35+ en zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Suezele, 24 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chitje

    Chitje Fanatiek lid

    25 jun 2018
    2.032
    1.142
    113
    Vrouw
    Ja ik voel me anders in zoverre dat ik normaal altijd bijna vanaf m'n ei en soms een paar dagen daarna, maar zeker een week voor NOD last heb van m'n borsten. De laatste dagen altijd echt heel erg. Als iemand er naar wijst doet het al pijn bij wijze van, maar nu helemaal niks. Geen pijn, niet gevoelig. Heel bizar.
     
  2. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Misschien is dat wel "het" teken dat het raak is! Je hoort/leest t vaker dat bij zwanger helemaal niets gevoelt ervan. Dus ik hoop het knetter hard voor je!
     
  3. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Hier inmiddels al weer vol op in de overgang met alle klachten die erbij horen. Hoofdpijn/zweten/opvliegers/ moodswings. Bah bah bah giseren aar gevraagd. Maar tijdens de behandeling kan ik dat ook nog eens krijgen van de decapeptyl als ik t goed heb begrepen. Maar waar ik over na dacht... countert dat niet rechtstreeks op mijn overgang nu ? De vpk zei dat het zich kon opheffen. Iets van - × - = + ? Iemand daar een mening of gedachte over?
     
  4. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Poef daar heb ik helaas geen verstand van dan wel mening over behalve dat het shit is voor je :(
     
    Mauzy82 vindt dit leuk.
  5. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Ja ik weet het ook niet. Heb mn vraag op de mail gezet naar de ivf-vpk. Misschien kan zij licht werpen op de zaak haha.
    Ja tis heel vervelend. Maar doe er niets aan.
     
  6. Chitje

    Chitje Fanatiek lid

    25 jun 2018
    2.032
    1.142
    113
    Vrouw
    Ik heb ook echt geen idee. Zelf geen deca gebruikt ook...
     
  7. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    HCG is verdubbeld dus kan een klein beetje ontspannen komende dagen. Zegt natuurlijk niets over het verloop verder. Maar dan ga ik niet zo op die kwaaltjes blijven letten. Nog "maar: 1,5 wwek..
    @Suezele was de echo goed en hoeveel groeien er?

    @Mangoeste geen nieuws :(?

    @Chitje.. bijna nod, ik duim zo hard, iedereen positieve test dit jaar!!
     
    Chitje en Mauzy82 vinden dit leuk.
  8. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    @vlinderCN : Dat is positief nieuws zeg ! Nu lekker beetje gaan genieten hoor :)

    @Chitje : Jaaah nod in de buurt hoe voel je je ? Of heb je per toeval al getest ?
     
    vlinderCN vindt dit leuk.
  9. Chitje

    Chitje Fanatiek lid

    25 jun 2018
    2.032
    1.142
    113
    Vrouw
    @vlinderCN: dat is toch supermooi nieuws zo vlak voor het weekend! Beetje ontspannen en het duurt nog lang 1.5 week, dat weet ik, maar nu gaat in ieder geval alles volgens het boekje.

    @Mauzy82: nee niet per onvelon getest. Beetje testagtes ontwikkeld. Ben zo bang voor weer een witte test dat ik eigenlijk niet meer durf. Vanaf eergisteren heel klein beetje pms verschijnselen, vooral gevoelige borsten is dat bij mij. Normaal heb ik dat veel eerder, 10 dpo echt nog nooit gehad. Gisteren iets meer en vandaag weer iets pijnlijker, maar voor 12 dpo valt het allemaal wel mee. Ik weet het echt niet. Het kan en het kan niet.
     
  10. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Ja ben ook heel blij dat ze me dat voor t weekend nog hebben laten weten.
    Snap je angst hoor, het is zo definitief dan en dan moet je nog wachten tot ongi en als het wel positief is, wat ik natuurlijk enorm hoop, dan kan het ook een paar dagen later nog misgaan of als het goed gaat dan heb je nog 8mnd om blij te zijn
     
  11. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    @Mauzy82 toch geen twijfels om alsnog de escape iui in te zetten?
     
  12. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    @Chitje : Ja die angst kan ik me heel goed voorstellen ja. Is ook gewoon weg heel erg kut elke keer die nega testen. Dat je dan niet meer durft is logisch. Hoop toch dat je de kracht vindt om te testen straks en een pracht van een test krijgt. Nog even volhouden hoor !

    @vlinderCN : Nee eigenlijk niet. Al helemaal niet meer na wat de ivf arts heeft verteld afgelopen maandag. Dat alle iui's eigenlijk al kansloos zijn geweest door slechtere zaad. Dus nee ik laat het erbij. Wil niet de hoop hebben 2 weken lang voor een antwoord dat al bekend is. Hoe moeilijk en zwaar ook ik wacht wel tot maart.
     
  13. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Oh ja jullie hebben aan beide kanten pech zeg :(
     
    Mauzy82 vindt dit leuk.
  14. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Nou ja pech... ik zie t zo. Ze hebben wel een cyclus gecreëerd waarbij eitjes groeien en springen. Dus das al een hoogstandje opzich. We en ze weten nu wel dat het met icsi/ivf wel een reële kans heeft tot een zwangerschap natuurlijk. Het werkt gewoon van binnen en das wel wat we ermee opgeschoten zijn.
     
    Chitje en vlinderCN vinden dit leuk.
  15. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    @Chitje : Hoe is het ? Heb je al getest of heb je je NOD nog niet ?

    @vlinderCN : hoe gaat het met jou ? Beetje aan het genieten inmiddels ?

    @Mangoeste : Hoe staat het bij jou nu ?

    @Suezele : hoe is het met jou ?
     
  16. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Ja dat is ook wel zo, wat ben jij toch positief ingesteld zeg! Chapeau.
    Voor mij is dat erg moeilijk, ben zo angstig dat het weer misgaat. Weet ook niet of ik nog een keer aan zou kunnen (plus dat kans op mk steeds groter wordt als je bijna 40 bent) dus voelt ergens een beetje als laatste poging. Merk nog steeds nauwelijks iets (weet dat dat echt niets zegt). Maar heb gelukkig 1e echo vrijdag al, die gaan we bij particulier bureau doen omdat het ziekenhuis niet eerder wilde en kon dan 29e. Maar komt voor mijn vriend niet echt uit en dan moet ik nog heel weekend doorkomen voor 1e uitslag. Ik kijk er wel erg naar uit en hoop zo op een mooie echo zodat het allemaal weer wat positiever wordt.
     
  17. Chitje

    Chitje Fanatiek lid

    25 jun 2018
    2.032
    1.142
    113
    Vrouw
    Helaas geen goed nieuws. M'n cryo is niet blijven plakken, dus dinsdag uitgangsecho voor ICSI 2:cry::cry::cry:. Ik wil zo graag verder met m'n leven. Uit deze permanente wachtstand. Niet meer dit overleven ipv leven. Ik vind het zo beangstigend dat er niks lijkt te gebeuren. Dat die embryo's niks lijken te doen. Het niet lukt om zwanger te worden. En waarom niet???
    Na alles wat ik al alleen heb moeten verstouwen t.a.v. kinderwens en relatie enzo voelt dit zo oneerlijk.

    @vlinderCN: ik hoop voor jou ook heel erg op een mooie echt vrijdag!!
     
  18. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    :( :cry: gatver ! :mad: had zo gehoopt op een plakker voor je !
    Ja dat je nu vragen hebt met waarom kan ik me heel goed voorstellen idd. Is er nog iets uit te zoeken dan op dat gebied ? Zodat ze er wellicht iets mee kunnen doen voor je ?
    Begrijp helemaal je gevoel van angst en oneerlijkheid. Dikke knuf ♡
     
  19. Mangoeste

    Mangoeste Actief lid

    18 aug 2018
    359
    260
    63
    Vrouw
    Nederland
    @Chitje : wat ontzettend verdrietig en oneerlijk dat je cryo niet bij je heeft mogen blijven. Had je die twee strepen zo hard gegund..

    Ik heb de laatste dagen niet veel geschreven hier, maar leef wel met iedereen mee. Merk dat het me veel moeite kost om steeds maar geen goed nieuws te hebben..
     
  20. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Ja dat herken ik ook hoor, wilde eigenlijk net stoppen met zp omdat het gewoon shit is elke maand de extra bevestiging hier te moeten schrijven dat het niet gelukt is. Maar ik mag nu niet meer klagen..

    @Chitje :cry::cry::cry: zo ontzettend verdrietig en frustrerend, ik kan alleen maar hopen dat het met icsi 2 wel lukt...
     

Deel Deze Pagina