wel vervuld :)

Dat gezond worden gaat nu ook gewoon lukken, al is het een complex verhaal met o.a. lyme (gelukkig vrij mild, vergeleken met anderen maar evengoed beperkend).
    Maar daar is overheen te komen en dat gaat me lukken! Ik voel me nu in ieder geval gehoord en dat is al een enorme vooruitgang :)

15. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Dat is dan inderdaad al een hele sprong de goede kant op he fijn! Hopelijk word het ook allemaal gauw beloond. Wat fijn dat het met het kindje van je broer goed is gegaan toppie!

16. SaartjeZ

Ja geweldig he!
    Vanmorgen zijn we bij hem geweest, wát een prachtig manneke! Heel klein en fijntjes natuurlijk en toch wel een beetje raar om zo te zien met al die slangetjes, maar niet eng ofzo.
    Hij komt er wel, hij is sterk!

17. Chitje

Chitje Fanatiek lid

25 jun 2018
    2.044
    1.146
    113
    Vrouw
    Hier in het nieuwe clubje dan:). Gisteren punctie gehad waarbij 21 eitjes zijn gevonden waarvan er 15 zijn bevrucht. Supermooie score. A.s. donderdag terugplaatsing van hopelijk 2 embryo's. Als dat medisch gezien mag is de arts akkoord. Hangt even af van de komende dagen en risico op overstimulatie doordat er zoveel follikels zijn gegroeid. De punctie zelf viel me heel erg mee, maar gisteren had ik wel veel pijn. Bij elke beweging voelde ik alles in m'n buik verplaatsen en dat was niet fijn. Gelukkig gaat het vandaag alweer veel beter. Nog wel wat gevoelig, maar niet echt pijn meer. Nu hopen op een plakker (of 2!).

@Mangoeste: wat is minder zaadjes? En zou je dan niet toch eerder in aanmerking komen voor IVF of ICSI? Onredelijk gedrag kan ook door zwangershap komen hè. Dat hoop ik heel erg voor je! En die 2 van 17mm zijn bijna zeker allebei gesprongen.

@Mauzy82: en wat doet je lijf zonder utro? Waarom heb je gekozen dat niet te gebruiege deze ronde?

@vlinderCN: er is echt geen reden om te denken dat het niet zou lukken, met of zonder IVF. Maar snap je gevoel heel goed hoor als je voelt dat het weer niet gelukt is:cry::cry::cry:

18. Chitje

Chitje Fanatiek lid

25 jun 2018
    2.044
    1.146
    113
    Vrouw
    Dat bericht had ik even gemist. Wat fijn! Gefeliciteerd met je neefje!

19. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.362
    1.839
    113
    Vrouw
    Fijn meis, gefeliciteerd!

@Chitje hier ook dan ;) supergoed nieuws!

20. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

@Chitje : nou omdat de ronde was afgeblazen en we natuurlijk een klusverbod hadden. Dit genegeerd en wil gewoon natuur zijn beloop eens laten doen. Ik heb ook niet genoeg in huis trouwens en kan geen nieuwe aanvragen meer. Dus das beetje de reden vab de keus.

Deel Deze Pagina