35+ en zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Suezele, 24 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

@vlinderCN : Nou das intressant wij hadden het daar ook over toevallig gisteren. Zou het kunnen dat mijn lichaam nu zelf overpakt ? Ik weet het echt niet. Ik had gister avond hele lichte krampjes en heel veel nattigheid en een veeg bruin. Nu is dat alles weer weg. Dus ik weet niet of de regels er aan komen of niet. Ik weet wel dat ik me heel bijzonder voel dat het nog zo lang goed gaat! Zo trots he ongeacht wat er nu uit gaat komen. Voor mijn gevoel weer wat gewonnen. Klinkt stom miss. Ik zit nu 11 dagen na pregnyl. Dus lijkt nog allemaal goed. Ben heel benieuwd wat mijn lf nu doet zonder utro. Voorals nog super dacht ik? Ik ga dinsdag/woensdag testje wagen. En dan weten we het. Maar hoe dan ook welke uitslag mijn lijf houd wel vol zonder "extra" medic. Ben ook wel benieuwd of het zich een cyclus bouwd miss is dat te veel gehoopt haha maar hoop natuurlijk vurig op een 2e streepje ;)

2. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

@Chitje : Hoe is het met jou vandaag? Buikpijn alweer wat minder of ? Voel je je al anders ?

@Mangoeste : Hoe gaat het bij jou ? Jij had de testdag iets eerder als ik he ? Voel jij al wat?

3. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.362
    1.839
    113
    Vrouw
    Genoeg vrouwen met lf van 9 dus da's echt nog niet zo gek zonder meds. Hoop t voor je dat 2e streepje!! Bruine veeg kan ook innesteling zijn...duim duim

Mauzy82 vindt dit leuk.
  4. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Oke dan ben ik de grens van "korte" lf voorbij vandaag haha nou ja we gaan het zien joh volgende week. Met de utro gebruik had ik dat nooit bruin of ander vocht verlies. Dus wel iets onzekerder deze keer. Maar goed spannend is t zeker.

5. Chitje

Chitje Fanatiek lid

25 jun 2018
    2.044
    1.146
    113
    Vrouw
    @Mauzy82: goed dat je er zo relaxed in kunt staan. Zou ik geloof ik in jouw plaats best lastig gevonden hebben. Goed hoor!!
    Ik voel me niet echt anders dan anders, ja opgeblazen, maar dat is al sinds vorig weekend. En moe wel, maar ook dat had ik met alle hormonen al.

@vlinderCN: voor IUI is de ondergrens 1 miljoen beweeglijke zaadcellen. Met het wassen selecteren ze dan alleen die goede en de rest gaat weg. Meeste zaadcellen zijn toch ter opvulling ofzo en doen niets, hangen aan elkaar of zwemmen rondjes o.i.d. Super inefficiënt eigenlijk. Dat riep m'n biologieleraar vroeger al;)

6. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

@Chitje : Ja kalm is een groot woord, word wel steeds nieuwsgieriger en duurt het wachten nog langer. Het is ook lastiger nu wachten dan met IUI ben ik eerlijk in. Je hoopt toch ergens heel vurig dat het je op eigen houtje lukt. Maar die kans is zo ontzettend klein. Nog een paar dagen geduld. Ik weet niet wat mn LF nu is dus ja weet ook geen test dag. Heb dus maar 14dagen aangehouden nu.

Wanneer mag jij eigenlijk testen dat gaat nu wat anders dan met IUI he de wachttijd ?

7. Chitje

Chitje Fanatiek lid

25 jun 2018
    2.044
    1.146
    113
    Vrouw
    Snap ik heel goed!!

Vanuit ziekenhuis adviseren ze 14 dagen na terugplaatsing als testdatum. Dat is 27 december. Ik heb voor 15 dagen utro gekregen, daarna moet ik sowieso stoppen, zwanger of niet, dus dat is 25 december.

8. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Oow dat is spannend, met 1e kerstdag! Nou ik ga duimen tot ze blauw zien voor je.

9. Mangoeste

Mangoeste Actief lid

18 aug 2018
    361
    261
    63
    Vrouw
    Nederland
    Na opwerken voor IUI houd je altijd minder zaadcellen over dan zonder opwerking. Ook ik had begrepen dat minder dan 1 miljoen (te) weinig is, tussen de 1 en 3 miljoen matig/redelijk en boven de 3 miljoen gewoon goed.
    Met 2,1 miljoen zou je dus zeker wel een kans maken @Mauzy82 . Spannend!

Deze ronde voelde voor mij totaal anders dan vorige keren. Veel meer klachten. Normaal doe ik nooit vroege testen, maar gisteren toch gedaan en er was een heel dun tweede lijntje te zien (12dpo). Vandaag ook getest en nu helaas vrijwel niks meer te zien , en ook al een klein beetje bloed verloren nu. Ik verwacht dat er wel iets gebeurd is, maar dat het al heel vroeg is mis gegaan :(. Of het zou nog van de ovitrelle moeten zijn, maar dat zou na 14 dagen meestal wel weg moeten zijn toch?

Dan hoop ik dat @Mauzy82 en @Chitje dit jaar nog wel knallend af gaan sluiten. De rest heeft volgend jaar pas nod toch?

10. Chitje

Chitje Fanatiek lid

25 jun 2018
    2.044
    1.146
    113
    Vrouw
    Oh, dus toch iets gebeurd?? Wat ontzettend jammer dat het niet goed gegaan is,:cry::cry::cry: maar geeft wel hoop dat het dus moet kunnen. Jij had nog nooit eerder een positieve test gehad toch? Ovitrelle denk ik niet meer hoor na 14 dagen. Wat voor klachten had je?

11. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

@Mangoeste : Nee denk ik ook niet na 14 dagen nog ovitrelle. Dus denk ook wel iets gaande geweest. Wel heel zuur dat het niet is gebleven :cry: maar idd geeft wel hoop.

12. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.362
    1.839
    113
    Vrouw
    Oh wat verdrietig @Mangoeste :cry: ik had het je ook zo gegund nog voor 2019.. vaak voel je het zelf wel aan dat er iets anders is (maar je lichaam kan je soms ook voor de gek houden) toch vind ik het zelf altijd wel fijn om te weten dat er iets gebeurd is dan helemaal niets, maar wel heel erg shit dat het dan geen plakker is. Ik duim de volgende ronde!
    Ja nod hier pas 8 januari ongeveer..

13. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Ooow jakkes :| ik had me voorgenomen om vanaf 10 dpo ( vandaag) te gaan testen. Waarom? Toch de laatste ronde op eigen kracht en wil graag "iets" weten. Veel te vroeg natuurlijk i know...
    Potje klaar gezet en testen in de buurt. Nu stond ik op en heb zo'n verchrikkelijke angst om te testen dat ik het niet gedaan heb. ( bij twijfel niet doen ) regeltje pas ik toe in alles in mn leven ;) ik weet niet waar het vandaan komt want normaal test ik gewoon ondanks de uitslag. Bedoel kan 2 kanten op of ja 3. Zwanger of niet zwanger of turende tuur en je weet nog niets. Ws met dat laatste in t hoofd durf ik gewoonweg niet :$ ik laat vandaag maar voor wat het is en zie wel wanneer ik wil testen. Herkent iemand dit ? Hopelijk morgen meer succes... ws ben ik onbewust heel erg bang voor telleurstelling die ik al weet eigenlijk gewoon zo maar. Maar ben gewoon zo trots op mn lijf dat het al 10 dagen volhoud niet ongi te worden zonder ondersteuing van medicatie. Dat ik ws zo iets heb van, we gaan wel wel zien meid. Wat een raar gevoel zeg...
    Sorry warrig verhaal op vroege ochtend haha :D

14. Chitje

Chitje Fanatiek lid

25 jun 2018
    2.044
    1.146
    113
    Vrouw
    @Mauzy82: ja heel herkenbaar hoor. Bang voor de teleurstelling enzo. Misschien ook omdat dit je laatste kans is voor IVF, dat had ik zelf in ieder geval best wel. Daarna een volgende, zwaardere stap waardoor er dan voor je gevoel extra veel van afhangt? Je kunt ook gewoon wachten tot 14 dpo en nu jezelf deze stress besparen en een sprankje hoop houden. Misschien ook helemaal niet zo gek? Dikke knuffel iig!

15. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.362
    1.839
    113
    Vrouw
    Ook herkenbaar hoor mauzy, bij mij ook nog naar paar keer tot ivf dus extra spannend. Echt heel bijzonder dat je zonder utro al op 10 dpo zit! Ik duim voor je meis en misschien dat morgen de nieuwsgierigheid wint van de angst..

16. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Ja echt ben zo trots. Kan iemand zich miss niet voorstellen dat je daar blij mee kan zijn. Maar ik dus wel. Ik weet zeker dat de nieuwsgierigheid wint haha qil morgen toch poging doen. Want hoe dan ook heb toch gewonnen. Wellicht misschien geen posi test maar wel stukje vertrouwen in mn lichaam.
    Ja wachten tot nod kan ook ben uitgegaan van de 14 dagen. Maar wellicht iets eerder weet t nog niet. Vind die spanning ook wel lekker op t moment.

17. Chitje

Chitje Fanatiek lid

25 jun 2018
    2.044
    1.146
    113
    Vrouw
    Ja hoor snap ik heel goed. En fijn dat je een beetje vertrouwen hebt gekregen. Dat scheelt sowieso bij het traject hierna! Doen wat goed voelt:)

Mauzy82 vindt dit leuk.
  18. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

K laat het morgen wel weten of ik t gedaan heb of toch nog niet ;)

19. Laragh

Laragh Actief lid

7 nov 2018
    236
    202
    43
    Vrouw
    Wat meer vertrouwen in je lichaam is al zo fijn idd. Dat heb je iig al gewonnen en daarmee weer een beetje meer hoop. Met onze gevoelens moeten we het toch doen. En die twijfel en angst voor teleurstelling is zo herkenbaar. Knuffel en succes nog even!

Mauzy82 vindt dit leuk.
  20. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Toch een testje gewaagd. Na wederom een migraine aanval voor 3e dag op rij.
    Ik zit nu 10 dpo en 12 dagen na pregnyl.
    Getest met predictor express met de 3e urine van de dag. Dus heel bang dat het streepje pregnyl is... hoor graag wat jullie zien en denken.

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina