35+ en zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Suezele, 24 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Tja heel verdrietig maar mn dochtertje zorgt voor nodige afleiding. Zit wel wat meer in vechtmodus nu..alles wat er nog uitgezocht kan worden gaan we doen, 8e naar gent. Kans is groot dat er niks uitkomt maar ja toch zeker weten. Ga wel met iemand praten hoe om te gaan met dit alles..nu ik weer energie heb en niet meer misselijk merk ik dat ik het wel nog een keer aandurf wellicht maar wil er niet meer bezig zijn want kans is groot dat het niet meer gaat gebeuren... :( maar weet nog niet zo goed hoe.
    Wil jullie allemaal veel succes wensen, ga niet meer heel actief zijn hier denk ik. Zal nog wel s inchecken om te zien of er hopelijk nog s wat goed nieuws hier komt!
    Knuffel
     
  2. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Hallo dames,

    Heel begrijpelijk, maar het is hier heel erg stil :(
    Hoe gaat het toch met iedereen ?
     
  3. Loeki82

    Loeki82 Fanatiek lid

    9 apr 2012
    1.403
    835
    113
    Vrouw
    Begrijpelijk. Ik hoop dat jullie antwoorden krijgen op de vragen die jullie hebben. En dat in de toekomst met evt. extra hulp het zwanger blijven en een gezond kindje krijgen tot de mogelijkheid behoren. Dikke knuffel.

    @Mauzy82; nog 5 nachtjes slapen. :thumup: Hoe gaat het met het wachten? Heb zelf geen mmm meegemaakt maar heb het bij mijn zus wel gezien wat het allemaal met zich meebrengt.

    Ik zit hier op het wachtbankje. Vandaag 2 dpo. Ik ben benieuwd of ik adhv symptomen iets zal merken. Bij mijn zoon was ik 1 week overtijd en achteraf gezien had ik alleen last van mijn borsten en het gevoel dat ik op ieder moment ongesteld zal worden. Misselijkheid en duizeligheid had ik geen last van.

    Mijn nod is de 12e maar ik ben veel te nieuwsgierig. :oops: Over 8 dagen ga ik testen.
     
    Mauzy82 vindt dit leuk.
  4. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    @Loeki82 jaaah het begint nu steeds dichterbij te komen.
    Gelukkig hebben we hier eerst volop carnaval dan zijn de dagen tot de start zo gekomen gelukkig, mooie welkome afleiding nog ff.

    Oei spannend op het wachtbankje, ik tel met je mee af over 8 dagen :roflmao: wel een posi test dan he !!!
     
    Loeki82 vindt dit leuk.
  5. Loeki82

    Loeki82 Fanatiek lid

    9 apr 2012
    1.403
    835
    113
    Vrouw
    @Mauzy82; Gezellig! Dat mis ik wel een beetje hier. Ik ben namelijk op Curaçao geboren. De sfeer, het muziek, lekker vroeg opstaan om samen met de familie naar de optocht te kijken. Gelukkig is er nog de zomercarnaval.

    Ik hoop ook op een positieve test. Met de 1e ronde was de timing niet goed. Nu wel een aantal uren voor de positieve ovu test seks gehad. Ik hou jullie op de hoogte.:thumup:
     
  6. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Oow top lekker warm daar en idd carnaval. Natuurlijk geheel anders dan hier.
    Vandaag optocht gekeken van Heerlen. Van 12uur tot half 6 waren we thuis. Vond beetje tegenvallen eigenlijk. Veel groepen en weinig wagens.

    Ja zeker dat willen we wel weten hoor haha :thumup: ik duim mee !!!
     
    Loeki82 vindt dit leuk.
  7. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Het lange wachten is eindelijk voorbij.
    Morgenvroeg de eerste spuit en zitten we weer in de mmm en kunnen we meepraten weer. Aansluiting zoeken/vinden. En mogen de gedachtes weer richting verlangen,wensen en hopen gaan. Ben redelijk nerveus toch wel maar wel op de gezonde manier. Voor nu ben ik zeer zeer blij en dankbaar dat het "wachten" voorbij is.

    Hoe is het met iedereen?
     
    MaLuc en Loeki82 vinden dit leuk.
  8. Loeki82

    Loeki82 Fanatiek lid

    9 apr 2012
    1.403
    835
    113
    Vrouw
    @Mauzy82; Yes! Eindelijk mag je morgen starten. :thumup: Ik wil jullie heel veel succes wensen met dit traject. Dat het jullie op weg kan helpen naar jullie wens.

    Hier gaat het verder goed. Ben alleen wat duizelig, oververhit en heb gevoelig borsten. Over 4 dagen ga ik testen. Nog even geduld dus. :rolleyes:

    En hoe gaat het met de rest idd? Het is een beetje stil hier.
     
  9. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    @Loeki82 : Ahhh dat klinkt ja wel heel hoopvol ! Ik duim mn duimen deraf voor n positieve test meid ♡

    Dank je wel voor je lieve woorden :rolleyes:
    Hoop ook dat het ons een wondertje mag brengen.
     
    Loeki82 vindt dit leuk.
  10. MaLuc

    MaLuc Fanatiek lid

    2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Ik wil je ook heel veel succes wensen, @Mauzy82! Fijn dat het wachten nu voorbij is. Ik hoop dat jullie wens nu snel in vervulling mag gaan.
     
    Mauzy82 vindt dit leuk.
  11. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Hoi !!! Nou leuk dat je er aan denkt zeg !
    Dank je wel :)

    Hoe gaat het met jou?
     
    MaLuc vindt dit leuk.
  12. MaLuc

    MaLuc Fanatiek lid

    2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Nou, ik volg het topic nog een beetje ;)
    Met mij gaat het goed trouwens.
     
    Mauzy82 vindt dit leuk.
  13. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Gelukkig !
    En met jullie kleine uk ook?
     
  14. MaLuc

    MaLuc Fanatiek lid

    2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Ja, groeit mooi gemiddeld en is lekker beweeglijk :)
     
    Mauzy82 vindt dit leuk.
  15. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Super, dat is fijn om te horen :thumup:
     
    MaLuc vindt dit leuk.
  16. Loeki82

    Loeki82 Fanatiek lid

    9 apr 2012
    1.403
    835
    113
    Vrouw
    Hey @Mauzy82. Hoe is het gisteren gegaan?

    Hier nog steeds gevoelige borsten, duizelig en super warm. Ik wacht tot mijn verjaardag op de 14e met testen tenzij ik de 12e ongi word. Volgens mijn man is het raak daar ik de afgelopen dagen net zo humeurig ben zoals bij de zwangerschap van onze zoon. :eek::roflmao: Maar zo ben ik altijd. :roflmao::roflmao::roflmao:

    We blijven hopen en volgende week testen.
     
  17. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    @Loeki82 : En en en ? Of ben k nog te vroeg met vragen haha:roflmao:

    Hier op 3e deca en vollop bijwerkingen :confused: maar er zeer zeker voor over maar wel vervelend. Nog 10 dagen te gaan tot echo.

    @Chitje hoe gaat het met jou meid?
     
  18. Loeki82

    Loeki82 Fanatiek lid

    9 apr 2012
    1.403
    835
    113
    Vrouw
    @Mauzy82; haha. Nog 5 dagen geduld. Ik heb de testdatum verschoven naar donderdag, mijn verjaardag.... tenzij ik morgen(cd26) of dinsdag (cd28) mijn ongi krijg. Ben nog steeds oververhit, duizelig en de boobies nog steeds gevoelig. Ik ben heel benieuwd of iets gaande is of dat mijn lichaam me voor de gek houd. Ik laat het donderdag weten. :thumup:

    Wat lastig dat je last van de bijwerkingen hebt maar het is idd voor een goed doel.:)
     
    Mauzy82 vindt dit leuk.
  19. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    @Loeki82 : laat je ons nog zo lang in spanning zitten ??? :p:roflmao: Ben niet ongeduldig hoor :roflmao:
    Maar gelijk heb je, dat zou dan een heel mooi cadeautje zijn denk ik of niet.

    Ja hoop ik ook, maar kan ook een griepje zijn denk ik. Heb ook keelpijn inmiddels, of ja geïrriteerd.
     
  20. MaLuc

    MaLuc Fanatiek lid

    2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Vervelend al die bijwerkingen @Mauzy82! Natuurlijk is het voor een goed doel, maar mag je best van balen hoor!
    Oh, lees nu je laatste bericht, hopelijk word je niet ziek.

    @Loeki82, dat zou een leuk verjaardagscadeau zijn! Knap dat je zo lang kunt wachten, maar snap het ook wel. Ik testte ook liever niet dan negatief.
     
    Loeki82 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina