35+ en zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Suezele, 24 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    @MaLuc : Denk toch beetje combi van bijwerkingen en griepje. Het gaat vanmorgen alweer een stuk beter. Alleen wat keelpijn nog. Hoofdpijn heeft me verlaten eventjes haha dus das helemaal prima. Verder voel ik me goed :thumup:

    Nog 4 daagjes @Loeki82 :thumup::thumup::thumup::roflmao:
     
    MaLuc vindt dit leuk.
  2. Loeki82

    Loeki82 Fanatiek lid

    9 apr 2012
    1.403
    835
    113
    Vrouw
    Nou, het begint nu wel spannend te worden. Vandaag 10 dpo (cd 26) en in de ochtend en middag wat roze afscheiding bij het afvegen. Ik dacht daar komt mijn ongi eraan maar het is daarbij gebleven. Verder zijn de symptomen gelijk gebleven. Nog 4 dagen te gaan...
     
  3. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Dat klinkt heel spannend idd
    Laat het goed nieuws zijn aub
     
    Loeki82 vindt dit leuk.
  4. Loeki82

    Loeki82 Fanatiek lid

    9 apr 2012
    1.403
    835
    113
    Vrouw
    Ik hoop het. Nog steeds geen teken van ongi.
     
    MaLuc en Mauzy82 vinden dit leuk.
  5. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Leuk leuk leuk !
    Ik hoop voor je een verjaardags cadeautje in ontwikkeling ;) :roflmao:
     
    Loeki82 vindt dit leuk.
  6. Loeki82

    Loeki82 Fanatiek lid

    9 apr 2012
    1.403
    835
    113
    Vrouw
    Lief van je. :)
     
    Mauzy82 vindt dit leuk.
  7. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Zou toch super zijn he

    Hier aan t aftellen naar echo 1 nog 8 dageno_O hopelijk dan stimulatie.
    Op moment verkoudheid te pakken een beginnende mehhh :(
     
  8. Chitje

    Chitje Fanatiek lid

    25 jun 2018
    2.032
    1.142
    113
    Vrouw
    @Mauzy82: fijn dat je eindelijk gestart bent! Heel spannend! Hoop zo voor je dat het je een kindje gaat geven.

    @Loeki82: spannend!

    Hier vooral slecht nieuws helaas. Zit nog steeds in de verplichte wachtmaand na ICSI 2, maar vandaag te horen gekregen dat ik aangezien ik alleen ben voorlopig geen recht heb op vergoeding van fertiliteitsbehandelingen. Wacht naar 2-3 weken tot er meer duidelijk is. Tja, die heb ik niet, want volgende week begint m'n nieuwe cyclus en wil ik echt verder na die wachtmaand. Zelfs na 6 mislukte IUI's en 2 mislukte ICSI's is het als je alleen bent kennelijk niet medisch noodzakelijk. De zoveelste klap. M'n droom en grote wens komt zo ver weg ineens. Ben er echt kapot van. Je moet al zoveel incasseren en dan ook dit nog. Hoeveel onzekerheid moet je doorstaan?
     
  9. Loeki82

    Loeki82 Fanatiek lid

    9 apr 2012
    1.403
    835
    113
    Vrouw
    @Mauzy82; beterschap. Nog een weekje wachten. Gelukkig schiet het nu lekker op.

    @Chitje; balen dat de behandeling wanneer je alleen bent niet meer wordt vergoed. Ik hoop dat ze in Den Haag deze beslissing herzien.

    Ik kon toch niet wachten met testen... vandaag nod. De test was helaas negatief maar nog geen enkele teken van ongi. De symptomen houden nog steeds aan. Of ik word een deze dagen ongesteld of was de innesteling afgelopen zondag en ik heb te vroeg getest. Voor nu maar afwachten.
     
  10. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    @Chitje : ja het is eindelijk van start gegaan. Alles nu hopeloos gevloerd door de griep met een mogelijke oorontsteking, vannacht van wakker geworden. Straks naar de huisarts.
    Wat een ellende dat je dat nu niet meer vergoed krijgt, je zit midden in een traject, geld dat dan ook gewoon of niet meer ? Bedoel ze kunnen dat toch niet ineens gaan omgooien, dat is puur onmenselijk echt walgelijk !!!

    @Loeki82 : Bahhhh gatverdarrie nee !!! Ook niet stiekem toch een tuurlijntje ? Ik hoop dat hij toch nog positief word komende dagen. Duim duim duim !!!
     
    Loeki82 vindt dit leuk.
  11. Loeki82

    Loeki82 Fanatiek lid

    9 apr 2012
    1.403
    835
    113
    Vrouw
    Nee, geen tuurtest. Ik heb met de predictor getest. Of ik heb na 2 jaar geen anticonceptie ineens een hele lange cyclus of ik heb te vroeg gestest. Ik zit vandaag op cd28 - 12 dpo. Als het zo blijft dan ga ik van de weekend weer testen.
     
  12. Loeki82

    Loeki82 Fanatiek lid

    9 apr 2012
    1.403
    835
    113
    Vrouw
    Helaas, aan het begin van de middag ongesteld geworden. We slaan deze maand over en gaan verder in april. Teveel verjaardagen in de maand december. Maar als het zo moet zijn dan is het van harte welkom.
     
  13. Laragh

    Laragh Actief lid

    7 nov 2018
    236
    202
    43
    Vrouw
    @Chitje Ja ik moest meteen aan je denken toen ik het hoorde dat het niet meer vergoed zou worden. Maar ik hoorde net op het nieuws dat het toch nog tot het eind van het jaar vergoed wordt. Dus hopelijk heb je nog geluk!

    @Mauzy82 Ik hoop dat je je weer wat beter voelt. Vervelend dat je last had van de deca. Van de stimulatie prikken kun je nog meer last hebben, hopelijk is dat bij jou niet het geval. En anders is het het allemaal waard moet je maar denken :)

    @Loeki82 jammer dat het deze ronde nog niet gelukt is. Hopelijk de volgende keer!
     
  14. Chitje

    Chitje Fanatiek lid

    25 jun 2018
    2.032
    1.142
    113
    Vrouw
    Hey hallo Laragh, hoe is het met jou? Beetje over de klap heen? Zijn jullie nog naar alternatieven aan het kijken?

    Ja, had er wel even heel erg stress van deze week. Inmiddels is ook gezegd dat IVF/ICSI wel altijd gezien wordt als medisch, dus daarmee is, gegeven dat er een eerste kindje komt, de kans op een tweede kindje voor mij wel veiliggesteld nu. Pak van m'n hart. Maar er moet natuurlijk nog wel een structurele oplossing komen. Vind dit een bizarre discussie anno 2019.

    @Mauzy82: hoe gaat het met prikken?

    @Loeki82: jammer dat het niet gelukt is, maar nog alle kans voor jou over 2 maanden!
     
  15. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    @Loeki82 : Ahhh nee ! Das ontzettend balen zeg bah ! Dikke knuf. En morgen je verjaardag toch?

    @Laragh : Hoe is het ermee idd wou k ook vragen. Zijn jullie alweer verder aan t kijken of ?

    @Chitje : Las gisteren idd dat het nog vergoed blijft. Bedoel das toch ook wel zo normaal he. Je zit immers al in een traject. Waneer ga je weer door?

    @Hier met de spuitjes gaat het super. Blijkt geen bijwerkingen deca te zijn maar een fikse griep waar k nu mee op de bank en bed lig. Oor en keel ontsteking. Koorts en hoesten niezen snotten. Bij de dokter geweest maar doordat ik bezig ben met icsi krijg ik geen medicatie en moet het uitzieken mbv paracetamol en neusspray dat was het dan. Op t moment voel ik me belabberd. Hopelijk snel weer aan beterende hand.
     
  16. Loeki82

    Loeki82 Fanatiek lid

    9 apr 2012
    1.403
    835
    113
    Vrouw
    Dank je dames. Bij nader inzien gaan we toch geen pauze inlassen. Ik ben vandaag 37 jaar geworden :) en we willen max. nog 2 jaar proberen voor een 2e kindje. Mijn man wil geen medisch traject. Als het niet lukt dan is het maar zo.

    @Mauzy82; de griep nog te pakken nu het bijna voorjaar is? :eek: Beterschap!

    @Chitje; ik hoorde op het nieuws dat de vergoeding toch doorgaat.... voor dit jaar dan. Ik hoop voor je dat je zo verder met het traject kan.

    @Laragh; hoe gaat het met je?
     
  17. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    @Loeki82 : Hiep hiep hoera !!! Gefeliciteerd meid ❤
    Ja dat is ook een mooi weloverwogen keuze natuurlijk. Hoop gewoon dat het lekker snel raak is voor jullie. Mmm is ook best stress vol. Al ervaar ik dat persoonlijk nog niet zo. Vond de iui''s stress voller.
     
    Loeki82 vindt dit leuk.
  18. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    @Loeki82 : Hoe is het nu met je ? Gaat het weer een beetje? En heb je nog een fijne verjaardag gehad?

    @Chitje : Hoe gaat het nu met jou? Beetje kunnen herpakken met vertrouwen ? En kun je nu gewoon door met het traject?

    Hier weer opkrabbelend van de griep. Nog wat flink verkouden en moe maar goes kan ook van de deca meekomen. Daa geen last van overigens. Wel eens rare prikkeltjes rond eierstokken maar thats it. As dinsdag 1e echo en menopur. Ben dus benieuwd.
     
  19. Loeki82

    Loeki82 Fanatiek lid

    9 apr 2012
    1.403
    835
    113
    Vrouw
    @Mauzy82; dat je snel mag opknappen. Het mooie weer komt eraan. :) En dat dinsdag alles lekker verloopt.

    Hier gaat het behalve de duizeligheid goed. Vandaag voor de zekerheid bloed laten prikken om te checken of alles goed is. Ik heb een namelijk een maagverkleining en daar kan eventueel vitaminetekort ontstaan. Tot nu toe alleen met vitamine D gehad waardoor ik van de huisarts een jaarlijks in de herfst een stootkuur krijg om de winter door te komen.

    Volgende week weer volop met ovu testen aan de gang. Met mijn verjaardag had ik het meer druk met door weer en wind fietsen. :oops: Flink wat work out de afgelopen 3 dagen gehad. :roflmao: Morgen vier ik mijn verjaardag thuis samen met familie en vrienden.
     
  20. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Fijn dat je eindelijk gestart bent @Mauzy82 we wisselen elkaar lekker af zo qua pauze moeten nemen @Chitje hopelijk deze ronde goede cryo plakbaby!
    Ik moet nu zelf eindeloos wachten tot ik weer een cyclus krijg, en temp is nog niet gezakt dus duurt nog wel even, nog steeds aan het spotten en ongi krampen maar nog geen enkel teken van een ei. Dat is zo extra klote van het telkens zo ver k o men..dan duurt herstel zo lang :(.

    Pas als hcg uit lichaam is en ongi geweest kunnen alle vervolgonderzoeken in Gent en DD doorgaan. Dus verwacht niet voor mei uitsluitsel te krijgen.
     

Deel Deze Pagina