35+ en zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Suezele, 24 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    @vlinderCN : Ja eindelijk gestart idd en dinsdag eerste echo en zal dan ook beginnen met de menopur. Enige bijwerking op de deca enorme moodswings haha

    Wat ontiegelijk kloten dat je dan weer zo lang in de wacht moet staan, voordat je weer door kunt naar een andere ronde. Hopelijk bouwt de hcg zich sneller af.
    Begrijp ik nu goed dat jullie toch door gaan nog voor een brusje ?
     
  2. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Ja na de 1e shock ging ik al meteen in de vechtmodus..wil ik t nog niet geloven dat we zomaar weer pech hadden en me er nog niet bij neer leggen. Heb t vooral moeilijk met loslaten dat t leeftijdsverschil zo groot wordt met dochter en ik zo oud..mocht het überhaupt nog lukken. Wil er niet teveel meer mee bezig zijn en accepteren dat we mogelijk met 3en blijven en dat een evt 2e dan nog extra kado is.. Maar ja das makkelijker gezegd dan gedaan

    Ja die hormonen he :( succes ermee!
     
  3. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Wel heel fijn dat je weer in de vecht modus zit. Kan me voorstellen dat opgeven ergens geen optie is. Wat is het leeftijdsverschil als ik vragen mag ? Ik vraag het bv omdat onze zoon is 10 en word in april 11. En wij dan dan nu bezig met de 1e van ons zelf. Dus ook enorm leeftijd verschil. Ben zelf ook niet de aller jongste meer (36) word in mei (37).
    En ja das zeker makkelijker gezegd dan gedaan.

    Ben soms wel es bang op een dubbele klap. Ik weet niet beter als dat ik nooit kids kon krijgen. En had het boek in vroege jeugd al gesloten. Nu toch een kans... wat als dit allemaal niets uithaald. Ben ik dan nig emotioneel sterk genoed om t boek nog es te sluiten? Wetende dat je het geprobeerd hebt en werkelijke kansen had. Beetje lastig uitleggen maar snap denk ik ergens wel wat je bedoeld.
     
  4. Chitje

    Chitje Fanatiek lid

    25 jun 2018
    2.032
    1.142
    113
    Vrouw

    Ik snap het heel goed. Die klappen zijn genadeloos hard. Garanties zijn er helaas niet . Het enige zinnige wat ik daar nu op kan zeggen is dat je je straks als je 50 bent niet hoeft af te vragen "wat als?". Je hebt er alles aan gedaan en hopelijk gaat het gewoon wat opleveren. Jullie staan nog aan het begin, je weet niet wat er kan gebeuren.
     
  5. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    @Chitje : Helemaal gelijk heb je ! Weet ik neemt niet weg dat moedernatuur ooit besloten heeft mij geen moeder te laten kunnen worden. Om welke reden dan ook. En dat zijn wel eens spelingen die door mn hoofd gaan. En juist dat aan het begin staan baard me zorgen in deze ;) soms...
     
  6. Chitje

    Chitje Fanatiek lid

    25 jun 2018
    2.032
    1.142
    113
    Vrouw
    Ook echt superlogisch dat soort gedachten. Als het echt niet voorbestemd was geweest was je misschien je huidige man met z'n suggesties om het toch eens uit te laten zoeken niet tegengekomen of had de arts onmiddellijk gezegd dat je geen kans zou maken. Probeer een beetje hoop en vertrouwen te houden. Ik snap dat dat soms moeilijk is hoor en ook deels zelfbescherming tegen (komende) teleurstelling. Ik hoop echt heel erg dat het gegund is!
     
  7. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Nee precies zo redeneer ik zelf ook hor 99% van de tijd. Maar zo nu en dan hé maak je wel eens een uitstapje met je gedachtes. Dat hopen wij ook. We zullen net als ieder ander hopen wensen en bidden.
     
  8. Laragh

    Laragh Actief lid

    7 nov 2018
    236
    202
    43
    Vrouw
    @Mauzy82 je bent nu iig met het traject bezig dus meer kun je nu niet doen. Succes morgen met de echo!

    @vlinderCN wat goed dat jullie er weer voor gaan. Ja ontzettend vervelend dat je nu alleen maar kunt wachten tot de cyclus weer terug normaal is. Je wilt nu gewoon weer verder. Ik hoop dat de cyclus weer snel op gang komt voor je! Ik had precies hetzelfde als jij: ik hoopte altijd op een niet te groot leeftijdsverschil tussen de 1e en 2e en ik zie hoe snel de tijd gaat en het lukt maar niet. Daar heb ik me nu een beetje bij neergelegd door de situatie en de grootste wens en hoop is nu dat er überhaupt nog een 2e komt...

    Wij hebben deze week de intake in Düsseldorf. Ik vind het deze keer echt zo spannend. Ik ben eigenlijk gewoon heel bang voor wat ze gaan zeggen. Ik merk dat m'n positiviteit een enorme knauw heeft gekregen. We zien dit als onze laatste kans en dat is heel beangstigend...
     
    Mauzy82 vindt dit leuk.
  9. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    @Laragh Dank je wel. Komt helemaal goed. Ik hoop dat je een goede terugkoppeling krijgt van Dusseldorf en da het jullie een wondertje oplevert maar kan me voorstellen dat je positiviteit een knauw heeft gehad. Is ook niet niets allemaal. Dikke knuf
     
  10. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Hoi dames
    Hier net de opstart echo gehad, 11 eitjes liggen er klaar. Zh hanteerd 8 tot 12 eitjes dus zit safe voor nu. Vanaf morgenvroeg menopur samen met de deca spuiten. Ik hoor nog hoeveel EH 150 of 225 EH.
    Goed begin van de dag dus :)
     
    Loeki82 en MaLuc vinden dit leuk.
  11. Laragh

    Laragh Actief lid

    7 nov 2018
    236
    202
    43
    Vrouw
    Wauw dat is goed nieuws zeg, en wat een mooi aantal!
     
  12. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Ha meis, nou wat fijn zoveel eitjes! Dan zit je toch niet in de overgang maar komen ze uit zichzelf niet vrij je eitjes..of hoe werkt dat? Hopelijk snel een plakker, waarom zou het niet lukken, ik hoop het in ieder geval voor je.
    Bij jullie is het natuurlijk een andere situatie waardoor het leeftijdsverschil zo groot is. Dichter wordt 30e 2 jaar, het is een ideaalplaatje dat je hebt, ik scheel 1,5 jaar met zus en 2 handen op 1 buik dus dan wil je dat voor je kind okk graag maar ja geen garantie is dat het ook maatjes worden ;) en inmiddels hoop ik gewoon dat er überhaupt 1 komt. Denk zelf dat het leeftijdsverschil bij ons max 4 jaar wordt qua proberen en mijn leeftijd op een gegeven moment ben ik er ook wel klaar mee en zal ik me er bij neer moeten leggen.

    Maar eerst nog aan het wachten op een cyclus, dan onderzoeken in Düsseldorf en Gent en dan Maar weer zien
    @Laragh succes in DD ook!
    @Chitje hopelijk goede cryo deze maand
     
  13. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    @vlinderCN : Nee die komen niet vrij nee. Groeien ook niet vanuit zich zelf. Blijven zitten waar ze zitten en hoe ze zijn. Daarvoor mis ik te veel hormonen.

    Wanneer starten jullie onderzoeken? En aan de hand daarvan horen jullie hoe verder ?
     
  14. Loeki82

    Loeki82 Fanatiek lid

    9 apr 2012
    1.403
    835
    113
    Vrouw
    @Laragh en @vlinderCN; ik hoop dat jullie dmv onderzoeken in Düsseldorf een stap verder kunnen. Wil jullie heel veel succes wensen. ♡

    @Chitje; jij ook veel succes deze ronde. ♡

    @Mauzy82; het gaat lekker vlot met de afspraken zie ik. :thumup: Voor jou ook veel succes meid. ♡

    Hier even rustig na het vieren van mijn verjaardag. Ik zit vandaag op cd 9 en ben alvast begonnen met ovu testen. Als ik weer een standaard cyclus heb dan zal ik uiterlijk dinsdag een lh-piek hebben. Dus manlief alvast in de mood brengen de van de weekend daar hij de afgelopen dagen moe is.

    Ik moet zeggen dat ik, nu ik 37 ben, wat druk voel. Hopelijk is het binnenkort raak.
     
  15. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Hey @Loeki82 ja de afspraken waren in januari al klaar Hahaha had ze mee gekregen bij de intake. Vanaf de 27 ste is t om de dag tot aan de punctie. Ben benieuwd echt reuze benieuwd of en hoeveel er mee gaan doen. We wachten maar rustig af eerst.

    Ja 37 is jong en toch voel je druk kan ik me wel begrijpen ergens hoor. Hopelijk is t komende ronde gewoon weg raak !
     
    Loeki82 vindt dit leuk.
  16. Laragh

    Laragh Actief lid

    7 nov 2018
    236
    202
    43
    Vrouw
    Dank je @Loeki82! We hebben gisteren de intake gehad en nu moet ik wachten tot het begin van m'n cyclus om dan bloed te laten prikken. N.a.v. de resultaten wordt bepaald hoe nu verder. Het klonk vooralsnog positief in de zin dat er nog wel mogelijkheden voor ons waren, dus nu is het vooral weer even geduld uitoefenen. Blijft lastig... :rolleyes:

    Ik snap dat je wat druk begint te voelen maar 37 is nog relatief jong hoor dus gewoon lekker doorgaan met oefenen :)
     
    Mauzy82 en Loeki82 vinden dit leuk.
  17. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Wat fijn dat er nog mogelijkheden zijn voor jullie. Dat moet wel iets van opluchting zijn denk ik hé
    Moet je nu eerst wachten op je ongi of begrijp ik het verkeerd?
     
  18. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    @Chitje : Hoe gaat het met jou meid ?
     
  19. Chitje

    Chitje Fanatiek lid

    25 jun 2018
    2.032
    1.142
    113
    Vrouw
    @Laragh: wat fijn dat er toch nog mogelijkheden lijken te zijn! En dat je een positief gevoel hebt over DD.

    @Loeki82: ja die druk begrijp ik. 37 is niet oud, maar als je nog een kindje wilt wel. Je wilt niet weten hoe vaak er de afgelopen tijd tegen mij is gezegd dat door m'n leeftijd m'n eicellen sowieso slechter zijn en dus de kansen ook (ben net 39).

    @Mauzy82: mooi aantal follikels hoor dat klaarligt! Heel spannend voor jou.

    @vlinderCN: hoe gaat het?

    Ben gisteren in Gent geweest voor een hysteroscopie en bloedonderzoek. Hysteroscopie zag er allemaal goed uit. Uitslagen van de onderzoeken naar stollingsafwijkingen en immunologie krijg ik over 2.5 week ongeveer. Chromosoomafwijkingenonderzoek laat iets langer op zich wachten, maar daar verwacht ik eigenlijk niet zoveel van.
    Ben deze maand weer cryocyclus gestart, dus nu wachten op m'n ei en daarna hopelijk terugplaatsing.
    Verder gaat het eigenlijk gewoon niet zo goed. Die maand verplichte rust vanuit het ziekenhuis was geen rust, wat ik ze ook 100x heb aangegeven, maar vooral heel erg akelig, heel verdrietig, machteloos enz. Voor m'n gevoel is er echt nog verder iets stuk gegaan, voelt een beetje alsof m'n hart is gebroken. Kan het niet echt anders uuitleggen. Tja, dat was dan goed voor me en in mijn belang enzo. Die verplichte afstand maakt dat het hele ziekenhuisgebeuren me zoveel meer is gaan tegenstaan. Ben echt boos dat er niet verder is gekeken naarnde patient achter het technische verhaal en er niet naar me geluisterd is.
    Stuk vertrouwen is weg zeg maar.
     
  20. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    @Chitje : jeejtje ja dat lijkt me nog vervelender dat je verhaal niet serieus word genomen dan de pogingen op zich. Ze lijken te denken wat beter is, maar in feite word je behandeld als een “ding” neem maar rust word er dan gezegd. Maar als men daar niet mee kan omgaan omdat het iets anders betekend dan rust dan luisteren ze niet. Ik vind dat echt erg. Dat daar in de mmm niet beter naar gekeken en of geluisterd word. Want het is niet alleen ff zwanger worden en klaar. Nee der zit nog een hele emotionele wereld achter. En vind wel dan men daar eens beter naar mag kijken. Zeker als men het aangeeft. Wel fijn dat je de onderzoeken nu hebt gehad en afwacht op de uitslagen. Dus in tussen mag je nog een TP hebben voor je de uitslagen hebt ? Heb je daar wel een goed gevoel bij dan zo voor de uitslagen aan ?

    Ja ik hoop dat er een mooi aantal eitjes aanslaat en dat het wat mag worden natuurlijk
    27ste hebben we de eerste fm echo dus ben wel reuze benieuwd wat mn lichaam heeft gedaan na die maanden stil stand. Of dat het nu weer langer gaat duren.
     

Deel Deze Pagina