Jeetje, dat is wel lang..maar ik lees dat dat nu op gang is gezet dmv pillen. Hoop voor je dat het snel op gang komt zodat jullie ook verder kunnen. Ik heb zelf geen mk of een mmm meegemaakt maar heb echt respect voor jullie hoe jullie hiermee omgaan. Ik gun het jullie echt van harte.❤ Als ik terugkijk naar de symptomen toen ik zwanger was van onze zoon komt het overeen met wat ik nu voel.... dus wie weet.
Ben door alle commotie even vergeten hier te posten sorry dames Vandaag onze Dino (embryo) opgehaald. 1 embryo is helaas afgevallen was niet doorgaan delen We hebben er nog 2 in de race voor Eskimo.
Dat jullie Dino zich mooi zal ontwikkelen. ♡ Ik heb zojuist een test gedaan. Kan het nog niet geloven.
Jaaaaaaaaaah !!!! Kijk eens daar wat een mooie streep gefeliciteerd meid ! Is jullie zo gegund ♡ We zeiden het al he dat je symptomen zwanger klonken
Dank je wel! Haha, je verwacht wat anders te voelen. Maar als ik teruglees voelde ik me ook zo bij de zwangerschap van onze zoon. Het enige wat erbij is gekomen is de duizeligheid. Werd vanochtend in bed daarmee overvallen.
Jaah die duizeligheid is ook vies. Die heb ik ervaren in de allereerste ronde iui. Daar was mn test opgelopen tot 15 dpo met goedzichbare streep en ploep ongesteld geworden. Maar vanaf 10 dpo spugen en duizelen. Maar wist ik veel... dacht van pregnyl en utro. Maar dit is gewoon topperdetop !!!
Het is idd nu al heel duidelijk. Waarschijnlijk heb ik de 25ste na mijn piek meteen mijn eisprong gehad. Dan zit ik dan op 12 dpo ipv 10. Maandag weer testen.
Hallo Dames Hoe gaat het hier met iedereen? Met mij goed. Hier en daar wat kramp en steekjes en zeurderig gevoel rond schaamheuvel en liezen maar thats it. Vandaag 4 dpo en 2 dagen na tp. Verder lekkere symptomen van de utro haha
Hier gaat het goed. Heel hard mijn best doen om vandaag niet te testen. Op wat krampjes, gevoelige borsten en flinke dorst na voel ik me prima. Straks lekker in het bos wandelen. Kan zoon ook verder oefenen op de fiets. Ga jij tot de 19e wachten met testen of doe je het eerder?
Hahaha ja dat geloof ik je wel... niet testen hor verplicht op je handen zitten jij al zou ik nog wel een mooi streep je willen zien hor wahahah Wij gaan ook erop uit vandaag. Laatste dag vakantie en mooi weer. Eventjes genieten nog. Nee ik ga echt niet wachten tot de 19e... dat hou k niet vol. Zit nu op 4dpo dus denk tegen 10 dpo een testje wagen. Moet voorzichtig zijn ivm pregnyl. Dat is een beetje rot dus de 1e test weet k nooit wat k getest heb 2e dag is dan altijd het spannenste.
Hahaha. Begin nu te twijfelen.... nah, toch maar tot morgen wachten. Hoop dat het dan goed is opgelopen. Moet morgen ook met de huisarts bellen voor andere medicatie tegen mijn allergie. Mag wat ik nu heb tijdens een zwangerschap niet gebruiken..... en ik heb nu zo'n jeuk. Ik hoop dat de pregnyl dan uit je lichaam is en jij volgende weekend ook een mooie test kan showen. ♡
@Loeki82 gefeliciteerd! @Mauzy82: spannend! Vroege tp heb je gehad op 2 dpo zeg! Ik duim voor je! @vlinderCN: hopelijk heb je snel weer een cyclus. Hier geen goed nieuws. Vrijdag gebeld dat m'n enige cryo uit ICSI 2 niet goed ontdooid is. Ik ben zo boos op het ziekenhuis. Ik heb ze zo vaak aangegeven dat ik geen maand pauze wilde want dat me dat alleen maar heel veel meer mentale schade zou doen. Twijfels geuit over deze gang van zaken en hun beleid zeker gezien de grote onzekerheid dan de maand erna met maar 50% kans dat het goed zou gaan met ontdooien. Dan wacht je 2 maanden om dat bericht te krijgen. Ik heb er nog 2x voor bij de gyn gezeten, mails gestuurd, belafspraak gehad en alleen maar teruggehoord dat het niet in mijn belang zou zijn om geen rustmaand te nemen. Beleid is beleid, u dient zich daarbij neer te leggen. Dat soort teksten. Mag ik ajb zelf bepalen wat in mijn belang is? Ik ben degene die hier elke dag mee moet leven. Elke dag deze hel aan moet gaan en ook nog in m'n eentje. En dan dit. Ik ben er kapot van. Er zijn geen woorden voor. Dit had zo niet gemoeten zo. 2 maanden verspild, 2 maanden zoveel pijn, verdriet en onzekerheid als ik het hele traject nog niet gehad heb. Dat is niet meer terug te draaien. De schade is gedaan. Het is stuk van binnen en breekt elke dag een beetje meer. Dat is dan in mijn belang. Flikker toch op.
Wij hebben de vroege tp gehad omdat ze op zaterdagen geen tp's doen in Maastricht. Maar goed we hopen en duimen net zo hard hoor. Hoor vandaag of er nog wat ingevroren word. Nog even spannend maar alle hoop ligt op deze tp natuurlijk. Wat een rottig en shit verhaal en beleving van jou vanuit het zh word er gewoon plaatsvervangend boos en verdrietig van bah ! Snap ook niet waarom er niet beter naar je geluisterd word eigenlijk. Je kent je lichaam en geest het beste lijkt me. Wat ontzettend kut dat de cryo niet goed ontdooid is dus nu weer starten met stimuleren of wat is het plan nu geworden voor je ? Je hebt er ws geen fuck aan maar ik leef met je mee Chitje. Dikke knuf ❤
@Chitje, wat ontzettend kut zeg! A \an mijn medeleven heb je vast nog minder, maar ik vind het echt zo erg voor je. Ik snap ook echt niet waarom ze in het ziekenhuis niet beter naar je luisteren, niet iedereen past in protocollen. Ze moeten toch ook begrijpen dat jij iets meer haast hebt dan de gemiddelde patient op hun afdeling?
Dank je wel! Wat rot dat het met het ontdooien van de cryo niet goed is gegaan. Jammer dat het ziekenhuis alleen naar het beleid kijkt ipv de behoefte van het patient luisteren en zo een inschatting maken. Dikke digi-knuffel. ♡ Ga je verder met de mmm bij dezelfde ziekenhuis?
@Mauzy82, ik heb keurig tot vandaag gewacht met testen. Eind van de week, als alles goed blijft gaan, een CB digitaal.
respect voor je dat je t hebt volgehouden top Dat zijn prachtige testen ik wacht met smart op de cb digi
Hoe gaat het hier verder dames? Behalve wat moe, een beetje duizelig, veel plassen, wat krampjes en gevoelige ( . )( . ) gaat het goed. Ik mag over 3 weken naar de verloskundige voor een verwijsbrief naar de gynaecoloog ivm mijn maagverkleining. Dan krijg ik begeleiding in het ziekenhuis en mag ook niet thuis bevallen. Nog 2 dagen en dan ga ik voor de laatste keer testen. Heb echt nooit zo vaak getest. @Mauzy82, nog 9 dagen te gaan. Hoe voel je je en wanneer ga je testen. Ben heel benieuwd.